Made in Italy, mados ir prabangos vadybos (MIFL) magistras
Università LUM - School of Management
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 8 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 15% nuolaida išankstiniam pirkimui iki 2022-07-31
Įvadas
Magistrantūros programa „Pagaminta Italijoje, mados ir prabangos valdymas“ (MIFL) , pateikiama tik anglų kalba, yra pirmojo lygio universiteto magistras. Pagrindinis jos tikslas – rengti profesionalus ir suteikti jiems stiprių įgūdžių mados ir prabangos srityse, siekiant nustatyti naujas verslo galimybes tarptautinėse rinkose ir kurti bei valdyti kūrybinių industrijų projektus, taikant aukščiausios kokybės strategijas.
Mados ir prabangos industrija yra augantis ir sparčiai besivystantis sektorius, kuriame būtini ypatingi individualūs kūrybiškumo ir vadybos gebėjimai, strateginiai įgūdžiai, bendravimas ir naujų technologijų valdymas bei specifiniai gebėjimai ir kompetencijos naujoms iniciatyvoms kurti. Šiame kontekste Master Made in Italy, mados ir prabangos valdymas pabrėžia specifinių Italijos sistemos ypatybių ir jos kūrybiškumo bei inovacijų įgūdžių, kurie išskiria itališkus prekės ženklus pagrindinėse tarptautinėse rinkose, svarbą.
MIFL magistras siūlo profesinį ir formuojantį kelią, suteikiantį kandidatams konkrečią galimybę pradėti karjerą skatinančiame ir tarptautiniame kontekste, be profesionalumo ir kompetencijos mados ir prabangos verslo valdymo modelių srityje. Renginiai ir tinklų kūrimo veikla taip pat prisidės prie kiekvienos individualios patirties praturtinimo, taip pat dėl sąveikos su kūrybingomis mados ir prabangos sektoriaus įmonėmis.
Pamokas anglų kalba veda akademiniai profesoriai ir prestižiniai tarptautiniai kviestiniai profesoriai ir vadybininkai iš Made in Italy, Fashion and Luxury world.
FAKULTETAS
o Giuseppe Abatista , Ferragamo SpA – grupės mokesčių, planavimo ir kontrolės, kainodaros direktorius
o Marco Bacini, MB grupė – generalinis direktorius
o Fabio Biccari, dfarm – skaitmeninės transformacijos, inovacijų ekspertas
o Andrea Bonante, Moncler – įmonių reikalų ir visuotinio atitikties direktorė
o Simone Botta, Gaetano Aloisio & Co. Srl – vyriausioji rinkodaros ir komunikacijos pareigūnė
o Paolo Cacciato, LUM universitetas – Ekonomikos fakulteto docentas; ADM EA Consulting – savininkas ir vykdantysis direktorius
o Alessandro Carnicella , Brand Partners Group – įkūrėjas ir generalinis direktorius
o Francesca Carrobio Di Carrobio, Hermes Italia – generalinis direktorius
o Stefano Cavaleri, Foorbanas – vienas iš įkūrėjų ir BRO
o Giulia Cipollini, Studio Legale Withers – partnerė – Mokesčių ir turto planavimo vadovė
o Sacha D'Ecclesiis , Cintioli & Associati – partneris
o Enrico Di Fiorino , Fornari e Associati – partneris – Avvocato, LL.M.
