Mados rinkodaros magistras
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
11 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 20 100 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
24 Jan 2025
* registracijos mokestis 3 000 € + kursų mokestis 16 900 EUR
Įvadas
Šis kursas vyks anglų kalba
Metodologija ir struktūra. Magistrantūros studijų programą sudaro papildomi vienetai, kurie atlieka planavimo ir rinkodaros valdymą. Didžiausias dėmesys skiriamas procesų ir metodikų, skirtų efektyviam rinkodaros ir ženklinimo strategijų testavimui mados industrijoje, tyrimas.
Studijų Pathway suteikia studentams tradicines klases paskaitas ir temines diskusijas, skirtas nusistovėjusioms teorijoms ir metodams įgyti. Be to, tai apima laboratorinę ir eksperimentinę projektavimo veiklą, kurioje mokiniai dalyvauja verslo projektuose, seminaruose, pamokose, atvejų analizėse, technikų naudojime, vaidmenų žaidimuose ir atvirkštiniomis konsultavimo paslaugomis.
Mados industrija yra ištirta kaip istorinis ir kultūrinis reiškinys, nuo XX a. Pabaigos stilistinių kodų kūrimo iki XX a. Artėjančio avangardo stiliaus atsiradimo. Studentai analizuoja atsirandančius talentus, mados savaites, bendravimą raštu ar žiniatinklyje.
Mokiniai kreipiasi į mados verslą, įskaitant gamybos ir kultūros ypatybes, ir ištirti mados industrijos sąveiką. Jie mokosi rengti rinkodaros planą, pozicijas, reklamuoti ir sustiprinti prekinį ženklą, sukurdami tapatybę su išskirtiniu vaidmeniu mados rinkoje.
Per modulį, skirtą komunikacijai, studentai stiprina savo analitinius ir kritinius įgūdžius, siekdami sukurti komunikacijos strategiją, o dizaino valdymo modulyje jie įgyja požiūrį, kuris derina dizainą su valdymu ir mokosi jį pritaikyti rinkodaros strategijai.
Magistrantūros studijų baigiamasis pristatymas baigiamasis projektas apibendrina kompetencijas, kad studentai įgijo per kursą.
Galerija
Idealūs studentai
Kursas skirtas Italijos ir tarptautiniams mados, komunikacijos ir rinkodaros absolventams, taip pat jauniems specialistams, turintiems bent dvejų metų patirtį šioje srityje.
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Siekdama padėti dalyviams apmokėti dalyvio mokestį, IED suaktyvino integruotą paslaugų sistemą: dalinės arba visos stipendijos už mokslą; „Early Bird“ yra palengvinimas studentams, baigiantiems stojimo pabaigą iki nurodyto termino. Finansavimas su galimybe studijų mokestį mokėti dalimis pagal sutartis su hipotekos įmonėmis.
Studijų programa
Trukmė: Pilnas etatas, 11 mėnesių
Kalba: anglų
Leidimas: 20 d
Vietos: Milanas
Mokesčiai: susisiekite su mumis tiesiogiai dėl naujausių programos mokesčių jūsų pageidaujamoje studijų vietoje.
Galutinis terminas: nėra galutinio prašymo pateikimo termino
Reitingai
IED siekia sukurti palankią aplinką ir bendradarbiavimo santykius su partneriais. Štai kodėl IED teikia reikiamas priemones, padedančias potencialiems studentams tyrinėti galimybes, priimti pagrįstus sprendimus ir kurti savo ateitį. Dėl naujoviškos metodikos ir IED studentų profesinės sėkmės šalių, kuriose IED tiesiogiai veikia – Italijos, Ispanijos ir Brazilijos – Švietimo ir tyrimų ministerijos oficialiai akreditavo daugumą IED bakalauro ir magistro kursų.
IED yra tarptautinis švietimo tinklas, turintis 100% itališką DNR. IED daugiau nei 50 metų dirba mokymo ir tyrimų srityse, dizaino, mados, vizualiųjų menų, komunikacijos ir kūrybinių industrijų vadybos srityse. IED misija yra pasiūlyti jauniems talentams išsamų mokymą – tiek teorinį, tiek praktinį – ir suteikti jiems „dizaino žinias ir mąstyseną“, kurios bus pagrindinis sėkmės veiksnys jų karjeroje.
Pagal IED filosofiją kultūrų sąveika sukuria kūrybiškumą, kuris virsta naujovėmis: dėmesys nuolat vykstantiems mąstymo, bendravimo, kūrimo būdams. Štai kodėl IED išsilavinimas yra galimybė artėti prie sąmoningesnės ateities. IED yra kur kas daugiau nei mokykla: dėl nepajudinamo įsipareigojimo diegti naujoves, tai yra katilas, kuriame nuolat atsiskleidžia naujos profesionalumo kartos. IED sudaro tikrai unikalų susitikimų, patirties, žmonių ir kultūrų tinklą. Mūsų studentai ugdo gilų priklausymo jausmą, o jų noras kurti naujoves ir dalytis ištekliais, idėjomis ir kontaktais sukuria glaudžią absolventų bendruomenę.
Programos rezultatas
Mados rinkodaros magistras moko specialistus, gebančius susidoroti su naujais sparčiai ir nuolat besikeičiančio pasaulio iššūkiais. Visų pirma, kursas apima svarbiausių mados rinkodaros vadybos aspektų tyrimą, komunikacijos metodus - sutelkiant dėmesį į pozicionavimo strategijų ir prekės ženklo valdymo aspektus - tapatybę ir vartotojų poreikius, nepamirštant skaitmeninės žiniasklaidos analizės.
Kursas pagrįstas kūrybišku požiūriu į naujoviško mąstymo ir naujų strategijų eksperimentavimą šioje srityje.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Absolventai gali kreiptis į skirtingus mados segmentus: prekės ženklo valdymą, įmonių rinkodarą, verslo plėtrą, platinimą ir mažmeninę prekybą, taip pat konsultavimo ir komunikacijos agentūras.