Meistras žiniasklaidos vadyboje
Hong Kong Baptist University School of Communication
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Hong Kong, Honkongas
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
HKD 145 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* per metus nuolatinių studijų studentams; HK 60 000 USD per metus 2 metų neakivaizdinių studijų studentams. Tik vietiniai Honkongo studentai
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Programą, pavadintą „Socialinių mokslų magistras žiniasklaidos vadyboje“, bendrai siūlo komunikacijos mokykla ir Honkongo baptistų universiteto Verslo mokykla.
Pasinaudodama abiejų mokyklų fakulteto patirtimi, Programa sujungia žinias apie žiniasklaidą ir valdymą savo žiniasklaidos specialistų švietimo vadovų žiniasklaidos pramonėje programoje.
Studentai bus panardinti į visapusišką bendrųjų žiniasklaidos aplinkos ir valdymo strategijų studijas, siekiant pritaikyti žinias ir įgūdžius žiniasklaidos operacijose.
Kaip profesinis laipsnis, pagrįstas patikimu mokslinių tyrimų pagrindu, Programoje pabrėžiamas ir mąstymas, ir taikymas žiniasklaidos vadyboje ir tarnauja tiek žiniasklaidos pramonei, tiek visuomenei, ugdant patikimus ir kompetentingus žiniasklaidos vadybininkus. Įsikūręs strateginiame Honkonge, programa orientuota į sparčios žiniasklaidos plėtros iššūkius visos Kinijos regione ir globalizuotame pasaulyje.
Programos tikslas - ugdyti specialistų konceptualius ir analitinius įgūdžius taikant žinias apie pažangiausias žiniasklaidos priemones ir valdymo tyrimus; disciplinuoti žiniasklaidos profesionalus vadovaujant ir vadovaujant; ugdyti žiniasklaidos specialistus, kad jie taptų žiniasklaidos sektoriaus vadovais, ir sukurti pagrindą tiems, kurie domisi tolesnėmis žiniasklaidos ar vadybos studijomis.
Curriculum Design
Įsigaliojus 2013–2014 m. Programai reikia ne mažiau kaip 28 kreditų vienetų kursinių kursų, iš kurių 12 kreditų yra iš pagrindinių kursų, 12 vienetų pasirenkamųjų kursų ir 4 vienetai taikomųjų projektų, kurie yra neprivalomi ir gali būti pakeisti 2 papildomi pasirenkamieji kursai.
Programa, kaip aukštos kokybės profesionali programa, parengė savo mokymo programas, skirtas iliustruoti, kaip teoriją ir mokslinius tyrimus galima taikyti sprendžiant įvairias žiniasklaidos ir valdymo problemas.
Gyvenimo struktūra
Pagrindiniai kursai (12 vienetų)
Kursas | Vienetai |
COMM7260 Įvadas į žiniasklaidos valdymą FIN7250 Įmonių finansų valdymas MGNT7090 Strateginis valdymas ir verslo politika MKT7070 Pasaulinė rinkodaros strategija | 3 3 3 3 |
Taikymo projektas (4 vnt.)
Neprivaloma: studentai gali pakeisti projektą, pasirinkdami 2 papildomus pasirenkamuosius kursus
Kursas | Vienetai |
COMM7290 profesionalių seminarų ir taikymo projektas | 4 |
Pasirenkamieji kursai (12 vienetų)
Pastabos. Ne visi pasirenkami kursai bus siūlomi per vienus akademinius metus ir bus siūlomi atsižvelgiant į instruktorių ir galimybių prieinamumą. Kursai registruojami ribojant kvotas.
