Mados kūrybinės režisūros magistras
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
9 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 15 100 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
18 Jan 2025
* stojamasis mokestis 3.900 € + studijų mokestis 11.500 €
Įvadas
Dabar, kai prekės ženklas reiškia daug daugiau nei tik logotipą, kūrybinių režisierių vaidmuo įgauna vis didesnį vaidmenį. Šie specialistai rūpinasi prekės ženklo valdymu per konceptualią visumą, vadovaujamą jo vertybėmis, žiniomis ir asmenybe. Ir kaip prekės ženklas apima viską, ko produktas negali perduoti pats, „mados“ sąvoka apima ne tik drabužius. Prekės ženklo istorija, vertybės ir kūrybiškumas sukuria galingą identitetą, kuris gali apeliuoti į emocijas ir sukurti priklausymo jausmą.
Kūrybinės mados režisūros magistrai atkreipia dėmesį į nematerialiąją produkto pusę, kuriai lemiamos reikšmės turi sėkmė: mados prekės ženklų emocinę vertę. Tai reiškia, kad reikia ištirti visas turimas kūrybines priemones, kad būtų galima sukurti novatoriškus sprendimus, kurie apibrėžtų mados prekės ženklą, padarytų jį pageidaujamu ir sudomintų tikslinę auditoriją įvairiais kanalais (koncepcija, komunikacijos kampanijos, madų šou, skaitmeninė aplinka, renginiai).
Tikslai
- Suprasti prekės ženklą ir jį apibrėžiančias vertybes.
- Sukurti prekės ženklo visatą visais jos komunikaciniais aspektais (vizualinis identitetas, žodinis identitetas, išvaizda ir jausmas bei turinys).
- Identifikuoti ir sužinoti apie tendencijas šiandienos socialiniame kontekste. Estetiniai, meniniai ir kultūriniai judėjimai, taip pat technologinės naujovės, kurios gali padėti studentams kurti nuo dabarties ir įgyti konkurencinių pranašumų trumpalaikėje, vidutinės trukmės ir ilgalaikėje ateityje.
- Sukurti neprisijungus ir internete veikiančią prekės ženklo bendruomenę suprantant socialinės žiniasklaidos įtaką ir naudojimą kaip varomąją jėgą, priklausančią grupei.
- Įsigyti kūrybinių įrankių, kad trumpai atsisveikintų nuo pradžios iki pabaigos.
- Išmokti dirbti su daugiadalykėmis komandomis ir joms vadovauti.
Metodika
Mados kūrybinės krypties magistras derina įvadą į žinias ir kūrybiškumo, strategijos ir lyderystės priemones bei jų taikymą projektuose.
Kursas apima teorines klases, taip pat atvejų analizę, meistriškumo kursus ir seminarus. Joje aptariamos įvairios temos, tokios kaip kūrybinis procesas, socialinės ir kultūrinės tendencijos, prekės ženklo kūrimas, komunikacijos strategijos, pasakojimai, socialinės žiniasklaidos vaidmuo, bendruomenių kūrimas ir kūrybinių komandų vadovavimas. Tai taip pat teikia įvairius vizitus studijose, taip pat vietinius ir tarptautinius prekės ženklus, kad studentai galėtų sužinoti svarbiausias šio sektoriaus realijas. Kiti vizitai ir veikla yra skirti kultūrinio fondo praplėtimui, kurį kūrybiniai vadovai privalo turėti kaip savo kūrybinių pasiūlymų pagrindą.
Magistro baigiamasis projektas (MFP) sujungia ir įsisavina visas kurso metu įgytas žinias ir priemones.
Studentų profilis
- Absolventai, kuriantys mados dizainą ar dizainerius, norintys įgyti reikiamų žinių, kad sukurtų savo prekės ženklo konceptualią visatą.
- Mados pramonės profesionalai, norintys praplėsti savo akiratį, prisiimdami kūrybinius ir lyderio vaidmenis.
- Rinkodaros, komunikacijos ar reklamos srities profesionalai, norintys specializuotis mados pasaulyje.
- Kūrybinių sričių absolventai ar profesionalai, galintys pateikti šios srities aplanką ir besidomintys profesiniu keliu, būdami kūrybingi vadovai.
Darbo galimybės
Kurso pabaigoje, atsižvelgiant į studento profilį ir ankstesnę patirtį, keletas galimų karjeros galimybių yra šios:
- Laisvai samdomi arba vidiniai redaktoriai ir meno vadovai žiniasklaidoje.
- Reklamos ir viešųjų ryšių agentūros, kurių specializacija yra vartotojų mados, prabangos, technologijų ir gyvenimo būdo prekės ženklai.
- Pradedančios įmonės daugiausia dėmesio skyrė mados sričiai.
- Skaitmeninės komunikacijos skyriai mados kompanijose.
Koordinatorius
Isabel Martínez
Kūrybinis direktorius, turintis daugiau nei 14 metų darbo kūrybinėse agentūrose, tokiose kaip „DDB Barcelona“, SCPF, JWT NY, patirtį. Apdovanotas Kanų liūtuose, „Clio“ apdovanojimuose, „Webby“ apdovanojimuose, „El Sol“, „Inspirational“, „D&AD“, „Effie“ apdovanojimuose.
