Keystone logo

4 Magistro studijos Programos į Rinkodara į Japonija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • Magistro studijos
  • Tiksliųjų mokslų magistras
  • MA
  • Japonija
  • Rinkodaros studijos
  • Rinkodara
Studijų sritys
  • Rinkodaros studijos (4)
  • Grįžti į pagrindinę kategoriją
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

    Magistro studijos Programos į Rinkodara

    Į rinkodaros studijas įstoję studentai paprastai nagrinėja tokias temas kaip tikslinės auditorijos nustatymas, kainodaros strategijos, prekių ir paslaugų vystymas, reklamos bei viešųjų ryšių strategijų įgyvendinimas ir kitas su rinkodara bei verslo vadyba glaudžiai susijusias disciplinas.

    Japonija yra viena iš labai integruotose aukštojo mokslo sistemų Azijoje. Japans požiūris į mokslo ir technologijų srityje yra labai vertinami, todėl jų išsilavinimo lygis labai struktūrizuoti nuo vaikystės iki pirminės per antrinę tretinio lygio. Su 126 mln žmonių, gyvenančių Japonijoje ji kultūrinį turtingas aplinką. Didysis Tokijas plotas yra didžiausia metropolinė zona pasaulyje, su daugiau nei 30 milijonų gyventojų.

    Magistro diplomas yra suteikiamas sėkmingai antrosios pakopos studijas pabaigusiems specialistams. Tam kad studentams būtų suteiktas magistro laipsnis, jiems paprastai reikia sėkmingai pabaigti nuo 12 iki 18 akademinių studijų dalykų. Šio tipo studijos paprastai yra pabaigiamos magistrinio darbo gynimu arba baigiamaisiais studijų egzaminais.