Ma vokiečių kalba

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Vokiečių kalbos magistrantūros programa yra ideali vieta reaguoti į profesijos iššūkius ir besikeičiančią humanitarinių mokslų vaidmenį. Daugelis mūsų programos bruožų jau atspindi neseniai atliktos MLA ataskaitos apie doktorantūrą rekomendacijas, kuriose iliustruojama ateities vizija Vokietijos programoje.

  • Džordžtaunas siūlo griežtą akademinę programą, kuri atitinka aukštojo mokslo studentų karjeros tikslus. Mes esame pasiryžę rengti magistrantus aukščiausio lygio moksliniams tyrimams ir mokymams. Neseniai baigusių absolventų apklausos rezultatai patvirtina, kad magistrantūros studijų programa juos gerai parengė įvairiems karjeros etapams tiek akademiniame, tiek kitame profesiniame kontekste. Pavyzdžiui, žr. Mūsų absolventų profilius.
  • Georgetowno fakulteto patirties spektaklio pagrindu magistrantūros programa suteikia puikias Vokietijos literatūros ir kultūros pamatus nuo XVIII a. Iki dabar ir skatina kritinius ir tarpdisciplininius požiūrius į specializuotes tyrimo sritis, įskaitant: šiuolaikinę literatūrą ir kultūra, lyties ir seksualumo klausimai, religinių ir literatūrinių tradicijų sankirtos, mokymo programų rengimas ir raštingumo studijos.
  • Visi studentai, nepriklausomai nuo jų koncentracijos srities, gauna išsamų pasirengimą mokymui ir dalyvauja įvairiuose mokymo programų rengimo ir vertinimo aspektuose. Mes manome, kad šie aspektai yra intelektinės absolventų išsilavinimo pagrindas. Neseniai vykusių absolventų apklausa patvirtina, kad studentai labai naudingi dalyvaujant šiuose bendradarbiavimo projektuose, kuriuose dalyvauja fakulteto ir magistrantūros studentai. Studentai, planuojantys vykdyti Antrosios kalbos įgijimo mokslinius tyrimus, taip pat gauna naudos iš SLA koncentracijos keliuose Georgetowno departamentuose.
  • Kitos programos savybės apima dėmesį ne gimtoji kalba , norint pasiekti aukšto lygio gebėjimus vokiečių kalba; baigė mainus su Triero ir Drezdeno universitetais ; ir turtinga pagalba studentams pristatant darbą konferencijose.

Įsikūręs šalies sostinė, Georgetown absolventų programos naudos iš kultūros įstaigų ir renginių spektrą (pvz, Gėtės institutas; Vokietijos, Austrijos ir Šveicarijos ambasadų; vokiečių istorijos institutas; Smithsonian; Holokausto muziejus).

Be magistro laipsnio vokiečių kalba, departamentas kartu su "BMW" centru Vokietijos ir Europos studijoms siūlo bendrą MAGES / Ph.D. Vokietijoje.

Priėmimo

Paraiška apima tikslą, akademinio rašymo pavyzdžius anglų ir vokiečių kalbomis, GRE balus ir TOEFL rezultatus ne gimtoji kalba.

PARAIŠKOS TERMINAI

Balandis 1: pareiškėjai nebendradarbiaudami

Jan 15: visi MA ir Ph.D. pareiškėjai

Pavasario terminas: lapkričio 1 d

Departamentas apdovanojo konkurso stipendijas, studijų stipendijas, mokymo ir mokslinių tyrimų asistentūras. Norėdami gauti naujausią informaciją apie paraiškas ir priėmimus arba atsisiųsti paraiškos formą, apsilankykite:

  • Menų ir mokslo aukštoji mokykla.
  • Siųsti el. Paštu Menas ir mokslas.

Studijuoti užsienyje

Magistrantūros studijų metu

Prieš baigdami disertacijos rašymo stadiją, studentai gali prašyti praleisti vasaros semestrą Triero ar Drezdeno universitete. Departamentas turi ilgametes ir gerai nusistovėjusias mainų programas su TU Drezdenu ir Universität Trier bei teikia visišką finansinę paramą. Dėl skirtingo semestro grafiko Vokietijoje, kursai Vokietijoje prasideda iškart po Georgetown pavasario semestro pabaigos (balandžio pabaigoje - liepos viduryje).

Studentai, vykstantys į Vokietiją, gali pasikliauti neoficialiu paramos tinklu dėka Vokietijos mainų studentų, kurie, studijuodami Džordžtaune, grįžo į Tryrą ar Drezdeną, pagalba.