Komunikacijos mokyklos pasirenkamieji
Kursas | Vienetai |
COMM7010 Komunikacijos tyrimo pagrindai Komunikacijos tyrimų metodai ir metodai COMM7040 tarpkultūrinio bendravimo problemos # (CEF: 21Z09624-9) COMM7050 Žiniasklaida ir ryšiai Kinijos visuomenėse COMM7060 įmonių komunikacijos problemos (CEF: 21Z09623-0) COMM7130 Žiniasklaidos ir komunikacijos globalizacija COMM7160 Organizacinis bendravimas COMM7170 Komunikacijos kampanijos seminaras Nr. (CEF: 28Z03257-6) COMM7180 žiniasklaidos teisė ir etika COMM7190 masinės komunikacijos klausimai ir atvejai COMM7200 Naujos žiniasklaidos dirbtuvės # (CEF: 28Z03258-4) COMM7220 Reklamos valdymas COMM7230 Rašymas multimedijos viešiesiems ryšiams # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Žiniasklaidos rinkos COMM7250 strateginiai viešieji ryšiai ir krizių valdymo # (CEF: 21Z09622-2) „COMM7270“ žiniasklaidos politika ir nuostatai COMM7280 Ryšių technologijos ir žiniasklaidos organizacijos COMM7300 Vartotojų įžvalgos COMM7310 tarptautinė reklama COMM7510 viešasis administravimas ir žiniasklaida COMM7550 reklama Kinijoje COMM7560 Politinė komunikacija ir viešoji nuomonė COMM7570 "Jaunimas, žiniasklaida ir vartojimas" COMM7580 socialinės žiniasklaidos rinkodara (CEF: 21Z09621-4) COMM7610 Socialinių paslaugų rinkodara ir komunikacija COMM7620 Socialinės žiniasklaidos ir internetiniai socialiniai tinklai COMM7750 Socialinių tinklų naudojimas: "Communications Professional" COMM7760 Reklama ir visuomenė COMM7770 Duomenų vizualizacija COMM7780 "Didžiosios" duomenų analizė žiniasklaidai ir bendravimui COMM7790 Bendravimas ir technologijos COMM7800 Naujų medijų dizainas ir bendravimas COMM7810 Brendis | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Verslo mokyklos pasirenkamieji
Kursas | Vienetai |
HRM7600 Pasaulinis žmogiškųjų išteklių valdymas MGNT7280 Pokyčių valdymas MKT7100 Marketingo komunikacijos ir internetinės žiniasklaidos valdymas MKT7130 paslaugų rinkodaros valdymas | 3 3 3 3 |
Pasirenkamieji kursai (siūlomi pagal kitas programas - ribota kvota ir kvotų skaičius, priimtas pagal programas siūlančias programas)
Mokiniams leidžiama paimti ne daugiau kaip 6 vienetus šioje kategorijoje
Kursas | Vienetai |
ACCT7770 įmonių apskaita ACCT7780 įmonių teisė ACCT7820 Mokesčiai AF7410 Filmų, televizijos ir naujosios medijos finansinis valdymas AF7450 Gamybos ir rinkos atvejų tyrimai „CTV7220“ pasaulio kinas: istorija, estetika ir kultūros problemos CTV7230 universiteto seminaras apie naujus Kinijos bangas CTV7250 aukštojo mokslo seminaras apie Honkongo televiziją CTV7270 Dabartinės Azijos žiniasklaidos problemos CTV7290 Šiuolaikinio meno kritika CTV7370 Direktorių kinematografija CTV7380 dramaturgija ir režisūra JOUR7010 Tarptautinių ryšių teorija ir praktika JOUR7020 palyginamosios ir tarptautinės naujienos JOUR7030 Žiniasklaidos ir komunikacijos tyrimų metodai JOUR7040 Multimedia žurnalistika JOUR7070 Žurnalistikos ir komunikacijos teorijos JOUR7080 Tarptautinių žinių aktualijos ir atvejų tyrimai JOUR7090 Tarptautinių naujienų vertimas JOUR7110 Pranešimas apie tarptautinį konfliktą JOUR7120 Tarptautinė verslo ir finansinė atskaitomybė JOUR7140 Globalizacija, ekonomika ir finansai JOUR7250 Pranešimas apie Kiniją ir Honkongą JOUR7260 Atskaitomybė apie Pietryčių Aziją JOUR7270 Verslumo žurnalistika | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# CEF kompensuojami kursai
Priėmimo sąlygos
Programa bus naudinga šiems studentams: bakalauro laipsnio turėtojai, kurie dirba žiniasklaidos organizacijose arba viešojo arba privataus sektoriaus komunikacijos funkcijose, arba kurie siekia tokių pozicijų ir kurie žiūri į išsamų žiniasklaidos pramonės supratimą ir valdymas, nes jie padeda vadovaujančiam vadovavimui jų karjeroje ir visuomenėje.
