Meistras mados pirkėjas
IFDA Italian Fashion & Design Academy
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Italų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 months
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 6 000 / per quarter *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* įskaitant PVM
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Mados pirkėjų kursas , kuruojasi mados ekspertų ir mados pirkėjų, suteikia tiesioginę sąveiką su mados pasauliu ir jo platinimu.
Kai kurie dalyvaujantys mados profesionalai:
- Flaminio Soncini („Pirkėjo asociacijos“ įkūrėjas)
- Maurizio Cinà („Buyer Association“ įkūrėjas, buvęs AD Frankie Morello)
- „Showroom Zappieri“
- Rinascente Milano
- Luisa ViaRoma
Kurso tikslai
Mada Pirkėjas kursas siekiama apmokyti jaunų specialistų mados ir parengti pirkėjus ir pardavėjus, kurie gali dirbti su pirkimo biurų, universalinės parduotuvės ir salonai apskritai.
Kursų programa
„Fashion Buyer“ kurso programa suteikia specialų mokymą apie:
- Kūno stilių raidos analizė
- Sąvokos apibrėžimas
- Į rinką pateikiamo produkto koncepcija
- Medžiagos: verpalai ir audiniai, tendencijos, kūrybiškumas
- Tikslinės auditorijos identifikavimas
- Kas yra tendencija
- Tendencijų analizė
- Įvairių segmentų, sudarančių visą mados tiekimo grandinę, aprašymas
- Mados istorijos patarimai; absoliutus pradedantiesiems, XX a. pradžios eksperimentai ir kt.
- Kas yra stiliaus dizainas, stiliaus įvestis, skaičius
- Modeliavimo, mėginių, rangovų kūrimo vertė
- Kas yra salonas
- Pirkėjas, išpardavimas, pardavėjas, didelio masto platinimas, tarptautiniai pirkimo biurai
- Apsilankykite „Multigriffes Showroom“ arba „Boutique“
- Vitrina sociologija, vizualinė prekyba, kainodara, antkainis
- Paskirstymo metodai
- Galutinio vartotojo paklausos analizė
- Produkto skatinimas, netradiciniai rinkodaros būdai, virusinė ir partizana
- Produkto suvokimas
- Rinkodaros strategijos ir prekės ženklo analizė
- Pasirinkimo kriterijai ir drabužių bei aksesuarų pasirinkimas
- Strategija ir gebėjimas spręsti prabangos prekių kainą
Vizitai planuojami mados studijose, salonuose ar parduotuvėse, siekiant remti mokymą ir suprasti sektoriaus pirkimo sistemą.
Sertifikatas: IFDA yra sertifikuota ISO 9001 kokybės švietimo sistemai, sektorius EA 37 Nr. SQ164098 ir išleidžia tarptautiniu mastu pripažintus sertifikatus.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Mados rinkodaros ir vadybos magistro programa
- Borås, Švedija
Master Program in Fashion Marketing and Management
- Borås, Švedija
Master in Fashion Marketing, Communication and Event Planning (English or Spanish)
- Barcelona, Ispanija