Magistrantūros Rinkodara ir Skaitmeninis prabangos ir Gyvenimo būdas

Bendroji informacija

Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Akredituota Prancūzijos konferencijoje „Grandes Ecoles“.

Tiek profesinės, tiek akademinės, magistrantūros rinkodaros ir skaitmeninės prabangos bei gyvenimo būdo programos yra skirtos patenkinti prabangos sektoriaus samdytojų, kurie šiandien siekia pasaulinių 360 ° rinkodaros įgūdžių, reikalavimus ir poreikius, taip pat vadybininkų, kurie puikiai įkūnija standartus ir savybes. Prabangus turgus.

Ši programa susideda iš 4 pagrindinių temų:

  • Prabangos kultūra ir žinios apie įkvėpimo šaltinius prabangos sektoriuje
  • Rinkodara ir prabangos klientų lūkesčių supratimas
  • Skaitmeninė rinkodara integruojant vartotojo kompetencijos sąvoką
  • Valdymas prabangos sektoriuje ir žinios apie prabangos rinkos ypatybes

Christianas Dioras ir Granvilis, „Coco Chanel“ ir šio prekės ženklo pavyzdinė parduotuvė Dovilyje, legendinis „Le Normandie“ vandenyno laineris, „Barrière“ ir Deauville Group, Kosmetikos slėnis, prabangos „pagaminta Normandijoje“ istorija. Šis geografinis įtvirtinimas yra magistrantūros ir skaitmeninės prabangos bei gyvenimo būdo magistrantūros pagrindas. Be to, dėka nepakartojamos „ EM Normandie “ patirties rinkodaros ir skaitmeninės veiklos srityse, mes pasirinkome skaitmeninį mokymą laikyti programos esme, kad puikiai atitiktume problemas, su kuriomis šiuo metu susiduria prabangos sektorius.

Élodie de Boissieu
Akademinis direktorius
Marketingo tyrinėtojas

Turtas

  • 360 ° rinkodaros vizija, kurioje didelis dėmesys skiriamas skaitmeninėms prabangos sektoriaus problemoms, siekiant patenkinti dabartinius pramonės darbdavių lūkesčius.
  • Suprasti prabangos sektoriaus kultūrą ir jos profesijas (istoriją ir standartus, susijusius su prabangos gaminiais, patirtį prabangos sektoriuje, dizainą ir kt.), Kad studentai galėtų įkūnyti pramonės vertybes.
  • Nuolatinis profesinis panardinimas: tarptautinės prabangos sektoriaus patirties turinčių specialistų paskaitos (kursai, prabangos prekių gamintojų organizuojamos konferencijos, apsilankymai prabangių parduotuvių, viešbučių ir restoranų žvaigždutėse), konsultavimo projektai su prabangos sektoriaus klientais, stažuotės, profesinės tezės.
  • Įvadas į tarptautinę prekybą, siekiant pradėti profesinę karjerą, sutelktas į visas pasaulio prabangias sostines: programa dėstoma anglų kalba ir joje siūlomi kinų kalbos kursai (pasirenkama), studijų kelionės į užsienį ir kt.

135695_pexels-photo-2227774.jpeg

Programa

Magistrantūros rinkodaros ir skaitmeninės prabangos bei gyvenimo būdo programa pateikia 360 ° iššūkių ir problemų, susijusių su prabangos pramone, viziją.

  • Asmeninis ir profesinis prekės ženklas
    • Asmeninis ir profesinis prekės ženklas prabangoje
    • Mokslinių tyrimų metodologija
    • Kinų kalba (pasirenkama)
  • Prabangos istorija ir sociologija
  • Šiuolaikinis menas ir dizainas
  • „French Touch“ ir „know-how“ prabangoje
  • Lyginamosios strategijos prabangoje
  • Patirtinė prabanga
  • Nauji prabangūs klientai
  • Valdymas prabangoje
  • Gamybos, operacijų, pirkimo ir tiekimo grandinės prabangoje
  • Teisinė aplinka (intelektinė nuosavybė ir GDPR)
  • Finansų analizė
  • Etika ir tvarumas prabangoje
  • Žmogiškųjų išteklių politika
  • Prekės ženklo valdymas prabangoje - konsultacinis projektas
  • Verslo planas ir biudžetas
  • Rinkodara prabangoje
  • Rinkodara prabangoje
  • Platinimo strategijos ir elektroninė prekyba prabangoje
  • Naujų papuošalų gaminių kūrimas
  • Prekyba prekėmis ir „grynasis chandingas“ prabangoje
  • Firmos komunikacijos
  • Skaitmeninė rinkodara prabangoje
  • Skaitmeninės ir mobiliosios rinkodaros strategijos prabangos ir konsultavimo projekte
  • Interneto svetainių kūrimas (SEO, SEM, UX, Web dizainas)
  • Renginių strategija prabangoje ir skaitmeninėje erdvėje
  • Socialinė žiniasklaida, el. Reputacija ir įtakos davėjai prabangoje
  • Iššūkis Prabangus skaitmeninis vietinis monobrandas
  • Skaitmeninis verslas ir pagrindiniai rodikliai
  • Profesinė patirtis
  • Disertacija
  • Praktika

Priėmimas

Atranka pagal paraiškos bylą ir individualus motyvacijos pokalbis.
Prašome kreiptis internetu.

Tinkamumas paraiškai

Programoje gali dalyvauti:

  • Studentai, turintys ketverių metų bakalauro laipsnį ar jam prilygintą išsilavinimą.

