Ši magistro laipsnis šiuo metu yra viena iš labiausiai pilnas ekspertų žmogiškųjų išteklių programų rengimo. Griežta programa su ilgą patirtį, kuri pabrėžia žmonių kaip strateginių verslo turto ir ateities žmogiškųjų išteklių vadovų, kaip neabejotinų lyderių šį procesą.

Mokytojas yra oficialus siūlomos programos kartu su Universiteto Rey Juan Carlos, remiantis metodika, kuris apima pažangiausius mokymo elementus, kartu aukštos kokybės mokymo personalo vadybos ir organizacijų plėtros.

švietimo fondai Gyvenimo

Gyvenimo Mokytojo laipsnis Personalo vadybos ir organizacijų plėtros sukurta atsižvelgiant į išdėstytus meno bendruosius principus. 3.5 Karaliaus dekreto ir mokymo tikslais, kaip bendrųjų ir specialiųjų gebėjimų profesionaliai, akademinės ir kurioje studentas turi būti apmokyti apibrėžimą. Pagrindinis tikslas pavadinime yra užtikrinti tinkamą ir antrosios pakopos mokslinį mokymus, susijusius su žmogiškųjų išteklių ir organizacijos, perduodant žinias ir teikiančių vadybinius įgūdžius, kad yra tiesiogiai taikomas profesinės srities absolventų. Magistro mokymas remiasi derinant mokslinių griežtumo su verslo tikrovę, integruoti teoriją ir praktiką ir metodologiją mokymas, dialogą ir keitimąsi patirtimi, apmąstyti "atvejais" mokymo su "simuliatoriai "Verslas ir kaip bazę, į analizės ir sintezės pajėgumas plėtros ir reikšmės ir atsakomybės paties darbų apžvalgai.

Programa yra sukurta iš teorinio ir praktinio perspektyvą teorinės analizės turinys ir jos praktinio taikymo įvairiais metodais. Praktinėje dalyje šio magistro derinti kelis metodus, pavyzdžiui, rengiant ir atvejų tyrimus iš verslo realybe rezoliuciją, imituoti ar vaidmenų žaidimai, grupinės dinamikos, analizės ir diskusijų laikraščių straipsnių, knygų atskleidimas Bendra įmonė, video, įmonė svetainės ir tt Be to, bus sukurta papildomų veikla kapitono seminarų ir / ar paskaitų, kuriose pirmaujanti akademikų ir verslo lyderių, asociacijų, viešųjų ir privačių organizacijų bus paaiškinti ekonominę veiklą savo organizacijos trukmę ir sektoriai, kuriuose jie veikia siekiant skatinti prieigą studentus su verslo praktika pasaulyje tikslas.

Bendrieji tikslai Gyvenimo

Šiuo atžvilgiu, mokymo programa ir metodika Mokytojo siekiama kurį studentams žinių ir mokymo siekiama įgyti: Suteikti įgūdžių ir valdymo įgūdžių ir metodikos turi būti taikomos atsižvelgiant į organizacijų valdymo ir personas.Desarrollar konkretūs strateginiai kompetencijos organizavimo ir žmogiškųjų išteklių, kurie leidžia studentams kurti žmogiškąjį kapitalą, reikalingą reikalaujantis organizacijoms pasiekti jų objetivos.Desarrollar ir pagerinti įgūdžius ir gebėjimus individualiam ir grupiniam darbui, dėl rezoliucijos konfliktai ir kultūrų mokymas grupėse ir interdisciplinares.Desarrollar ir stiprinti mokinių gebėjimą suprasti pokyčių organizavimą ir kūrimą ir priežiūrą organizativa.Conocer kultūros procesus ir įsisavinti techniką ir atitinkamas priemones šiame rajone kryptis, siekiant pagerinti CAPAC idad priimant sprendimus ir sprendžiant conflictos.Facilitar įgijimą ir plėtojimą įgūdžių ir praktinio taikymo įgūdžių, kad studentai galės nustatyti konkrečius poreikius organizacijoje ir pateikti tikslius diagnozes ir galiojantis sprendimus.

kompetencijos

Europos aukštojo mokslo erdvę, pradėta 1999 metais Bolonijos deklaracijoje, ragina imtis dėstymo metodikų kaita, kurioje pagrindinis dėmesys tikslą į studentų mokymosi, kuris tęsiasi visą gyvenimą ir į įsidarbinimo procese. Todėl mokymo programos, todėl prie tokio laipsnio apdovanojimą, turi būti ne jos tikslams įgūdžių įgijimo studentai centre.

