Magistro vartotojo patirtį inžinerijos
Goldsmiths, University of London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 10 870 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Naudotojo patirtis, susijusi su technologija, priklauso nuo dizaino ir inžinerinių sprendimų, kurie įtakoja jų sąveiką. Naujos ir būsimos technologijos viršys šiandien turimus pajėgumus, todėl mūsų ekspertai pateiks jums mokslinių tyrimų, kurių reikia, norint išnaudoti ir parduoti naujas galimybes naudotojų naudai.
Ši naujoviška programa ištirs, kaip žmonės susiduria su pasauliu aplink juos, ypač naudojant technologijas. Jūs sužinosite, kaip kiekvienas technologijų sluoksnis - nuo pagrindinės techninės įrangos iki to, kaip tvarkoma žiniasklaida - gali paveikti vartotojo patirtį praktinių užduočių srityje. Remdamiesi juo bus suteikta galimybė pritaikyti vartotojo reikalavimus į atitinkamus techninius sprendimus.
Pažangių technologijų ir psichologijos pasirenkamų modulių įvairovė leis jums pasirinkti kelią, kuris pabrėžia jūsų pasirinktą technologiją. Atsižvelgiant į profesinį programos pobūdį, yra galimybė atlikti lauko studijų disertacijos projektą kaip alternatyvą įprastam akademiniam darbui.
Žmonių kompiuterinės sąveikos ir gero sąsajos dizaino svarba vis labiau pripažįstama kaip sėkmingos technologijų plėtros ateities raktas. Į vartotoją orientuota programinė įranga ir aparatūra toliau vystosi ir tampa vis svarbesni gaminių projektavime, nes technologiniai laimėjimai skatina naujoves. Galimybė pasirinkti ir įgyvendinti tinkamas technologijas, kad būtų panaudoti priimtini ir priimtini sprendimai, bus sprendžiamas dabartinis įgūdžių trūkumas ir studentams suteikiami reikalingi profesiniai įgūdžiai.
"Goldsmiths" yra kompiuterių ir kūrybiškumo priešakyje, todėl turėsite galimybę mokytis iš pirmaujančių kompiuterių, dizaino, psichologijos ir verslo mokslininkų.
Moduliai ir struktūra
Pagrindiniai moduliai
- Kompiuterija vartotojo patirties * (15 kreditų): Apima kiekvieno technologinio sluoksnio poveikio vartotojo patirčiai analizę ir išnagrinėja, kaip technologija gali atitikti vartotojų reikalavimus ir galimybes.
- Įvadas į tyrimo metodus * (7 lygis 15 kreditų). Apima metodus, naudojamus siekiant užtikrinti, kad technologijų plėtra atitiktų naudotojų poreikius ir būtų išbandyta su vartotojais, įskaitant prototipų naudojimo projektavimo ir kūrimo procesuose metodus
- Sąveika Mokslas * (15 kreditų): tiria įvairią sąveiką, kuri gali vykti tarp žmonių, įskaitant tas sąveikas, kurias naudoja arba kuria remiasi technologija. Bus aptarti įvairūs sąveikos tyrimo metodai, įskaitant empirinį modeliavimą, modeliavimą, atvejų tyrimus ir dizainą kaip mokslą.
- Tyrimų projektavimas ir analizė (15 kreditų). Šio modulio tikslas - suteikti supratimą ir įgūdžius, susijusius su mokslinių tyrimų projektavimu, ir suteikti papildomą paramą disertacinio darbo dizaino aspektams. Temos apima: pagrindines sąvokas; neeksperimentiniai metodai; eksperimentiniai metodai; kvazi-eksperimentiniai metodai; etiniai aspektai; patirtis naudojant internetines duomenų bazes ir kitus išteklius; dizaino ir statistikos seminaras kaip principinis argumentas
- Taikomosios temos / paskaitų paskaitos * (15 kreditų): kviečiami įvairių pramonės šakų ir komercinių organizacijų svečiai pasakoja apie tai, kokią dalį technologijų ir naudotojų patirtis daro įtaką jų veiklai.
- Marketingo strategija (15 kreditų) : Šis modulis susideda iš dviejų dalių: viena teorinė ir viena praktika. Mes pradėsime nustatydami marketingo strategijų vaidmenį verslo strategijoje ir įmonės strategijoje. Tada pažvelgsime į rinkodaros plano kūrimo procesą. Tuomet modulis pereis prie marketingo strategijų formulavimo.
