Marketingo vadyba MA/MSc
University of Westminster
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 19 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* tarptautinis | JK: 16 500 GBP
Įvadas
Šiuolaikinėje sparčiai besivystančioje pasaulinėje verslo aplinkoje strateginė rinkodara daro įtaką kiekvienam verslo aspektui, informuodama sprendimus, kaip sukurti ir išlaikyti vartotojų paklausą, padidinti pelną, kurti reputaciją ir išlikti prieš konkurentus. Mūsų magistrantūros studijos, apimančios naujausią skaitmeninės ir analitinės rinkodaros praktiką, atspindi nuolat besikeičiančią šios įdomios profesijos prigimtį.
Internacionalizacija ir skaitmeninimas iš esmės pakeitė rinkodaros kontekstus: sparčiai keičiasi verslo tipai, produktai ir paslaugos, kanalai ir komunikacijos priemonės, vartotojų elgsena. Įvairių formų ir dydžių įmonės – didelės ar mažos, pasaulinės ar vietinės, naujoviškos ar tradicinės, valstybinės ar privačios – dabar konkuruoja dėl tos pačios rinkos. Rinkodaros specialistai gali nukreipti įmonę į sėkmę kurdami novatoriškus produktus, išmanydami kainodaros strategijas, kūrybišką komunikaciją ir savalaikę rinkos įžvalgą.
Tiek magistrantūros, tiek magistrantūros studijų tikslas yra pagerinti jūsų valdymo efektyvumą vis labiau skaitmenizuojamoje, automatizuotoje ir globalizuotoje rinkodaros srityje. Tai padės geriau suprasti ryšį tarp rinkodaros ir platesnės organizacijos, taip pat organizacijos ir jos klientų, o tai leis jums taikyti holistinį į ateitį orientuotą požiūrį į rinkodarą, kad pasiektumėte ilgalaikį tvarų konkurencinį pranašumą.
Tinka esamiems rinkodaros specialistams, norintiems laikytis strateginio požiūrio į rinkodaros valdymą, arba tiems, kurie neturi rinkodaros patirties, mūsų subalansuotas portfelis sukurtas taip, kad suteiktų platų ir gilių žinių, reikalingų norint tobulėti rinkodaros strategijos, rinkos tyrimų, skaitmeninės ir pasaulinės rinkodaros srityse. , produktų ir prekės ženklo valdymas.
Abu kursai pateikia išsamią mokymo programą. MA daugiau dėmesio skiria kūrybinių įgūdžių, reikalingų novatoriškiems sprendimams priimti, ugdymui, o magistrantūra pabrėžia rinkodaros metriką, analizę ir duomenų tvarkymo įgūdžius, kuriais grindžiamas įrodymais pagrįstas problemų sprendimas. Magistrantūros ir magistrantūros studijose dirbsite taikydami savo rinkodaros teorijas, atliksite rinkodaros analizę ir planuosite realaus gyvenimo projektus. Pavyzdžiui, rinkodaros planavimo studijų kelionė suteikia puikią galimybę asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui. Kurdami rinkodaros planą tikram klientui, įgysite ieškomų minkštųjų įgūdžių, tokių kaip kūrybiškumas, kritinis mąstymas, asmeninis judrumas, gebėjimas prisitaikyti ir atsparumas. 2019 m. studentai atliko tiesioginį atvejo tyrimą, kurį pateikė pasaulinis vyriškos ir moteriškos avalynės ir aksesuarų prekės ženklas Cole Haan, kad per trejus metus JK apyvarta padidėtų septynis kartus.
Baigę studijas būsite pasirengę rinkodaros konsultacijoms arba rinkodaros vadybai įvairiose pramonės šakose ir tarptautinėse rinkose, paprastai atlikdami tokias pareigas kaip produktų kūrimas, prekės ženklo valdymas, skaitmeninė rinkodara, rinkodaros komunikacija, rinkodaros tyrimai, klientų aptarnavimo valdymas, el. rinkodara ar pardavimas.
