Pagrindinės skaitmeninės rinkodaros ir elektroninės komercijos tiesioginis veidas Alikantėje yra sukurtas praktiniu požiūriu , nes mūsų mokymo programa yra vienas iš mūsų skirtumų.

Elektroninės komercijos ir skaitmeninės rinkodaros mokymai yra būtini norint efektyviai valdyti pardavimus internete. „Ecommaster“ mes turime raktus, kad taptume autentišku el. Prekybos vadybininku ir išmokytume jums visas reikalingas strategijas, kad pavyktų sėkmingai prisijungti . Verslo dabartis ir ateitis yra internete. Specializuokis!

Studijuodami poreikius, kuriuos turime ir toliau mokome mokytojus ir e-verslininkus. Mes pritaikėme jį po 8 elektroninės komercijos magistro laipsnių leidimus Alikantėje , 5 tiesioginius leidimus Madride ir 13 leidimų internetiniame režime.

Nuo 2011 m. Iki 2016 m. Mes buvome atsakingi už savo pavadinimą „Miguel Hernández Elche universiteto e-komercijos ir internetinės rinkodaros magistras“. Kaip šios reabilitacijos priežastį mes „tapome nepriklausomi“ ir atidarėme fizinę būstinę „Elche Parque“ imperatoriuje. arčiau mūsų bendradarbiaujančių kompanijų ir būti skaitmeninio verslo mokykla, tokiu būdu palengvinant studentams artimesnį požiūrį į privačias įmones.

Tačiau mes ir toliau į savo fakultetą įtraukiame kai kuriuos profesorius iš Migelio Hernándezo Elche universiteto ir bendradarbiaujame tiek su šiuo subjektu, tiek su Alikantės universitetu.

Semicresencial skaitmeninės rinkodaros magistras Alikantėje yra dėstomas pagal „mokomės darant“ filosofiją, kurios metu studentas turės prieigą prie atvirųjų šaltinių platformos darbui su „Magento“, „Prestashop“ ir (arba) „WordPress WooCommerce“, pirmaujančiomis platformomis parduotuvių kūrimui. Prisijungę

Mūsų skaitmeninio verslo mokykla

Pratęsiame SEO, „Adwords“, „Web Analytics“ ir „Big Data“ valandas savo mokymo programoje ir papildomai organizavome vizitus įvairiose su elektronine prekyba susijusiose įmonėse („Lolahome“, „Valentina's Store“, „Catral Garden“, „Sistel“, logistikos įmonėse, „drophipping“, „ ir tt)

Savo „Ecommaster“ kolektyve dirba trys inžinieriai (telekomunikacijos ir daugialypės terpės), kurie padeda techninio profilio neturintiems studentams turėti tam tikrų pagrindinių žinių, kad sukonfigūruotų savo internetinę parduotuvę.

Mes papildėme skaitmeninės rinkodaros meistro Alicante mokymus savaitinėmis tiesioginėmis internetinėmis klasėmis, todėl studentas turės prieigą prie visos mūsų meistro platformos internetiniame leidime. Visos internetinės sesijos yra įrašomos ir studentas gali jas patikrinti tiek kartų, kiek nori.

Mes kas mėnesį įtraukėme „Masterclass“ su svarbiausiais sektoriaus vadovais ir skaičiais. Šie užsiėmimai vyks mūsų būstinėje, o studentai gali turėti tiesioginį ir privilegijuotą kontaktą per šias sesijas, be to, tai suteikia didelę vertę jų mokymui.

Meistre mes taip pat naudojame šias papildomas mėnesines sesijas, norėdami atlikti veiksmus su daug daugiau praktinių užsiėmimų, kad studentai galėtų dirbti su savo projektu.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

Kodėl verta rinktis skaitmeninės rinkodaros ir elektroninės prekybos magistrą Alikantėje?

  • Pirmoji elektroninės prekybos ir skaitmeninės rinkodaros mokykla.
  • Garantuojama kokybė
  • Mokėsi daugiau nei 1200 studentų.
  • Daugiau nei 190 profesorių specializuojasi elektroninėje parduotuvėje.
  • Daugiau nei 9400 treniruočių valandų.
  • Daugiau nei 725 valandos vaizdo įrašo.
  • Mes esame Alikantėje, Madride ir prisijungę.

