Magistrantūros Mada ir Prabangus Rinkodara
York St John University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 9 300 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Namų ir ES studentų per metus; Tarptautiniai / ne ES studentai: £ 12,750 per metus
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Būkite mados ir prabangos rinkodaros praktikos priešakyje.
Kurso apžvalga
Patirtis yra viskas. Prabangus marketingas yra susijęs su tuo, kaip prekės ženklai padeda žmonėms jaustis. Šis kursas sukurtas taip, kad padėtų jūsų karjerai ir asmeniniam bei profesiniam tobulėjimui. Jūs sukursite kritišką supratimą apie organizacijos, kuriančios, projektuojančios, gaminančios, platinančios, parduodančios ir parduodančios prekes ir paslaugas konkurencingoje, sparčiai besivystančioje prabangos ir mados pramonėje, matmenis, procesus, galimybes ir iššūkius.
Patekimo reikalavimai
- Pareiškėjai paprastai turi mažiausiai 2: 2 apdovanojimų laipsnį susijusioje disciplinoje, bet gali būti skiriami pareiškėjams, turintiems 2: 2 garbės laipsnį bet kokiu dalyku, jei jie yra užpildę atitinkamą darbo patirtį arba gali įrodyti stiprų įžvalgą į studijų sritį.
- Studentams, kurių gimtoji kalba nėra anglų, reikės pasiekti IELTS 6 arba aukštesnę, bet ne mažiau kaip 6-oje grupėje bet kurioje srityje, arba lygiavertį.
Kurso turinys
Ryšiai ir ryšiai yra labai svarbūs bet kokio prabangos prekės ženklo sėkmei. Vartotojų elgesys tampa vis sudėtingesnis, nes žmonės tampa labiau įžvalgūs ir reikalauja jų produktų. Pastaraisiais metais klientų poreikiai pasikeitė, nes vartotojai vis plačiau suvokia tokius klausimus kaip tvarumas, autentiškumas ir skaidrumas.
Šis prabangos ir mados rinkodaros magistro laipsnis yra šiuolaikiškas ir pažangiausias požiūris į prabangos ir mados mokymą. Spręsdama naujas vartotojų vartojimo tendencijas, ji kuria studentus, kurie turi organizacinį dėmesį šiandieniniams vartotojams, nes jie nuolat vertina savo prioritetus ir abejoja, ką jie iš tikrųjų vertina.
Apima visą rinkodaros rinkinio plotį, sužinosite apie pagrindinius metodus, kuriais prekės ženklai naudojasi, kad išsiskirtų šioje išskirtinėje rinkoje. Aptarsite vaizdinių socialinių tinklų poveikį, atskleisite už prekės ženklų pasakojimą ir sužinosite internetinių platformų poveikį pardavimų pasaulio įvairinimui. Nuo patirties rinkodaros iki skaitmeninių strategijų, kurios šiandien yra didžiausia reklamos reklama, šis kursas yra prekės ženklo analizės priešakyje.
Jūs ištirsite geriausią praktiką tokiose srityse, kaip naujos įmonės idėjos generavimas, teisinis įkūrimas ir apsauga, verslo finansavimas ir efektyvus verslo planavimas.
Kurso struktūra
Mokymo programa suteikia karjeros orientuotą šių pramonės šakų apžvalgą, užtikrindama, kad jūs paliksite naujausias žinias ir taikomus įgūdžius. Pasirinktiniai ir šiuolaikiniai moduliai padės jums pasirengti būsimiems karjeros planams. Integruota į programos filosofiją yra galimybė sujungti ir prijungti teoriją ir praktiką su galimybėmis įsitraukti į praktiką, verslo šešėlį, konsultavimo projektus ir tiesiogines verslo tyrimų komisijas.
Jūs patobulinsite ir tobulinsite savo įgūdžių bazę, kuri padės jums pasiruošti darbui prabangos ir mados srityse, taip pat plėtoti specialias žinias ir strateginius įgūdžius, reikalingus tvariam mados ir prabangos verslui kurti ir valdyti. Mes padėsime sustiprinti jūsų įsidarbinimo galimybes dalyvaujant įvairiose mokymo ir mokymosi patirtyse. Jūs gausite galimybę įgyti pramonės patirties ir įsitraukti į projekto darbą, bendradarbiaudami su savo srities ekspertų ir specialistų tinklu. Nemokami penktadieniai padės palengvinti laiko patirtį pramonei.