Kursas yra akredituotas Chartered Institute of Marketing (CIM) su Graduate Gateway programos statusu. Jis buvo sukurtas atsižvelgiant į įvairių pramonės profesionalų, dirbančių prekės ženklų ir rinkodaros konsultacijų, skaitmeninių technologijų ir kūrybinės bei socialinės žiniasklaidos srityse.
Marketingo vadybos magistras
Ypatingas dėmesys MA skiriamas stiprinti dalyvių analitinius ir kūrybinius įgūdžius, kurie yra labai svarbūs norint priimti novatoriškus sprendimus, kūrybiškai spręsti problemas ir plėtoti bei įgyvendinti rinkodaros strategijas greitai kintančioje, globalioje verslo aplinkoje.
Marketingo vadybos magistras
Ypatingas dėmesys magistrantūroje yra skiriamas stiprinti dalyvių analitinius ir duomenų tvarkymo įgūdžius, kurie yra labai svarbūs priimant patikimus sprendimus ir sprendžiant įrodymais pagrįstą problemų sprendimą kuriant ir įgyvendinant rinkodaros strategijas greitai kintančioje, išteklių ribotoje pasaulinėje verslo aplinkoje.
Dieninės dienos (2 metai) rinkodaros vadybos magistro laipsnis
Dvejų metų neakivaizdinį režimą gali gauti tie, kurie dirba pilnu etatu ir gali pasinaudoti dvi pusės dienos studijų atostogų per terminą magistro studijoms įgyti. Šis studijų būdas taip pat idealiai tinka tiems, kurie turi ribotą laiką ir kitus prioritetus savo gyvenime, bet nori įgyti rinkodaros magistro laipsnį.
Studentai bus pirmą kartą įtraukti į magistro laipsnį ir perkeliami į magistrantūrą.
Spartus rinkodaros vadybos magistro laipsnis
Paspartintas kelias į rinkodaros vadybos magistro kvalifikaciją yra prieinamas CIM 7 lygio rinkodaros magistrantūros diplomą (arba lygiavertį) turėtojams. Šios kvalifikacijos turėtojai bus atleisti nuo visų modulių, išskyrus du:
- MA: rinkodaros kūrybiškumas ir inovacijos, rinkodaros disertacija
- Magistrantūros studijoms: rinkodaros duomenų analizė, rinkodaros disertacija
Mokesčiai bus proporcingi studijuojamų kreditų skaičiui. Disertacija (40 kreditų) Rinkodaros vadybos duomenų analizė (20 kreditų)
Pagrindinės priežastys mokytis su mumis
- Tvirti ryšiai su Chartered Institute of Marketing (CIM) ir galimybė prisijungti prie CIM / University of Westminster rinkodaros klubo, suteikiant tinklų kūrimo ir profesinio tobulėjimo galimybes.
- Reguliarūs profesionalūs renginiai ir kviestiniai pranešėjai, tarp kurių anksčiau buvo CIM renginiai ir bendradarbiavimas su CIM Levitt Group kasmetinės paskaitos ir seminarų ciklai.
- Ankstesnėse išvykose buvo įmonės apsilankymai „Mini Plant“, „Morgan“ automobilių gamykloje, „Sky“ ir „Prekių ženklų muziejuje“.
- Pasiruoškite verslui naudodamiesi praktine patirtimi, įskaitant atvejo analizę išvykoje, dirbant rinkodaros konsultantu, ruošiant ir pristatant rinkodaros planą.
- Karjeros plėtros seminarai ir meistriškumo kursai, skirti pagerinti jūsų pasaulinę perspektyvą ir įsidarbinimo galimybes.
