Magistrantūros švietimo lyderystė
Queen's University Belfast
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Belfast, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 3 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 19 100 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* tarptautinis mokestis
Įvadas
Lyderystė mokyklose siejama su aplinkos, kurioje mokiniai gali išnaudoti visas savo galimybes, o švietimo personalas yra remiamas, motyvuojamas ir gali tobulėti, kūrimu. Veiksmingi mokyklų vadovai dažnai apibūdinami kaip gebantys transformuoti ir motyvuoti kitus, jie turi viziją, patirtį ir kompetenciją. Tačiau šiame kurse laikomasi požiūrio, kad veiksmingos mokyklos turi lyderių, kuriuos galima rasti visoje mokykloje ir nebūtinai apsiriboja tik aukštesnes pareigas užimančiais asmenimis. Pagrindinės šiame kurse nagrinėjamos idėjos yra paskirstoma lyderystė, bendradarbiavimas ir tinklų nauda, transformuojanti lyderystė ir tai, kaip veiksminga lyderystė gali pakeisti ir pagerinti mokyklas.
Švietimo lyderystės magistras pripažįsta, kad mokyklos ir apskritai švietimo sistemos priklauso nuo lyderių iš visų gyvenimo sričių ir visų tipų pareigų, nepaisant priskirto pavadinimo. Todėl jis skirtas žmonėms, kurie švietimo sistemoje dirba įvairias pareigas: klasių mokytojai, formalių mokyklų vadovai, vietos valdžios darbuotojai, politikos formuotojai ir bet kuris asmuo, tiesiogiai besidomintis pradinėmis ir po jo. pradinių mokyklų sektoriai.
Programa siekiama suteikti jums reikiamų žinių, įgūdžių ir kūrybinių gebėjimų, kad galėtumėte reaguoti į įvairius lyderystės iššūkius, su kuriais susiduria šiuolaikinės švietimo įstaigos. Mes užginčysime tradicines „lyderių“ ir „lyderystės“ sąvokas, nurodydami naujus, labiau bendradarbiaujančius ir organiškesnius vadovavimo modelius.
Tikimasi, kad absolventai galės informuoti savo profesinę praktiką remdamiesi naujausiais šios srities mokslinių tyrimų duomenimis, siekdami puoselėti prasmingus santykius švietimo bendruomenėse, spręsti teisingumo ir įvairovės problemas, remti mokymą ir mokymąsi ir galiausiai užtikrinti kokybiškus rezultatus, pritaikytus kontekstiniai poreikiai. Siekiame ugdyti mokinių gebėjimą kritikuoti dabartinę lyderystės praktiką ir įgyvendinti pokyčius, kurie pagerins visų žmonių išsilavinimą.
Paraiškų teikimo galutinis terminas: 2022 m. birželio 30 d., ketvirtadienis, 16 val.
Švietimo lyderystės akcentai
Mūsų švietimo tyrimai buvo 4 vietoje JK pagal tyrimų intensyvumą, o 87% buvo įvertinti kaip „tarptautiniu mastu puikūs arba pirmaujantys pasaulyje“ (REF, 2014).
Studentų patirtis
- Studentai aktyviai dalyvauja užsiėmimuose (studentų vadovaujami), yra galimybių dirbti mažose grupėse ir pristatyti pristatymus.
- Užduotys yra pritaikytos kiekvienam mokiniui įdomioms temoms.
- Yra tarptautinis požiūris į lyderystės klausimus.
- Tarptautinis studentų derinys leidžia keistis žiniomis, patirtimi ir perspektyvomis.
- Kreditų perkėlimo studentai, per pastaruosius 10 metų įgiję kitus magistro lygio apdovanojimus, pvz., PGCE arba profesinę kvalifikaciją vadovui (PQH), turi teisę į kreditų perkėlimą. Kredito pervedimo paraiška turi būti pateikta kartu su paraiška internetu programai, nes paraiškos atgaline data nepriimamos.
- Programa pritaikyta dirbantiems specialistams, todėl naudojamas mišrus mokymosi metodas. Modulius sudaro tiesioginės paskaitos ir internetinės sesijos. Paskaitos Queen's vyksta vakarais, o internetinės sesijos gali būti baigtos už universiteto ribų. Ištęstinių studijų studentai gali likti savo darbo vietoje studijų metu ir tiesiogiai pritaikyti naujas žinias savo aplinkoje.
