Kodėl TCFL?

Pastaraisiais metais TCS / FL (kinų kaip antrosios / užsienio kalbos mokymas) sritis sparčiai išsiplėtė į visas pasaulio kampelius. Magistro programa "Kinų kalbos kaip užsienio kalbos mokymas" buvo įkurta siekiant skatinti išskirtinius talentus TCFL srityje. Magistrantūros programa skiria ypatingą dėmesį švietimo teorijų ir praktikos integravimui. Mes siekiame parengti studentus perspektyviai karjerai TCFL ir toliau prisidėti prie kinų kalbos mokymo srityje.


Viena mokykla dviem laipsniais

Pasibaigus 36 kreditų valandų studentams bus suteikta dviejų magistro laipsnių, magistro (MA) SVSU ir magistro (MA) MCU-MI. Dvigubi laipsniai parodo tarptautinę, tarpkultūrinę ir tarpdalykinę kompetenciją absolventų.

Karjeros galimybės

  • TCFL mokytojas.
  • Administraciniai darbuotojai mandarinų mokymo įstaigose.
  • Mandarinų mokymo medžiagos kūrėjas visiems besimokančiųjų lygmenims.
  • Kinijos kalbos vertintojas arba Kinijos bandymų ir vertinimo dizaineris.
  • Tolesnis tyrimas TCFL srityje; TCFL mokytojų treneris.

Mokymo planas

Laipsnis reikalauja 36 kreditų valandų magistro kursų, iš kurių 19 kredito valandos bus mokoma Saginaw Valley valstijos universitete, o 17 kreditų valandų Ming Chuan University . Pasibaigus 36 kreditų valandai, studentams bus suteiktas dviejų magistro laipsnių, magistro (MA) SVSU ir magistro meno mokyti kinų kalbos kaip užsienio kalbos (MATCFL) MCU-MI.

Reikalaujamų kursų aprašymas yra toks:

Kinų kalbos mokomoji medžiaga ir technologijos
Šis kursas yra bendras įvadas į įvairias žiniasklaidos naudojimo ir taikymo sritis bei turimas medžiagas, skirtas užsienio kalbos mokymuisi iš kinų. Jame pateikiama sisteminga šiuolaikinės žiniasklaidos apžvalga, kuri gali suteikti autentišką kalbą, istoriją, literatūrines ir kultūrines medžiagas, bei iliustracijas veiksmingam mokymui. Kursas pabrėžia elektroninę žiniasklaidą, televiziją, radiją, internetą ir jų naudingą turinį, nes yra susijęs su kinų kalbos išraiškos, rašymo sistemos, klausymo supratimo, rašymo, gramatikos ir kultūros mokymu.
Kreditai: 3
Kontrastinė analizė ir klaidų analizė
Šio kurso tikslas - parengti studentus, kurie supranta bendravimo dviem kalbomis veiksnius; kurie supranta skirtingus teksto reikšmių lygmenis, kurie gali naudoti šį supratimą, kad įvertintų tiek šaltinio tekstus, tiek jų vertimus; kurie supranta pagrindinius vertimo klausimus kaip profesiją; ir kurie žino ką nors apie naujausius vertėjams skirtus informacinių technologijų išteklius. Tai taip pat padės studentams išnagrinėti tekstus ir analizuoti kalbines bei socialines kalbines problemas, kuriomis grindžiamas bendravimas.
Kreditas: 3
Mokymo metodikos pagrindai, vertinimas ir kalbos mokymosi aplinka
Mokiniai susipažins su mokymo metodais, įskaitant grupavimo strategijas ir skirtingų tipų suaugusiųjų mokymų diferenciaciją. Metodikoje daugiausia dėmesio bus skiriama užduotyje ir turiniu pagrįsto mokymosi procesui. Į vertinimą bus įtrauktos pagrindinės vertinimo sąvokos ir klausimai, vertinimų įvairovė ir tinkamas vertinimas pagal mokymosi aplinką, pageidaujamus rezultatus ir klientus. Kadangi bendrą sėkmę greičiausiai lemia klientų gebėjimas atlikti užduotis savo darbo aplinkoje, TCFL kandidatai turi būti specialiai pasirengę atlikti rezultatus, atlikti užduotis.
Kreditas: 3
Tarpkultūriniai ryšiai, skirti mokyti kinų kalbos kaip užsienio kalbos
Šia tema siekiama pateikti bendrą pagrindinių teorijų apie tarpkultūrinį bendravimą ir programų, skirtų Kinijos instruktoriams, dirbantiems tarptautinių susitikimų centre, kurie yra būtini tiems studentams, kurie nori dirbti tarpkultūrinėje aplinkoje.
Kreditas: 3
Įvadas į JAV kultūrą, kalbą ir švietimo sistemą
Šis kursas suteiks išsamų supratimą ir patirtį iš JAV aplinkos, iš kurios gali ateiti daugelis jų būsimų klientų. Studentai išnagrinės įvairias įvairovės, įskaitant kalbų įvairovę JAV, aspektus, taip pat į Amerikos patirtį. Ypatingas dėmesys bus skiriamas JAV požiūriui į kalbą ir išsilavinimą
Kreditas: 3
Profesinis anglų kalbos mokymas užsienio kalbomis
Suplanuotos supažindinti studentus su įvairių kalbų registrų, naudojamų įvairiose darbo vietose, iš kurių CSL / CFL besimokantieji gali ateiti, įvairovė. Šis taikomosios kalbos pedagogikos kursas taip pat nagrinėja problemas, kurios labiausiai trukdo sėkmingam kinų kalbos mokymuisi arba skatina jo sėkmę, pavyzdžiui, kinų rašybos įsigijimą, tonanų kalbos supratimą ir kalbėjimą, taip pat mobiliųjų elektroninių įrenginių prieinamumą kalbų praktikai. Studentai dalijasi savo valandas tarp oficialių pamokų / diskusijų ir darbo vietos nustatymų. Be konkrečios kalbos vartojimo, studentai mokysis apie JAV darbo aplinkos aplinką
Kreditas: 4
Antrosios kalbos įgijimas ir užsienio kalbos mokymasis
Šis kursas apibendrina dabartines teorines ir praktines problemas, susijusias su antrosios kalbos įgijimu iš tarpdisciplininės perspektyvos, remdamasis teorinės lingvistikos, psicholingvistikos, neurolingivistinio, kognityvinio mokslo ir sociolingvistikos darbais. Ypatingas dėmesys bus skiriamas mokslinių tyrimų pasekmėms šiose srityse ir jų taikymui kalbų mokymo srityje.
Seminariniai ir pragmatiški Kinijos aspektai
Šia tema siekiama sistemingai įvesti pagrindines koncepcijas, teorijas, tyrimo metodus ir pagrindinius Kinijos semantinio ir pragmatiško tyrimo rezultatus ir stengtis iliustruoti tokių studijų potencialą. Taip pat išdėstyti santykiai tarp formos ir funkcijos, prasmės ir naudojimo, kalbos ir pažinimo.
Kinatinių sintakčių struktūros ir retoriniai modeliai
Šis kursas supažindina su Kinijos sintaksės ir retorikos studijų pagrindinėmis koncepcijomis ir požiūriais, akcentuojant pedagoginį požiūrį, skirtą supažindinti ir mokyti šią medžiagą kaip užsienio kalbą.
Kreditas: 3
Kinų kalbos kaip užsienio kalbos mokymas per literatūrą
Ši tema supažindina perspektyvius kinų kalbos mokytojus su literatūros tekstų naudojimu kinų kalbos kaip užsienio kalbos mokymu. Tema pirmiausia pateikia įžangą kinų literatūroje iš Vakarų perspektyvos; būtent pagrindiniai klausimai ir požiūris, kurie sudaro pagrindą Kinijos literatūros skaitymui Vakarų šalyse. Tai yra pagrindas tyrinėti, kaip literatūra tinka Kinijos kalbos pedagogikai. Tada tema apima daugybę konkrečių temų, parodančių, kaip literatūra gali būti naudojama kaip pedagoginis priedas tiek rašytinių, tiek kalbančių kinų kalboje. Galiausiai studentams bus paprašyta atlikti nepriklausomus projektus, kuriuose modeliuojama literatūros naudojimas pedagogikos srityje.
Kreditas: 2
Kinų kalbos mokymas specifiniams tikslams
Šis kursas skirtas kinų kalbos mokymui, mokymuisi ir naudojimui akademiniais ir profesiniais tikslais, ypatingą dėmesį skiriant verslui ir švietimui. Dabar kinų kalba yra viena iš plačiausiai naudojamų tarptautinio bendravimo kalbų verslo ir švietimo srityse. Vadinasi, dauguma TCFL mokytojų privalo mokyti kinų suaugusiuosius, kurie pasirengę studijuoti universitete arba dirbti su darbu. Šis kursas skirtas pagrindinėms šios srities temoms, pvz., CSP mokymui, poreikių analizei, medžiagų dizainui ir įvertinimui, žanrų analizei ir akademiniam rašymui.
Kreditas: 3
Darbo vietos kalbos praktika
Baigiantis kursui / besimeldžiančiam kursui, studentai bus mokomi kinų kalbos JAV savanoriais įvairiais būdais. Studentai reguliariai susitinka su fakulteto vadovu. Studentai peržiūrės mokymo metodiką instruktoriui, kuris atliks patikrinimus vietoje. Savarankiško, kliento ir fakulteto patarėjo vertinimai būtų pagrindiniai bendrojo vertinimo studento.
Kreditas: 3
Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 2 daugiau kursų Ming Chuan University »

Paskutinį kartą atnaujinta Spalis 12, 2018
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Duration
2 metų
Dieninės
Price
570 USD
Mičigano gyventojams
Pagal vietas
Pagal datą
End Date
Rgp. 31, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgs. 2019
End Date
Rgp. 31, 2021
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Rgp. 31, 2020

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Rgp. 31, 2021

2018 08 30 銘傳大學短版中音英字