- Moko darbuotojai, turintys rinkodaros, strateginio rinkodaros valdymo, skaitmeninės rinkodaros, prekės ženklo strategijos ir prekės ženklo valdymo, produktų kūrimo, kainų ir platinimo valdymo, rinkodaros tyrimų, vartotojų psichologijos ir įžvalgų, rinkodaros komunikacijų, socialinės žiniasklaidos, kiekybinės analizės ir analizės, rinkodaros kūrybiškumo patirties. ir naujoves.
Kodėl studijuoti šį kursą?
- Išskirtiniai patogumai
Ugdykite savo kūrybiškumą ir kurkite kelių platformų kampanijas mūsų specializuotoje skaitmeninės rinkodaros laboratorijoje „Switch 23“. - Sujunkite teoriją ir praktiką
Susiekite teoriją su pasauline praktika per realių atvejų tyrimus, problemų sprendimą ir tiesioginius verslo projektus. - Darbas su realiais projektais
Dirbkite su klientu, kad sukurtumėte rinkodaros strategiją, orientuotą į realius įmonės tikslus gyvenamųjų namų rinkodaros planavimo savaitgalio metu.
Profesinė akreditacija
Marketingo vadybos magistrantūros ir magistrantūros studijos yra akredituotos Chartered Institute of Marketing (CIM) su Graduate Gateway programos statusu.
KARJEROS GALIMYBĖS
Baigęs studijas būsite pasirengęs dirbti rinkodaros vadovu, rinkodaros konsultantu, produktų, prekės ženklo, ryšių su klientais ar viešųjų ryšių vadovu arba rinkodaros komunikacijos vadovu privačioms įmonėms ir (arba) ne pelno organizacijoms, socialinėms įmonėms ir vyriausybinėms organizacijoms. pasaulis.
Dėstomas Londono centre, netoli daugelio miesto nacionalinių, tarptautinių ir pasaulinių darbdavių, mūsų dėmesys įgūdžiams, gebėjimams ir savybėms – kurso metu turėsime daug galimybių pritaikyti šiuos gebėjimus realioms verslo problemoms – suteiks tiesioginės darbo patirties patobulinkite savo CV ir pasakojimą kandidatuodami į naujas pareigas. Šie taikomieji projektai ne tik išplės jūsų profesinius tinklus, bet ir tiesiogiai padidins jūsų ankstyvo įsidarbinimo galimybes baigus studijas.
Augant pasauliniam 3 000 darbdavių tinklui, mūsų karjeros ir įsidarbinimo tarnyba yra čia, kad padėtų jums išnaudoti visas savo galimybes.
- Sukurkite savo tinklą
Užmegzkite ryšius su bendraamžiais ir būsimais verslo lyderiais. - Pradėkite savo karjerą
Sužinokite, kaip naudoti socialinę žiniasklaidą ieškodami darbo arba „LinkedIn“, kad pradėtumėte savo karjerą. - Sukurkite savo CQ
Ugdykite savo kultūrinį intelektą – arba „CQ“ – mokydamiesi kartu su studentais ir darbuotojais, atstovaujančiais daugiau nei 100 tautybių.