Galėtume toliau aiškinti, kodėl jūs turite įstoti į mūsų el. Prekybos ir skaitmeninės rinkodaros magistrantą Alikantėje, tačiau mes norime, kad jūs žinotumėte, kodėl jums nereikia lankyti šio „akis į akį“ meistro. Siūlome perskaityti jį prieš peržiūrint mokymo programą ir metodiką.

Mes taip pat siūlome pasitikėjimo savimi pratimą, raginame ieškoti bet kurio studento, baigusio mūsų magistrantūrą „LinkedIn“, ir paprašyti mokymo kokybės.

desk, work, business„raw pixel“ / „Pixabay“

Privalumai Modalumas akis į akį Alikantėje

  • Individualizuotos vadovėliai
  • Projekto stebėjimas ir konsultavimas.
  • Internetiniai seminarai su pažangiausiais internetiniame pasaulyje.
  • Papildoma medžiaga PDF formatu.
  • Intuityvus internetinis miestelis su atnaujinta medžiaga kiekviename leidime.
  • Tiesioginės transliacijos su mokytojais, kurie yra įrašomi.
  • Prieiga prie mūsų išskirtinių studentų mainų .
  • Išskirtinė prieiga prie bendruomenių ir forumų studentams ir mokytojams.
  • Praktiniai užsiėmimai su galingiausiais įrankiais.

Elektroninės komercijos magistro uždaviniai Alikantėje

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Pradėkite savo skaitmeninio verslo idėją.
  • Darbas veikiančiame versle ar elektroninėje parduotuvėje.
  • Galėti kreiptis dėl darbo šiame sektoriuje.
  • Konsultacijos su mokytojais.
  • Tinklo bendruomenės emaservisas.
  • Išmokite praktikuodami.
  • Tobulinkite savo techninius ir vadybinius įgūdžius.
  • Išskirtinė prieiga prie el. Prekybos platformų.
  • Patvirtinkite projektą per „Ecommaster“ teismą.

mokymo planas

00. Internetinių parduotuvių kūrimas ir valdymas

  1. Elektroninė komercija
  2. Verslo ir internetinė strategija.
  3. Internetinės parduotuvės valdymas ir procesai.
  4. Internetinė e-komercijos rinkodara.

01. Internetinė technologija

  1. Įvadas į HTML.
  2. Hostingas ir domeno nustatymai.
  3. SSL sertifikatai.
  4. FTP administravimas. „Filezilla“ dirbtuvės.
  5. „Google“ paieškos pultas Stebiu savo internetinę parduotuvę.
  6. Hostingas ir debesų kompiuterija.

02. Elektroninės komercijos ir pardavimo internetu metodai

  1. Įvadas į elektroninę prekybą.
  2. Internetinis pardavimo kanalas ir pokalbis.
  3. El. Prekybos žodynėlis

03. Verslo analizė, strategija, rinkos ir internacionalizacija

  1. Verslo planas internete.
  2. Raktinių žodžių tyrimas ir internetinės konkurencijos bei rinkos tyrimų analizė.
  3. Susiburkite kurdami internetinę bendrovę.
  4. Skaitmeninio verslo internacionalizacija.
  5. „Lean StartUp“ metodika. Skaitmeniniai verslo modeliai.
  6. Verslo modelio drobė.

04. Teisiniai aspektai internete. El. Prekybos teisinė sistema

  1. Skaitmeninio verslo fiskaliniai ir teisiniai aspektai.
  2. Teisinės svetainės sąlygos.
  3. Vidaus ir išorės sutartys.
  4. Teisinės rekomendacijos parduoti internete.

