Master Sports Marketing

ESIC Business & Marketing School

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Master Sports Marketing

ESIC Business & Marketing School

Meistras nuoroda Ispanijoje rinkodaros ir sporto srityje.

Į sporto marketingo magistro apima už profesionalumą Rinkodara pasaulio sporto poreikį. Tai didžiules galimybes nacionaliniu ir tarptautiniu plėtros sektorius, ir tikisi, kad būsimi specialistai, kurie nori būti šiame sektoriuje dirba turi įgyti specializuotų žinių, kurios leistų joms atlikti tinkamą valdymo, naudojimo ir naudojimo galimybes ir iššūkius, kurie kyla ,

funkcijos

  • Sportas Verslas pramonė yra sektorius, kuris turi vis specializuotus specialistus, galinčius teikti vertę ir sprendimų sporto marketingo.
  • Sporto poveikis Ispanijos ekonomika šiuo metu sudaro 2,5% BVP, ir tikimasi, kad toliau auga sparčiau nei kituose sektoriuose. Tai yra vienas iš sparčiausiai augančių sektorių tiek ekonomiškai, tiek socialiai.

skirtumai veiksniai

  • 400 valandos
  • 22 eksperimentinių atvejai
  • 10 meistras
  • 28 valandų globojimo


Rinkodara kompetencijos centras ir sporto (cmd). Tai ESIC projektas gimė su pašaukimu būti atskaitos centras rinka, kurioje sporto specialistai ir įmonės rasti erdvę kurti ir pridėti vertę į sporto marketingo. CMD ESIC siūlo sportas pramonės ir profesionalius tyrimų projektus, švietėjišką veiklą, akademines programas ir veiklos tinklų sektoriuje./>

tikslai

  • Žinant, kad sporto sektoriuje ir verslo galimybes tikrovę.
  • Suteikti dalyviams su įrankiais valdyti ir pačių projektų ir veiklos Sporting aplinkos įgūdžių.
  • Žinant klavišus rinkodaros suderinti sporto, prekių ir gerbėjų interesus.

skirta

  • Naujausi absolventai toliau išvardytų rasių, amžiaus tarp 22 ir 25 metų suinteresuoti plėtoti savo karjerą į sporto šaką.
  • Studentai iš klasės plotas ESIC.
  • Studijų pakopos studentai iš kitų mokyklų ar universitetų, jeigu administravimo ir verslo vadybos, rinkodaros ir komunikacijos srityje.
  • Studentai su "Junior" profilis įgijusiems magistro kvalifikacinį laipsnį administravimo ir verslo vadybos, rinkodaros ir / arba bendravimas ESIC ar kitomis mokyklomis ir / ar universitetuose.
  • INEF naujai kvalifikuoti studentai

Rekomenduojama patirtis rinkodaros ir vadybos srities bendrųjų, skatinančius specializacijos turinį reikalingų kapitonui absorbciją.

metodika

Ši programa sujungia elementus, kurie leidžia perduoti žinias ir praktinio taikymo pramonėje Sport Verslas.

  • Seansai: pirmaujanti ekspertai kiekvienu klausimu atspindi dalyvius aktualiausių klausimų ir aspektų Sport Verslo realybe. Švietimo indėlis, komandinis darbas ir keitimasis idėjomis yra programos metodikos pastovus.
  • Meistriškumo: šių sesijų nuoroda asmenybių sporto pasaulyje dalinsis savo patirtimi su studentais. Šie faktiniai patirtis bus susijęs su mokymo programą.
  • PATIRTIS / Case Study pabrėžia sporto rinkodaros susijusio kurso modulių ir mokė jų pačių veikėjų, profesionalių pramonės etalonas atvejais.
  • VADOVAVIMO: 28 valandos globojimo skirtingose ​​sesijose projekto, kur grupės gali atsakyti į klausimus ir / arba padidinti susirūpinimą keliančius klausimus per.
  • INTEGRAL PROJEKTAS: Pasibaigus programai, sutampanti su stažuočių pabaigoje pabaigoje, studentai gins teisme projekto darbo grupę. Šie projektai bus atrenkami pagal programą.
  • VERSLO PRAKTIKA: Praktika yra sumanyta iš dviejų perspektyvų:
    • Plėtoti praktiką bendrovėje, susijusį su sportu.
    • Studentas spręs, ar įteisinti savo darbo praktiką konsultavimo darbo ar verslo projektą, kuris taip pat atlikti galutinį darbą (išankstinį sutarimą su programos valdymu).

programa

  • 1 modulis: Rinkos aplinka ir sportas
    • Visuomenė, sporto ir pramogų: evoliucija, ir vartojimo tendencijos.
    • Aplinka, scenarijai ir agentų sporto ir pramogų srityje.
    • Pagrindai sporto sektoriuje: apibrėžimas ir savybės.
    • Išnaudojimas Sportas: rinkos, produktai ir konkurencija.
    • organizacinės struktūros bendrovių sportą.
    • ĮSA ir vertybių sporte.
    • Profesionalus sportininkas, jo vaidmuo šiame sektoriuje.