KARJEROS GALIMYBĖS
Kai kuriems absolventams šis laipsnis buvo naudingas gerinant lyderystės praktiką jų darbo vietoje. Kiti pastebėjo, kad tai naudinga plečiant jų atliekamus vaidmenis darbe ir įsidarbinant ar paaukštinant pareigas. Tam tikra pažanga doktorantūros studijų ir mokslinių tyrimų srityje.
Karalienės magistrantūros studentai gauna išskirtinės naudos. Unikalios iniciatyvos, tokios kaip Degree Plus ir Researcher Plus, stiprina mūsų įsipareigojimą įsidarbinti, o novatoriškos lyderystės ir vykdomosios programos padeda mūsų studentams užimti pagrindines lyderio pozicijas tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu.
Galerija
Studijų programa
Studentai gali registruotis visą darbo dieną (1 metai) arba ne visą darbo dieną (3 metai). Atskiri moduliai gali būti studijuojami kaip trumpas kursas. Neakivaizdiniai studentai paprastai užpildo vieną ar du modulius per semestrą. Dieninių studijų studentai paprastai užpildo tris modulius per semestrą.
Magistrantūra suteikiama studentams, sėkmingai baigusiems šešis dėstomus modulius (120 CATS balų) ir 15 000 - 20 000 žodžių tyrimo disertaciją (60 CATS balų).
Galimos baigimo kvalifikacijos: studentai gali išeiti įgiję antrosios pakopos diplomą sėkmingai išlaikę 120 CATS taškų iš dėstomų modulių arba antrosios pakopos pažymėjimą sėkmingai išlaikę 60 CATS taškų iš dėstomų modulių.
Mes palengvinome magistro modulio mokymą kaip trumpą kursą. Jei norite kreiptis dėl trumpo kurso, kreipkitės patarimo į švietimo sekretorių.
Moduliai 2023/2024 m
Pagrindiniai moduliai (visi 20 CATS taškų):
Įvadas į tyrimo metodus: vaikai, jaunimas ir švietimas (privalomas)
Šis įvadinis tyrimo metodų modulis yra privalomas visiems Socialinių mokslų, edukologijos ir socialinio darbo mokyklos magistrantams ir nereikalauja ankstesnės patirties ar žinių apie tyrimo metodus. Modulio tikslas – pateikti bendrą tyrimo apžvalgą ir kontekstualizuoti platų požiūrių ir diskusijų spektrą, kurie yra akivaizdūs šiuolaikiniuose švietimo tyrimuose. Modulio tikslas – suteikti studentams teorijos supratimą ir skirtingų perspektyvų, kuriomis grindžiamos kiekybinės ir kokybinės metodikos, supratimą. Studentai bus supažindinti su etikos problemomis, susijusiomis su edukaciniais tyrimais, taip pat įvairiais metodiniais metodais, kurių metu bus sprendžiami pagrindiniai teoriniai ir praktiniai klausimai.
Lyderystė: teorinės perspektyvos
Šis modulis yra pagrindinis ir skirtas suteikti studentams pagrindinių lyderystės teorijų, kurios bus taikomos ir plėtojamos visoje programoje, apžvalgą. Modulis laikosi perspektyvos, kad lyderystė yra įtakos procesas, apimantis asmenis ir (arba) grupes, siekiančias bendrų tikslų. Lyderiai gali būti oficialiai paskirti, tačiau jie taip pat gali užimti ne tokias formalias pareigas, kur patirtis, žinios ir bendravimas su kitais taip pat gali būti lyderiavimas. Modulis nagrinės lyderystės teorijos raidą laikui bėgant, tyrinės tiek tradicinius, tiek šiuolaikiškesnius modelius. Išnagrinėti teoriniai modeliai apima bruožų teoriją, situacinę lyderystę, transformacinę ir pseudotransformacinę lyderystę, tarnautojų lyderystę ir prisitaikančią lyderystę. Modulis skirtas visų tipų švietimo specialistams, nesvarbu, ar jie užima oficialias vadovaujančias pareigas, ar ne. Kalbant apie teorijos taikymą, modulių užduotys buvo skirtos lyderystei darbo vietoje išnagrinėti ir yra aiškios sąsajos tarp šio modulio ir kiekvieno magistrantūros lyderystės programos modulio.
