Magistrantūros Tarptautinis Rinkodara
Sheffield Hallam University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Sheffield, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
12 - 15 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 1 720 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
31 May 2024
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* tarptautiniams/ES studentams arba £18 705 (su darbo patirtimi) | 10 310 GBP JK studentams arba 11 810 GBP (su darbo patirtimi)
Įvadas
Įgyti ir plėtoti specialias žinias, supratimą ir įgūdžius, susijusius su atitinkamomis tarptautinės rinkodaros profesinėmis ir vadybinėmis funkcijomis.
- Suprasti tarptautinės rinkodaros valdymą ir jo pritaikymą pramonėje
- Įgykite profesionalių rinkodaros įgūdžių ruošiantis būsimam darbui
- Parodykite gebėjimą suprasti rinkos pokyčius greitai besikeičiančioje pramonėje
- Taikykite savo žinias kurdami tarptautinės rinkodaros planus ir strategijas.
Kursas yra nusistovėjęs ir turi puikią reputaciją, nes rengia magistrantūros studentus, kurie gali pridėti vertės tarptautiniam verslui ir yra gerai pasirengę sėkmingai vystytis greitai besikeičiančiame rinkodaros ir verslo pasaulyje.
Studijų programa
All our courses are designed around key principles based on engaging you with the world, collaborating with others, challenging you to think in new ways, and providing you with a supportive environment in which you can thrive.
The course will use your experience to work through a range of business simulations. You’ll develop your professional marketing skills with a team of tutors who have a wealth of professional marketing and academic experience.
You learn through
- traditional lectures
- seminars
- group work
- independent study
- a dissertation
Šiame kurse įgysite akademinių žinių ir taikomųjų įgūdžių, susijusių su tarptautine rinkodara. Studijuosite rinkų supratimo, santykių rinkodaros, pasaulinio prekės ženklo valdymo, rinkodaros sprendimų priėmimo, tarptautinio vartotojų elgesio, skaitmeninės rinkodaros, tarptautinių konsultacinių projektų, tyrimų metodų ir verslumo rinkodaros bei inovacijų modulius. Šie moduliai supažindins jus su pagrindinėmis rinkodaros sąvokomis ir įgūdžiais, tokiais kaip rinkodaros sprendimų priėmimas ir kritinis mąstymas tarptautiniame kontekste, suteikiant tvirtą pagrindą išnaudoti savo potencialą.
You will be supported in your learning journey through several key areas. These include
- access to our unique student support triangle to help with your personal, academic, and career development
- access to our Skills Centre with one-to-ones, webinars, and online resources, where you can get help with planning and structuring your assignments
- industry-specific employability activities such as live projects, learning in simulated environments, and networking opportunities
This course is delivered face-to-face over three semesters - teaching is scheduled based on the length of your course and the academic calendar.
Applied learning
Work placements
You’ll be able to choose a work experience route where you source your placement to complete during the course. This option runs parallel to the more traditional, full-time non-work experience route. By completing either route, you’ll achieve an MSc in International Marketing.
Live projects
As part of your learning experience, you’ll complete a marketing consultancy project with a real-world business. Here you’ll be able to apply your learning to a live marketing case. The opportunity to visit and communicate regularly with a company will be particularly beneficial to you from the point of view of business engagement and real-life practical experience.
Modules studied may differ depending on when you start your course.
Modules
Module and assessment information for future years is displayed as currently validated and may be liable to change. When selecting electives, your choices will be subject to the core requirements of the course. As a result, selections may be limited to a choice between one of two or more specified electives in some instances.
Modules studied may differ depending on when you start your course.
Final year
Compulsory modules
- Digital Marketing: 15 credits
- Dissertation: 45 credits
- Entrepreneurial Marketing and Innovation: 15 credits (80% coursework, 20% practical)
- Global Brand Management: 15 credits
- International Consultancy Project 1: 15 credits
- International Consumer Behaviour: 15 credits
- Marketing Decision Making: 15 credits
- Relationship Marketing: 15 credits
- Research Methods: 15 credits
- Understanding Markets: 15 credits
KARJEROS GALIMYBĖS
This course prepares you for a career in
- International marketing management
- business development management
- laivybos vykdomoji vadovybė tokiose šalyse kaip Kinija, Indija, Graikija, Nyderlandai ir JK
Some of our graduates return home to manage family businesses.
Previous graduates of this course have gone on to work for
- Robert Bosch SA
- Servisair
- Swisscom AG
- Inlecom Systems Ltd
Studentų atsiliepimai
Įranga
Priėmimai
Galerija
Programos mokestis už mokslą
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.