TA plėtros

I. Įvadas

Vokietijos departamentas siūlo besimokantiesiems išskirtines galimybes ugdyti savo mokymosi gebėjimus savo pavyzdiniame, nacionaliniu lygmeniu pripažintame mokymo programoje "Kurti daugybę literatūros". Mokymo programa kruopščiai integruoja kalbos ir turinio instrukcijas unikaliais būdais. Mūsų apgalvotai sukurta TP plėtros programa leidžia studentams mokyti visuose bakalauro studijų programos lygmenyse, įskaitant pažangiausius bakalauro kursus. Studentai taip pat reguliariai dalyvauja bendradarbiaujant medžiagų kūrimo ir mokymo programų peržiūros projektuose, kuriuose jie perteikia savo žinias apie antrosios kalbos įgijimo tyrimus, susijusius su studijų programos kūrimo ir pedagogikos programomis.

Departamento turinys pagrįstas mokymo programa iš esmės teikia ypatingą dėmesį TA. Bendra TP programa turi daug išsamesnį tikslą skatinti klasių mokytojus kaip nepriklausomus ir atspindinčius sprendimus priimančius asmenis bei besimokančiuosius kaip savarankiškus dalyvius.

Šiame pareiškime aprašoma programa ir pateikiama išsami informacija apie visų departamento narių, kurie užtikrina jo sėkmę, vaidmenį ir atsakomybę, absolventai, fakulteto nariai ir mokymo programos direktorius.

II. Mentoring TA Development

"Mentored TA Development" yra individualiai pritaikyta programa, kurią studentai rengia bendradarbiaudami su savo patarėju, mokymo programos direktoriumi ir departamento pirmininku. Be dviejų reikalingų kalbos pedagogikos kursų, specifinės užduotys atspindi studentų žinių apie instruktuotas antrosios kalbos mokymą ir mokymą, ankstesnę dėstymo patirtį, kalbos kompetenciją ir karjeros interesus pobūdį ir lygį. Jie yra pasirinkti iš šių: plačios klasės stebėjimas įvairiuose mokymo lygmenyse; suporuotas mokymas; patyręs mokymas; nepriklausomas mokymas I-III lygmenyse; IV lygio kursų tobulinimas ir mokymas; RA-ship su mokymo programos direktoriumi. Studentai dokumentuoja savo ugdymą kaip mokytoją Mokymo portfelyje (atskiros instrukcijos), kurį jie pateikia fakultetui iki studijų pabaigos.

  • Plati klasių stebėjimas leidžia mokiniams susipažinti su visais mokymo lygiais. Pradedama kartu su pagrindine metodų klase, ji turi įvairias formas, pvz., Nuodugniai stebint konkrečias pedagogines intervencijas; paskui klasių stebėjimo raštu; stebėti vieną konkrečią klasę ilgą laiką (2-3) savaites; stebėti visus nuoseklius kursus per vieną semestrą su apibendrinamomis ir (arba) fokusuotomis užrašomis.
  • Suporuotas mokymas atitinka patirtą savanorišką savanorišką TP su nauju TP semestro laikotarpiu, siekiant pradėti kurti refleksinio mokymo praktiką dialoge apie įvairius mokymo ir mokymosi aspektus.
  • Patyręs mokymas yra vienos semestro galimybės, kai fakulteto narys ir TP bendrai dalyvauja visuose programų mokymo programų aspektuose, medžiagų atrankos, pamokų planavimo ir vertinimo procedūrose, o vėliau aptaria įvairius pedagoginius pasirinkimus ir jų pasekmes mokymuisi. Baigus semestrą, TA vis dažniau prisiima vienintelę atsakomybę už tam tikrus dalyko aspektus. Dar daugiau, nei naudojant suporuotą mokymą, mentoringas mokytojų santykis suteikia studentams galimybę tapti mokytojais, kurie negali laikytis tam tikrų metodologinių nuostatų, bet pagrįstai ir protingai pasirinkti pedagoginį išsilavinimą, remdamiesi kruopštaus ir sąmoningo studentų mokymosi stebėjimu.

