Magistro Laipsnis Vertinant Ir Vertinant

University of Oslo

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Magistro Laipsnis Vertinant Ir Vertinant

University of Oslo

Šios programos tikslas - apmokyti naujos kartos vertinimo ir vertinimo specialistus, derinant techninius ir analitinius įgūdžius su bendravimo ir reprezentaciniais įgūdžiais.

Vertinimas ir vertinimas

Vertinimas ir vertinimas yra šiuolaikinės visuomenės pagrindas, kai švietimo kokybės užtikrinimas yra labai svarbus, kai žiniasklaidoje diskutuojama apie testavimo praktiką mokykloje, kur mokymai ir atranka skatina sėkmingai veikiančias įmones gyvybiškai svarbų žmogiškąjį kapitalą ir kai klausimai dėl atsakomybės reikalauja įrodymų, pagrįsta politika ir sprendimų priėmimas.

Įvertinimas

"Kuo daugiau tu mokai nežinodamas, kas supranta sąvokas ir kas ne, tuo didesnė tikimybė, kad pavyks sėkmingai įgyti tik jau mokančius studentus", - Grant Wiggins

Vertinimas reiškia įvairius metodus ir matavimo priemones, naudojamas įvairiems tikslams:

  • Mokymosi vertinimas apima mokymosi ir pasiekimų vertinimą pagal nustatytus standartus. Tai gali atsitikti individualiu, instituciniu ar sistemos lygmeniu, ir dažnai baigiasi rezultatų santraukos rezultatas, rangas ar laipsnis, pvz., Naudojamas atrankos ir priėmimo sprendimams arba stebėsenos tikslais.
  • Mokymosi vertinimas - tai rinkti įrodymus apie asmenų žinias, supratimą ir įgūdžius per visą mokymo ir mokymosi procesą, kad būtų informuojama apie praktiką. Jis dažniausiai būna labiau formuojantis, nes dažnai dėmesys skiriamas veiksmingų instrukcijų kūrimui ir diagnostinių atsiliepimų teikimui asmenims.
  • Vertinimas kaip mokymasis apima asmenis, aktyviai kontroliuojančius savo mokymąsi ir taikydamas įvairias strategijas (pvz., Tarpusavio ir savęs vertinimas bei apmąstymai), kad galėtų nuspręsti, ką jie žino ir gali daryti ir ko reikia mokytis toliau. Tai yra metodas, kurį dažnai taiko savarankiškos mokymosi technologijų programos.

Vertinimas

"Viena iš didžiųjų klaidų - vertinti politiką ir programas pagal jų ketinimus, o ne jų rezultatus", - Milton Friedman

Duomenis apie tokio tipo vertinimus galima sistemingai rinkti, analizuoti ir sistemingai rinkti, vertinant ir atsakant į klausimus apie įvairių intervencijų efektyvumą ir efektyvumą, politikos pokyčius, programas ir projektų naujoves švietimo ir verslo srityse. Vertinimo tipai apima visą spektrą: nuo nedidelio masto diagnostinių ar klasikinių testų iki darbo vietos vertinimo centrų, universitetų priėmimo bandymų, vyriausybės įdarbinimo egzaminų, didelių nacionalinių standartizuotų egzaminų ar tarptautinių vertinimų, kurie lygina skirtingas šalyse.

Kadangi vertinimas ir vertinimas tapo svarbiausiais įrodymais pagrįstoje švietimo ir verslo srityje, viešajame ir privačiame sektoriuose didėja paklausa specialistams, kurie praleidžia akademinių tyrimų ir profesinės praktikos sritį, kai dirba su vertinimais ir vertinimais, kuriais vadovaujamasi remiantis įrodymais pagrįstu sprendimu priėmimo. Labai specializuotas mokymas yra būtinas norint tinkamai kurti, administruoti, analizuoti ir pateikti ataskaitas apie bet kokį vertinimą ar įvertinimą.

Kodėl verta rinktis šią programą?