Dalyvausite aktyviuose ir palaikančiuose forumuose, remdamiesi praktine šios srities patirtimi. Mes Jums pasiūlysime palaikančią platformą kritiniam apmąstymui, taikant akademines teorijas jūsų realioms darbo situacijoms. Tai atsispindės įvairiuose vertinimo metoduose, kurie naudojami organizacinėms veikloms atspindėti.
Svarbus programos bruožas yra kasmetinė ekskursija po kelionę, kurioje lankysis tarptautinės mados sostinės ir bendradarbiausite su pramonės lyderiais, kad ištirtų pavyzdinių parduotuvių, kurios siūlo pasaulinio lygio patirtinį prabangą, procesus. Jūs taip pat girdėsite iš tarptautinių mados ir prabangos prekių ženklų, kaip jie projektuoja, tobulina ir parduoda prekes pagal nuolat kintančius rinkos poreikius.
Moduliai
Visi moduliai yra privalomi:
Prabangos ir mados rinkodaros verslas, 15 kreditų
Gebėjimas atpažinti ir patenkinti klientų poreikius dar niekada nebuvo toks svarbus, nes pastaruoju metu vartotojiškumas keičiasi labiau apgalvotų ir apgalvotų pirkimų link. Sužinosite apie teoriją ir operacijas, susijusias su rinkodara prabangos ir mados industrijose, suteikdami supratimą, kaip organizacijos gali nustatyti ir patenkinti vidinių ir išorinių suinteresuotųjų šalių poreikius.
Būsite supažindinti su konkrečiomis rinkodaros koncepcijomis, tokiomis kaip rinkodaros derinys, Porterio „penkių jėgų“ metodika, rinkodaros komunikacijos rinkinys ir produkto kūrimo procesas. Jūs apsvarstysite platesnį rinkodaros apibrėžimo supratimą, rinkodaros vaidmenį, jo funkcijas ir skirtingas koncepcijas, kurios gali padėti rinkodaros specialistui. Tuomet pagrindinis dėmesys bus skiriamas rinkodaros teorijos taikymui ir pritaikymui prabangos ir mados pasaulyje.
Patirtinės prabangos teorija ir praktika, 15 kreditų
Jūs ištirsite šiuolaikinių teorijų, praktikų, tendencijų ir darbo modelių, susiformavusių prabangių vartojimo prekių ir paslaugų sektoriuje, kontekstą, sutelkdami dėmesį į besivystančias prabangių kelionių, automobilių sporto, svetingumo ir veiklos sritis.
Sužinojęs, kaip prabangūs mados namai gali sukurti prasmingą patirtį ir patirtines prabangos akimirkas su vartotojais, šis modulis leis jums suprasti, kritiškai įvertinti ir pritaikyti koncepcinius pagrindus ir teoriją globalių prabangos paslaugų srityje ir įvertinti rafinuotesnes prabangos paslaugų sritis. Jūs išsiugdysite supratimą apie prabangių paslaugų ir svetingumo organizacinę kultūrą.
Paskaitose bus nagrinėjamos temos, įskaitant prabangos vartojimo prekių pramonės aplinkybes, prabangos prekių ženklų paslaugų ir gaminių ypatybes, politinę prabangos prekių ženklų ekonomiką, vartotojų vaidmenį pramonėje ir pagrindines pramonės šakų tendencijas. Sužinosite, kaip užmegzti autentiškus ir prasmingus santykius su prabangos prekių vartotojais ir kaip plėtoti tuos santykius kuriant pasaulinės klasės prabangos patirtį.
Pasaulinės prabangos tendencijos ir raida, 15 kreditų
Prabangos sektoriaus pokyčiai spartūs. Sėkmingiausios prabangos kompanijos yra reguliariai ginčijamos ir reikalaujamos permąstyti savo strateginę kryptį, kad išliktų aktualios vartotojams.
Siekdami būti konkurencingi, prabangos verslas turi suprasti pagrindines problemas, kurios keičia šį sektorių. Šiame modulyje jūs išnagrinėsite tendencijas ir pokyčius, kurie performuoja prabangos rinką, ir įvertinsite rinkodaros metodikas, kurias prabangos verslas turėtų sukurti reaguodamas į vartotojų pokyčius. Remdamiesi naujausiomis pramonės įžvalgomis ir rinkos duomenimis, mes sujungsime atvejo analizės mokymąsi su gyvu projekto darbu ir priimsime kviestinius pranešėjus iš viso prabangos pramonės sektoriaus.