Kaip minėta anksčiau, individualus TA maršrutas per šią psichologinę seka yra suplanuotas glaudžiai bendradarbiaujant tarp studento, patarėjo, mokymo programos direktoriaus ir katedros vedėjo. Nepaisant to, galima nustatyti dvi plačias takelius:

A. Atvykstantys studentai be ankstesnio mokymo patirties:

  • 1 semestras: pagrindiniai metodiniai kursai; suskirstyti pastabas su sutvarkytais raštais; pradėti mokyti portfelį.
  • 2 semestras: suporuotas mokymas, turintis patyrusių TA arba daugybę pastebėjimų ar patyrusių mokymų I-III lygmenyse; tęsti portfelio plėtrą.
  • 3 semestras: savarankiškas prižiūrimas mokymas su klasių vizitais ir atsiliepimais iš mokymo programos ir fakulteto direktoriaus.
  • 4 semestras ir vėlesni semestrai: savarankiškas mokymasis su palaipsniui mažėjančiais stebėjimais; pažangių metodų kursai; pratęstos klasės vizitai IV ir V lygio kursuose; RA pristatymas su mokymo programos direktoriumi; IV lygmens kursų pasiūlymas ir kursas; tęsti portfelio plėtrą ir pasirengti pristatymui fakultete.

B. Atvykstantys studentai, turintys ankstesnę mokymo patirtį:

  • 1 semestras: pagrindiniai metodiniai kursai; suskirstyti pastabas su sutvarkytais raštais; pradėti mokyti portfelį.
  • 2 semestras: suporuotas mokymas, turintis patyrusių TA arba patyręs mokymą I-III lygmenyje arba antrasis kalbų pedagogikos kursas su išsamiais stebėjimais; savarankiškas mokymas su daugkartiniais vizitais ir mokymo programos ir fakulteto direktoriaus atsiliepimais; tęsti portfelio plėtrą.
  • 3 semestras ir vėlesni semestrai: savarankiškas mokymas, palaipsniui mažėjantis stebėjimas; pažangių metodų kursai; pratęstos klasės vizitai IV ir V lygio kursuose; būti globojama IV ir V lygio kursuose; RA pristatymas su mokymo programos direktoriumi; IV lygmens kursų pasiūlymas ir kursas; tęsti portfelio plėtrą ir pasirengti pristatymui fakultete.

Aukštojo mokslo studentai, turintys reikiamą išsilavinimą aukštesnių lygių sekos kursuose, gali pateikti pasiūlymą dėl IV lygio kurso, kurį fakultetas svarstys, ir taip labai prisidėti prie programos kokybės. Kalbant apie visus patvirtintus kursus, faktinės mokymo užduotys atliekamos atsižvelgiant į departamento mokymo programas.

III. Fakulteto vaidmuo

Visi fakultetai dalijasi atsakomybe už tai, kad būtų užtikrinta sėkminga psichiatrijos vystymo veikla, ir dalyvauja tokiais būdais:

  1. I-III lygio lygių koordinavimas. Fakulteto narys, dėstomas viename iš šių lygių, atsako už visų lygių kursų, intensyvių ir intensyvių kursų, koordinavimą. Konkrečiai tai apima visus koordinavimo susirinkimus iki semestro pradžios, semestro metu reikalaujančių susirinkimų priėmimą ir derinimą, jei reikia, per semestrą, ir atliks po semestro vyksiančią pos ÷ džio sesiją, kurioje įvertinamas semestras ir priimami sprendimai d ÷ l bet kokių pakeitimų, kurie tur ÷ tų būti padaryti kitą kartą kursas bus mokomas. Lygių koordinatorius informuoja Gyvenimo direktorių apie lygių kursų administracinius poreikius; visi administraciniai kursų poreikiai (knygų užsakymai, paketų kopijavimas ir kt.) tvarkomi mokymo programos direktorius. Visais atvejais, mokymo programos ir lygmens koordinatoriaus direktorius glaudžiai bendradarbiauja.
  2. Kaip jau minėta, dėstytojai prisiima mentorystės užduotis. Konkrečios užduotys nustatomos glaudžiai bendradarbiaujant su mokymo programos direktoriumi ir katedros katedra, siekiant užtikrinti visos bakalauro studijų programos ir magistro kvalifikacijos tobulinimo kokybę. Dėl neįprasto laiko įsipareigojimo, susijusio su mentorystės santykiais, suprantama, kad atskiras fakulteto narys šį vaidmenį gali atlikti tik vieną kartą per mokslo metus. Mentorizacija I-III lygmenyse yra ypač svarbi, nors patarnavimo galimybės taip pat skatinamos IV ir V lygio kursams, o kartais ir anglų kalbos kursams.
  3. Apsilankymai klasėje. Fakultetas stebės ir pateikia atsiliepimus apie visų lygių dėstomus dalykus, kuriuos baigia TL ir kolegos. Kiekvienas fakulteto narys bent pusmetį stebės du absolventus. Tai yra svarbus indėlis į mokymo programos kokybę ir nuoseklumą.
  4. Fakulteto vystymas. Visi departamento dėstytojų, fakulteto ir magistrantūros studentų nariai dalyvauja ir dalyvauja skyrių mokymo ir pedagogikos seminaruose, kaip planuoja studijų programos vadovas ir (arba) pirmininkas. Jie raginami pasiūlyti šių seminarų temas.
  5. Kurso rengimas. Kuriant naujus ir atnaujinančius esamus kursus, atitinkančius pagrindinius tikslus, susijusius su konkrečiu instrukcijų lygiu ir visa mokymo programa, yra svarbus fakulteto įnašas į programos kokybę.

