Magistrantūros Tarptautinio Mada Rinkodara
GCU - Glasgow School for Business and Society
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Glasgow, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 5 500 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Pradžia, RUK ir ES studentai; £ 12600 Tarptautiniai studentai
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Pasaulinė mados industrija yra vertinama daugiau nei 2 trilijonais dolerių ir yra viena iš didžiausių pasaulio ekonomikų. * Atsižvelgiant į skaitmeninių pasiekimų ir vartotojų galių augimą, tarptautinis mados pasaulis yra skaidrių, etinių ir klientų valdomų strategijų rinkoje. .
Atsakant į specialistų, turinčių mados ir rinkodaros specialybių, pakvietimą, magistrantūros Tarptautinis mada rinkodara buvo pertvarkyta kartu su pramonės atstovais, kad suteiktų jums praktinės ir techninės kompetencijos, reikalingos konkuruoti ir klestėti šioje dinamiškoje pramonėje.
Mados rinkodara nuolat vystosi šalia technologijų ir vis labiau prieinamos rinkos.
* McKinsey ir mados verslas, mados valstybė 2017 m
Jūsų karjera
Jūs tapsite nišą, bet įvairi studentų bendruomenė, patiria tikrai tarptautinę darbo aplinką, mokosi iš bendraamžių ir dėstytojų iš viso pasaulio, įgyjate realų supratimą apie pagrindinius mados rinkodaros ir vartotojų požiūrių panašumus ir skirtumus visame pasaulyje.
Jūs sukursite:
- gilesnį realaus pasaulio problemų, kurios įtakoja mados industriją iš JK ir pasaulinės perspektyvos, supratimą
- atsakingas sprendimų priėmimas ir elgesio etiškumas
- kūrybiniai įgūdžiai pagrindinėse mados rinkodaros srityse, pvz., prekės ženklo kūrimas, ryšiai, vartotojų įžvalgos per vaizdinius pristatymus, vaizdo įrašus ir praktinius seminarus
- puikiai išbaigtos praktinės taikymo žinios, kurias lemia pramonės darbo patirtis
Jūsų magistrantūros patirtį sustiprina seminarai ir svečiai. Atraskite mados rinką Milane, aplankydami mados kolekciją, kurioje vyksta mados studentai, akademikai ir prekės ženklai iš viso pasaulio. Pramoninė praktika suteikia daug reikalingų tinklų galimybių ir galimybę išlaikyti savo praktinius įgūdžius per savo magistrantūros studijas.
Ką mokysi
Šiuolaikiniai tarptautinio mados marketingo klausimai
Jūs sukursite žinių ir įgūdžių, norint kritiškai išnagrinėti šiuolaikines tarptautines temas dinamiškoje ir sparčiai besivystančioje mados versijoje, tuo pačiu suprasti tvarią ir etišką praktiką rinkoje. Kaip šio modulio dalis, jūs dalyvausite kelionėje, kuri leis jums ištirti mados rinką realaus pasaulio kontekste.
Mados prekės ženklo kūrimas
Jūs sužinosite prekės ženklo ir prekės ženklo valdymo sąvokas ir atliks išsamų tyrimą dėl prekės ženklo tapatumo elementų. Mūsų profesionalių seminarų serijoje yra skaitmeninių įrankių, kurie iššauks ir padidins jūsų kritines ir kūrybines kompetencijas. Galutinis šio modulio tikslas - parodyti savo žinias ir įgūdžius būsimiems darbdaviams, pateikiant naują mados prekės ženklo koncepciją.
"Omnichannel" mados bendravimas
Išnagrinėta šiuolaikinių rinkodaros komunikacijų sudėtingumas, nes mes pabrėžiame, kaip mados prekės ženklams svarbu perduoti atitinkamą, nuoseklų įvaizdį ir žinią per integruotą rinkodaros komunikacijos strategiją. Esate raginami sutapatinti praktikų veiklą su pramonės standartinėmis užduočių formomis, kurios yra kūrybiškai ir komerciškai sudėtingos.
Vartotojų elgsena madoje
Rinkodaros koncepcijai svarbiausia yra tai, kad įmonės turi suvokti klausimus, kurie įtakoja ir formuoja elgesį įvairiose aplinkose ir kontekstuose. Jūs išmokysite įtraukti vietos, Europos ir pasaulinius vartotojų elgesio aspektus į madą, ir analizuosite vartotojų supratimo svarbą formuojant rinkodaros strategiją skaitmeninėje rinkoje.