Daugiausia dėmesio skirsite makroaplinkos spaudimo prabangos sektoriuje analizei ir kaip jie pastaruoju metu vystėsi. Tai apima susikoncentravimą į besikeičiančius radikalius vartotojų lūkesčių pokyčius ir didelius skaitmeninio pasaulio pasiekimus, mokymąsi, kaip prabangos kompanijos gali geriausiai reaguoti į trumpalaikes tendencijas ir ilgalaikius pokyčius, reikalingus išgyventi. Bus tiriami naujojo vartotojiškumo modeliai, sutelkiant dėmesį į tai, kaip prabangos organizacijos gali reaguoti į pasaulines etinės praktikos, tvarumo, autentiškumo, vartotojų sukurto turinio ir dalijimosi ekonomikos tendencijas.
Mados pirkimas, prekyba ir logistika, 15 kreditų
Produktas yra mados ir prabangos rinkodaros proceso centre. Šis modulis paaiškina, kaip rinkodaros sėkmę lemia mados ir prabangos verslo sukurtų ar įsigytų produktų ir paslaugų tinkamumas, stiprumas ir išskirtinumas.
Remiantis kitų programos modulių sukurtomis žiniomis ir įžvalgomis, tiriančiomis tokias sąvokas kaip vartotojų ir rinkos tendencijos bei efektyvaus prekės ženklo valdymo principus, šis modulis sutelks dėmesį į pagrindinius duomenų analizės, finansinės veiklos apžvalgos ir projekto planavimo įgūdžius. Remdamiesi lyderiaujančių internetinių tendencijų agentūrų, tokių kaip WGSN ir „InStyle“, įžvalgomis ir patirtimi bei mados ir prabangos pirkėjų, atstovaujančių įvairiausiam verslui, patirtimi ir patirtimi, sukursite kontaktų tinklą ir patikimų skaitmeninių išteklių vertinimą. .
Modulio esmė - kuo panašesnį gyvenimą supažindinti su sunkumais, iššūkiais ir reikalavimais, susijusiais su efektyvaus pirkimo plano ir veiklos biudžeto sudarymu. Svarbiausia, kad šis modulis suteikia jums galimybę išklausyti etinius ir tvarumo klausimus, susijusius su viešųjų pirkimų procesu, visose mados ir prabangos tiekimo grandinės srityse. Atlikus pažangiausių tyrimų, susijusių su ekologinių ir planetą saugančių viešųjų pirkimų pažanga, analizę, modulis taip pat skirs ypatingą dėmesį pranašumams ir iššūkiams, susijusiems su etiškos pirkimo pozicijos užėmimu.
Pramonės patirtis, 15 kreditų
Šis modulis yra būtina ir išskiriama dalis pasiruošimo sėkmingai įsidarbinti pramonėje ar valdyti savo verslą. Kaip būsimam pramonės specialistui ar verslo savininkui, labai svarbu, kad patirtumėte pramonės dinamiką aplinkoje, kurioje galite empiriškai pritaikyti teorines žinias. Suprasti santykių kūrimo ir pramonės ryšio svarbą bus labai svarbu jūsų sėkmei darbo vietoje.
Modulio tikslas yra suteikti jums galimybę:
- Parodykite savo planavimo, tyrimų ir laiko valdymo įgūdžius
- Ugdykite tinkamus pagrindinius įgūdžius, reikalingus veiksmingam dalyvavimui profesinėje aplinkoje, įskaitant asmeninę organizaciją, bendravimą ir tikslų nustatymą
- Apmąstykite teorines žinias ir supratimą ir pritaikykite juos praktikoje
- Kritiškai vertinkite profesinę organizacinę aplinką, apibendrindami geriausią patirtį ir tobulinimo galimybes
- Ugdykite įvairius savęs pristatymo įgūdžius, kurie palaikys jūsų profesinius siekius
- Pilnas konkrečiam dalykui skirtas pramonės projektas
Prabangaus prekės ženklo strategija, 15 kreditų
Pažvelkite į pasaulinės prabangos prekių ir paslaugų pramonės, vienos iš sparčiausiai augančių sričių, dinaminių savybių ir galimybių strateginę perspektyvą. Šis modulis, sukurtas remiantis prabangos prekės ženklo gamybos ir plėtojimo principu, suteikia išsamų įspūdį apie prabangą, prekės ženklą ir valdymą visoje vertės grandinėje.