2011 m. Ji pradėjo @IsabelitaVirtual. 2015 m. „Instagram“ įkūrėjas Kevinas Systromas „ID Magazine“ atskleidė, kad „Isabelita Virtual“ buvo viena iš trijų geriausių jo „Instagram“ mados paskyrų. Ji bendradarbiavo kaip turinio kūrėja su „Coach“, „Tiffany“, „Hermès“ ir kitomis istorijomis, „W Magazine“, „Dior“, „Vogue Italia“, „Viktor & Rolf“, „Kenzo“, „Inditex“, „Sony“, „Louis Vuitton Foundation“ ir „The Moscow Ballet“. 2015 m. El Mundo kartu su „Facebook Spain“ ir „Google“ Azijos ir Ramiojo vandenyno strategijos direktoriumi ją įtraukė į 23 įtakingiausių ispanų moterų ryšių su visuomene ir komunikacijos sąrašus.
2018 m. Ji buvo paskirta „Webby Award“ apdovanojimu už geriausią socialinį turinį mene ir kultūroje. („The New York Times“ pasveikino kaip „aukščiausią interneto garbę“). Šiuo metu Isabel kaip skaitmeninės kūrybos direktorę atstovauja menininkų atstovybės agentūra „CXA“, atstovaujanti mados dizainerę Iris Van Herpen, filmo kūrėją Gia Coppola, fotografą Davidą LaChapelle'ą, socialistę Daphne Guinness ir iliustratorių Alexą Trochutą.
Galerija
Idealūs studentai
- Absolventai, kuriantys mados dizainą ar dizainerius, norintys įgyti reikiamų žinių, kad sukurtų savo prekės ženklo konceptualią visatą.
- Mados pramonės profesionalai, norintys praplėsti savo akiratį, prisiimdami kūrybinius ir lyderio vaidmenis.
- Rinkodaros, komunikacijos ar reklamos srities profesionalai, norintys specializuotis mados pasaulyje.
- Kūrybinių sričių absolventai ar profesionalai, galintys pateikti šios srities aplanką ir besidomintys profesiniu keliu, būdami kūrybingi vadovai.
Priėmimai
Studijų programa
Mados kūrybinės krypties magistrantūros programa sujungia įvadą į kūrybiškumo, strategijos ir lyderystės žinias ir įrankius su jų taikymu projektuose.
Kursą sudaro teoriniai užsiėmimai, atvejų analizė, meistriškumo kursai ir seminarai. Jame aiškinamasi įvairiomis temomis, tokiomis kaip kūrybos procesas, sociokultūrinės tendencijos, prekės ženklas, komunikacijos strategijos, istorijų pasakojimas, socialinės žiniasklaidos vaidmuo, bendruomenių kūrimas ir vadovavimas kūrybinėms komandoms. Taip pat organizuojami įvairūs vizitai į studijas ir vietinius bei tarptautinius prekių ženklus, kad studentai galėtų atrasti svarbiausias šio sektoriaus realijas. Kiti vizitai ir veikla yra skirti išplėsti kultūrinį pagrindą, kurį kūrybiniai vadovai turi turėti kaip savo kūrybinių pasiūlymų pagrindą.
Magistro baigiamasis projektas (MFP) sutvirtina ir įsisavina visas kurso metu įgytas žinias ir įrankius.
Programos rezultatas
- Suprasti prekės ženklą ir jį apibrėžiančias vertybes.
- Sukurti prekės ženklo visumą visais komunikaciniais aspektais (vaizdinė tapatybė, verbalinė tapatybė, išvaizda ir pojūtis bei turinys).
- Nustatyti ir sužinoti apie tendencijas šiandienos socialiniame kontekste. Estetiniai, meniniai ir kultūriniai judėjimai bei technologinės naujovės gali padėti studentams kurti iš dabarties ir įgyti konkurencinių pranašumų trumpalaikėje, vidutinės trukmės ir ilgalaikėje ateityje.
- Sukurti neprisijungus ir internete veikiančią prekės ženklo bendruomenę suprantant socialinės žiniasklaidos įtaką ir naudojimą kaip varomąją jėgą, priklausančią grupei.
- Įsigyti kūrybinių įrankių, leidžiančių susidoroti su trumpu nuo pradžios iki galutinio gamybos.
- Išmokti dirbti su daugiadalykėmis komandomis ir joms vadovauti.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Kurso pabaigoje, atsižvelgiant į studento profilį ir ankstesnę patirtį, kai kurios jo galimos karjeros galimybės yra šios:
- Laisvai samdomi arba vidiniai redaktoriai ir meno vadovai žiniasklaidoje.
- Reklamos ir viešųjų ryšių agentūros, kurių specializacija yra plataus vartojimo mados, prabangos, technologijų ir gyvenimo būdo prekės ženklai.
- Pradedančios įmonės daugiausia dėmesio skyrė mados sričiai.
- Skaitmeninės komunikacijos skyriai mados kompanijose.