Meno magistras mokymosi ir mąstymo srityse
The Graduate Institute
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Bethany, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Apžvalga
Mokymosi ir mąstymo meno magistras (MALT) yra 36 kreditų studijų programa, apimanti švietimo filosofiją, orientuotą į santykius, holizmą ir prasmę. MALT lemia naujos kultūros ugdymo sukūrimas, kuris plėtoja žinias, įgūdžius, kompetencijas ir vaizduotę nuolatiniam pasauliui. Siekiant šio tikslo, programa skatina kolegialaus mokymosi bendruomenės atsiradimą, kurio tikslas - sukurti naują prasmę konstruktyvistiniu ir tarpdisciplininiu kontekstu.
MALT's Postmodernio mokymosi modelio tikslas yra skatinti naują mokymosi kultūrą per šešias pagrindines temas:
- Skatinti prasmingus ir alternatyvius mokymosi ir mąstymo būdus, kurie paskatintų tai, ką visapusiškas pedagogas Douglasas Sloanas vadina įžvalga-vaizduotė. Sloanas apibūdina įžvalgą-vaizduotę kaip "... suvokimo aktą, į kurį patenka intensyvi energija ir aistra, kuri įsiskverbia ir pašalina esamas mintis kliūtis ir atleidžia protą dirbti naujomis priemonėmis ir kryptimis. "Insight" skelbia save kaip visumą ..., į kurią įeina naujos vaizduotės formos ir naujos tvarkos ... "
- Iš naujo apibrėžkite "besimokančiojo" ir "mokytojo" kaip bendrai kūrėjų vaidmenį dalyvaujant mokymosi ir mąstymo sistemai.
- Transcend dabartinį vakarietišką modernistinį mintis, priimdami naują dalyvavimo pasaulėžiūrą, pagal kurį besimokantieji skatina, palaiko ir skatina dinamišką prasmingo mokymosi ir mąstymo procesą.
- Iškirpti dirbtines kliūtis žinant, kad mes vadiname "disciplinomis" ir atkreipiame dėmesį į tarpusavyje įveikiančius ir susipyniusius procesus, kurie yra vieningi pagrindai visoms žinių sistemoms.
- Atnaujinkite, ką reiškia būti "mokytoju", kurio vaidmuo yra "išgauti" natūralius polinkius ir sugebėjimus, o ne "supilti" informaciją. Šis naujas tarpininko ir trenerio vaidmuo skatina aktyvų informacijos apdorojimą į žinias ir galiausiai į supratimą.
- Ištyrinėkite kitus žmogiškosios patirties aspektus: išskyrus loginius ir lingvistinius žinojimo būdus, įskaitant, bet neapsiribojant, "Howard Gardner" daugybės intelekto ir penkių protų ateitį, taip pat Daniel Pink "dešiniojo smegenų" įgūdžius, kad būtų skatinamas vystymasis naujos kartos kūrėjų, kurie "... menininkai, išradėjai, dizaineriai, pasakotojai, globėjai, pasiaukojantys, dideli vaizdiniai mąstytojai, dabar gaus naudingiausius visuomenės privalumus ir pasidalins didžiausiomis džiaugsmis ..."
"Menų mokymosi ir mąstymo studijų magistras" programa turi tris pagrindinius komponentus:
1. Programos dalyviai yra pristatomi į kritišką Amerikos išsilavinimo tyrimą, ypatingą dėmesį skiriant tai, kad dabartinis modelis palieka studentus nepalankioje padėtyje, kurį galima ištaisyti tik esant reikšmingiems pokyčiams, susijusiems su mūsų mokymosi ir mąstymo struktūros ir požiūriu. Šiandien, labiau nei kada nors anksčiau, reikia keisti tai, kaip mes suprantame, ko reikia šiuolaikinei jaunimui, kad galėtų dalyvauti labiau mokydamiesi ir ugdydami gebėjimus, reikalingus tam, kad taptų savireguliuojamais besimokančiaisiais.
2. MALT siūlo mokytojams sistemą realiai ir veiksmingai edukacinei transformacijai. Ši sistema apima perėjimą prie labiau postmodernio proceso ir besimokančiųjų grindžiamo požiūrio į švietimą, kuris, skirtingai nuo dabartinio "vieno dydžio visiems" modelio, suteikia konstruktyvizmo mokymosi galimybes įvairioms ir unikalioms besimokančiųjų populiacijoms.
3. Bendras ugdymo turinys grindžiamas laipsnišku postmoderniu principu ir pateikiamas suformuluotoje, apibendrintoje ir nuoseklioje serijose, pagal kurią mokymosi ir mąstymo pobūdis pateikiamas kaip holistinis, kylantis ir kūrybiškas procesas. Todėl programos srautas laikui bėgant kyla iš šių patalpų:
- Pažinimas yra tiesiogiai susijęs su mūsų emocijomis ir todėl suteikia mums "langus", kad geriau suprastume, kaip mes mokomės ir galvojame kaip kūrybingi dalykai.
- Postmodernis pedagogas užginčija tradicinę sąvoką, kad klasės turi veikti pagal griežtą ugdymo turinį, pagrįstą mokymosi rezultatais. Jie greičiau pripažįsta ir skatina mokymą, remdamiesi švietimo srities mokslininkų, tokių kaip Howard Gardner, Lev Vygotsky, David Ausubel, Tony Wagner, Ken Robinson, Elliott Eisner ir kt., Įžvalgomis.
- Iš šios naujos perspektyvos besimokantieji nėra suvokiami kaip atsijungę nuo mokymosi aplinkos. Priešingai, besimokantis asmuo yra mokymosi sistemos dalyvis, kurį sudaro mokytojai, studentai ir socialinė-fizinė mokymosi aplinka, kurioje jie yra įtraukti.
- Čia siūloma postmodernioji sistema siekia kontekstualizuoti mokymąsi skatindama mokinius susipažinti su ryšiais ir tokiu būdu integruoti mokymąsi vienoje srityje su kitu. Ši sistema skatina didesnį mąstymą, taip pat kritinius ir kūrybinius mąstymo gebėjimus.
- Be to, ši sistema apima tarp subjektyvius mainus, kurie įvyksta tarp visų besimokančiųjų jų aplinkoje. Užuot žiūrint į mokymąsi kaip asmeninę ir subjektyvią patirtį, postmodernistinė epistemologija supranta mokymąsi kaip socialinį ir tarpusavio procesą. Šiame kontekste mokymasis yra naujas procesas, grindžiamas prielaida, kad klases veikia geriausiai, kai egzistuoja disonanso ir chaoso veiksnys, išleisiantis "mokymosi aplinkos jautrumą pradinėms sąlygoms".
- Asmenys yra unikalūs besimokantieji, turintys skirtingą ankstesnę patirtį, polinkius ir koncepcines schemas. Besimokantieji siekia sukurti prasmę, sąveikaudami su kitais ir jų aplinka.
- Mūsų ketinimai, motyvacijos ir asmenybė atsiranda dėl mūsų paveldimų tendencijų (gamta) ir mūsų patirties ("Nurture") sąveikos. Laikui bėgant šių tendencijų ir patirties sankaupa sukuria unikalų įsitikinimų rinkinį. Tačiau daugelis mūsų įsitikinimų lieka žemiau mūsų sąmoningo sąmoningumo. Todėl besimokančiųjų pokytis ir transformavimas gali prasidėti tik tada, kai mes gauname prieigą prie memečių, metaforų ir mitų, apimančių mūsų unikalų asmenišką pasaulėžiūrą, kilmę.
Programa skirta:
- Mokytojai ir pedagogai, norintys išplėsti savo profesinių žinių ir įgūdžių ribas, ištirti naujus mokymosi ir mąstymo būdus bei ryšius su savo mokiniais, kurie suteikia jiems patirties mokymosi galimybes, skatinančias plėtoti ne tik jų žinias, bet ir jų savimonę ir gyvenimo įgūdžius.
- Moterys ir vyrai, kurie ieško mąstymo, mokymosi ir prasmingumo šaltinių ir procesų, norintys tapti mokymosi bendruomenės nariais, kurie dalyvauja patirtoje ir konstruktyvistinėje veikloje, skirtą suprasti žinojimo būdus ir esmines koncepcijas, kurių pagrindas yra jie suvokia, mąsta ir elgiasi.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Magistrantūros Apskaitos Ir Finansų
- Sheffield, Jungtinė Karalystė
Msc mokymo programoje (atvirojo ir nuotolinio mokymo)
- Washington, Jungtinės Amerikos Valstijos
- Gambia Online, Gambija
Edukologijos magistras (M.ed.)
- Online United Kingdom