Marketingo magistro laipsnis
Bahcesehir University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Istanbul, Turkija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 - 4 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 12 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
* Mokestis už mokslą (1,5-2 metų studijų programos): 12 000 JAV dolerių už programą
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
PREKYBA (ANGLŲ, TEMOS)
Programos profilis
Rinkodaros magistrantūros programa skatina studentus atlikti akademinius tyrimus, pabrėžiant teorijos ir empirinių tyrimų tarpusavio sąveiką. Šia programa siekiama sustiprinti studentų strateginį mąstymą ir planavimo galimybes, taip pat suteikti studentams tikrą supratimą ir patirtį rinkodaros tyrimuose.
Kvalifikacija apdovanota
Studentai, sėkmingai baigę programą, turi magistro laipsnį.
Konkretūs priėmimo reikalavimai
Su magistrantūros studijų programos studentais priima studentus; ALES arba tarptautinius egzaminus, tokius kaip GRE ir GMAT, kuriuos patvirtina Aukštojo mokslo taryba (YÖK). Tarptautiniai studentai yra priimami į magistrantūros studijų programas su tarptautiniu mastu akredituota bakalauro diplomu ir aukščiau minėtų egzaminų rezultatais. Studentų mainai priimami pagal tarpusavio susitarimus ("Erasmus" arba "Bendras akademinis protokolas") tarp Bahçeşehir Universtiy ir universitetų partnerių. Specialieji studentai gali būti įregistruoti kursuose, patvirtinus susijusį akademinį padalinį.
Išankstinio mokymosi pripažinimas
Bahcesehir University dieninių studijų studentai gali būti atleisti nuo tam tikrų kursų pagal atitinkamus įstatymus. Jei anksčiau kitoje institucijoje priimto kurso turinys yra lygiavertis BAU siūlomam kursui, studentas gali būti atleistas nuo šio kurso su universiteto patvirtinimu po kurso turinio įvertinimo.
Kvalifikacijos reikalavimai ir taisyklės
Studentai, baigę šią programą, yra įgiję magistro laipsnį.
Profesijų profiliai absolventams
Rinkodaros magistrantūros studijų programos absolventai gali turėti galimybių mokytis akademinėje srityje, taip pat labai plati darbo galimybių sritis viešosiose ir privačiose organizacijose įvairiuose rinkodaros sektoriuose, pvz., Įmonių komunikacijos, viešųjų ryšių ir reklamos skyriuose.
Baigimo reikalavimai
Studentai, studijuojantys rinkodaros programoje, turi turėti ne mažiau kaip 3,00 / 4,00 kumuliacinių vertinimo balų vidurkį (Cum. GPA) ir ne mažiau kaip 120 ECTS kreditų.
PREKYBA (ANGLŲ, NEMOKAMAS)
Programos profilis
Rinkodaros magistrantūros programa skatina studentus atlikti akademinius tyrimus, pabrėžiant teorijos ir empirinių tyrimų tarpusavio sąveiką. Šia programa siekiama sustiprinti studentų strateginį mąstymą ir planavimo galimybes, taip pat suteikti studentams tikrą supratimą ir patirtį rinkodaros tyrimuose.
Kvalifikacija apdovanota
Studentai, sėkmingai baigę programą, turi magistro laipsnį.
Konkretūs priėmimo reikalavimai
Rinkodaros programa priima studentus vertinant bakalauro GPA balus. Tarptautiniai studentai yra priimami į magistro programas su tarptautiniu mastu akredituota bakalauro diplomu. Studentų mainai priimami pagal tarpusavio susitarimus ("Erasmus" arba "Bendras akademinis protokolas") tarp Bahçeşehir Universtiy ir universitetų partnerių. Specialieji studentai gali būti įregistruoti kursuose, patvirtinus susijusį akademinį padalinį.
Išankstinio mokymosi pripažinimas
Bahcesehir University dieninių studijų studentai gali būti atleisti nuo tam tikrų kursų pagal atitinkamus įstatymus. Jei anksčiau kitoje institucijoje priimto kurso turinys yra lygiavertis BAU siūlomam kursui, studentas gali būti atleistas nuo šio kurso su universiteto patvirtinimu po kurso turinio įvertinimo.
Kvalifikacijos reikalavimai ir taisyklės
Studentai, baigę šią programą, yra įgiję magistro laipsnį.
Profesijų profiliai absolventams
Marketingo magistrantūros studijų programos absolventai gali turėti labai platų darbo galimybių spektrą viešosiose ir privačiose organizacijose įvairiuose rinkodaros sektoriuose, pvz., Įmonių komunikacijos, viešųjų ryšių ir reklamos skyriuose.
Baigimo reikalavimai
Studentai, studijuojantys rinkodaros programoje, turi turėti ne mažiau kaip 3,00 / 4,00 kumuliacinių vertinimo balų vidurkį (Cum. GPA) ir ne mažiau kaip 90 ECTS kreditų.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Marketingo ir prekės ženklo vadybos magistras
- Saint Julian's, Malta
Ekonomikos politikos magistras pasaulio rinkose
- Vienna, Austrija
MA Luxury Brand Management
- London, Jungtinė Karalystė