Pramonės nuorodos
Šiuo metu šiame kurse dėstantys darbuotojai turi didelę profesinę patirtį, įskaitant:
- „McKinsey and Company“ vyresnioji vadybos konsultantė
- „Savoy Hotel Group“ vadovas
- Labaronne-CITAF eksporto vadovas
- QSR franšizės plėtros grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas
- „Bergstrom Capital“ nuosavybės ir struktūrinių finansų analitikas
Darbo vaidmenys
Šio kurso absolventai gali eiti tokias pareigas kaip:
- Sąskaitos vadovas
- Prekės ženklo vadovas
- Pirkimo asistentas
- Kampanijos vadovas
- Kampanijos optimizavimo vadovas
- Klientų konsultavimo vadybininkas
- Klientų patirties strategas
- Skaitmeninės rinkodaros vadovas
- Įkūrėjas ir generalinis direktorius
- Rinkodaros koordinatorė/vadybininkė
- Projekto vadovas
- Pardavimų ir rinkodaros vadovas
- Socialinių tinklų vadybininkas
Absolventai darbdaviai
Šio kurso absolventai įsidarbino organizacijose, įskaitant:
- Cerveceria ir Malteria Quilmes, Argentina
- Dentsu Aegis tinklas, Vokietija
- Fenwick, Londonas
- Global Travel Retail, Londonas
- GotU.io, Londonas
- IPG MEDIABRANDS, Indija
- KOMZ Consulting Ltd
- MHP, Vokietija
- MSD, JAE
- SAS
- Ožkų agentūra, Londonas
- Unilever, Londonas
- VIMA SA, Graikija
Vestminsterio užimtumo apdovanojimas
Darbdaviai vertina absolventus, kurie investavo į savo asmeninį ir profesinį tobulėjimą, o mūsų Vestminsterio užimtumo apdovanojimas suteikia jums galimybę oficialiai dokumentuoti ir parodyti šią veiklą ir pasiekimus.
Apdovanojimas yra lankstus ir gali būti baigtas savo laiku, apimantis pagrindinę ir pasirenkamą popamokinę veiklą.
Veikla gali apimti patirties įgijimą dirbant ne visą darbo dieną ar stažuotę, užsiregistravimą universiteto vykdomoje programoje, pvz., kuravimą ar mokymą mokykloje, arba internetinių pratimų atlikimą.
Priėmimai
Studijų programa
Šiame kurse išmoksite rinkodaros valdymo, analizės ir planavimo teorijų ir pritaikymų, ugdysite savo gebėjimą kritiškai vertinti šiuolaikinę rinkodaros praktiką šiuolaikinėje verslo ir rinkodaros aplinkoje. Pripažįstant skaitmeninės ir internetinės rinkodaros augimą, šias turinio temas galima rasti visame pasaulyje ir apima, pavyzdžiui, skaitmeninį elgesį / vartojimą, socialinę žiniasklaidą, programas, skaitmeninę socialinę įtaką, internetinę analizę ir el. taikymą. Visi studentai iš pradžių bus įtraukti į rinkodaros vadybos magistro studijas, kad suteiktų jums laiko įvertinti skirtingą kiekvieno laipsnio akcentą ir apmąstyti savo gebėjimus, stipriąsias puses ir būsimą karjeros plėtrą. Sprendimą priimsite pirmąjį studijų semestrą.
Žemiau esantys moduliai parodo, ką studijuosite šiame kurse.
1 semestras
Mes patobulinsime jūsų žinias apie rinkodaros teoriją ir praktiką, kartu su pagrindiniais dalykais, tokiais kaip vartotojų psichologija, rinkodaros tyrimų įžvalgos, produktų ir prekės ženklo valdymas bei platinimo ir kainų valdymas.
Kadangi galutinis visos rinkodaros veiklos tikslas yra nustatyti, numatyti ir patenkinti vartotojų poreikius, pradėsime nuo atidaus žvilgsnio į vartotoją. Įgysite supratimą apie psichologiją, kuria grindžiamas šiuolaikinių vartotojų požiūris, suvokimas, sprendimų priėmimo procesai ir elgesys šiuolaikinėje sudėtingoje aplinkoje, kurią praturtina pažangios technologijos, skaitmeninė ir socialinė žiniasklaida bei aplinkos, etikos ir tvarumo sumetimai.
Mes pereiname prie strateginių sprendimų priėmimo ir prasmingos rinkodaros analizės svarbos. Įgysite didelių duomenų gavybos ir pagrindinių kokybinių ir kiekybinių duomenų rinkimo, matavimo, atrankos, analizės ir rezultatų pateikimo metodų taikymo kompetenciją. Taip pat išnagrinėsite pagrindines produktų ir prekių ženklų, kaip strateginio turto neprisijungus ir skaitmeninėje aplinkoje, valdymo koncepcijas ir kaip sukurti vertę klientams ir organizacijai. Išnagrinėsime rinkodaros galimybes, į kurias reikia atsižvelgti kuriant strategiją, įskaitant logistiką, motyvaciją ir dalyvių elgesį, susijusį su įvairiais rinkodaros kanalais, kainų problemas ir reklamą.