Studentams, turintiems angliškai kalbančio universiteto laipsnį, anglų kalbos testas nėra būtinas. Kitiems pareiškėjams kalbos reikalavimai yra TOEIC 790, IELTS 6, TOEFL 83.

Dėl „Covid-19“ situacijos ir kai kurių egzaminų centrų uždarymo siūlome kandidatui galimybę laikyti kalbos testą internetu. Nesivaržykite susisiekti su mumis dėl papildomos informacijos: applyto@em-normandie.fr.

Priėmimo tvarka

  1. Pateiktos paraiškos bylos yra peržiūrimos, ypatingą dėmesį skiriant bylos rimtumui ir akademinio ir (arba) profesinio profilio kokybei.
  2. Atrinkti kandidatai kviečiami pokalbiui per „Skype“ su akademinės programos vadovu. Šis pokalbis padeda išsiaiškinti pareiškėjų profilį, jų projektus, tikslus. Galutinis sprendimas dėl priėmimo (siūlomas ar atmestas priėmimas) pateikiamas praėjus kelioms dienoms po šio pokalbio.
  3. Priimami kandidatai informuojami oficialiai ir kviečiami sumokėti įmoką, kuri vėliau bus išskaičiuota iš studijų mokesčių. Šis pradinis mokėjimas patvirtina kandidato vietą programoje, o tada išduodamas besąlyginis priėmimo laiškas.

Kad mūsų studentai galėtų naudotis optimaliomis mokymosi sąlygomis, vietų mūsų programose yra nedaug. Likusių vietų skaičius peržiūrimas po kiekvienos priėmimo sesijos. Kai kohorta pilna, priėmimai į programą uždaromi.

Kandidatų priėmimo į 2020–2021 priėmimo sesiją terminas yra 2020 m . Gegužės 15 d .

Be EM Normandijos paraiškos formos, tarptautiniai kandidatai turi kreiptis į vietinį „Campus France“ biurą, kad palengvintų vizų gavimo procesą. Gavusi pradinę įmoką, mokykla padės tarptautiniams studentams atlikti vizų išdavimo procedūras ir ieškoti apgyvendinimo.

Karjera

Bendra informacija apie darbo rinką

Įvertintas daugiau kaip 250 milijardų eurų (šaltinis: „Les Echos Etudes“, 2019 m.) 2018 m., Prabangos sektoriuje šiuo metu vyksta reikšmingas augimas (+ 8,5% metinio augimo, esant pastoviam valiutų kursui), kurį visų pirma lemia spartėjantis vidaus rinkos augimas išlaidos kontinentinėje Kinijoje. Atsižvelgiant į tai, kad nuo šiol iki 2025 m. Buvo parduota pusė prabangių gaminių ir paslaugų pardavimo, Azijos vartotojų skaitmeninis elgesys yra daug pažangesnis nei tradicinių prabangos pirkėjų (77 proc. Kinų prabangos gaminius perka iš savo mobiliojo telefono. konsultacinė įmonė „Bain & Co.“). Nuo šiol prabangaus sektoriaus žaidėjai, kurie nori užsidirbti ar išsaugoti savo pozicijas šioje strateginėje rinkoje, bus priversti atsižvelgti į skaitmeninę ekosistemą. Taigi nustatykite netipinius įgūdžius ir profilius, pasižyminčius abipusiškumu prieš prabangos kultūrą ir pažangias skaitmenines žinias.

Karjeros galimybės

  • Produkto vadybininkas
  • Prekės ženklo vadybininkas
  • Skaitmeninio rinkodaros vadybininkas
  • Klientų patirties vadovas
  • Renginių tvarkyklė
  • CRM vadybininkas
  • Kategorijos valdytojas
  • Eismo vadybininkas
  • el. prekybos vadybininkas
  • Bendrijos vadovas

Mokestis už mokslą už 2020-2021 metus

  • Magistrantūros rinkodara ir skaitmeninis prabangos ir gyvenimo būdas: 13 500 EUR
  • Kandidatams išmokama 50 EUR, norint išstudijuoti jų profilį
  • Nuo 2018 m. Rugsėjo mokėsite 91 EUR įmoką CEVC („Contribution Vie Etudiante et de Campus“) prisijungę prie https://cvec.etudiant.gouv.fr/
  • Asociacijos Alumni EM Normandie nario 575 EUR narystės mokestis, kuris suteiks jums galimybę naudotis visomis jų paslaugomis ir narystė gyvenime (neprivaloma).

Finansavimas

Studentams siūlomos įvairios galimybės finansuoti studijas:

  • Dotacijos: „Campus France“
  • Mokamos studentų darbo vietos, kurias siūlo mokyklos jaunesnioji įmonė ir darbo vietos
Paskutinį kartą atnaujinta May 2020

Apie mokyklą

Over the last 25 years, the Chambers of Commerce of Caen and Le Havre have combined their efforts to set up a joint structure in Higher Education for the benefit of their respective towns and regions. ... Skaityti daugiau

Over the last 25 years, the Chambers of Commerce of Caen and Le Havre have combined their efforts to set up a joint structure in Higher Education for the benefit of their respective towns and regions. Today, this effort has given birth to the Ecole de Management de Normandie, a unified and strengthened business school ready to meet both the national and international needs of firms. Skaityti mažiau
Caenas , Havras , Paryžius , Deauville , Ruanas , Oksfordas + 5 Daugiau Mažiau