Mokyklos tobulinimo ir pokyčių lyderystė
Šis modulis sukurtas siekiant ištirti lyderių vaidmenį valdant pokyčių procesus švietimo kontekste ir ne tik. Mokykloms ir kitoms švietimo įstaigoms nuolat daromas spaudimas parodyti tobulėjimą ir veiksmingumą, todėl mokyklos dažnai dalyvauja įvairiose ir dažnai persidengiančiose pokyčių ar tobulinimo iniciatyvose. Šiame modulyje nagrinėjamas lyderių vaidmuo šiame procese. Modulis pradedamas nagrinėjant ugdymo tikslus ir teigiama, kad dėl jų nesutariama, todėl jie turi įtakos mokyklos veiklos ir efektyvumo matavimo ir tyrimo būdui. Modulis taip pat nagrinėja mokyklos efektyvumo ir mokyklų tobulinimo tyrimų tradicijas, kurios susiklostė laikui bėgant ir kokia galėtų būti veiksminga praktika mokyklose, remiantis turimais įrodymais, o tai lemia, kad lyderystė ir mokytojai yra pagrindiniai tobulėjimo varikliai. Modulis taip pat yra paremtas dviem plačiomis pokyčių teorijomis, kurios abi pripažįsta, kad pokyčiai yra sudėtingi ir sunkiai valdomi. Viena teorija teigia, kad geriausias būdas valdyti pokyčius yra kruopščiai planuoti ir nustatyti iš anksto numatytus etapus arba tikslus. Kitas teigia, kad pokyčiai yra pernelyg sudėtingi, kad juos būtų galima valdyti tokiu būdu, o geriausias pasirinkimas yra skatinti organizacijas prisitaikyti ir tapti atspariomis, o per bendradarbiavimą pokyčius galima valdyti. Taikant juos darbo vietoje, jie leidžia apsvarstyti, kaip lyderiai valdo pokyčių procesus, kaip sekėjai patiria pokyčius ir prisideda prie pokyčių; kaip lyderiai reaguoja į pasipriešinimą pokyčiams ir kaip lyderiai gali skatinti bendradarbiaujančias, prisitaikančias ir novatoriškas kultūras, kad padėtų sekėjams susidoroti su pokyčiais.
Lyderystė praktikoje
Šiame modulyje bus nagrinėjama lyderystė praktikoje, ypatingą dėmesį skiriant švietimo kontekstams. Modulis skirtas ištirti aktualias ir praktines problemas, su kuriomis lyderiai gali susidurti darbo vietoje. Yra ryšys ir tęstinumas tarp pagrindinio modulio (Lyderystė: teorinės perspektyvos), kuriame studentai turės galimybę taikyti lyderystės teoriją darbo vietoje. Modulis sutelkia dėmesį į praktines temas, tokias kaip vadovavimo ir valdymo skirtumai ir sutapimai; viduriniosios grandies vadovybė; instruktavimas ir mentorystė; lyderystė ir etinė praktika; lyderių vaidmuo kuriant organizacijos kultūrą ir etosą; kaip lyderiai sprendžia konfliktus; lyderystė ir emocinis raštingumas bei lyderių vaidmuo skatinant socialinį teisingumą ir lygybę.
Iš Edukologijos (MED) programos galima pasirinkti du pasirenkamus dėstomus modulius.
Disertacija – 60 KATŲ (maks. 15 000 žodžių)
Studentai pasirenka dirbti dominančia tema, prižiūrimi akademinio personalo nario.
Mokymasis ir mokymasis
Žemiau pateikiamos šio kurso mokymosi galimybės:
- Tik vakaras
Susidūrimų akis į akį ir mokymosi internetu formatų derinys.
Vertinimas
Su šiuo kursu susiję vertinimai pateikiami žemiau:
Egzaminų raštu nėra. Moduliai vertinami kursiniais darbais, kurie apima rašytines užduotis ir grupinius pristatymo projektus.
Prizai ir apdovanojimai
- Mokytojai, dirbantys su klasėje rengiamais disertacijų projektais, gali pretenduoti į Šiaurės Airijos švietimo tyrimų centro (NICER) apdovanojimą.
Priėmimai
Programos mokestis už mokslą
Stipendijos ir finansavimas
Kaip finansuoti studijas?
Ekonomikos departamentas suteiks paskolą už mokslą iki 5500 GBP vienam NI / ES studentui magistrantūros studijoms.
JK antrosios pakopos paskolų sistema siūlo vyriausybės remiamas studentų paskolas iki 10 609 svarų sterlingų dėstomiems ir tiriamiesiems magistrantūros kursams visose srityse. Kriterijus, tinkamumą, grąžinimą ir paraiškos informaciją galima rasti JK vyriausybės svetainėje.
Tarptautinės stipendijos
Įranga
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.