Norint gauti priėmimą, pareiškėjai turi atitikti šiuos reikalavimus:
- turintis pripažinto universiteto ar panašios institucijos bakalauro laipsnį;
- Pareiškėjai, kurių pirmasis laipsnis yra gaunamas iš institucijos, kurioje mokomoji medžiaga nėra anglų, turėtų atitikti šiuos minimalius anglų kalbos reikalavimus:
- TOEFL balas 550 (popierinis testas) arba 213 (kompiuterinis testas) arba 79 (internetinis testas); arba
- Bendra 6,5 tarptautinė anglų kalbos testavimo sistema (IELTS).
- pageidautina profesinė patirtis;
- gebėjimas parodyti akademinių pasiekimų ir gebėjimų įrodymus.
Mes priimame besikeičiančią priėmimo politiką ir atidaro paraiškų teikimo langą nuo lapkričio vidurio iki birželio pabaigos (dažniausiai pirmojo etapo lapkričio-sausio mėnesiais, antrojo etapo vasario-birželio mėn.). Gali būti, kad jūsų nauda būtų taikoma kuo anksčiau, nes langas gali uždaryti anksčiau, kai visi taškai užpildomi.
Jei kandidatas bus įtrauktas į sąrašą, pareiškėjai gali būti apklausiami komunikacijos mokyklos.
Studijų trukmė
Programa gali būti vykdoma visą darbo dieną per vienerius metus arba ne visą darbo dieną per dvejus metus. Didžiausias leistinas ilgas ir dieninio darbo laikas yra 24 ir 36 mėnesiai.
Internetinė programa
Reikalingi dokumentai:
- vienas visų oficialių egzaminų ir laipsnių pažymių egzempliorius;
- vienas oficialių testų rezultatų egzempliorius;
- dvi konfidencialios rekomendacijos formos arba žinynai iš asmenų, susipažinančių su pareiškėjo akademiniu pasiekimu ir (arba) profesiniu darbu (teisėjai turi turėti galimybę kalbėti apie pareiškėjo sugebėjimą atlikti akademinį darbą aukštesniu lygmeniu); ir
- 500 žodžių asmens pareiškimas anglų kalba, kuriame išdėstyti akademiniai interesai ir tikslai;
- pavyzdinis anglų kalbos rašymas, žurnalistikos ar akademinis;
- Asmeniniai duomenys: pareiškėjo kilmės šalies išduoto paso ar asmens tapatybės dokumento kopija.
Trumpai pateiktus kandidatus gali apklausti fakulteto kolegija.
Mokestis už mokslą
145 000 HK (per metus vienerius metus dirbantis visą dieną dirbantis studentas)
60 000 HK (per metus dvejų metų neakivaizdiniam studentui) (tik vietiniai Honkongo studentai)
Stipendijos
Antrasis semestras už nuopelnus grįstą stipendiją bus skiriamas studentams, turintiems aukštą akademinį pasiekimą per pirmąjį semestrą. Apdovanoti studentai gauna nuo 10 000 iki 20 000 JAV dolerių.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Žiniasklaidos turinio kūrimo magistras
- Wrocław, Lenkija
MSc Media Management
- Stirling, Jungtinė Karalystė
Masinės komunikacijos magistras – žiniasklaidos lyderystė
- Richmond, Jungtinės Amerikos Valstijos