Master eSports Business ISDE
ISDE Law Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Eksponentinis esporto augimas išryškino poreikį profesionalizuoti šį sektorių.Yra vaizdo žaidimų kūrimo ir tobulinimo mokymo kursai, tačiau nėra tokios programos, kaip ši, kuri mokytų profesionalus susidoroti su visais tokio augimo verslo aspektais.
Šis magistras tai daro, leisdamas studentams mokytis pas kai kuriuos iš pirmaujančių pramonės specialistų, suteikdamas jiems realesnę rinkos perspektyvą nei bet kuri kita šiuo metu egzistuojanti programa.
Todėl reikia rengti būsimus esporto pramonės specialistus, kuriuose, kaip ir daugelyje kitų su technologijomis susijusių sektorių, šiandien pramonėje yra didesnis poreikis absolventų, turinčių atitinkamą išsilavinimą ir mokymą. paklausa.
Priėmimai
Studijų programa
1 modulis: Įvadas: sektoriaus apžvalga
Modulio trukmė: 2 dienos
· Vaizdo žaidimų istorija · Dabartinis scenarijus
2 modulis: kūrėjai
Modulio trukmė: 1 savaitė
· Tradicinių kūrėjų verslo modelis · Mobiliųjų kūrėjų verslo modelis
3 modulis: apskaita ir finansai
Modulio trukmė: 2 savaitės
· Finansinės ataskaitos · Finansinė analizė · Finansų planavimas ir kontrolė · Finansų valdymas · Verslo kūrimas · Verslo steigimas
4 modulis: Rinkodara ir rėmimas
Modulio trukmė: 3 savaitės (12 dienų)
· Žiniatinklio ir programų rinkodaros sąlygos ir pagrindinės sąvokos · Naujas rinkodaros derinys · Skaitmeninė strategija · Kūrybinis mąstymas · Rinkodaros agentūros · Duomenų mokslas · Verslo analizė · Rėmimas tradicinėse sporto šakose · Rėmimas sporte
5 modulis: influenceriai ir talentų valdymas
Modulio trukmė: 2 savaitės
· Rezervacijos ir užsakymai · Talentų valdymas · Influenceriai · Talentų agentūros
6 modulis: turinio kūrimas
Modulio trukmė: 2 savaitės
· Internetiniai turnyrai · Turnyrai neprisijungus · Originalus turinys · Srautinė transliacija ir pajamų gavimas iš turinio
7 modulis: Teisės aktai ir reglamentai
Modulio trukmė: 2 savaitės
· Licencijos · Intelektinė nuosavybė ir autorių teisės · Sutartys · Duomenų tvarkymo įstatymas · Verslo kūrimas ir teisinės formos · Andoros Esporto teisės aktai
8 modulis: Pažintinė kelionė
Modulio trukmė: 1 savaitė
9 modulis: Programavimas ir kodavimas
Modulio trukmė: 1 savaitė
· Įvadas · Kalbos · Kodavimas · Programos
10 modulis: Renginių valdymas
Modulio trukmė: 4 savaitės
· Varžybų platformos · Transmisija ir žiniasklaida · Pasiruošimas turnyrui · Varžybų diena
11 modulis: technologijos ir tendencijos
Modulio trukmė: 1 savaitė
· Virtuali realybė ir dirbtinis intelektas · Metaverse · Exergames
12 modulis: Blockchain ir kriptovaliutos
Modulio trukmė: 2 savaitės
· Blockchain · Tokenizavimas · NFT ir intelektinė nuosavybė · Blockchain arbitražo draugija · Kriptovaliutos Esporte
*Akademinė programa gali būti keičiama.
KARJEROS GALIMYBĖS
Specializuotas sektoriaus dėmesys: Šis magistro laipsnis skirtas giliai ir konkrečiai suprasti eSporto pramonę. Ji apima viską nuo renginių ir komandos valdymo iki rinkodaros ir taikomų teisės aktų, kurie yra būtini profesionalams, norintiems tobulėti šioje dinamiškoje ir sparčiai augančioje rinkoje.
Strateginis ir veiklos valdymas: Programa pabrėžia efektyvaus strateginio ir veiklos valdymo svarbą eSporto srityje. Atlikdami atvejų tyrimus, praktinius projektus ir bendradarbiaudami su pramonės ekspertais, studentai įgyja esminių įgūdžių, kad galėtų sėkmingai vadovauti el. sporto organizacijoms ir renginiams.
Technologijos ir inovacijos eSporte: Atsižvelgiant į technologiškai pažangų eSporto pobūdį, magistro laipsnis integruoja žinias apie naujausias inovacijas ir technologijų tendencijas. Tai parengia studentus susidoroti su iššūkiais ir pasinaudoti galimybėmis, atsirandančiomis nuolat besivystančiame sektoriuje.
Komunikacijos ir rinkodaros įgūdžiai: magistrantūros studijose ypatingas dėmesys skiriamas veiksmingų komunikacijos ir rinkodaros įgūdžių ugdymui, itin svarbiems prekių ženklų ir renginių reklamai ir augimui eSporto pasaulyje. Studentai mokosi kurti skaitmeninės rinkodaros strategijas ir efektyviai bendrauti su įvairiomis suinteresuotosiomis šalimis eSports ekosistemoje.