Temos apima kai kurių pagrindinių prekės ženklo plėtros sėkmių ir nesėkmių prabangos pasaulyje apžvalgą, prabangių prekės ženklų pozicionavimą, kainodarą, teisinius klausimus, prabangos prekės ženklo strategijų kūrimą ir įgyvendinimą, kūrybiškumą valdant prabangos prekės ženklą ir kuriant tvarius, etiškus ir autentiškus prekės ženklus. Atlikdami šiuolaikinės mados kompanijų analizę, būsite supažindinti su naujausiomis teorijomis, kartu su profesiniu orientavimu į prabangos prekės ženklo valdymą. Sėkmingai baigę kursą, įgysite žinių ir gebėjimų, reikalingų sėkmingai plėtoti, įgyvendinti ir valdyti prabangos prekių ženklo rinkodaros kampanijas.
Pasauliniai mados prekių ženklai ir „Omnichannel Communications“, 15 kreditų
Rinkodaros komunikacija apima metodus, procesus, reikšmes, suvokimą ir veiksmus, susijusius su būdais, kuriais auditorija svarsto produktus, paslaugas ir prekės ženklus. Pasaulinę rinką sudaro sudėtingas konkurentų rinkinys, kuris kovoja dėl klientų greitai besikeičiančioje aplinkoje, o kasdien atsiranda naujų įmonių. Mažos įmonės, internetinės operacijos ir pasauliniai konglomeratai yra pasaulinės prabangos ir mados rinkodaros aplinkos dalis.
Šioms įmonėms prieinama vis didesnė žiniasklaidos ir vaizdinių komunikacijų platformų įvairovė, norint parduoti savo gaminius. Todėl reklamos ir rinkodaros metodai nuolat plečiasi ir adaptuojasi, nes nuolat auga būdai, kaip pasiekti potencialius klientus, ir plečiasi alternatyvūs metodai.
Atsiradus tokioms sudėtingesnėms ir apkrautoms rinkos sąlygoms, ateities mados ir prabangos rinkodaros vadybininkai privalo bendrauti autentiškais ir įtikinamais prekių ženklais, naudodamiesi visakanaliu požiūriu. Šiame modulyje ištirsite ir išnagrinėsite šiuos iššūkius, ištyrę veiksmingos rinkodaros komunikacijos padarinius tarptautiniu mastu ir visose platformose. Šis modulis suteikia jums kritinių žinių apie svarbias rinkodaros komunikacijos teorijas ir modelius, taip pat pramonės pavyzdžius, kuriuos teikia tiek pirmaujantys prekės ženklai, tiek pradedančiosios įmonės prabangos ir mados pasaulyje.
Mados istorija ir šiuolaikinė kultūra, 15 kreditų
Šiame modulyje jūs būsite supažindinti su mados istorija, daugiausia dėmesio skiriant drabužių, aksesuarų analizei ir jų reakcijai į kultūros pokyčius per visą laiką. Jūs kartu bendradarbiausite ir individualiai analizuosite praeities ir dabartines pasaulinės mados idėjas, atliksite pagrindinių mados namų ir būsimų dizainerių stilių ir kūrinių analizę.
Dėmesys ženklų interpretavimui šiuolaikinėje mados kultūroje ir stiliaus reikšmė madoje, šis modulis parodo įvairius ryšius tarp mados pramonės, kitų kūrybos sričių ir populiariosios kultūros. Todėl kultūros ir mados ryšys bus kritiškai analizuojamas, daugiausia dėmesio skiriant pagrindinių dizainerių reikšmei ir mažmenininkų vaidmeniui tenkinant vartotojo reikalavimus.
Įdomiame centriniame pavyzdyje apžiūrėsite patį Londoną, atrasite daugybę Londone esančių ikoninių paveldo ženklų ir atsižvelgsite į jų raidą bėgant laikui. Be paskaitų ir seminarų, aplankysite šiuolaikinius mažmenininkus, parodas ir galerijas, įskaitant Viktorijos ir Alberto muziejų bei Londono muziejų.
Mados ir prabangos „Capstone“ projektas, 60 kreditų
„Capstone“ projektas yra daugialypis modulis, kuris leis jums pasirinkti daugybę skirtingų maršrutų iki kurso pabaigos. Šio modulio tikslas yra paskatinti jus pasirinkti kelią, kuriuo galėtumėte pademonstruoti supratimą ir žinias, įgytas per kursą, ir parodyti, kaip tai galima pritaikyti praktiškai ar teoriškai tam tikroje aplinkoje ar kontekste.