IV. Gyvenimo programos direktoriaus vaidmuo

Pagrindinis mokymo programos direktorius yra atsakingas už tai, kad būtų užtikrintas tolesnis ugdymo turinys ir pedagoginė nuoseklumas, ypač I-III lygmenyje, taip pat prižiūrint, koordinuojant ir teikiant reikiamus administracinio palaikymo aspektus, susijusius su dėstymu, skirtą magistrantūros studijų programų rengimui ir fakulteto lygmens koordinavimui.

Norėdami atlikti šią užduotį, mokymo programos direktorius glaudžiai bendradarbiauja su katedros katedra ir su fakultetu, kurie dirba lygių koordinatoriais ir mentoriais. Visų pirma, mokymo programos direktorius dalyvauja šiose mokymo programos dalyse ir mentorystės programoje:

  1. Aukštoji studentų orientacija. Gyvenimo programos direktorius pateikia išsamią įžangą bakalauro studijų programai ir departamento parengtai TA mokymo programai visiems naujiems magistrantams studijų krypties magistrantūros studijų metų pradžioje.
  2. Gyvenimo programos direktoriaus pareigos paprastai apima mokymo pagrindinių metodų klasę ir, jei reikia, mokymą ir galimą lygio koordinavimą nuosekliuose kursuose (I-III lygmenys).
  3. Gyvenimo programos direktorius prisideda prie studentų pedagoginės plėtros per reguliarius klasių vizitus ir tinkamus atsiliepimus.
  4. Gyvenimo programos direktorius remia fakulteto indėlį į TA plėtrą, parengdamas gaires suporuotam mokymui, mentoriniam mokymui, klasės stebėjimams ir atsiliepimams bei koordinuojant šią veiklą nuo semestro iki semestro.
  5. Gyvenimo programos direktorius stebi nuoseklumą mokymo programoje, planuodamas departamentų mokymo programų praktinius užsiėmimus, ypač akademinių metų pradžioje ir pabaigoje, ir reguliariai bendraujant su įvairių fakulteto dėstytojų susitikimų lankymu. Prireikus jis fakultete atnaujina departamento poreikius ir mokymo medžiagą.
  6. Gyvenimo programos direktorius užtikrina programos kokybę plėtodamas įdarbinimo ir apibendrinamojo vertinimo priemones ir, prireikus, pranešdamas apie šiuos klausimus fakultetui. Gyvenimo direktorius yra atsakingas už kitų fakulteto dėstytojų egzaminų vedimą semestrų pradžioje.
  7. Gyvenimo programos direktorius reguliariai bendradarbiauja su VT ir patarėjais, siekdamas užtikrinti studentų pažangą rengiant jų mokymo portfelius.
  8. Gyvenimo direktorius kuria ir organizuoja mokymo programas, būtinas tęstiniam bakalauro studijų programos ir aukštojo mokslo studijų tobulinimui.
Paskutinį kartą atnaujinta Gruodis 2017

Apie mokyklą

Georgetown is a major international research university with nine schools, an affiliated hospital and many highly ranked academic programs. Today the university has more than 12,000 undergraduate and ... Skaityti daugiau

Georgetown is a major international research university with nine schools, an affiliated hospital and many highly ranked academic programs. Today the university has more than 12,000 undergraduate and graduate students who take classes at five locations. Georgetown has a large and diverse workforce that employs more than 5,000 faculty and staff members. Georgetown continues to move forward as one of the world’s leading universities, building upon its distinctive history, unique values and commitment to justice and the common good. Skaityti mažiau