Magistro laipsnis virtualioje ir išplėstinėje realybėje
Goldsmiths, University of London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 3 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 10 870 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Namai / ES visą darbo dieną: 10 450 svarų; Namai / ES ne visą darbo dieną: 5225 svarai; Tarptautinis etatas: 15 500 svarų
Įvadas
Įspūdingi potyriai, įskaitant virtualiąją ir papildytąją realybes, yra įdomiausios naujos laikmenos, atsirandančios XXI amžiuje.
Jie gali jus nuvežti į naują pasaulį, kuris jaučiasi toks pat tikras kaip ir fizinis aplink jus, sukurdamas vartotojui visiškai unikalią patirtį. Šiame kurse jūs susidursite su iššūkiu vieną kartą gyvenime: suformuosite ir pradėsite kurti terpę, kuri jau daro didelę įtaką mūsų visuomenei.
Kodėl aukso kalvėse reikia studijuoti magistrantūros / magistrantūros virtualiąją ir papildytąją realybę?
- Priklausomai nuo jūsų pomėgių, turėsite galimybę pasirinkti vieną iš dviejų skirtingų Pathways . Tai yra 3D grafikos ir vartotojo patirties Pathway bei Programavimo ir informatikos Pathway .
- Jūs sukursite virtualią ir papildytą realybę, kurią informuoja ir terpė, ir technologijos, ir psichologija, todėl galėsite sukurti galingų įspūdžių, kurie išnaudos visas jos išskirtines savybes.
- Ši technologija naudojama daugelyje pramonės sričių, įskaitant mediciną, reklamą, žurnalistiką ir psichinės sveikatos terapiją. Baigę studijas turėsite įgūdžių dirbti šiose pramonės šakose, taip pat atlikti tradicinius žaidimų ir filmų vaidmenis.
- Mes traktuojame virtualiąją realybę ir padidintąją realybę kaip susiejančias technologijas - dirbsite abiejose srityse ir skirtingose mišrios realybės rūšyse, kurios jas sujungs. Taip pat galite išmokti kitų skaičiavimo sričių, kurios gali būti pritaikytos virtualiajai ir papildytai tikrovei, tokias kaip duomenų vizualizacija, interaktyvus menas, žaidimų technologijos, mašinų mokymasis ir AI.
- Be to, kad jus mokys žymūs VR / AR patirties ekspertai, naudosite ir mūsų sąsajas su plačiu VR kompanijų tinklu. Mes reguliariai laukiame jų miestelio, kad būtų galima tartis.
- Mes siūlome įdarbinimo programą, kuri padės pradėti jūsų VR karjerą.
- Turėsite prieigą prie tam skirtos V&AR laboratorijos. Priemonės bus atnaujinamos kiekvienais metais, kad neatsiliktų nuo technologijos, tačiau šiuo metu jose yra daug aukščiausios klasės, ant galvos montuojamų ekranų, įskaitant „Oculus Rift“, „HTC VIVE Pro“ ir „Windows MR“, kiekviename yra aukščiausios klasės grafikos kompiuteriai. Taip pat turėsite prieigą prie mobiliųjų VR nustatymų („Oculus GO“) ir profesionalių judesių fiksavimo kostiumų, sinchronizuotų su „HTC VIVE“, kad galėtumėte mėgautis visa kūnu.
- Mūsų bendrosios kompiuterinės galimybės apima „HatchLab“, mūsų gamintojo erdvę, kurią, be kita ko, galima naudoti gaminant pasirinktinius VR įvesties ar išvesties įrenginius.
- Mes taip pat siūlome sutrumpintą internetinę šio kurso versiją, kurią galite išbandyti prieš registruodamiesi dieniniam magistrantūros kursui.
Ką mokysi
Programa yra padalinta į du Pathways - 3D grafikos ir vartotojo patirties Pathway ir Programavimo ir informatikos Pathway .
Visi programos studentai kartu studijuos pagrindinius modulius, o po to suskaidys į savo atskirus Pathways , studijuodami įvairius pagrindinius ir pasirenkamus modulius, susijusius su jų pasirinkta specializacija.
