Peržiūrėti magistro studijų programas - Fizika Lenkijoje - 2021

Magistro studijos - tai antrosios pakopos akademinės studijų programos, kurios yra skirtos tiems studentams, kurie nori pagilinti savo bakalauro metu įgytas tam tikros srities žinias ir įgyti specializuotą išsilavinimą. Didžiąją daugumą magistro studijų programų studentams siūlo viešieji ar privatūs viso pasaulio universitetai.Fizika - tai tikslusis gamtos mokslas, kuris yra orien… Skaityti daugiau

Fizika - tai tikslusis gamtos mokslas, kuris yra orientuotas į energijos bei materijos savybių ir charakteristikų analizę. Tad į būtent fizikos akademines studijų programas yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip magnetizmas, šviesa, garsas, atomo struktūra, elektros srovės grandinės ir t.t.

Kaip ir daugelyje kitų ES šalių, Lenkija siūlo nebrangiai ar net nemokamai mokslą ES studentams. Būsimieji studentai turėtų kreiptis tiesiogiai į savo pasirinktą Lenkijos įstaigai. Varšuvos universitetas, pavyzdžiui, mokesčiai tarp 1300 £ ir per metus £ 2500 už savo anglų kalbos kursus.

Geriausios magistro studijos - Fizika Lenkijoje - 2021