Keystone logo

6 Magistro studijos Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos į Azija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • Magistro studijos
  • Tiksliųjų mokslų magistras
  • MA
  • Rinkodaros studijos
  • Rinkodara
  • Skaitmeninės rinkodaros studijos
Studijų sritys
  • Rinkodaros studijos (6)
  • Grįžti į pagrindinę kategoriją
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

Magistro studijos Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos

Skaitmeninės rinkodaros profesionalai yra tikri prekės ženklo skatinimo technikų bei kitų rinkodaros sričių žinovai. Savo studijų metu jie paprastai nagrinėja įvairiausius būdus, kuriais socialiniai tinklai, skaitmeninė televizija ir radijas, mobiliosios programėlės ar teksto žinutės gali būti panaudojamos rinkodaros tikslams pasiekti. Be to, studijų metu jie taip pat lavina ir savo kūrybinio mąstymo įgūdžius, tam kad galėtų efektyviai sukurti rinkodaros žinutę ir efektyviai ją perteikti savo tikslinėms auditorijoms.

Studentai, kurie baigti savo laipsnį Azijos dalis auga numerius. Šiuo metu antra ir trečia pagal dydį ekonomika Azijoje. Be apribojimų, studentai turi aprašyti savo laiką Azijoje kaip geriausią patirtį savo gyvenimą. Šiandien trys iš keturių labiausiai apgyvendintų pasaulio šalių yra Azijoje: Kinija, Indija ir Indonezija.

Magistro diplomas yra suteikiamas sėkmingai antrosios pakopos studijas pabaigusiems specialistams. Tam kad studentams būtų suteiktas magistro laipsnis, jiems paprastai reikia sėkmingai pabaigti nuo 12 iki 18 akademinių studijų dalykų. Šio tipo studijos paprastai yra pabaigiamos magistrinio darbo gynimu arba baigiamaisiais studijų egzaminais.