Šalies ekonomikos ir vietos bei regioninės plėtros globalizacija vyksta svarbus pasikeitimas. Be to, vis didesnę svarbą žinių ir inovacijų strategijas augimui ir konkurencingumui abiejų bendrovių ir teritorijoms, klasterių plėtrai konkurencinga erdvinių ekonominėje aplinkoje ir tvarumo, kaip pagrindinio komponento, pakelkite poreikį sujungtos regiono integracija į globalizacijos procesus.

Iš į "regionų plėtra" Meistras tikslas yra suteikti aukštesnįjį mokymą su tarpdisciplininio požiūrio ir integravimo pašaukimo, kuris leidžia rengti mokslininkus kurti materialines užduotis tyrimų regioninės plėtros srityje.

Siūloma magistras turi savo kilmės studijų programą "Regioninės plėtros, mokymo ir užimtumo", apdovanotas Kokybės paminėjimas Švietimo ir mokslo ministerija nuo 2004 m sušaukimą. Aukščiau tradicija lėmė pasiūlyti meistras, pusiau veido charakterį ir daugiausia internetu, pritaikytą prie naujų taisyklių ir studijas orientuota į Regioninės plėtros.

Pagrindimas pavadinimas

Šalies ekonomikos ir vietos bei regioninės plėtros globalizacija vyksta svarbus pasikeitimas. Be to, vis didesnę svarbą žinių ir inovacijų strategijas augimui ir konkurencingumui abiejų bendrovių ir teritorijoms, klasterių plėtrai konkurencinga erdvinių ekonominėje aplinkoje ir tvarumo, kaip pagrindinio komponento, pakelkite poreikį sujungtos regiono integracija į globalizacijos procesus.

Mokytojo "Regioninės plėtros" tikslas yra teikti pažangias mokymo su tarpdisciplininio požiūrio ir integravimo pašaukimo, kuris leidžia rengti mokslininkus žinių, įgūdžių, gebėjimų ir įgūdžių, reikalingų plėtoti esminius mokslinių tyrimų užduotis regioninės plėtros srityje. Mokymo patirtis mokytojams, tarp siūlomo mokymo turinį ir mokytojų mokslinių tyrimų giminingumas, kurie dalyvauja joje yra svarbi garantija pasiekti Mokytojo tikslus.

Mokytojas ateina iš patirties, įgytos mokytojų mokymo ir mokslinių tyrimų, atliktų daugiau nei 20 metų doktorantūros programas, kurių turinys susijęs su regionų plėtrai. Tiesą sakant, šis naujas magistras pakeičia ankstesnę pavadinimas: "Mokytojau regioninės plėtros, mokymo ir užimtumo"; ir ji buvo sukurta siekiant pagerinti atsakymus į teikiamo mokymo galiojančius socialinius ir ekonominius poreikius mokymui. Naujas turinys pritaikytas prie studentų ne tik Canary, bet ir Lotynų Amerikos ir Afrikos šalių reikalavimus, kurie tradiciškai studijavo magistrantūroje pavadinimus, kad prieš siūlomą naują.

Profilis įlipimas ir išlipimas

Idealiai studentas aprašymą

Regioninės plėtros magistras, pirmiausia skirta studentams laipsnių Socialinių mokslų ir teisės bei laipsnių, susijusių su valdymo ir projektavimo viešosios politikos.

Baigiu aprašymą

Absolventai šiame magistro bus tyrėjai žinių, įgūdžių, gebėjimų ir įgūdžių, reikalingų plėtoti esminius mokslinių tyrimų užduotis regioninės plėtros srityje.

Tikslai

Ir į "Regioninės plėtros" Meistras tikslas yra suteikti aukštesnįjį mokymą su tarpdisciplininio požiūrio ir integravimo pašaukimo, kuris leidžia rengti mokslininkus žinių, įgūdžių, gebėjimų ir įgūdžių, reikalingų plėtoti esminius mokslinių tyrimų užduotis regioninės plėtros srityje. Be to, šio magistro pašaukimas yra aprūpinti mūsų studentams švietimo priemones, kurios suteikia jiems integruotis į regiono darbo rinkoje. Mokymo patirtis mokytojams, tarp siūlomo mokymo turinį ir mokytojų mokslinių tyrimų giminingumas, kurie dalyvauja joje yra svarbi garantija pasiekti Mokytojo tikslus.

Kompetencijos

pagrindiniai įgūdžiai

  • Žinios ir supratimas, kad suteiktų pagrindą arba galimybę originalumą kuriant ir / arba taikant idėjas, dažnai mokslinių tyrimų kontekste
  • Kad studentai gali kreiptis į platesnį (ar kelių) įgytas žinias ir gebėjimą spręsti problemas naujoje ar nepažįstamoje aplinkoje per kontekstuose, susijusių su jų studijų srities
  • Studentai galės integruoti žinias ir valdyti sudėtingas, ir suformuluoti sprendimus remiantis informacija, kuri buvo neišsami arba ribotas, apima svarsto socialinius ir etinius įsipareigojimus, susijusius su jų žinių ir sprendimų taikymo
  • Studentai gali bendrauti savo išvadas, ką apie žinias ir loginį kad sustentan¿ specialistų ir ne specialistų aiškiai ir nedviprasmiškai
  • Studentai turi turėti mokymosi įgūdžių, kurie leistų jiems tęsti studijas taip, kad bus labai savarankiškas, ar autonomiškos

bendrieji gebėjimai

  • Žinant kontekstą, kuriame ji veikia ekonominė ir socialinė tikrovė regionuose.
  • Taikyti modelius ekonominės plėtros ir / arba socialinės regioniniu lygmeniu.
  • Įgyvendinti ekonominę ir / arba socialinę planavimas regioniniu požiūriu

