Peržiūrėti magistro studijų programas - Matematika Austrijoje - 2021

Magistro studijos - tai antrosios pakopos akademinės studijų programos, kurias gali rinktis jau bakalauro studijų laipsnį įgiję studentai. Magistro studijos vidutiniškai trunka iki dvejų akademinių metų. Priklausomai nuo studentų pasirinktos aukštosios mokyklos į magistro studijų programas paprastai yra įtraukiami nuo 36 iki 54 akademinių kreditų.  Aukštosios matematikos aka… Skaityti daugiau

Aukštosios matematikos akademines studijų programas pasirinkę studentai išsamiai analizuoja tokias temas kaip, pavyzdžiui, kvantinė mechanika. Šių kursų metu studentai tyrinėja pavienių dalelių sistemas, jas stebi ir analizuoja, tam kad galėtų įvykdyti įvairius eksperimentus ir gautų mokslui vertingus rezultatus. Be to, į aukštosios matematikos akademines studijas dažnai yra įtraukiami ir tokie kursai kaip hidrodinaminis stabilumas, algebra, ekonometrija ir t.t.

Austrija suartinti studentus į šios šalies įvairovę 's "puikus " kultūros. Austrija yra puikus studijų užsienyje pasirinkimas studentams, turintiems vokiečių kalba interesus.

Geriausios magistro studijos - Matematika Austrijoje - 2021