Meistras skaitmeninės rinkodaros vadovas
ESPM – Brasil
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 1 664 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 įmokų 1 664,72 BRL + 1 1 833,10 BRL
Įvadas
Suteikti rinkodaros ir susijusių sričių specialistams arba į šias sritis migruojantiems specialistams galimybę nuolat augti, turėdami skaitmeninį mąstymą ir galimybę veikti. Kursas siūlo abi disciplinas, orientuotas į įrankius ir į strategiją bei valdymą, pabrėžiant lyderystės aspektus, būtinus šiam naujam profesionaliam, dinamiškam ir daugiafunkciam darbui, kurio rinka vis labiau reikalauja ir kurio tikisi.
Galerija
Idealūs studentai
kam jis skirtas
Skirta rinkodaros, komunikacijos, informacinių technologijų bei susijusių sričių vadovams ir profesionalams, turintiems daugiau nei 3 metų profesinę patirtį, norintiems gilinti žinias vadybos ir rinkodaros pasaulyje.
Skirta profesionalams, kurie yra profesinio augimo arba konsoliduotos karjeros fazėje.
Studijų programa
ko išmoksi
Išlyginimas
Tikslas: supažindinti studentą su pagrindinėmis sąvokomis ir dažnai išlyginimo, atsižvelgiant į kurso daugiadiscipliniškumą ir absolventų profilį.
- Rinkodaros pagrindai – nuotolinis mokymasis (EAD)
- Finansų pagrindai – nuotolinis mokymasis (EAD)
- UX, sąveikos dizainas ir skaitmeninės platformos
- Duomenys ir žiniatinklio analizė
- Vartotojas skaitmeninėje eroje ir nauji verslo modeliai
- Lyderystė ir skaitmeninė kultūra
specialistas
Tikslas: išvystyti visapusišką mokymąsi skaitmeninių ramsčių srityje, garantuojant studentui mokymą, kurio tikisi rinka samdant šio sektoriaus profesionalus, ir įgūdžių, jau prideramų prie šios terpės, ugdymą.
- Elektroninė prekyba ir CRO
- Turinio rinkodara ir socialinė žiniasklaida
- Planavimas ir integruota skaitmeninė laikmena
- CRM ir atvykstamoji rinkodara
ekspertas
Tikslas: užtikrinti studentui konkurencinį pranašumą pažangiose ir aktualiose temose, kurios gali turėti įtakos jų profesiniam mokymui ir įmonėse, kuriose jie dirba.
- Skaitmeniniai produktai ir Agile metodika
- Įtakos, krizių ir neapibrėžtumo valdymas internetinėse aplinkose
- Žaidimų rinkodara ir žaidimų rinka
- Paieškos sistemų rinkodara ir optimizavimas
- augimo rinkodara
- Daugiadisciplininis integracinis projektas – PIM
Užsiėmimai vyksta ESPM absolventų miestelyje ir gali būti mokomi kitose vietose, iš anksto suplanavus profesorių. EAD disciplinos, nurodytos kurso programoje, vyks kartu su akis į akį disciplinomis ir pradiniu kurso laikotarpiu.