o Eugenia Di Muzio , „Aquazzura“ – pasaulinė komercijos direktorė
o Luca Esposito, Chopard – EMEA mokymo vadovas
o Stefano Galassi, Global Fashion Tech – generalinis direktorius ir inovacijų patarėjas
o Ottavio Gallone, Lumēi Cosmetics – įkūrėjas ir BRO
o Antonello Garzoni, LUM universitetas – rektorius, tikrasis strateginio valdymo profesorius
o Nicola Giuggioli, Eco Age Ltd – generalinis direktorius
o Silvia Grilli, Grazia Magazine – direktorė
o Matteo Guerrini – vyresnysis rinkodaros ir skaitmeninių technologijų konsultantas
o Lisa Lardera, „ Gucci“ – vyresnioji pardavimo paskyra
o Francesco Leccisi, Essilor-Luxottica – verslo plėtros vyresnysis viceprezidentas
o Jacopo Liguori, Studio Legale Withers – partneris – Italijos intelektinės nuosavybės, technologijų ir privatumo komandos vadovas
o Stefano Loconte, LUM Jean Monnet universitetas – mokesčių teisės profesorius – advokatų kontoros „Loconte & Partners“, įkūrėjas
o Leila Loconsole – gamybos plėtros vadovė
o Sauro Mariani, San Domenico Hotels – pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas
o Maria Matloub, GGUTT dizaino ir inovacijų centras – dizainerė
o Maurizio Mazzanti, Reborn Ideas – įkūrėjas
o Monica Medini, SUPSI – rinkodaros profesorė
o Fabrizio Montanari, Università di Modena ir Reggio Emilia – verslo organizavimo profesorius
o Ida Palombella, Deloitte Legal – partnerė, IP, IT ir duomenų apsaugos vadovė
o Sharon Whitehouse, Studio Legale Withers – partnerė | Advokatas (Anglija ir Velsas)
Darbo pradžia – 2023 m. sausio 9 d
Užsiregistravę iki 2022 m. rugsėjo 31 d. galite pasinaudoti 15% nuolaida (6 800 eurų vietoj 8 000 eurų).
Kol kas mėgaukitės MIFL magistro studijomis per mūsų Instagram istoriją href="https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDg0ODA4NzU5MjUwNzk4?igshid=g6ptoyirk8qx
Priėmimai
Galerija
Programos rezultatas
Kurso struktūra
- Tarptautinio verslo vadyba
- Verslo administravimas ir tarptautinės strategijos
- Žmogiškųjų išteklių valdymas
- Strateginė rinkodara
- Komunikacija, viešųjų ryšių ir renginių vadyba
- Skaitmeninis Marketingas
- Dėmesys Made in Italy, madai ir prabangos verslui
- Pagaminta Italijoje ir prabangių prekių valdymas
- Prekės ženklo valdymas ir klientų valdymas
- Pirkimas ir prekyba
- Mažmeninės prekybos ir pardavimų valdymas
- Dizaino mąstymas ir projektų valdymas
- Inovacijos ir produktų valdymas
- Tvarumo valdymas
- Intelektinės nuosavybės teisės ir Made in Italy sertifikatas
- Verslo apmokestinimas
- Mados ir prabangos skaitmeninė laboratorija
- Skaitmeninės komunikacijos laboratorija
- Elektroninio verslo ir elektroninės komercijos laboratorija
- Mados technologijų laboratorija
- Internacionalizavimas Made in Italy Lab
- Stažuotės programa
Stipendijos ir finansavimas
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Prabangos prekės, mados prekės ir gyvenimo būdo prekės tikrai yra vieni iš pagrindinių Italijos kompetencijos sektorių.
Kurso tikslas – suteikti jauniems absolventams techninių, vadybos ir vadybos įgūdžių, kad jie galėtų profesionaliai patekti į mados ir prabangos sektorių įmones, kurios šiais laikais sparčiai auga ir reikalauja vis daugiau specifinių, tinkamai išugdytų profesinių įgūdžių.
Kurso pabaigoje pagrindinės darbo pozicijos ir karjeros galimybės bus mados, prabangos ir gyvenimo būdo sektorių įmonėse, konsultacinėse įmonėse, prekybos asociacijose ir institucijose, daugiausia šiose funkcijose:
• Rinkodara
• Bendravimas ir renginiai
• Prekės ženklo valdymas
• Mažmeninė prekyba
• Vizualinis pardavimas
• Mažmeninės prekybos operacijos
• Skaitmeninis Marketingas