05. CMS pasirinkimas internetinėje parduotuvėje

  1. „WordPress“
    • „WordPress“ kaip universali interneto svetainių kūrimo platforma: puslapiai, įrašai, žymos ir kategorijos. Rekomenduojami papildiniai
    • Temos ir pagrindinis „WordPress“ pritaikymas.
    • Optimizavimas SEO, saugumo, turinio ir švino surinkimui.
    • Fizinių arba atsisiunčiamų prekių parduotuvių internetinė prekyba.
    • Elektroninės komercijos ir mokėjimo būdų plėtiniai.
  2. Prestashop
    • „Prestashop“ programinė įranga: kategorijos, atributai, produktai ir deriniai.
    • Pagrindinis pagrindinės dalies pritaikymas: Kalba, meniu, logotipai, įmonės įvaizdis.
    • Valdymas: vežėjai, užsakymo statusas, akcijos, mokėjimo būdai, mokesčiai.
    • Masinis katalogo įkėlimas.
    • Įvadas į kelių parduotuvių patalpas.
  3. Magento
    • Puslapių tipai, dizainas ir šablonai.
    • Pradinė konfigūracija: vartotojai, vaidmenys, mokėjimo būdai, siuntimo būdai.
    • Katalogo tvarkymas, produktų tipas ir atributų konfigūracija.
    • „Magento Connect“, plėtiniai.

06. Elektroninės prekybos valdymas ir valdymas

  1. Elektroninės prekybos tinklo valdytojo skaičius.
  2. Klientų aptarnavimas - skaitmeninis vartotojas. Priemonės: Internetinis pokalbis, Telefonai, skirstomieji skydai, „Correos“, CRM.
  3. Internetinės parduotuvės proceso schema. Kasdien operacija
  4. Logistika ir atsargų valdymas.
  5. Mokėjimo internetu būdai
  6. Sukurkite pasitikėjimą el. Prekyba
  7. Elektroninės prekybos sėkmės istorijos: elektroninė medicininė, maisto ir mados elektroninė prekyba.
  8. Elektroninės prekybos automatizavimas.

07. Paieškos sistemos optimizavimas (SEO)

  1. Seo elektroninei prekybai
    • Pagrindiniai SEO pagrindai tinklaraščio požiūriu.
    • Kaip veikia „Google“
    • Kaip rasti geriausius raktinius žodžius.
    • Raktinių žodžių analizės įrankiai.
    • Techninis SEO patikrinimas.
    • Dalykai, kuriuos visada turėtume daryti.
    • Optimizuoti stebėjimą - kodėl tai svarbu?
    • Pasikartojantis turinys
  2. SEO puslapyje
    • Raktinių žodžių tyrimai El. Prekybos raktinių žodžių analizė.
    • Indeksavimas: „Google“ paieškos pultas ir tipiškos klaidos.
    • Vidinis susietas
    • Turtingi fragmentai, antraštės hierarchija ir vaizdo optimizavimas.
    • Konkrečios turinio gairės: venkite dubliuojamo ir menko turinio.
    • SEO copywriting vadovas el. Parduotuvėje ir „WordPress 2“.
  3. SEO išjungtas puslapis
    • Nuorodų kūrimo strategijos.
    • Linkbaiting strategijos.
    • Baudų valdymas „Google“ ir kitose paieškos sistemose.
    • Paieškos algoritmai: „Penguin“, „Panda“, „Hummingbird“.
    • Juodoji skrybėlė prieš baltąją skrybėlę.
  4. SEO auditas
    • Kas tai yra Kodėl tai daroma. Kada to reikia?
    • Įmonių tikslų analizė. Raktiniai žodžiai, konkurentai ir galimybės.
    • Ontologinė analizė (interneto architektūra).
    • Atsekamumo ir indeksavimo analizė.
    • Puslapio techninė analizė: Turinys, struktūruoti duomenys ir WPO.
    • Techninė analizė Ne puslapis: nuorodos profilis, matomumas internete.
    • Matomumo internete analizė.
    • Sprendimų priėmimas.

08. Reklama internete

  1. Reklama internete
    • Pagrindinės sąvokos ir sąnaudų bei matavimo modeliai: CPC, CPA, CPL ir kt.
    • Programinės reklamos įvadas.
    • „Bing“ skelbimai ir „Google Adwords“ alternatyvos.
  2. "Google AdWords"
    • Platformos: Paieškos tinklas ir paieškos partneriai, Vaizdinės reklamos tinklas, „YouTuBE“, „Google Play“ parduotuvė.
    • Skelbimų tipai ir pagrindiniai rodikliai.
    • Reitingas, aukcionai ir kokybės lygis.
    • Kampanijos struktūra, atitiktys ir plėtiniai.
    • „Google Adwords“ raktinių žodžių tyrimai.
    • „Google“ apsipirkimas: prekybininkų paskyros optimizavimas, pakartotinės rinkodaros paskyros struktūrizavimas.
    • „Google“ skelbimų ir skaitmeninės reklamos įrankiai ir šaltiniai.