PATIRTIS / ATVEJIS
Sportainment: nauja koncepcija Sports Marketing "Antonio Lacasa.
"Mažumos ir kylančios sportas."

  • 2 modulis: Vadovavimas ir valdymas sporto marketingo
    • Apibrėžimas ir savybės Sportas kaip produkto.
    • Moksliniai tyrimai ir rinkos analizė į sporto ir pramogų srityje: metodai.
    • strateginio ir taktinio marketingo ir planavimas.
    • Rezultatai ir jų analizė grąžą.
    • Turinio Rinkodara: kūrimas ir įgyvendinimas.
    • Tryvertaising patirtis rinkodaros ir sporto scenarijus.
    • Produktai ir paslaugos Sportas:
      • Valdymas ženklodaros: prekės ir tapatybė.
      • Išnaudojimas ir licencijavimas.
    • integruotas valdymas rėmimo sporte.
    • Samprata ir rėmimo formatai.
    • Įgyvendinimo etapas ir paramos agentai: organizacijos, veikla, renginiai, sportininkai ir žinomi skaičiai.
    • Rėmimas ir eksploatavimo įrankiai: žiniasklaida, kanalai ir pavadinimų.
    • Veikla ir įrankiai rėmimo aktyvacijos.
    • Pasala rinkodara.

PATIRTIS / ATVEJIS
"Iš pirmaujančių komanda Rinkodara:" Inter "Movistar atvejis". Julio García Mera
"Hyundai": Fanų zona, aktyvavimo rėmimą ". Margarita Rodriguez
"Suaktyvinimai išsami rėmimas" Endesa-Patirtis ".

  • 3 modulis: Visapusiškas renginių organizavimas
    • Sporto renginiai: scenarijai ir rūšys.
    • Valdymo filosofija renginiai: Grandeur, akinių ir kompetencija.
    • organizaciniai aspektai į sporto renginius:
      • apibrėžti ir atskirti aspektus atveju.
      • Organizatoriai ir trečiosioms šalims.
      • Turinys.
      • Kūrimas ir planavimas.
      • Gamybos ir įgyvendinimo aspektai.
      • Rinkodaros ir eksploatavimo renginiai: verslo vienetai.
      • Komunikacijos aspektai įvykių.
    • Įdiegtų įvykius sporto:
    • Lygos ir varžybos.
    • Čempionatas, Pasaulio ir olimpinės žaidynės
    • Makro renginiai ir sporto renginių especialese keliaujant.
    • Kitos sporto šakos:
      • Nereglamentuojama.
      • Parodos.
      • Ekstremalios sporto šakos
      • Mišrios sporto ir nauji būdai.

PATIRTIS / ATVEJIS
"Ispanijos turas: valdymo trečią pagal dydį pasaulyje mobiliųjų renginį". Javieras Guillen / Jorge Sebastianas
"F1 cirkas"
.Chema Martínez "Iš runnig pasaulis"

  • 4 modulis: valdymo integruotos komunikacijos sporte
    • Rinkodara ir firminis integruota į sporto komunikacijų aplinkoje.
      • įprasti formatai ir reklama.
      • įmonių ir instituciniai ryšiai.
      • PR ir protokolas.
    • Ryšiai su žiniasklaida ir spaudos tarnyba:
    • Gairės ir turinio generavimas:
      • Fuentes.
      • Informacinės formatai.
      • Reklaminiai.
    • Sekite langų ir grąžą.
    • Ypatingi požymiai specializuojasi sporto žurnalistikos.
    • Spaudos tarnyba 2.0.
  • garso ir vaizdo bei multimedijos aplinka sporte.
  • Panorama audiovizualinio verslo sporte.
  • Žiniasklaida ir sportas: - Gyvatvorės ir auditorijas.
  • Gyvatvorės ir auditorijas.
  • Teisių valdymo, pardavimo ir platinimo.
  • Garso ir vaizdo turinio valdymą.
  • gamyba:
  • Kanalai, transliuotojai ir gamintojams.
  • Retransliavimui ir tarpus.
  • televizijos transliacijas.
  • radijo transliacijas.
  • specialiąsias programas.
  • Išnaudoja rinkodaros audiovizualinių produktų sporte:
  • Produktai ir formatai: reklama, rėmimas ir vietą.

PATIRTIS / ATVEJIS
Bendravimas Klubas "studentas".
Seminaras žiniasklaidos valdymą.

