Masinės komunikacijos magistras - visuotinė strateginė komunikacija - kūrybinis kelias
Florida International University College of Communication, Architecture + The Arts
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Miami, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Susisiekti su mokykla
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Siekdama atspindėti savo įsipareigojimą plėtoti reklamos pramonės ateitį, FŽP Komunikacijos ir žurnalistikos mokykla (SCJ) pratęsia pasaulinės strateginės komunikacijos (TGS) programą, siūlydama „Creative Track“ parinktį, kurioje daugiausia dėmesio skiriama pasaulinės strateginės komunikacijos perspektyvos kūrimui. kuriant apmokytus meno režisierius ir reklamos autorius. Aukštas programos baigimo lygis nurodo studentus, kad jiems pavyks įgyti magistro laipsnį masinės komunikacijos srityje.
Ši programa yra specialiai sukurta kūrybingiems studentams, baigusiems bakalauro laipsnį akredituotoje akademinėje institucijoje ir norintiems siekti aukštojo mokslo laipsnio, kuris sujungia pažangius kūrybinio meno krypties ir teksto rašymo įgūdžių kursus su nuodugniu kūrybinės strategijos, mokslinių tyrimų ir komunikacijos tyrimu. teorijos reklamos srityje.
FIU SCJ GSC kūrybinės trasos absolventų programos kūrybinę trasą sudaro 39 unikalių, pažangių ir specialiai sukurtų mokymo programų kreditai kartu su visame pasaulyje garsiąja Majamio skelbimų mokykla. Pastaraisiais metais Majamio skelbimų mokykla buvo įvertinta pagal aukščiausią reklamos reitingų instituciją visame pasaulyje „Gunn Report“, o tai yra geriausia reklamos mokykla pasaulyje, atsižvelgiant į visų mūsų reklamos mokyklų studentų gautų apdovanojimų kokybę.
Kursinis darbas vyksta abiejuose miesteliuose, FIU North ir Miami Ad School. Studentai, priimami į programą, išmoks pažangių meno krypčių ir tekstų rašymo įgūdžių, pagrįstų tvirtu komunikacijos teorijos, pasaulinių ir daugiakultūrių vartotojų, tyrimų metodų ir kūrybinių strategijų supratimu per kursus, kuriuos dėsto profesoriai, gerai išmanantys praktiką. ir šiuolaikinėse reklamos agentūrose naudojamos technologijos.
39 semestrų kreditinė „lock-step“ programa baigiama penkis iš eilės einančius semestrus, įskaitant vasaras (19 mėnesių). Atsižvelgiant į programos intensyvumą, studentams primygtinai rekomenduojama nedirbti. Be to, nėra lankstaus ugdymo turinio, nes mokykla registruojasi ir parenka studentų tvarkaraščius pagal kohortas.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MSc anglų ir kitos užsienio kalbos (vokiečių/prancūzų) ir verslo komunikacijos
- Klaipėda, Lietuvos Respublika
M.Sc. komunikacijos sistemų inžinerijoje
- Be'er Sheva, Izraelis
- Sde Boker, Izraelis
Komunikacijos vadybos magistras
- Washington, Jungtinės Amerikos Valstijos