2 semestras
Mes apimsime kelių platformų rinkodaros komunikaciją, daug dėmesio skirdami skaitmeninei rinkodarai. Mes žiūrime į skaitmeninių ir neskaitmeninių komunikacijos kanalų, kurie dabar sudaro rinkodaros komunikacijų derinį, įvairovę – skaitmeninę ir interaktyviąją mediją (pvz., SEO, PPC, skaitmeninį ekraną ir el. pašto rinkodarą), socialinės žiniasklaidos rinkodarą, mobiliąją rinkodarą, reklamos priemones, pardavimą. skatinimas, PR/e-PR/influencerio rinkodara, tiesioginė rinkodara, reklama, rėmimas ir alternatyvi rinkodara (buzz/partizanų rinkodara, lauko, interaktyvios kampanijos).
Studijuojantys magistrantūrą tyrinės, kaip kūrybiškumas ir naujovės gali suteikti pridėtinės vertės planuojant rinkodaros kampanijas, o magistrantūros studentai susipažins su įvairiais pramonės standartiniais matematiniais ir statistiniais duomenų analizės įrankiais, kurie gali būti naudojami priimant rinkodaros sprendimus. Mes apimame platų kokybinių ir kiekybinių metodų spektrą, įskaitant aprašomąją statistiką, hipotezių tikrinimą ir regresinę analizę.
Marketingo disertacija yra ideali galimybė parodyti savo išradingumą ir gebėjimą „mąstyti ant kojų“. Baigiamajame modulyje apjungiami visi rinkodaros strategijos formavimo proceso aspektai: situacijos analizė, tinkamų alternatyvių rinkodaros tikslų generavimas ir atranka bei segmentavimo, nukreipimo, pozicionavimo ir rinkodaros komplekso strategijų kūrimas. Ištirsite problemą / problemą tarptautinės, technologinės, socialinės ir etinės aplinkos, kurioje turi veikti šiandienos ir rytojaus verslai, kontekste.
Pasirinkę savo temą, atliksite didelį akademinį tyrimą. Tai bus geriausia galimybė specializuotis rinkodaros srityje, kurioje turite ypatingą susidomėjimą ar karjeros galimybę. Disertacijos modulis yra metų trukmės modulis, trunkantis pirmąjį ir antrąjį studijų semestrą.
Pagrindiniai moduliai – MA
- Rinkodaros vartotojų psichologija
- Rinkodaros tyrimų įžvalgos
- Prekės ir prekės ženklo valdymas
- Platinimas ir kainų valdymas
- Kelių platformų rinkodaros komunikacija
- Strateginis rinkodaros valdymas tarptautiniame kontekste
- Marketingo kūrybiškumas ir inovacijos
- Marketingo disertacija
Pagrindiniai moduliai – magistrantūros studijos
- Rinkodaros vartotojų psichologija
- Rinkodaros tyrimų įžvalgos
- Prekės ir prekės ženklo valdymas
- Platinimas ir kainų valdymas
- Kelių platformų rinkodaros komunikacija
- Strateginis rinkodaros valdymas tarptautiniame kontekste
- Rinkodaros valdymo duomenų analizė
- Marketingo disertacija
Galerija
Programos mokestis už mokslą
Stipendijos ir finansavimas
Universitetas yra skirtas remti ambicingus ir išskirtinius studentus ir siūlome įvairias stipendijas reikalavimus atitinkantiems bakalauro studentams, kurie padengia visą ar dalį studijų mokesčių.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.