  • 5 modulis: Finansai valdymo
    • finansų valdymo subjektų ir veiklos sporte.
    • Finansų valdymas: finansavimo sąnaudos ir grąža.
      • finansinė atskaitomybė.
      • Sąskaita analizės rezultatus.
      • Analizė paveldas.
    • Biudžeto sąvokos ir modeliai.

PATIRTIS / ATVEJIS
Seminaras biudžetas.
Verslo seminaras-ekonominiai aspektai planuoti.

  • 6 modulis: Teisinė aplinka ir sporto įstatymas
    • teisinė aplinka sporto veikla.
    • sporto valdymas: atstovavimas ir agentai.
    • Licencijavimas ir naudojimo teisės.
    • Derybos ir sutarčių formatai.
    • Mokesčiai.

PATIRTIS / Atvejis "
perkelti teisinę aplinką.
Vaizdo teises.
Seminaras rėmimas sutartis.

  • 7 modulis: Teisinė aplinka ir sporto įstatymas
    • Sportas ir skaitmeninių pramogų: rinkos scenarijai ir tendencijos.
    • Pagrindai komunikacijos ir rinkodaros internete ir skaitmeninių produktų sportas.
    • Verslo modeliai ir programos:
      • Pagrindinis Pramogos ir sportas: paraiškos ir eksploatavimas:
        • Žaidimų ir Advergaming.
        • Mobile Marketing: prietaisai, prašymai ir išnaudojimo sporte.
        • Internetas
        • 2,0 platformos: Tinklalapiai ir internetiniai.
        • Turinio valdymas ir eksploatacija.
        • Integracija Įvairioms kanalais ir antrajame ekrane.
        • Socialinė žiniasklaida valdymas sporte:
        • Pagrindai rinkodaros ir strateginio.
        • Tinklai, tinklaraščiai ir socialinės žiniasklaidos.
        • Vartotojų fano ir ventiliatorius: segmentavimo tikslai.
        • Bendrijos valdymas.
        • Atsiliepimai kontrolė, metrikos ir tinkamumas turinį.
        • SEO padėties.
        • Gamintojas įvaizdis ir reputacija.
        • Sportas skaitmeninių programų:
        • Bilietų valdymas.
        • Padidinta realybė sporto ir renginių erdvėse.
        • Įvykių stebėjimas ir realaus laiko informacija.

PATIRTIS / ATVEJIS
Antra ekranas - "YouTube".
Iker Casillas pasaulis.
Dirbtuvių socialiniai tinklai.

  • 8 modulis: Verslo valdymas sporto verslo
    • Organizavimas ir verslo valdymo.
    • Rinkodara pardavimų valdymas - Strateginis aspektai ir modeliai.
    • Verslo įgūdžiai: komandos valdymas ir derybų keliu.

PATIRTIS / ATVEJIS
Seminaras rėmimo pardavimų valdymas.
komercinės valdymas erdvių ir sporto aplinkoje.

  • 9 modulis: profesinių įgūdžių ir direktyvų
    • valdymo įgūdžiai: pristatymo įgūdžiai ir tarpasmeninis bendravimas.
    • valdymo įgūdžiai: Sukurti asmeninį prekės ženklą.
    • vadybiniai įgūdžiai: vadovavimas.

PATIRTIS / ATVEJIS
Seminaras darbuotojai socialinės žiniasklaidos rinkodaros.
Bendravimas seminaras visuomenei.


Rinkodara kompetencijos centras ir sporto (CMD)

Tai ESIC projektas gimė su pašaukimu būti atskaitos centras rinka, kurioje sporto specialistai ir įmonės rasti erdvę kurti ir pridėti vertę į sporto marketingo. CMDESIC siūlo sportas pramonės ir profesionalius tyrimų projektus, švietėjišką veiklą, akademines programas ir veiklos tinklų sektoriuje.

Rangai Associates "

ESIC yra pastatytas 12-oji pasaulio verslo mokykla.

Generalinis ESIC direktorius yra 76. Ispanijos verslo vadovas.

3. verslo mokykla Ispanijoje geriausią reputaciją.

ESIC užima per viršų 250 verslo mokyklų pasaulyje ir, dar svarbiau, viena iš septynių "aukščiausios klasės įsidarbinti" verslo mokyklų Europoje.

2. Verslo Mokykla Ispanija į sektorių reitingą.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Ispanų


Paskutinį kartą atnaujinta January 29, 2018
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rugs 2018
Spal 2018
Duration
Trukmė
9 - 12 mėnesių
Ištęstinės
Dieninės
Price
Kaina
14,100 EUR
Locations
Ispanija - Ispanija internetu
Pradžia: Rugs 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Ispanija - Madridas
Pradžia: Spal 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2018
Ispanija - Ispanija internetu
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Spal 2018
Ispanija - Madridas
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla