Bendroji informacija
Programos aprašymas
Programos apžvalga
Didžiųjų duomenų, marketingo magistrantūra
Su 2 tarptautiniu mastu pripažintais sertifikatais ir glaudžiai bendradarbiaudama su daugiau nei dešimtuku pramonės lyderių, steigėjų ir asociacijų, programa nuo pat programos pradžios susiduria su studentais su realybe ir daugiasluoksniu didelių duomenų, duomenų, pagrįstų rinkodara, sudėtingumu ir rinkodaros analizė.
- Trukmė: 16 mėnesių
- Campus: Tulūza
- Kalba: anglų
- Režimas: visą darbo dieną
- Mokestis už mokslą: 16 500 €
- Mokestis už paraišką: 130 €
- Įleidimas: spalio mėn
- Galutinis terminas: birželio 30 d
TBS-accordion__title opened">Sertifikatai
- Įtraukiamas pasirengimas 2 profesionaliems sertifikatams: SAS Visual Analytics (nuoroda yra išorinė) ir "Dell EMC" (nuoroda yra išorinė) - duomenų mokslų asociacija (EMCDSA).
Priėmimas
- Akademiniai reikalavimai: 4 metų bakalauro laipsnis
- Kalbos reikalavimai:
- Anglų gimtoji kalba, arba
- Bakalauro laipsnis mokomas anglų kalba, arba
- TOEFL IBT 80 / IELTS 6.5 / TOEIC 800 / FCE
4 pakopų paraiškų teikimo procesas:
- Užpildykite internetinę paraišką
- Pateikti patvirtinamuosius dokumentus
- Imk virtualų pokalbį
- Laukti priėmimo rezultatų
Karjeros galimybės
- Rinkodaros mokslininkas
- Rinkodaros strategas
- E-rinkodaros specialistas
- Duomenų strategas
- Duomenų planuotojas
- Duomenų analitikas
- Klientų informacijos valdytojas
- Veiklos tyrinėtojas / Rinkodaros analizės ekspertai / Rinkodaros tyrimai / CRM / Kreditinė analizė
Apie mokyklą
With 5 campuses located in the heart of dynamic cities, such as Toulouse, Barcelona, Casablanca, Paris and London, and alliances with top academic institutions and multinational corporations across th ... Skaityti daugiau