Kas tai reiškia kompetencijos? Žinių, įgūdžių ir požiūrių, kurie įgytų ar išsivysčiusių per formavimosi patirtimi koordinates, kuriuos ketinama pasiekti funkcinį žinias, kad efektyviai reaguoti į užduotį ar problemą kasdienio gyvenimo ir profesinės veiklos rinkinys, kuris reikalauja procesą mokymas ir mokymasis.

Įgūdžius, kad mokiniai turėtų įgyti magistro vadybos žmonių ir organizacijų plėtros iš Universidad Rey Juan Carlos (MDPO) yra:

pagrindiniai ir bendrosios kompetencijos

Jie yra bendri universitetų laipsnių, tačiau yra pritaikytas prie konkretaus konteksto kiekvieną pavadinimą.

pagrindinis

  • CB6 žinios ir supratimas, kad suteiktų pagrindą arba galimybę už originalumą kuriant ir / arba taikant idėjas, dažnai mokslinių tyrimų kontekste.
  • CB7, kad studentai gali taikyti savo žinias ir gebėjimą spręsti problemas naujoje ar nepažįstamoje aplinkoje per platesnius (ar kelių) kontekstuose, susijusių su jų studijų srities.
  • CB8 kad studentai sugeba integruoti žinias ir valdyti sudėtingas, ir suformuluoti sprendimus remiantis informacija, kuri buvo neišsamūs arba ribotas, apima atspindžių socialines ir etines pareigas, susijusias su jų žinių ir sprendimų taikymo.
  • CB9 kad studentai gali bendrauti savo išvadas ir žinios ir pagrindimas aiškiai ir nedviprasmiškai grindžiamos juos specialistų ir ne specialistų auditorijoms.
  • CB10 Studentai turi turėti mokymosi įgūdžių, kurie leistų jiems tęsti studijas taip, kad bus daugiausia savarankiškai nukreipti arba savarankiška.

bendras

  • CG01 mokyti studentus gebėti taikyti įgytas žinias spręsti problemas naujoje ar nepažįstamoje aplinkoje per kontekstuose, susijusių su jų studijų srities.
  • CG02 mokyti studentus integruoti žinias ir valdyti sudėtingas, ir suformuluoti sprendimus remiantis informacija, kuri apima atspindi socialinių ir etinių pareigų, susijusių su jų žinių ir sprendimų taikymo.
  • CG03 Treniruokis, kad galėtum bendrauti savo išvadas specialistų ir ne specialistų, aiškiai ir nedviprasmiškai.
  • CG04 Įgyti mokymosi įgūdžių, kurie leis jiems toliau mokytis taip, kad turės būti iš esmės savarankiškas arba savarankiška.
  • CG05 Treniruokis, kad galėtum analizuoti, sintetinti, vertinti ir priimti sprendimus, remiantis atitinkamo įrašo informaciją apie padėtį ir prognozuojamą raidą bendrovė.
  • CG06 mokymas žodžiu ir raštu bendravimo: suprasti ir gebėti bendrauti ispanų kalba teisingai ir skirtingais scenarijais. Būti aiškiai ir glaustai suprantama vadovų ir pavaldinių ir gebėti parengti konsultacijų ir verslo valdymo projektus.
  • CG07 įgyti žinių, susijusių su lauko žmogiškųjų išteklių ir organizacijos nuolatinės naudojimo informacinių technologijų ir komunikacijos savo profesinės veiklos.
  • CG08 įgyti įgūdžių, analizuoti, ieškoti ir diskriminuoti informaciją iš įvairių šaltinių, kad galėtų nustatyti šaltinius atitinkamos ekonominės informacijos.
  • CG09 Treniruokis, norint apibrėžti ir ekstrapoliuoti: studentas turi gebėti suprasti institucijas kaip rezultatas ir taikymo teoriniai ar formalių pareiškimų apie tai, kaip ekonomika veikia, rinkų ir įmonių.
  • CG10 Treniruokis, norint kreiptis į kurias problemas profesiniais kriterijais remiantis techninėmis priemonėmis analizę.
  • CG11 Treniruokis, norint pristatyti savo darbus, idėjas ir nuomones viešai ir aptarti ir ginti savo požiūrį į mokytojų ir bendramokslių atžvilgiu.
  • CG12 įsigyti kokybės ir tikslumo darbe ir skatinti kūrybiškumą, iniciatyvumą ir verslumą motyvaciją.
  • CG13 mokyti komandinio darbo ir komunikacijos sklandumą: studentai turėtų gebėti integruoti į bet kurią funkciniam ploto vidutinės ar didelės bendrovės ir sumaniai atlikti pavestą darbą.
  • CG14 traukinys dirbti įvairiose aplinkose ir kelių per pripažinimo ir pagarbos įvairovei.