09. Internetinė rinkodara, orientuota į elektroninę prekybą ir jos rezultatus.

  1. Skaitmeninis rinkinys: pritraukimas, konversija, išlaikymas / lojalumas, matavimas / analizė.
  2. Reklama internete Metodai ir įrankiai, kaip ankstyvose stadijose viešinti internetinį verslą.
  3. Omnicanality strategija siekiant padidinti jūsų pardavimus internete.
  4. Augimo įsilaužimas Internetinio verslo eksponentiško augimo metodai ir metodika.
  5. Komentarų ir apžvalgų valdymas internetinėje parduotuvėje. Komentarų fiksavimo įrankiai.
  6. Kaip pradėti prekiauti per „Amazon“ ir kitas prekyvietes, „Amazon“ prisijungimo sistemą, elektroninės prekybos katalogų valdymą prekyvietėse
  7. Pelningumo analizė vykdant internetinį projektą (IG).
  8. Fotografija elektroninėje parduotuvėje.
  9. Vaizdo rinkodaros seminaras elektroninei prekybai. SEO optimizavimas „YouTube“.
  10. El. Pašto rinkodara Kampanijos planavimas ir konvertavimas, A / B testai, el. Pašto automatizavimas ir konversijos kanalai.
  11. Partnerių marketingas

10. Naudojimas, dideli duomenys ir žiniatinklio analizė

  1. „Analytics“ elektroninėje parduotuvėje. KPI ataskaitos ir eismo analizė.
  2. Įvadas į „Google Analytics“.
  3. Naudojamumas ir CRO. Metrikos analizė, siekiant padidinti konversiją.
  4. Pagrindiniai duomenys el. Komercijoje: teorinis apibrėžimas ir el. Prekybos taikymas.

11. Socialinė komercija. Parduoda socialiniuose tinkluose

  1. Socialiniai tinklai kaip internetiniai pardavimo kanalai. Kryžminio pardavimo formulė socialinei komercijai.
  2. „Facebook“ ir „Instagram“ skelbimai.
  3. Rėmėjai „LinkedIn“ ir „LinkedIn“ el. Prekybos skelbimai.
  4. Strategijos apibrėžimas socialiniuose tinkluose. Bendruomenės valdytojo kalendorius.
  5. Žiniatinklio pakartotinė rinkodara (puiki auditorija).
  6. Stebėjimo įrankiai socialiniuose tinkluose.

12. Atvykstanti rinkodara

  1. Įvadas ir sąvokos.
  2. Kaip naudoti savo asmeninį prekės ženklą.
  3. Turinio rinkodara
  4. Virralizuokite savo turinį.
  5. Įeinančios rinkodaros priemonių dirbtuvės el. Prekybai.

El. Prekybos auditas

  1. Dokumentai auditui atlikti.
  2. Pelno deklaracija ir pelningumo elektroninė prekyba.
  3. Veikla realiais atvejais.

Magistro baigiamasis darbas

Galutinis projekto magistro pasirinkimas: nuosava arba trečioji šalis, tikra ar fiktyvi.

Mokomosios elektroninės komercijos projekto pristatymas, tango, jei jis yra tikras kaip išgalvotas.

Galutinio pagrindinio projekto gynimas teisme: (neprivaloma).

Programa mokoma:
  • Ispanų
Paskutinį kartą atnaujinta Spalis 5, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Lapk. 9, 2019
Duration
6 mėnesių
Dieninės
Price
4,900 EUR
Deadline
Lapk. 15, 2019
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Lapk. 9, 2019
End Date
Bal. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas
Lapk. 15, 2019

Lapk. 9, 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
Lapk. 15, 2019
End Date
Bal. 2020