Yra keturi galimi maršrutai:
- Disertacija
- Verslo konsultacijų projektas - apims bandymą išspręsti verslo problemą jūsų organizacijoje
- Naujas verslo projektas - jūs pasiūlysite pradedančią įmonę ir pateiksite visą reikalingą papildomą medžiagą ir pagrindimą, kad parodytumėte, jog idėja turi realų potencialą ir nuopelnus.
- Prisijunkite prie verslo - prisijungsite prie organizacijos, su kuria jums nepažįstama, ir veiksite kaip konsultantas tyrinėdami naują rinkos galimybę ar išnagrinėdami verslo problemą.
Mokymas ir mokymasis
Mes suprantame, kad galite turėti daug praktinių žinių ir patirties, kad galėtumėte pereiti į šį kursą. Mes skatiname tai programos metu ir norime, kad studentai aktyviai keistųsi savo mintimis ir patirtimi vieni su kitais. Nesijaudinkite, jei kurį laiką neužsiėmėte formaliu ugdymu - visą programą siūlysime remdamiesi studijų įgūdžiais, akademinės analizės ir rašymo taisyklėmis.
Programos filosofija yra paremta akademinės teorijos ir praktinės patirties sutelkimu, todėl galite sukurti gilesnį supratimą ir ugdyti save kaip asmenį ir lyderį. Mes raginame jus dalyvauti, nes mokymosi ištekliai aiškiai apima visų kursų narių ir darbuotojų žinias, patirtį ir įgūdžius.
Pradėsime nuo intensyvaus keturių savaičių pagrindinio modulio, po kurio kiekvieną semestrą - trys aštuonių savaičių moduliai. Antrąjį semestrą turėsite galimybę įgyti pramonės patirties. Visi moduliai pristatomi naudojant įvairias mokymo, mokymosi ir vertinimo strategijas. Tai apima paskaitas, seminarus, svečių kalbėtojų programą, vadovėlius, seminarus, internetinių medžiagų naudojimą ir pasaulinę kavinę. Klasės veikla, diskusijos internetu ir problemų sprendimo užduotys leis jums gauti grįžtamąjį ryšį apie savo žinias ir supratimą prieš oficialų suvestinį vertinimą.
Vertinimas ir atsiliepimai
Jums bus vertinama pagal darbo programą, studijuojant kiekvieną modulį. Tai apima pristatymus, kritines esė, portfelius, atspindinčius žurnalus ir atvejo analizę. Mes suteiksime galimybę formuoti vertinimo atsiliepimus, kad informuotume jūsų darbą prieš pateikiant kiekvieną modulio dėstytoją. Jūs gausite išsamią atsiliepimus apie vertinimus, kurie padės jums tobulinti ir nuolat tobulinti savo veiklą programos įgyvendinimo metu. Bus teikiamos konsultacijos, susijusios su vystymusi, tolesnėmis mokslinių tyrimų sritimis ir rekomendacijomis, kaip pagerinti jūsų dalyko žinias.
Mokslinių tyrimų galimybės
Mes naudosime platų pramonės ryšių ir partnerystės tinklą Londone ir kitur, kad suteiktume jums galimybę dalyvauti darbo praktikoje, verslo konsultacijose ar verslo tyrimuose. *
*Pvz.: tickets are subject to availability - bilietai bus parduodami tik tol kol jų yra.
Mokesčiai ir finansavimas
Magistrantūros studijų įmokos 2019-20
Magistrantūros studijos yra puiki investicija ir įrodyta, kad jos suteikia pridėtinę vertę jūsų išsilavinimui *, tai reiškia, kad išmoksite daugiau, uždirbsite daugiau ir pasieksite daugiau. Yra daugybė būdų, kaip gauti pagalbą finansuojant magistrantūros studijas, pradedant stipendijomis ir paskolomis, baigiant mokslinių tyrimų stipendijomis.
* Tie, kurie baigs magistro laipsnį, uždirbs vidutiniškai 6000 svarų sterlingų per metus daugiau nei tie, kurie turi tik bakalauro kvalifikaciją. - remiantis 2015–16 metų aukštojo mokslo absolventų (DHLE) duomenimis.
York St John University 2019-2020 m. Mokestis už mokslą, priimant į magistrantūros studijas, yra:
- 9300 svarų sterlingų per metus JK / ES, Džersio, Gernsio ir Meno salos studentams.
- 12 750 svarų sterlingų per metus tarptautiniams (ne ES) studentams.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MA Fashion Marketing and Global Cultures
- London, Jungtinė Karalystė
MA Fashion Marketing and Sustainability
- London, Jungtinė Karalystė
MA Strategic Fashion Marketing
- London, Jungtinė Karalystė