specialūs įgūdžiai

Jie savo pavadinimą ir siekiama pasiekti konkretų išvesties profilio studentas.

  • CE01 Norėdami įsigyti teorines ir praktines žinias apie įmonę ir jos funkcijas, taip pat tarp aplinkos ir įmonės tarpusavio ryšį.
  • CE02 Norėdami įsigyti teorines ir praktines žinias apie strateginį vadovavimą bendrovei bei įjungti sprendimų priėmimą sudėtingose ​​aplinkose.
  • CE03 traukinys paieškoje ir informacijos valdymo verslo sprendimų priėmimo ir išmokti parengti praktinį pagrindą analizės, planavimo ir įgyvendinimo strateginį sprendimą.
  • CE04 Norėdami įsigyti teorinių ir praktinių žinių apie verslo socialinės atsakomybės ir verslo etika.
  • CE05 Mokymas etikos ir deontologijos kodus ir sistemų taikinimo ir lyčių lygybės, planavimo ir valdymo emigrantų ir verslo įvairovę.
  • CE06 Norėdami įsigyti teorines ir praktines žinias apie žmogiškųjų išteklių ir ugdyti praktinius schemas problemų sprendimų situacijas žmonių valdymo organizacinių aplinkoje.
  • CE07 mokymo nustatyti žmogiškųjų išteklių valdymo problemas ir išmokti integracijos ir žmogiškųjų išteklių valdymo metodus ir valdyti žmogaus komandas verslo kontekstuose.
  • CE08 įsigyti praktika žmogiškųjų išteklių valdymo per naujus įrankius, metodikas ir įgūdžių valdyti žmones.
  • CE09 Norėdami įsigyti teorines ir praktines žinias praktiniame darbe įmonėje ir parengti praktinius schemas problemų sprendimų situacijose darbo konfliktą.
  • CE10 mokymo verslo ir darbo derybose ir nustatant darbo problemas įmonėje.
  • CE11 Norėdami įsigyti teorines ir praktines žinias apie valdymo funkcija ir gebėjimų plėtros sintezės schemos praktinio problemų sprendimai organizacinės struktūros situacijų.
  • CE12 mokymo nustatant organizacijos valdymo problemas, mokymosi metodus ir projektavimo organizacijomis.
  • CE13 Norėdami įsigyti teorines ir praktines žinias apie žmonių elgesį verslo aplinkoje, ir plėtoti praktinius schemų Problemų sprendimai situacijų žmonių valdymo ir komandos valdymą.
  • CE14 Mokymai nustatyti problemas organizacinius pokyčius ir mokymosi organizacinių procesų metodus.

funkcijos

  • Plėtoti pagrindines organizacines ir žmogiškųjų išteklių aspektus gero įmonių valdymo, siekiant užtikrinti sėkmę ir konkurencingumą.
  • Skatina žmones valdymą kaip vieną iš svarbiausių organizacinių veiksnių.
  • Pastovi pakeitimai: Surinkite dabartinius aplinkosaugos reikalavimus: pokyčių greitį, iš interneto, globalizacija augimą ir įvairovę darbo jėgos, prisitaikymo prie teisės aktų, o darbo ir darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros evoliuciją.


skirtumai veiksniai/>

  • ESIC and URJC jungtinis laipsnis, kuris yra puikus verslo pripažinimas gavo aukštos kokybės mokymą, kartu su dideliu griežtumu ir savęs reikalavimas universiteto programą.
  • Daktaras: Galimybė tolesnių tyrimų link pasiekti daktaro.
  • Fakultetas: fakultetas griežtai atrinktų mokytojų, kurie sujungia akademinės kompetencijos ir profesinės patirties.
  • Reitingai: Oficiali versija programos, kuri užima lyderio pozicijas HR sektoriaus reitingavimo laikraštis "El Mundo.

Studentų profilis

Ši magistro siekiama, viena vertus, tie, kurie dirba verslo pasaulyje ir turite elgtis su organizacinė ir / arba žmogiškųjų išteklių labiausiai profesionalių ir efektyvus būdas galimų sprendimų. Todėl siekiama tiems, kurie nori motyvuoti, traukinių ir paramos nariai įmonių struktūrą, kad būtų galima pareikšti savo potencialą darbe. Ši magistro atitinka profesionalų, kurie jau turi patirties šioje srityje ir norite pasinerti į klausimą poreikius. Be to, šis magistro taip pat siekiama absolventams, kurie nori specializuotis šių disciplinų.

Vadybos žmonių ir organizacijų plėtros magistras siekiama ugdyti studentų Organizaciniai gebėjimai ir žmogaus įgūdžiai, intelektinės ir priemonių, reikalingų kovai šiandienos verslo pasaulyje nuolat kaitos procese. Baigęs mokytis jums bus visiškai galėtų vadybinius sprendimus bet kuriai bendrovei per srityse, susijusiose su valdymo žmogiškųjų išteklių ir organizacijos.

Išorės akademinės praktikos

ESIC turi akademinių praktiką, kuri yra viena iš gamtos ryšius iš mokyklos su verslo realybe departamentas. Išorės veiksmai sudaro formuojamasis veikla turi būti atliekama studentų pagal ESIC priežiūra. Jie sukurti kritiškai ir, pageidautina, įmonių, ūkio subjektų ir valstybinių arba privačių organizacijų.

ESIC palaiko ryšius su maždaug 8000 įmonių, kurios įdarbina profilius, kurie susidaro arba suformuotos mūsų mokykloje, įtraukti juos į savo stažuočių programas arba per įdarbinimo.

Vidutin ÷ s metin praktika valdo bendrabučiu ESIC Madride dėl per pastaruosius trejus akademinius metus 1480, o anksčiau, buvo patvirtintas asmenų, atsakingų už reaguoti į kiekvieno studento profilių susiformavo ESIC. Verslo praktikos departamentas užtikrina, kad stažuotės yra prieinama per mokslo metus, skaičius yra lygus arba didesnis nei mokinių skaičius mokosi.

Studentai iš universiteto magistro programų gali būti išorės akademines praktikas, kai akademinė programa prasidėjo. Po atidarykite stažuotės valdomą ESIC procedūra prasideda paraiškos ir registracijos mūsų mokykloje telematikos sistema, kuri užtikrina atitiktį LOPD, nuo kurio prasideda dalyvavimą atrankos procese.

Mokymo projekto kiekvieno išorinio akademinės praktikos turinys yra suprojektuota taip, kad užtikrintų tiesioginį ryšį to paties su savo studijų ir įgūdžių studentas įgytų, kurie turės akademinę priežiūrą ESIC ir mokytojas priskirtą įmonė ar institucija, kurioje atliekama. Praktikos kartų, bet kuriuo atveju, yra suderinama su sukurtomis adresu ESIC studentas akademinės veiklos. Visa tai, ir kitas detales, bus atsižvelgta į Susitarimo dėl švietimo ir atitinkamo bendradarbiavimo priede, kuris yra dokumentas, kuriame bendradarbiavimas tarp įrašų, skirtų studentų praktiniam mokymui šalių reglamentuoja ir formalizuotas pagal galiojančius teisės aktus dėl Išorės praktika kolegijų studentams.

Įvertinimas pagal pripažinimo akademinių kreditų atitinkamų akademinį praktiką Išorinis ryšiai būti atliekami pagal nuostatas dėl kiekvieno laipsnio mokymo programos tema.