Mados pirkimas, prekyba ir logistika
Šiame modulyje pateikiama mados organizacijoje vykstančio pirkimo, prekinio pardavimo ir logistikos funkcijų apžvalga aptariant kiekvieną žingsnį nuo produktų koncepcijos iki kliento pasiūlymo pateikimo parduotuvėje. Mes įtraukiame projektą su įsteigta mados kompanija, kurioje esate atsakinga už pirkimų ir prekybinių paslaugų teikimą, suteikdama jums patirties realiu pasauliu.
Tarptautinis mados rinkodaros planavimas ir strategija
Šiame modulyje naudojama aktyvaus mokymosi technika, leidžianti jums pasiruošti ir leidžiama dirbti pasitikėdami rinkodaros aplinkoje, nes jūsų įgūdžiai ir žinios yra išbandomos dalyvaujant. Jūs galėsite kritiškai analizuoti ir įvertinti rinkos galimybes tarptautiniame kontekste, rengdami karjerą vyresniojo rinkodaros srityje.
Etika, valdymas ir atsakinga lyderystė
Išnagrinėję privačius, viešuosius ir socialinius įmonių sektorius, jūs turėsite analitinių priemonių ir koncepcijų rinkinį, kad paskatintumėte atsakingą sprendimų priėmimą, tuo pačiu pabrėždami skirtumus tarp atitikties ir etiškai pagrįsto elgesio. Jūs gausite teorinį ir praktinį supratimą apie realaus pasaulio problemas, susijusias su JK ir pasauline perspektyva, ir mokykitės iš PRME principų ir "Common Good" atributų, kurie yra šio modulio pagrindiniai elementai.
Taikomosios profesinės praktikos
Vadovaudamiesi žiniomis, įgytomis etikos, valdymo ir atsakingo vadovavimo srityse, ir sutelkiant dėmesį į savęs apmąstymą, šiame modulyje jūs įgysite savo profesinę kompetenciją vykdydami profesinę veiklą. Ryšys tarp šių dviejų pagrindinių modulių sustiprina etinio ir atsakingo sprendimų priėmimo ir vadovavimo svarbą jūsų būsimoje karjeroje.
Magistro studijų projektas
Galutinis programos elementas yra "Masters Research Project", kuris suteikia jums galimybę kurti ir atlikti originalaus tyrimo dalį. Jūs taikysite metodus ir teorijas, kurios paprastai naudojamos "International Fashion Marketing", ir remiant tarptautiniu mastu paskelbtą literatūrą, parodo geriausią šios srities praktiką.
Patekimo reikalavimai
Visi čia išvardyti įvežimo reikalavimai turėtų būti naudojami kaip orientyras, ir jie turi atspindėti minimalų kiekį, kurį reikia apsvarstyti norint atvykti. Pareiškėjams, kuriems nustatytas sąlyginis vietos pasiūlymas, gali būti paprašyta pasiekti daugiau, nei nurodyta.
Tipiniai įėjimo reikalavimai
Didžiosios Britanijos apdovanojimų laipsnis 2: 2 ar lygiavertis
Anglų kalba
Akademinis IELTS įvertinimas yra 6,0 (arba lygiavertis), be elementų žemiau 5,5.
Papildoma informacija
Kita akademinė ir profesinė kvalifikacija
Kiekviena paraiška GCU yra nagrinėjama atskirai. Jei neturite įprastos akademinės kvalifikacijos, bet galite įrodyti atitinkamą profesinę patirtį ir (arba) kreditus iš pripažintų profesinių organizacijų, jums gali tekti dalyvauti šiame kurse per Universiteto pripažinimo priešmokyklinio ugdymo programą.
Tarptautiniai Pathways
Jei neatitinkate anglų kalbos reikalavimų, jums gali būti suteikta teisė gauti anglų kalbą universiteto studijų programai.
Mokesčiai ir finansavimas
Mokestis už mokslą dažniausiai priklauso nuo jūsų mokesčio. Koks yra mano studijų mokesčio statusas?
Mokestis už mokslą 2018/19
- Pagrindinis: 5500 svarų sterlingų
- RUK: 5500 svarų sterlingų
- ES: 5500 svarų sterlingų
- Tarptautinis: 12600 svarų sterlingų
Jei pradėsite studijas 2018 m. Rugsėjo mėn. Arba 2019 m. Sausio mėn., Tai yra metiniai ar moduliniai mokesčiai, taikomi jūsų kurso trukmei; Tačiau mokesčiai gali keistis. Jei norite gauti išsamią informaciją apie tai, kaip gali keistis mokesčiai, perskaitykite mūsų mokesčius ir grąžinimo politiką.
