Master animacijos

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Simbolių animacija yra profesija, kad grindžia savo slaptą sielą ir suteikti gyvenimą negyvus elementai priori. Šis gebėjimas yra tai, ką sukuria geležinkelio jungtį tarp animacinis pobūdžio ir visuomenei.

Dėl šios priežasties, mes sukūrėme programą pobūdžio animacija, kad už plėtoti ir tobulinti savo animacija metodus pagrindinis dėmesys skiriamas rasti ir skatinti savo stilių.

Visą programą jums bus dirbti su kompiuterinėmis priemonėmis naudojamų profesinėje aplinkoje skaičių ir simbolių skatinti kokybiškesnį.

Jums rasti sau įsitraukti į švietimo aplinkos pirmos klasės mokymosi su dideliu animacija specialistų ir įsitraukia į projektų 100% nekilnojamojo sektorius.

O jūs studijuoti pobūdžio magistro Animacijos turės galimybę dalyvauti seminaruose, seminarus, meistriškumo kursuose ir specializuotose renginių animacijos pasaulyje, skatinti savo kūrybinį ir techninį pajėgumą savo geriausių.

santrauka

  • Kvalifikacija: magistro laipsnis iš San Jorge universiteto
  • Kreditai: 60 ECTS
  • Tvarkaraštis: antradienį ir ketvirtadienį nuo 17:30 iki 21:30.
  • Studijų Režimas: Barselona
  • Kalba: kastilų
  • pusmetis: spalio iki birželio

pastabos:

  • mokymo klasėje.
  • orientuota 100%.
  • Naudojant Wacom grafikos tabletę.
  • Ji apima meistras.

tikslai

Kaip studentas jums plėtoti įgūdžius ir gebėjimus, būtinus duoti gyvybę ir sielą visiems negyvus objektus ir simbolių rūšių, tokiu būdu jūs galėsite baigti aiškinamąją gebą simbolių. Kaip dalis, jums bus įsisavinti Biomechanikos ir aiškinimo principus taikyti visiems animacijos rūšių.

skirta

Mokytojas yra specialiai skirta studentams ir specialistams meno, dizaino ar animacijos pasaulio, kurie nori specializuotis su charakteriu animacija tiek animacijos, kino, reklamos, kad vaizdo žaidimus. Norėdami atlikti pagrindinį ankstesnių žinių apie bet kokį konkretų 3D programinės įrangos, reikalingos, pavyzdžiui, Maya, Cinema4D, 3D Max, SOFTIMAGE, blender ...

mokymo planas

Į simbolių animacijos magistro atskleidžia daugiau nei 9 mėnesius, įskaitant plėtros ir pateikimo galutinio projekto.

Kapitono struktūra yra trys specialių modulių, ir ketvirtasis pabaiga, atitinkantis projekto:

01 analizė ir planavimas

  • Animacijos istorija.
  • Animacija pramonė.
  • Animacijos principai.
  • 3D generalist modulis.

02 animacija ir aiškinimas

  • Animacijos kūno mechanika.
  • Įvadas į vaidybos.
  • 3D II apskritai modulis.

03 pažangių animacijos metodai

  • Išplėstinė animacija.
  • Animacijos metodai su gyvūnais ir monstrų.
  • Išplėstinė kameros.

04 galutinis projektas

Paskutinį kartą atnaujinta May 2019

Apie mokyklą

Aquí encontrarás un espacio donde reconocidos profesionales en activo comparten sus conocimientos construyendo nuevas experiencias contigo. Acercándote al mundo real a través de trabajos prácticos y c ... Skaityti daugiau

Aquí encontrarás un espacio donde reconocidos profesionales en activo comparten sus conocimientos construyendo nuevas experiencias contigo. Acercándote al mundo real a través de trabajos prácticos y clases que te enseñan lo que de verdad necesitas saber para tu carrera profesional. Skaityti mažiau