- Kompiuterijos projektas (60 kreditų): projektas "Kompiuterija" - tai galimybė studentams pritaikyti įgūdžius, žinias ir patirtį, kuriuos jie įgijo studijuodami departamentu vienam ir nuosekliam darbui. Projektas leidžia studentams vadovautis iniciatyva, kuri jiems reikalinga
arba
- Lauko projektas (60 kreditų). Šiuo moduliu siekiama suteikti studentams profesionalų patirtį, nurodant, kaip atlikti ir pristatyti esminį vartotojo patirties tyrimą. Studentai įsipareigoja (apibrėžti, atlikti ir analizuoti) lauko tyrimus ir susijusius stalinius / kitus tyrimus, kad būtų atskleista informacija apie naudotojo poreikius, kontekstą, elgseną ir pageidavimus, susijusią su sistema, produktais ar paslaugomis. Studentai pristatys naudotojų tyrimų išvadas įvairioms dizaino pramonės suinteresuotosioms šalims - vartotojams / dalyviams, dizaineriams, inžinieriams, vadybininkams, rinkodarams ir kitiems specialistams.
Plius 2 Pasirinktiniai moduliai iš kompiuterių arba psichologijos, norėdami pridėti įgūdžių ir žinių, reikalingų disertacijai / projektui, parinkti iš kasmet patvirtinto modulių sąrašo, kuris gali apimti:
- IS71013A: fizinis skaičiavimas (15 kreditų)
- IS71014B: seminarai Creative Coding 1 (15 kreditų)
- IS71070A Web Development pagrindai (15 kreditų)
- IS71055B: kritinė socialinės žiniasklaidos praktika (15 kreditų)
- IS71060A mašininio mokymosi ir statistinių duomenų gavyba (15 kreditų)
- IS71066A Interaktyvi duomenų vizualizacija (15 kreditų)
- IS71065A fizinis skaičiavimas: "Arduino" ir susijusios technologijos (15 kreditų)
- PS52006T: pažinimo psichologija (15 kreditų)
- PS52004T: vystymosi psichologija (15 kreditų)
Moduliai, pažymėti "*", nepatvirtinami dėl 2018 m. Įrašo ir gali pasikeisti
Atkreipkite dėmesį, kad dėl personalo mokslinių tyrimų įsipareigojimai ne visi iš šių modulių gali būti prieinama per metus.
Įgūdžiai ir karjera
Ši programa pristatoma su pramonės konsultacine valdyba (IAB), padedančia mums užtikrinti, kad ji būtų pritaikyta prie dabartinių ir būsimų numatomų darbdavių poreikių įvairiuose privačiuose ir viešuosiuose sektoriuose. Komanda, teikianti programą, aktyviai dalyvauja "LinkedIn" ir kitų pramonės ir akademinių grupių "UX" forumuose, siekdama užtikrinti, kad programa būtų gerai žinoma būsimiems darbdaviams.
Patekimo reikalavimai
Jūs turėtumėte turėti bakalauro laipsnį bent antrosios klasės aukščiausiųjų lygmenų skaičiavimo, psichologijos, dizaino ar susijusiose srityse, taip pat domėtis ir sugebėti dirbti tarpdisciplininiuose kontekstuose.
Išskirtinėmis aplinkybėmis, neįvykdyti specialistai arba asmenys, su stipriu komercinės patirties gali būti laikomi.
Fitnesas treniruoti
Jei jums siūloma vieta šioje programoje, turėsite atitikti treniruočių kriterijus.
Lygiaverčiai kvalifikacija
Mes priimame platų tarptautinių kvalifikaciją. Sužinokite daugiau apie kvalifikacijas mes priimame iš viso pasaulio.
Anglų kalbos reikalavimai
Jei anglų nėra jūsų gimtoji kalba, jums reikės patenkinti mūsų anglų kalbos reikalavimus studijuoti pas mus.
Dėl šios programos, mes reikalaujame:
IELTS 6.5 su 6.5 raštu
Jei jums reikia pagalbos su jūsų anglų kalbos, siūlome keletą kursų, kurie gali padėti pasiruošti pakopos lygio studijų spektrą.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.