Magistro rinkodaros inovacijos
University of Winchester
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kalbų studijos
Susisiekti su mokykla
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* tarptautinių studentų (dieninio)
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Magistro Rinkodara
Magistro Marketingo Naujovės ugdo studentų; rinkodaros galimybės, susijusios su strateginio ir kūrybinio proceso pirmaujančių ir valdyti naujoves per komercializacijos ir už jos ribų. Studentai ištirti naujoves kiek jis susijęs su esamų produktų ir paslaugų, sutelkiant dėmesį į žinių ir įgūdžių, reikalingų siekiant užtikrinti nuolatinę sėkmę ženklų bei organizacijų rinkoje. Studentai ištirti idėjų generavimo ir inovatyvių duomenų rinkimo metodų sritis ir išnagrinėti, kaip įžvalgos, gautų iš vartotojų tyrimais gali padėti kūrybinių ir efektyviausių rinkodaros strategijas. Be to, programa skatina išsamų supratimą projektavimo, kūrimo ir valdymo naujų produktų ir paslaugų naujoves ir analizuoja, kaip sukurti patrauklus prekės buvimo tampa vis sudėtingesnė, žiniasklaidos. Programa orientuota į novatoriškų ir atsakingus rinkodaros specialistų, galinčių vairuoti strateginių pokyčių. Programa balansuoja teorinį turinį su praktinių metodų teorijos taikymo aktualijas rinkodara. Teorija yra informuojami pirmaujančių mokslinių tyrimų ir praktikos šioje srityje.
Moduliai
- Principai, atsakingu valdymu
- Vartotojų kultūros ir komunikacijos
- Marketingo tyrimai ir analizė
- Šiuolaikinės problemos: Marketingas ir New Media
- Strateginis marketingo valdymas
- Tyrimų metodai versle
- Verslo konsultacijos
- Įmonių ir Smulkiojo verslo vadyba
- Tarptautinės verslo komunikacijos studijos
Mokymasis ir mokymas
Platų mokymo ir mokymosi metodų, įskaitant ir studentų vadovaujama diskusijų, debatų ir pristatymai, seminarai įtraukiant aktyvių mokymosi veiklą, nepriklausomo tyrimo, žiniatinklio veikla ir paskaitų įvairovė. Teorija ir praktika yra integruota ir studentai skatinami pasinaudoti savo dabartinę ir / arba ankstesne patirtimi. Iš programos dėmesys yra mokinių gebėjimą taikyti įgūdžių, reikalingų spręsti realaus gyvenimo problemas rinkodaros ir valdymo aplinkoje plėtra.
Karjera
Karjeros galimybės apima vaidmenis vykdant produkto ir rinkodaros valdymo, prekių valdymą, ryšių, rinkos tyrimus ir interneto rinkodaros per privataus ir viešojo sektorių. Programa taip pat suteikia pagrindą įsipareigojimams dėl konsultavimo vaidmenį arba tęsti akademinę darbą doktorantūros lygmeniu.
Patekimo reikalavimai
Paprastai pirmojo ar antrojo klasės pagyrimu laipsnis rinkodaros ar susiję verslo disciplinos. Studentai, kurie pasiekė profesionalią rinkodaros statusą ir laikykite visą narystę CIM ir atitinkamu lygiu 7 kvalifikacija, pvz CIM Chartered Antrosios pakopos studijų diplomas Rinkodara (arba jo tarptautinį ekvivalentas) gali būti dėl įrašymo į magistrantūros su aukštesnėje pakopoje. Akredituotas prieš sertifikuotas mokymas (APCL) gali būti prieinami, tinkamai kvalifikuoti kandidatai daugiausia iki 100 kreditų.
Likusios kreditai (priklausomai nuo atvykimo kvalifikaciją) sudarys 40 kreditų nepriklausomą tyrimą ir minimalaus mokė komponento 40 kreditų, kuriame turi būti 20 kreditų Tyrimo metodai versle.
Jei anglų nėra jūsų gimtoji kalba: IELTS 6,5 (įskaitant 6,5 Akademinio rašymo) arba TOEFL rezultatas 575 (popierinius dokumentus) arba 232 (computerbased) arba lygiavertis.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Magistrantūros inovacijos, verslas ir tvarumas (MIBAS) (universitetas)
- Hamburg, Vokietija
MSc Entrepreneurship and Innovation
- Southend, Jungtinė Karalystė
Inovacijų, verslumo ir vadybos magistras
- South Kensington, Jungtinė Karalystė