Papildomos išlaidos
Be kursų mokesčio už mokslą, universitete galite patirti papildomų išlaidų.
Stipendijos
Mes teikiame kokybišką išsilavinimą už sąžiningą kainą; kaip Bendrojo gėrio universitetas, esame pasiryžę pasiūlyti prieinamą aukštąjį išsilavinimą talentingiems studentams, išlaikydami mūsų mokesčius už mokslą ir suteikiant dosnų stipendijų paketą per 2,5 mln. svarų per metus.
Jei turite kokių nors klausimų ar klausimų dėl stipendijų už 2018-1919 m., Susisiekite su studentų apklausų komanda.
Tarptautinių studentų pradžios datos
Naujiems tarptautiniams studentams orientavimo renginiai prasidės 2018 m . Rugsėjo 14 d . Šis papildomas laikas yra specialiai sukurtas tam, kad padėtų naujiems tarptautiniams studentams įsijungti į Jungtinę Karalystę ir GCU prieš pradedant bendrojo ugdymo ir mokymosi programą.
Per šį laikotarpį vyks daug įdomių ir informatyvių renginių, įskaitant miestelio ir miesto ekskursijas, taip pat sveikinimo renginius, kuriuose galėsite susipažinti su kitais tarptautiniais studentais.
EPAS akredituota
Magistrantūros Tarptautinis Mada Rinkodara yra akredituota Europos Vadovų Vystymo Programos Akreditavimo Schemos (EPAS) fondo. GCU yra viena iš 77 institucijų iš 36 šalių, siekiančių EPAS akreditavimo.
Šis patvirtinimas užtikrina, kad laipsnis yra suprojektuotas ir pristatytas taip akademiškai griežtai ir turi praktinę reikšmę studentams šiandienos pasaulio aplinkoje.
CIM akredituotas
Chartered Institute of Marketing (CIM) yra pirmaujanti profesionalų organizacija rinkodaros specialistams visame pasaulyje ir egzistuoja plėtoti rinkodaros profesiją, išlaikyti profesinius standartus ir tobulinti praktikų rinkodaros įgūdžius.
GCU sujungė jėgas su CIM, kad suteiktų studentams galimybę įgyti profesinę kvalifikaciją per CIM Graduate Gateway. CIM kvalifikacijos yra labai populiarios darbdavių ir kartu su savo laipsniais, kurie užtikrina, kad mes įrengome studentams geriausias galimybes sėkmingai rinkodaros karjerai.
Priėmimai
Studijų programa
Ką studijuosite
Šiuolaikinės tarptautinės mados rinkodaros problemos
Lavinsite žinias ir įgūdžius, kad galėtumėte kritiškai išnagrinėti šiuolaikines tarptautines temas dinamiškame ir greitame mados versle, kartu įgydami supratimą apie tvarią ir etišką praktiką rinkoje. Kaip šio modulio dalis dalyvausite kelionėje, kuri leis tyrinėti mados rinką realiame pasaulyje.
Mados prekės ženklo kūrimas
Išmoksite prekės ženklo kūrimo ir prekės ženklo valdymo sąvokas ir nuodugniai išnagrinėsite prekės ženklo tapatybės elementus. Mūsų profesionalių dirbtuvių serijoje yra skaitmeninių įrankių, kurie iššūkis ir sustiprins jūsų kritines ir kūrybines kompetencijas. Galutinis šio modulio tikslas yra suteikti jums galimybę parodyti savo žinias ir įgūdžius būsimiems darbdaviams kuriant naują mados prekės ženklo koncepciją.
Daugiakanalis mados bendravimas
Šiuolaikinės rinkodaros komunikacijos sudėtingumas yra nagrinėjamas, nes pabrėžiame mados prekių ženklų svarbą perduoti aktualų, nuoseklų įvaizdį ir žinią per integruotą rinkodaros komunikacijos strategiją. Esate raginami sekti praktikuojančių specialistų veiklą per standartines pramonės užduotis, sukurtas taip, kad būtų kūrybingas ir komercinis iššūkis.
Vartotojų elgesys madoje
Svarbiausia rinkodaros koncepcijoje yra įmonių poreikis suprasti problemas, kurios įtakoja ir formuoja elgesį įvairiose aplinkose ir kontekstuose. Išmoksite į madą įtraukti vietinius, europietiškus ir pasaulinius vartotojų elgsenos aspektus ir analizuosite vartotojų supratimo svarbą formuojant rinkodaros strategiją skaitmeninėje rinkoje.