Susijusi visuomenė

Vertinimas ir vertinimas yra šiuolaikinės visuomenės šerdis, kur švietimo ir vertinimo kokybės užtikrinimas yra labai svarbus, kai žiniasklaidoje diskutuojama apie testavimo praktiką mokykloje, o klausimai dėl atskaitomybės reikalauja įrodymais pagrįstos politikos ir sprendimų priėmimo. Be to, profesionalų mokymasis visą gyvenimą ir profesinis tobulėjimas, atliekantys bandymų rengimą, analizuojant bet kokio pobūdžio duomenis ar atrankos procesus, yra labai svarbus įdarbinimo, naujausios darbo kokybės ir skatinimo srityse.

Art

Naujų vertinimo ir įvertinimo priemonių kūrimas reikalauja užbaigti visos priemonės tyrimo ir kūrimo ciklo

  1. kūrybinis dizainas, pilotavimas, kokybinės pažinimo laboratorijos
  2. atranka ir duomenų rinkimas
  3. duomenų analizė, ataskaitų teikimas ir rezultatų perdavimas
  4. priemonės priežiūra, trumpalaikių ir ilgalaikių naudojimo pasekmių stebėjimas ir perprojektavimas.

Programa ketina apmokyti jus visais šiais aspektais, atkreipiant dėmesį į istorines tradicijas, bet taip pat įtraukdama naujas pažangiausias technologijas, tokias kaip kompiuterizuotas adaptyvusis testavimas.

Tarpdalykiniai įgūdžiai

Vertinimo ir vertinimo sistemos yra tarpdisciplininio komandinio darbo rezultatas, kai kiekybiniai ir kokybiniai tyrimo ekspertai susitinka su turinio žiniomis ir pagrindine informacija, kur žmonės susieja technologijas ir kur teorija atitinka praktiką, visose galutinių vartotojų ir tikslinės auditorijos nustatytose ribose vertinama ar įvertinta. Taigi, jums bus aiškiai praleisti laiką kuriant ir tobulinant savo metodinių tyrimų priemonių rinkinį ir praktikuojant analitinius bei bendravimo įgūdžius magistrantūros studijų programoje, siekiant palengvinti šias pastangas.

  • Šis vadinamasis kietų ir minkštų įgūdžių derinys suteikia jums didelį pranašumą dabartinei darbo rinkai.

Aktyviai susijusi

Akademinė programa tiesiogiai susijusi su veikla ir taikomosiomis programomis vyriausybėje ir pramonėje, taip pat su privačių įmonių, mokslinių tyrimų institutų ir vyriausybinių ar nevyriausybinių organizacijų svečių dėstytojais, siekiant spręsti aktualias problemas ir diskusijas.

  • tarptautiniai partneriai
  • Norvegijos partneriai: Kompetanse Norge; NIFU Šiaurės šalių inovacijų, mokslinių tyrimų ir švietimo institutas; Naturfagsenteret (Oslo universitetas); Nacionalinis švietimo ir mokslinių tyrimų skaitymo centras (Stavangerio universitetas)

Atsižvelgdami į savo magistro darbus, galite dirbti su problemomis ir projektais iš šių partnerių.

Tarptautinis

Ši studijų programa susideda iš studentų, mokytojų ir partnerių organizacijų iš viso pasaulio.

  • Magistrantūros studijų kalba bus anglų kalba
  • Susiję akademinio personalo nariai yra nacionaliniai ir tarptautiniai mokslininkai, šiuo metu vykstantys iš 10 šalių, išsidėsčiusių visame žemyne ​​(Europoje, Amerikoje, Azijoje ir Afrikoje). Tai leis mums suteikti norvegų, šiaurės šalių ir tarptautinę vertinimo ir vertinimo perspektyvą.

Mokymosi rezultatai

Baigę programą, galėsite kurti naujas vertinimo ir vertinimo priemones pagal visą matavimo priemonės mokslinių tyrimų ir plėtros ciklą.