Pagrindiniai moduliai
Priėmė visi studentai:
- Įvadas į virtualią realybę
- Įvadas į žaidimų programavimą
- Mišrios realybės
- Pažangiosios virtualiosios ir išplėstinės realybės temos
Studentams, Pathway 3D grafikos ir vartotojo patirties Pathway :
- Įvadas į modeliavimą ir animaciją
Studentams apie programavimą ir informatikos Pathway :
- Kompiuterinių žaidimų matematika ir grafika 1
Neprivalomi moduliai
Tada mokysis 45 kreditų pasirenkamųjų modulių. Šis sąrašas yra orientacinis ir gali keistis kiekvienais metais:
Modulio pavadinimas | Kreditai |
Pažangus modeliavimas ir animacija | 15 kreditų |
Pažangus žaidimų ir interaktyvios grafikos programavimas | 15 kreditų |
Žaidimų dizainas ir žaidimų analizė | 15 kreditų |
Kompiuterinių žaidimų, meno ir animacijos istorija | 15 kreditų |
Žaidimų ir specialiųjų efektų įrankiai ir tarpinė programinė įranga | 15 kreditų |
PG žaidimams | 15 kreditų |
Kūrybinio kodavimo dirbtuvės 1 | 15 kreditų |
Kūrybinio kodavimo seminarai 2 | 15 kreditų |
Duomenys ir mašininis mokymasis meninei praktikai | 15 kreditų |
Artėja prie žaidimo 1 | 15 kreditų |
Artėja prie „Play 2“ | 15 kreditų |
Fizinis skaičiavimas 1 | 15 kreditų |
Duomenų vizualizavimas ir internetas | 15 kreditų |
Projektas
Taip pat užbaigsite galutinį projektą, kurio vertė 60 kreditų. Šis projektas bus būdingas jūsų pasirinktam Pathway .
FunkyFocus / Pixabay
Patekimo reikalavimai
Jūs turėtumėte (arba tikitės, kad jums bus suteiktas) bent aukščiausio lygio antrosios klasės standartas atitinkamame / susijusiame dalyke.
Gali būti atsižvelgiama ir į kai kurias programas, jei nesate absolventas, o jūsų laipsnis yra nesusijęs srityje, tačiau turite atitinkamą patirtį ir galite įrodyti, kad turite galimybę dirbti magistrantūros lygmenyje.
Tarptautinė kvalifikacija
Mes priimame platų tarptautinių kvalifikacijų spektrą.
Jei anglų kalba nėra jūsų gimtoji kalba, norint mokytis šios programos, jums reikės IELTS balo (arba lygiavertės anglų kalbos kvalifikacijos) 6,5 su 6,5 raštu ir nė vieno elemento, mažesnio nei 6,0. Jei jums reikia pagalbos dėl jūsų anglų kalbos, mes siūlome įvairius kursus, kurie gali padėti pasiruošti magistrantūros studijoms.
Kaip taikyti
Tiesiogiai kreipiatės į „Goldsmiths“, naudodamiesi mūsų internetine paraiškų sistema.
Prieš pateikdami paraišką turėsite:
- Išsami informacija apie jūsų išsilavinimo istoriją, įskaitant visų egzaminų / vertinimų datas
- Jūsų teisėjo el. Pašto adresas, kuriuo mes galime pateikti užklausą dėl jūsų akademinės nuorodos arba elektroninės kopijos
- Asmeninis pareiškimas - tai galima įkelti kaip „Word“ dokumentą arba PDF arba užpildyti internetu
- Jei įmanoma, elektroninė švietimo nuorašo kopija (tai ypač svarbu, jei studijavote ne JK, bet neprivaloma)
Jūs galėsite išsaugoti savo pažangą bet kuriuo metu ir grįžti į savo programą prisijungdami naudodami savo vartotojo vardą / el. Paštą ir slaptažodį.
Kada prašyti
Mes priimame paraiškas nuo spalio mėnesio studentams, norintiems pradėti kitą rugsėjį.
Raginame jus užpildyti savo prašymą kiek įmanoma anksčiau, net jei nebaigėte savo dabartinės studijų programos. Labai dažnas dalykas yra pasiūlyti vietą, kuri priklauso nuo to, ar pasiekiate tam tikrą kvalifikaciją.
Vėliau pateiktos paraiškos bus svarstomos tik tada, jei bus vietos.
Jei kreipiatės dėl finansavimo, jums gali būti taikomas ankstesnis paraiškos pateikimo terminas.
Karjera
Ši programa leis jums atlikti kūrybinį ar techninį vaidmenį virtualioje ir papildytoje tikrovėje, pavyzdžiui, programuotojui, menininkui ar vartotojo patirties dizaineriui. Tai paruoštų jus būti indie kūrėju, dirbančiu savarankiškai ar mažose komandose ar didesnės „AAA“ komandos nariu.