Specifiniai įgūdžiai

  • Žinant, kaip interpretuoti ir nustatyti subjektus ir aspektų regioninių problemų ir plėtros įvairovę
  • Žinoti mokesčių ypatumus Kanarų salose, atokiausiame regione
  • Sabre susieti ekonomikos dinamiką ir mokymo įgūdžius su regioninių darbo rinkų ypatumus
  • Žinoti, kaip taikyti teorines žinias mokymo ir užimtumo instrumentinių aspektų srityje, politikos kūrimo ir vertinimo metodikos
  • Gali nustatyti technines ir / arba statistinę-ekonometrinius modelius, geriausiai tinka siekiant regioninės ekonominės politikos tikslų
  • Žinoti, kaip taikyti metodus ir būdus, politinės analizės konkrečioje srityje regioninės plėtros
  • Žinoti procesus, priemones ir išteklius, kad teritorijų plėtros su naujoviška
  • Žinant, kaip analizuoti ir vertinti strategijas ES sistemą protingas ir integruotos kompetencijos atokiausiuose regionuose ir Kanarų salose
  • Vertinti bet kokį vietinį pasiūlymą iš tvarumo perspektyvos
  • Žinant, kaip nustatyti poveikį, socialiniai projektai gali turėti vietos plėtrai.
  • Suprasti ir valdyti regionines turizmo veiklos inovacijų ir mokymo srityje.
  • Žinant ir nustatant tikslus ir priemones regioninio planavimo mokymo ir naujovių diegimui paslaugų sektoriuje.
  • Analizuoti ir nustatyti veiksmus MTEP ir mokymo, kuris gali būti pradėtas iš vyriausybės skatinti regioninę plėtrą.

Orientavimo ir konsultavimo

Kai studentas buvo priimtas į magistrantūros akademinis komitetas priskirti globėją, kuris bus atsakingas vadovauti ir nukreipti į mokymosi procesą studentas ir suteikti pagalbą administracinėse procedūrose Master. Mokytojas turi vadovauti studentų savo akademinio turinio projektavimo ir atlikti aktyviai stebėti savo akademinės veiklos plėtrą. Į to vedantis į bendrųjų aspektų magistrantė mokytojas, jus informuos apie galimybes, kurios yra siūlomos ir apie infrastruktūrą savo žinioje. Taip pat informuoja projektų, kurie gali būti integruotas magistro darbe studentas. Mokytojas turi rengti reguliarius susitikimus su studentais, kurie apsaugotų analizuoti mokymosi procesą raidą, nes tai sukurs vadovėliai, kuriuose ji nurodo planuojamą veiklą per mokslo metus planą, išdavimo ataskaitos pabaigą būti siunčiami akademinio komiteto.

Per siūlomo veiksmų plano pamoka bus įtraukti du horizontalūs veiksmai:

  1. Pristatymas sesijos studentai kartą oficialiai registraciją, kurioje jie paaiškina ir pristatyti mokinių dokumentaciją, kurioje yra svarbios informacijos apie Mokytoją.
  2. Pristatymas sesijos ištekliai bibliotekoje ir praktikos sesijos studentams mokytis elektroninių išteklių naudojimą.

Išorės praktika

Ši magistro neapima išorinių praktikos efektyvumą, yra mokslinių tyrimų orientacijos.

Baigiamasis darbas

Mokymosi rezultatai:

Suvokti, dizainas ir atlikti mokslinius tyrimus regioninės plėtros srityje.

turinys:

Pabaiga Darbas magistras turės A publikuoti mokslinių tyrimų straipsnio savybes indeksuoti leidinyje. Pritaikymas, kopijavimas ar naudojimas kitose darbo be nuorodos apims darbo atleidimo.

Tipas darbų:

  1. metodológco straipsnyje (analizuoti arba kurti metodiką, arba kitais principais)
  2. analizė straipsnį (byla studijos, planai / projektai)

savybės:

  • Kalbos: ispanų ir anglų kalbomis
  • Formatas ir ilgis: 12 "Arial" šriftą, maržos 2,5 cm, vienos linijos .. Dokumento ilgis neturėtų viršyti 25 puslapių, DIN A4 formato, išskyrus banknotus ir nuorodomis. Nuorodos dedami į teksto po abėcėlės tvarka pagal autorių pabaigoje ir neturi viršyti 3 puslapių.
Programa mokoma:
Ispanų

Peržiūrėti 24 daugiau kursų Universidad de La Laguna »

Šis kursas yra Internetu ir universiteto miestelyje
Start Date
Rgs. 2019
Duration
1 metai
Ištęstinės
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date