Magistrantūros tarptautinio verslo ir rinkodaros

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Specializacija Bac 5 išmokti tarptautinio verslo klausimus.

Tarptautinių santykių ir aukštesnio lygio ILERI diplomo tarptautinio verslo ir rinkodaros galimybė yra siūloma bendradarbiaujant su ISC (konferencijos des Grandes Ecoles), ją skiria magistro laipsnis ir jis skirtas tik tiems studentams, kurie patvirtino savo pirmąjį antrosios pakopos metus ILERI .

Mokymo tikslai

  • Naršykite tarptautinę rinkodarą ir pasiekite pasaulinį ir sisteminį organizacijos vaizdą savo aplinkoje.
  • Būti pirmaujančia skaitmeninės rinkodaros srityje ir leisti įmonei prisitaikyti prie nuolat besikeičiančio vartojimo.
  • Plėtoti prekių ženklų strategijas didelėse tarptautinėse grupėse, kad būtų užtikrintas geresnis produktų ilgaamžiškumas ir vartotojų lojalumas.
  • Tapkite tarptautiniu rinkodaros analitiku ir leiskite bendrovei atverti naujas rinkas, kontroliuojant riziką.
  • Tapkite produktų vadybininku, turinčiu tikrųjų rinkų ir tarptautinių klausimų.
  • Darbas eksportui didelėje farmacijos ar prabangos sektoriaus, automobilių ir kt. Grupėje
  • Sujunkite stiprius strateginio valdymo, rinkodaros ir verslo įgūdžių įgūdžius, įgytus prieš ILERI , kad pasiektumėte aukšto lygio pareigas tarptautiniame privačiame sektoriuje.

mokymai

Bendrasis pagrindinis valdymas

  • Vadovavimas ir projektų valdymas
  • Strateginis valdymas
  • Etika ir tvarus valdymas
  • Finansinė ataskaita ir diagnostika
  • Rimti žaidimai

Bendra pagrindinė rinkodara

  • Taikomųjų darbų metodika
  • Individualus karjeros planavimas ir darbo paieška
  • Skaitmeninis marketingas
  • Rinkos tyrimai
  • Rinkodaros inovacijos
  • Prekių ženklinimas ir reklama
  • Ryšių rinkodara

ILERI mokymo skyrius

  • Kibernetinės erdvės panaudojimas
  • Rizikos valdymas
  • Atitiktis ir auditas
  • Ekonominis saugumas
  • Viešoji politika ir lobizmas
  • LV2 Europos kalba
  • LV3 rytų kalba

Specializuotos klasės IBM

  • Tarpkultūrinis valdymas
  • Verslas besivystančiose rinkose
  • Strateginiai sprendimai tarptautinėje prekyboje
  • Mokymosi verslas, vykdant verslą

Programos stiprybės

  • 400 valandų mokymas nuo spalio iki vasario. Klasės pirmadieniais ir antradieniais ILERI ir ketvirtadieniais, penktadieniais, šeštadieniais ISC. Šis intensyvus tempas leidžia studentams sutelkti dėmesį į savo studijas vienerius semestrus.
  • Tarptautiniai studentai ir kursai ISC visiškai anglų kalba.
  • Programą sudaro kursai ir atvejų analizė, rimti žaidimai ir realūs verslo projektai.
  • Profesinė šešių mėnesių darbo stažuotė verslo ir tarptautinėje rinkodaros srityje antrąjį semestrą ir 60 ECTS kreditų patvirtinimas per metus.
  • Fakultetas, sudarytas iš viso pasaulio profesorių, pripažintas savo patirtimi ir profesine patirtimi.
  • ILERI studentams siūlomi finansų ir rinkodaros atnaujinimai, leidžiantys jiems susipažinti su ILERI mokymu.

Priėmimo sąlygos

Antrasis aukštojo mokslo diplomas tarptautiniuose santykiuose, bendradarbiaujant su ISC, akredituotas AACSB, yra prieinamas ILERI studentams, patvirtinusiems pirmąjį magistro kursą.

Mokestis už mokslą

Mokesčių grafikas:

MSc International Business and Marketing: 9750 €
Užstatas 1500 € užregistruojant ir sumokėjus šešiomis dalimis, 5% turi būti išskaičiuotas grynaisiais pinigais.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

L’ILERI (Institut Libre d’Etude des Relations Internationales) est une école spécialiste des relations internationales depuis 1948, située à Paris La Défense. Proposant une formation pluridisciplinair ... Skaityti daugiau

L’ILERI (Institut Libre d’Etude des Relations Internationales) est une école spécialiste des relations internationales depuis 1948, située à Paris La Défense. Proposant une formation pluridisciplinaire en sciences politiques, géopolitique, droit international, économie et langues, l’ILERI forme ses étudiants, selon les besoins du marché, aux fonctions de cadres des organisations internationales, des ONG, des entreprises internationales, des institutions européennes, de la fonction publique française (défense, environnement, etc.), de la diplomatie, des collectivités territoriales, des think tanks, du journalisme, des cabinets de lobbying, des cabinets de conseil, etc. Skaityti mažiau