Įgytos žinios taip pat padėtų atliekant kitus vaidmenis, susijusius su V&AR pramone, pavyzdžiui, gamintoju ar vadovu.
Virtualioji ir papildytosios realybės yra pritaikomos labai įvairiose srityse ir pramonės srityse: žaidimų, kino, medicinos, žurnalistikos, reklamos, švietimo, inžinerijos ir daugelyje kitų sričių. Jūsų žinias žiniasklaidoje atvers darbo vietų šioje srityje ir dar daugiau. Mūsų pramonės patariamoji taryba padeda mums užtikrinti, kad jūsų išmoktas turinys išliks tinkamas nuolat kintančios darbo vietos poreikiams.
Taip pat galite apsvarstyti galimybę pradėti akademinę karjerą. Šis laipsnis suteiks jums geras galimybes kreiptis į vieną iš mūsų doktorantūros studijų programų, kurios gali baigti doktorantūrą.
Priėmimai
Studijų programa
Ką mokysitės
Programa yra padalinta į dvi dalis Pathways – 3D grafiką ir naudotojo patirtį Pathway bei programavimą ir kompiuterių mokslą Pathway .
Visi programos studentai kartu studijuos pagrindinius modulius, o tada skirsis į atskirus Pathways , studijuodami įvairius pagrindinius ir pasirenkamus modulius, susijusius su jų pasirinkta specialybe.
Pagrindiniai moduliai
Fotografavo visi studentai:
- Įvadas į virtualią realybę
- Žaidimų programavimo įvadas
- Mišri realybė
- Išplėstinės temos virtualioje ir papildytojoje realybėje
3D grafikos ir naudotojo patirties studentams Pathway :
- Įvadas į modeliavimą ir animaciją
Programavimo ir informatikos studentams Pathway :
- Kompiuterinių žaidimų matematika ir grafika 1
Papildomi moduliai
Tada studijuosite 45 kreditus pasirenkamų modulių. Šis sąrašas yra orientacinis ir kiekvienais metais gali keistis:
Modulio pavadinimas | Kreditai |
Pažangus modeliavimas ir animacija | 15 kreditų |
Išplėstinis programavimas žaidimams ir interaktyviajai grafikai | 15 kreditų |
Žaidimų dizainas ir žaidimų analizė | 15 kreditų |
Kompiuterinių žaidimų, meno ir animacijos istorija | 15 kreditų |
Žaidimų ir specialiųjų efektų įrankiai ir tarpinė programinė įranga | 15 kreditų |
AI žaidimams | 15 kreditų |
Kūrybinio kodavimo seminarai 1 | 15 kreditų |
Kūrybinio kodavimo seminarai 2 | 15 kreditų |
Duomenų ir mašinų mokymasis meninei praktikai | 15 kreditų |
Žaidimo būdai 1 | 15 kreditų |
Žaidimo būdai 2 | 15 kreditų |
Fizinis kompiuteris 1 | 15 kreditų |
Duomenų vizualizacija ir žiniatinklis | 15 kreditų |
Projektas
Taip pat užbaigsite galutinį projektą, kurio vertė yra 60 kreditų. Šis projektas bus skirtas jūsų pasirinktam Pathway .
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjera
Ši programa leis jums imtis kūrybinio ar techninio vaidmens virtualioje ir išplėstinėje realybėje, pavyzdžiui, programuotojo, menininko ar vartotojo patirties dizainerio. Tai paruoštų jus būti indie kūrėju, dirbant savarankiškai ar nedidelėse komandose arba didesnės „AAA“ komandos nariu.
Įgytos žinios taip pat būtų naudingos atliekant kitus su V&AR pramone susijusius vaidmenis, pavyzdžiui, gamintojas ar vadovas.
Virtuali ir papildyta realybė yra taikoma labai įvairiose srityse ir pramonės šakose: žaidimuose, filmuose, medicinoje, žurnalistikoje, reklamoje, švietime, inžinerijoje ir daugelyje kitų pramonės šakų. Jūsų žinios šioje srityje atvers darbo vietas šioje ir daugelyje kitų sričių. Mūsų pramonės patariamoji taryba padeda užtikrinti, kad jūsų išmoktas turinys atitiktų nuolat kintančios darbo vietos poreikius.
Taip pat galite apsvarstyti galimybę pradėti akademinę karjerą. Šis laipsnis suteiks jums geras galimybes kreiptis dėl vienos iš mūsų doktorantūros studijų, kurios gali baigtis doktorantūros studijomis.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.