Žinios

  • Parodyti dabartinių paradigmų ir su jais susijusių visuomenės diskusijų supratimą vertinimo ir vertinimo srityje.
  • Pademonstruokite klasikinių matavimų metodų supratimą, taip pat šiuolaikinius bandymų projektavimo metodus, pagrįstus elementų atsakymų teorija.

Įgūdžiai

  • Kokybiškas: supraskite vartotojo perspektyvą per pažinimo laboratorijos principus ir metodus.
  • Kiekybiniai: taikyti principus ir state-of-the-art statistinius metodus (ir programinę įrangą) analizuoti ir mokytis iš duomenų.
  • Dizainas: taikyti aukščiausios kokybės matavimo prietaisų kūrimo ir administravimo geriausią praktiką.
  • Bendravimas: rašykite straipsnius, tyrimų ataskaitas ir politikos santraukas, pateikite plakatus ir derybas akademinėse ir profesinėse aplinkose.

KOMPETENCIJA

Inicijuokite ir prisidėsite prie konstruktyvaus, tačiau kritinio būdų svarstyti esamas vertinimo ar vertinimo sistemas, ypač susijusias su klausimais, susijusiais su pagrįstumu ir patikimumu.

Karjeros galimybės

Baigus studijas turėsite tvirtą pagrindą, susijusį su vertinimu ir vertinimu. Tiek kasdieninei profesinei praktikai, pavyzdžiui, stebėsenai, atskaitomybei, kvalifikacijai ir vertinimui, tiek platesniam tyrimui.

potencialiais darbdaviais

  • Politikos institutai ir mokslinių tyrimų departamentai nacionalinėse ir tarptautinėse vyriausybinėse agentūrose bei nevyriausybinėse organizacijose
    • Tarptautinis kontekstas: pvz., UNESCO, OECD, TEA, Pasaulio bankas
    • Norvegijos kontekstas: pvz., NIFU, Kompetanse Norge, NOKUT, UDIR, Norvegijos švietimo ir mokslinių tyrimų ministerija
  • Žmogiškųjų išteklių valdymas, vertinimo centrai ir konsultacijos komerciniame ir vyriausybės segmente, įskaitant kariuomenę
  • Švietimo ir pedagogikos institutai, mokyklų savininkai (savivaldybės ir apskritys) ir kitos organizacijos, skatinančios visą gyvenimą trunkantį mokymąsi ir profesinį tobulėjimą

Tolesni tyrimai

Vertinimo ir vertinimo magistras taip pat kvalifikuoja tolesnių doktorantų absolventus. studijos plačiąja socialinių mokslų sritimi tiek Norvegijoje, tiek užsienyje. Jei jus domina siekti karjeros akademijos, ypatingą dėmesį skiriant švietimo vertinimui ir vertinimui, siūlome išnagrinėti galimybes prisijungti prie mūsų edukacinio matavimo centro kaip doktoranto. studentas.

Nuo studijų iki užimtumo

Karjeros tarnybos gali teikti:

  • Karjeros konsultavimas
  • Padėkite su savo CV, motyvaciniu laišku ir pasirengimu pokalbiui

Priėmimas

Ši studijų programa prasideda rugpjūtį.

Kada prašyti

  • ES, EEE / Šveicarijos pareiškėjai: nuo vasario 1 d. Iki kovo 1 d
  • Šiaurės šalių piliečiai ir pareiškėjai, turintys nuolatinį ar išduotą leidimą gyventi Norvegijoje: nuo vasario 1 d. Iki balandžio 15 d
  • Ne ES / EEE pareiškėjai: nuo spalio 1 d. Iki gruodžio 1 d

Kaip kreiptis

Kai kreipiatės dėl priėmimo, galite pasirinkti tarp

  • Galimybė dirbti visą laiką
  • Neakivaizdinė galimybė (atviri tik ES / EEE / Šveicarijos piliečiams, Šiaurės šalių piliečiams ir pareiškėjams, gyvenantiems Norvegijoje)

Kaina

Nėra mokestis už mokslą.