Infrastruktūra ir įranga/>

Infrastruktūra, siūlome studentams Meistras Verslo vadyba (URJC) ir magistras rinkodaros (ESIC) yra tie, šios mokyklos, įsikūręs Avda. De Valdenigrales S / N Pozuelo de Alarcón (Madridas ), be to, visi, kad mokykla turi rasti savo studentų ir universiteto bendruomenės (bibliotekose, laikraščių bibliotekose, kompiuterių salių, sporto įrenginių ir tt, kitose vietose Ispanijos).

Kita vertus magistrantų turėti prieigą prie turimų išteklių Rey Juan Carlos universiteto.

Prieiga prie įrenginio atitinka visuotinio prieinamumo reikalavimus. Įėjimas yra švelniai nuožulnios rampos ir pastatai turi liftas pritaikytas Vežimėliai.

Pagal specialiųjų poreikių ir šių sąrašų Patekimo kvotos negalia, Centras prisitaikė lenteles / kaip studentai vežimėlių ir komunikacijos mechanizmų remti stebėseną klases / kaip studentai specialiųjų poreikių asmenims.

Paslaugų infrastruktūros sudaro specialistai iš įvairių sektorių, kurių veikla skirta techninės priežiūros, remonto ir kapitalinio remonto įrangos ir įrenginių visame centre.

Mokykla taip pat yra pasirašiusi sutartis su tam tikrais tiekėjais palaikyti įvairių Biurų automatizavimo įranga rajone dėmesį.

Žemiau yra išsamiai tik infrastruktūros ir įrangos fakulteto, kurios būtų naudojamos mokymo BY / klasių mokinių.


Teorija mokytojams/>

ESIC įrenginiai-5 Pozuelo turėti kompiuterių kambarius su 205 darbo vietų iš viso. Visose mokymo klasėse turi garso ir vaizdo medžiagą, reikalingą mokymą. Visi kabinetai turi pirmiau aprašyti patys audiovizualinės žiniasklaidos ir turi reikalingą programinę įrangą, aprenk / kaip absolventai / AE iš metodų ir priemonių, reikalingų tinkamam vystymuisi mokymo, kad rinkos poreikius.


Klasės seminarai/>

Yra 3 kambariai 80,00 m2 ir 40,00 m2, 3 konferencijų įrengtos tinkamos baldų dirbti grupėse, stalo mokytojo / multimedijos kompiuteris, projektorius ir interneto ryšį.


Darbo patalpos/>

Taigi, kad skiriasi darbo grupė magistras Verslo vadyba (URJC) ir magistras rinkodaros (ESIC) gali surinkti, yra, be ekvivalentas minėtų 4 darbo patalpose nuo apie 15 m2, kiekvienas su stalu ir tinkamai taikyti komandinio darbo.

Kita įranga ir mokymosi ištekliai

Informacinės technologijos ir komunikacija IRT

Jis turi bevielio tinklo (Wi-Fi) visoje laisvai prieinamų nariams universiteto bendruomenės (studentų, PAS ir PDI) mokykloje. Be to, visi kabinetai turi interneto prieigą visuose kompiuteriuose.

biblioteka

Naujasis savivaldybės ESIC universiteto biblioteka buvo atidaryta 2013 rugsėjo atskirame pastate, šalia mokyklos. Ji siūlo abu ESIC studentus kaip bet kuris kitas universiteto ribų.

Paslaugų teikimas pastate yra toks:

Ground Zero

  • valdymas
  • Konsultacijos taškas internetinis katalogas (OPAC)
  • Kompiuterių kambarys: konsultacijos 24 vietų
  • Grupinio darbo kambariai: 6 (4 sėdynės kiekvienas)
  • Tyrimas salė: 72 vietų skaityti
  • hemeroteca

pirmasis aukštas

  • Konsultacijos taškas internetinis katalogas (OPAC)
  • Skaitykla (16 vietų)
  • Darbo vietos Grupė: 8 (8 pranešimų kiekvienas)
  • Tyrimas salė: 72 vietų skaityti
  • Tyrimas kambarys: 42 skaitymo pranešimų

lėšos:

ESIC biblioteka turi fondą su šių funkcijų:

  • Rinkimas maždaug 13500 specializuojasi rinkodaros, reklamos, ekonomikos, verslo, prekybos apimtis, ir tt
  • 200 pavadinimų periodinių leidinių specializuojasi tų pačių dalykų.

paslaugos:

  • Bendra kabinetas ir skaitymo. nemokama prieiga išankstinę registraciją kaip bibliotekos vartotojui.
  • Grupinio darbo kambariai. Prieiga per išankstinio užsakymo 24 valandas, yra esminis tai bus registruotas vartotojas bibliotekos.
  • Prieigos ir užklausos duomenų bazių ir elektroninių dokumentų pasirašyti bibliotekoje.
  • Žiūrėti OPAC katalogą paspaudę čia
  • Asmeninės paskolos: 3 knygas per savaitę.
  • Konsultacijos kambarys fondas periodinių leidinių ir nuoroda.

Darbo laikas:

  • Nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 9 ryto iki nepertraukiamai 21 val.
  • Šeštadienis 10 ir 14 val.
  • Specialūs valandos egzaminą metu: nuo 9 iki 7 val.


lygiai salonai/>

Yra auditorija, įrengtas su visais audiovizualinės žiniasklaidos aprašytų klasėje teorijos su de190,00 m2 su 200 žmonių gebėjimus.


reprografijos Paslaugos/>

Tarp teikiamų paslaugų dėl studentų į verslo vadybos (URJC) ir magistras rinkodaros (ESIC) Mokytojo mokykloje yra fotokopijavimo paslaugų buvimas, 2 variantų, vienas su gydymo personalui mokyklos, o kitą mašinų, kurios dirba su išankstinio mokėjimo kortelėmis.


Kavinė ir maitinimas/>

Mokykla turi valgyklą ir restoranas su 150 vietų, kad leidžia įteikimas, šiuo metu, iki 300 patiekalų kasdien studentams, mokytojams ir administracijos darbuotojams ir paslaugų pajėgumų.

Multimedijos klasės

Jis susideda iš trijų nepriklausomų vienetų, kurio 52m2 ploto. Ji siūlo studentams mokykla įrenginiai ir ištekliai, kur jie gali dirbti įvairių sričių multimedijos dizainą. Kurią sukūrė Multimedijos pamokinę veiklą, yra:

Multimedijos seminaras pažengusiems darbą

Multimedijos klasėje turi fizinę erdvę, kuri gali būti padaryta profesionaliai baigė darbą redaguojant vaizdo, televizijos, radijo ir grafinio dizaino srityse.

Planavimo Kursai ir seminarai

Multimedijos klasėje turės nuolatinę programą itin praktiškas kursus, skirtus atitikti profesinius lūkesčius, kad dabartinė rinkos paklausos. Šie kursai ir seminarai bus mokomi specialistų ir mokytojų iš įvairių sričių dizaino ir skaitmeninės produkcijos.


Sporto aikštynai/>

Dangos 2200 m2 ploto ir susideda iš dviejų daugiafunkcinės teismų LSO sporto, kad gali būti praktikuojamas rankinis, krepšinis, futbolas, tinklinis ir tt Šie įrenginiai yra įrengti dušai ir tualetai.


automobilių stovėjimo aikštelė lauke/>

Ji užima apie 9300 m2 ploto ir gali tilpti apie 300 transporto priemonių.


koplyčia/>

ESIC turi gobtuvą su 139 m2 ploto ir maždaug talpa 100 žmonių.

Rangai Associates "

  • ESIC yra pastatytas 12-oji pasaulio verslo mokykla.
  • Generalinis ESIC direktorius yra 76. Ispanijos verslo vadovas.
  • 3. verslo mokykla Ispanijoje geriausią reputaciją.
  • ESIC užima per viršų 250 verslo mokyklų pasaulyje ir, dar svarbiau, viena iš septynių "aukščiausios klasės įsidarbinti" verslo mokyklų Europoje.
  • 2. Verslo Mokykla Ispanija į sektorių reitingą.
Programa mokoma:
  • Anglų
  • Ispanų

Peržiūrėti 15 daugiau kursų ESIC Business & Marketing School »

Šis kursas yra Campus based
Duration
1 metai
Dieninės
Price
11,900 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date