Magistro mada Verslo kūrimas

Bendroji informacija

Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Graduate Management Admission Test arba Magistro Mados Verslo kūrimas yra novatoriškas, savita programa, integruojant naujausias akademinių tyrimų įžvalgas mados ir verslo apskritai, su praktine patirtimi sudarytas iš aukšto lygio ryšius pramonėje.

Programa apima kritinę apžvalgą mados verslo anatomija ir nagrinėja procesą ir veiksmus, susijusius su strategijos kūrimo ir įgyvendinimo per naujoms ir kuriamoms mados srityse. Studentai plėtos garso supratimą apie pasaulio paaukštinimo strategijas, įskaitant tai, kaip kurti ir parduoti mados ženklo šiandienos skaitmeniniu orientuotas pasaulyje.

Jie taip pat turės galimybę toliau gilinti įžvalgą mados strategijas užpildydami stažuotę ar pramonės konsultacijų projekto dėka GCU Londono glaudžius ryšius su pirmaujančių organizacijų viduje mados industrijoje.

Apie baigimo, studentai bus gerai pasiruošę sukurti ir paleisti sėkmingą mados verslo įmonė, arba imtis esamą verslą į naują etapą augimui ir vystymuisi.

Pareiškėjai turi eiti per interviu etape.

Kodėl verta rinktis šią programą

Mes padėsime Jums sukurti savo intelektinius gebėjimus kartu su šiuolaikinių įgūdžių ir patirties, reikalingų tobulėti pramonėje. Jūs taip pat sukurti platesnę dėkingi valdymo klausimais, pavyzdžiui, globalizacijos ir tvarumo, kuriant prekės ženklo ir rinkodaros įgūdžių.

Jūs turėsite prieigą prie mentorius per mūsų garbės profesorių ir būti mokoma dinaminių aplinkoje, pavyzdžiui, meistriškumo ir per bendrus pramonės trumpikės. Bus gyvai mados verslo miesteliu, kur galėsite stebėti mados įmonės pirmų rankų. Jūs taip pat galės dalyvauti mūsų karjeros didinimo pramonės garsiakalbis programą, kuri eina per pirmąjį ir antrąjį pusmetį.

Dėl baigimo jums bus gerai pasiruošę sukurti ir paleisti sėkmingą mados verslo įmonė, arba imtis esamą verslą į naują etapą sėkmės. Jūs taip pat turite galimybę kreiptis dėl mažmeninės tiki be palūkanų, sėklos finansavimo prizą.

modulis Informacija

Mūsų gerai užmezgė ryšius su pramonės, kartu su dabartine mąstymo ir mokslinių tyrimų suformavo programos, kurią sudaro 6 moduliai, plius disertaciją ar verslo plano struktūrą.

Anatomija mados verslo
Suteikia jums kritinę apžvalgą į mados verslo anatomija; esminiai ingrediento elementai, kurie užtikrinami naujos mados verslo gyvybingumą. Visų pirma, modulis mano vaidmenį ir funkciją skaitmeninių technologijų į naują mados verslo plėtrai.

Steigimo mados verslo strategiją
Kritiškai išnagrinėti procesus ir veiksmus, susijusius su strategijos kūrimo ir įgyvendinimo per naujų ir besivystančių mados verslo. Modulis bus įvertinti mechanizmus, pagal kuriuos smulkūs mados įmonės, susiduria su riboto verslo patirties ir išteklių pajėgumus gali užtikrinti diferenciaciją, konkurencinį pranašumą ir komercinę sėkmę.

Pasaulinis mados ženklų ir marketingo komunikacijos
Akcentuojant skaitmeninės rinkodaros, jums bus sukurti kritiškai suprasti mados ženklų ir marketingo teorijos per pagrindinių teorinių pagrindų, susijusių su prekės ženklo kultūra, prekės santykius, prekės asmenybės ir prekinio ženklo tapatumas egzaminą.

Mada augimo strategijos ir našumo optimizavimas
Tyrinėja augimo strategija galimybes ir veiklos optimizavimo metodus mados verslo ir sukurti išsamų supratimą apie pagrindinių strateginių procesų ir kritinių sėkmės veiksnių internacionalizavimo mados versle.

Tyrimų projektas: Dizainas ir metodai
Nustato mokinių mokslinių tyrimų metodus ir laiko valdymo įgūdžių, esminius jų mokslinių tyrimų projektą. Modulis suteikia esmines žinias mokslinių tyrimų projektavimo visoje pagrindinėse srityse ir priima kritišką perspektyvą, lyginant ir priešpastatant alternatyvius mokslinių tyrimų modelius.

Plėtoti asmeninius ir profesinės kompetencijos
Leidžia studentams identifikuoti, suprasti, kurti ir išreikšti savo pagrindinius asmeninius gebėjimus savo ateities karjeros siekius kontekste. Studentai bus suteikta galimybė imtis stažuotės, savanorių, studijų užsienyje ar dalyvauti stalo pagrįstos konsultavimo. Studentai bus pakviesti taikyti asmeninio ir profesinio tobulėjimo sąvokas, ką jie patiria ne klasėje, kad būtų geriau pasirengę už savo asmeninį ir profesinį gyvenimą.

Disertacija / Projekto
Galutinis programos elementas yra disertacijos, kuri suteikia studentams galimybę sukurti verslo planą savo mados susiję verslo ar konsultavimo projekto pramonei.

Minimalūs Patekimo į rinką reikalavimai

Visi čia išvardinti stojimo reikalavimai atstovauti atvykimo į programą, kad paprastai prašoma reikalavimus. Priėmimo komanda gali įvertinti papildomus įrodymus įvertinti savo tinkamumą, tačiau, priklausomai nuo jūsų akademiniai / darbo fone.

Tipinės Patekimo į rinką reikalavimai

JK pagyrimu laipsnis 2: 2 (arba lygiavertis) bet kurioje srityje

Anglų kalba

Akademiniai IELTS 6.0 (arba lygiavertis) su žemiau 5,5 jokiu elementu.

Kitos akademinės ir profesinės kvalifikacijos

Kiekvienas prašymas GCU laikoma individualiai. Jei jūs neturite tipiškų akademinių įrašas kvalifikaciją, bet gali įrodyti atitinkamą darbo patirtį ir / ar kreditus iš pripažintos profesinių organizacijų, Jums gali būti įvesti šį kursą per Universiteto pripažinimo ankstesnio mokymosi sistemą.

Pasirengimo sesijų Anglų

Tarptautinių studentų, kurie neatitinka minimalių anglų kalbos reikalavimus, siūlome iš anksto sesijų Anglų kalbos kursai padės jums pagerinti savo anglų kalbos įgūdžius.

Paskutinį kartą atnaujinta Liep. 2017

Apie mokyklą

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leadi ... Skaityti daugiau

The British School of Fashion is an innovative academic hub developed by Glasgow Caledonian University (GCU) to create and disseminate strategic fashion business insight through its provision of leading-edge education, research and consultancy. Skaityti mažiau