Priėmimo sąlygos ir reikalavimai

Priėmimas į magistro studijas reikalauja:

  • Aukštojo mokslo įėjimo kvalifikacija ir baigtas bakalauro laipsnis, prilygstantis Norvegijos bakalauro laipsniui. Pareiškėjai, turintys užsienio išsilavinimą, prašome ieškoti šalių sąraše.
  • specializacija, kurią apibrėžia programa
  • minimalus vidurkis C (Norvegijos gradacijos skalėje) arba lygiavertis pagal jūsų laipsnio specializaciją.
  • kalbos reikalavimas, patvirtintas vienu iš žemiau pateiktų bandymų / egzaminų:
    a) išlaikė egzaminą anglų kalbos pagrindų kursuose (140 valandų / 5 laikotarpių per savaitę), kurių minimalus lygis yra 4 Norvegijos vidurinėje mokykloje (arba lygiavertės klasės iš Šiaurės vidurinės mokyklos) arba išlaikė egzaminą anglų kalba iš antrosios ir (arba) trečius mokslo metus Norvegijos vidurinėje mokykloje, arba
    b) tarptautiniu mastu pripažintas anglų kalbos mokėjimo testas.
  • Minimalus priėmimo reikalavimas yra bent jau geras antrosios klasės pagyrimu laipsnis (ar lygiavertis) socialinių, humanitarinių ar gamtos mokslų. Verslo studijų laipsnis nėra tinkamas.
  • Išankstinis išsilavinimas srityse, susijusiose su vertinimu ir vertinimu, nereikalingas priėmimui

Dokumentacija

Jūs turite nusiųsti visus reikalingus dokumentus "UiO" internetiniame programų portale.

Papildomai

Įkelkite vieno puslapio motyvacinį laišką, paaiškinantį jusu susidomėjimą programa, galimą atitinkamą išankstinį išsilavinimą ar patirtį, susijusią su bandymų kūrimu, ir priežastys, kodėl kreiptis į programą.

Pareiškėjų reitingas

Pareiškėjai yra reitinguojami pagal jų vidurkį pagal specializacijos laipsnį. Pareiškėjai, kurių negalima įvertinti pagal jų vidurkį, bus vertinami pagal individualų įvertinimą.

Priėmimas į šią programą paprastai yra labai konkurencingas. Atminkite, kad net jei patenkate minimalaus lygio reikalavimu, tai negarantuoja, kad studijuosite programoje.

Paprastai jūs negalite leisti magistrantūros studijų programoje ar studijuoti toje pačioje dalykinėje srityje kaip ir anksčiau baigęs magistro laipsnį Oslo universitete.

Priėmimo komisija gali suteikti jums papildomų taškų už jūsų motyvacijos laišką.

Išankstinio išsilavinimo pripažinimas

Jei turite ankstesnį aukštąjį išsilavinimą, galite kreiptis dėl konkretaus šio išsilavinimo pripažinimo kaip savo laipsnį. Švietimas iš Norvegijos ir ne Norvegijos aukštojo mokslo institucijų gali būti pripažintas. Pripažinimas priklauso nuo to, ar išsilavinimas atitinka konkrečius jūsų laipsnio reikalavimus.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų


Paskutinį kartą atnaujinta October 12, 2017
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rgp 2018
Duration
Trukmė
2 metų
Ištęstinės
Dieninės
Price
Kaina
Nemokamai
Information
Deadline
Grd 1, 2017
All international (non-EU) students must apply by December 1, 2017
Locations
Norvegija - Oslas
Pradžia: Rgp 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Grd 1, 2017
All international (non-EU) students must apply by December 1, 2017
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pradžia: Rgp 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Kov 1, 2018
All students coming from an EU/EEA country must apply by March 1, 2018
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rgp 2018
Norvegija - Oslas
Galutinis paraiškų davimo terminas Grd 1, 2017
All international (non-EU) students must apply by December 1, 2017
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas Kov 1, 2018
All students coming from an EU/EEA country must apply by March 1, 2018
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Vaizdo įrašai

About the Master of Assessment and Evaluation

Why Choose our Program?