Mados pirkimas, prekyba ir logistika
Šiame modulyje apžvelgiamas pirkimo, prekybos ir logistikos funkcijų mados organizacijoje procesas, aptariant kiekvieną žingsnį nuo produkto koncepcijos iki pirkėjo pasiūlymo pristatymo parduotuvėje. Mes įtraukiame projektą su įsteigta mados kompanija, kur esate atsakingas už pirkimo ir prekybos veiklą, suteikiant jums patirties realiame kontekste.
Tarptautinės mados rinkodaros planavimas ir strategija
Šiame modulyje naudojama aktyvaus mokymosi technika, skirta pasiruošti ir suteikti galimybę užtikrintai dirbti rinkodaros aplinkoje, nes jūsų įgūdžiai ir žinios tikrinami dalyvaujant. Gebėsite kritiškai analizuoti ir vertinti rinkos galimybes tarptautiniame kontekste, ruošdamiesi karjerai vadovaujančiose rinkodaros pareigose.
Etika, valdymas ir atsakingas vadovavimas
Išnagrinėję privačių, viešųjų ir socialinių įmonių sektorius, turėsite analitinių įrankių ir koncepcijų rinkinį, padėsiantį priimti atsakingus sprendimus, kartu pabrėždami skirtumą tarp atitikties ir etiško elgesio. Įgysite teorinį ir praktinį supratimą apie realaus pasaulio problemas iš JK ir pasaulinės perspektyvos bei pasimokysite iš su PRME susijusių principų ir bendrojo gėrio savybių, kurios yra pagrindinės šiame modulyje.
Taikomoji profesinė praktika
Remdamiesi žiniomis, kurias įgijote apie etiką, valdymą ir atsakingą lyderystę, ir sutelkdami dėmesį į savistabą, šiame modulyje ugdysite savo profesinę kompetenciją, imdamiesi profesinės veiklos. Ryšys tarp šių dviejų pagrindinių modulių sustiprina etiško ir atsakingo sprendimų priėmimo ir lyderystės svarbą jūsų būsimoje karjeroje.
Magistrantūros studijų projektas
Paskutinis programos elementas yra magistrantūros studijų projektas, kuris suteikia jums galimybę sukurti ir atlikti originalų tyrimą. Taikysite metodus ir teorijas, kurie dažniausiai naudojami tarptautinėje mados rinkodaroje, ir remdamiesi tarptautiniu mastu paskelbta literatūra parodysite geriausią praktiką šioje srityje.
Stipendijos ir finansavimas
KARJEROS GALIMYBĖS
Jūsų karjera
Jūs tapsite nišinės, bet įvairios studentų bendruomenės dalimi, patirsite tikrai tarptautinę darbo aplinką, mokydamiesi iš bendraamžių ir dėstytojų iš viso pasaulio, įgydami realių įžvalgų apie pagrindinius mados rinkodaros ir vartotojų požiūrių panašumus ir skirtumus visame pasaulyje.
Jūs vystysite:
- gilesnis supratimas apie realaus pasaulio problemas, turinčias įtakos mados industrijai JK ir pasauliniu požiūriu
- atsakingas sprendimų priėmimas ir etiškas elgesys
- kūrybiniai įgūdžiai pagrindinėse mados rinkodaros srityse, tokiose kaip prekės ženklas, komunikacija, vartotojų įžvalgos per vaizdinius pristatymus, vaizdo įrašus ir seminarus
- smulkiai patobulintos praktinio taikymo žinios, vadovaujamos pramonės darbo patirties
Jūsų meistriškumo patirtį sustiprina seminarai ir kviestiniai pranešėjai. Apsilankę mados asamblėjoje, kurioje dalyvauja mados studentai, akademikai ir prekės ženklai iš viso pasaulio, tyrinėsite Milano mados rinką. Pramonės praktika suteikia labai reikalingas tinklų kūrimo galimybes ir galimybę išlaikyti savo praktinius įgūdžius magistrantūros studijų metu.
Programos mokestis už mokslą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MA Fashion Marketing and Global Cultures
- London, Jungtinė Karalystė
MA Fashion Marketing and Sustainability
- London, Jungtinė Karalystė
MA Strategic Fashion Marketing
- London, Jungtinė Karalystė