Menų, kultūros, žiniasklaidos ir pramogų ekonomikos ir vadybos magistrantūra
University Bocconi
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 13 474 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ši programa remiasi trimis pagrindiniais ištekliais:
- Bocconi tarptautinė reputacija moksliniams tyrimams ir mokymui ekonomikos, vadybos ir teisės srityse
- Milanas, jo ekonominis gyvybingumas ir energingas kūrybiškumas
- Italija, su savo menine ir kultūrine tradicija.
Šie elementai yra idealus pasirengimas rengiant studentus tarptautinei karjerai kaip vadovams, verslininkams ir profesionalams srityse, kurios paprastai vadinamos kūrybinėmis industrijomis, įskaitant vaizduojamąjį meną, vaizduojamąjį meną, kiną, žiniasklaidą, leidybą, pramogas, turizmą, madą , dizainas ir prabanga.
Pastaraisiais dešimtmečiais šie sektoriai turėjo ir toliau atlieka pagrindinį vaidmenį daugelio šalių ekonominėje plėtroje: šis vaidmuo yra susijęs su jų gebėjimu gaminti ekonominę vertę ir pagerinti jų patrauklumą, taip padidinant socialinę gerovę ir kokybę. gyvenimas.
Pagrindinius kursus papildo seminarai, kurie padeda dalyviams visiškai suprasti kiekvieno pramoninio ir ne pramoninio meno ir kultūros sektoriaus pogrindžio dinamiką. Seminarai apima praktiko perspektyvą ir žemesnį požiūrį, nes pagrindinės paskaitos ir atvejų diskusijos yra sustiprintos su skirtingais apsilankymais ne miesteliuose, įvairiuose susitikimuose su vadovais ir specialistais, užsakytais verslo projektais ir lauko tyrimais dėl iškylančių klausimų ir iššūkių kūrybiniam verslui ir susiduria su meno ir kultūros sričių viešojo sektoriaus organizacijomis.
Absolventai galės integruoti ekonominių ir valdymo metodų bei priemonių naudojimą, suprasdami konkrečią kūrybinių industrijų dinamiką ir sudėtingumą.
Programos struktūra
Programa susideda iš dviejų skirtingų blokų: pagrindinių reikalavimų ir didžiųjų bendrovių.
Pirmame skyriuje studentai plėtos pažangias žinias ir kompetencijas intelektinės nuosavybės teisių, duomenų analizės, strateginio valdymo ir įmonių valdymo, lyginamosios kultūros politikos ir lėšų rinkimo, projektų ir renginių valdymo, vartotojų santykių valdymo ir kultūrinio tarpininkavimo, veiklos valdymo ir vertinimo srityse. .
Antruoju bloku studentai pasirinks vieną pagrindinį (įskaitant privalomus ir pasirenkamuosius kursus) ir praktinius seminarus, kuriuose siekiama geriau apibrėžti ir specializuoti studentų įgūdžius ir profesinę orientaciją įvairiose kūrybos ekonomikos srityse ir kryptyse.
PIRMI METAI ne Bocconi (Milanas) |
Pirmas semestras
Pagrindinės temos:
- Strateginis valdymas ir kultūrinis verslumas
- Tarptautinis nuosavybės teisė
- Ryšių su klientais rinkodara meno srityje
- Veiklos matavimas ir įvertinimas
Antroji pusmetis
Pagrindinės temos:
- Lėšų rinkimo valdymas
- Lyginamoji kultūros politika
- Komandos ir projektų valdymas
- Kultūros studijos
- Pagrindinis seminaras
Studentai gaus plataus ir tarpdisciplininio pasirengimo: pagrindiniai kursai orientuojasi į tai, kas yra kitokia ir svarbi, dirbant vadybininkams ir verslininkams kultūros sektoriuje.
ANTRI METAI Bockonyje (Milane) ir (arba) užsienyje |
Majorai
- Meno rinka, paveldas ir kultūra
- Miestai, turizmas ir renginiai
- Mada ir dizainas
- Žiniasklaida
- Scenos menai ir pramogos
Studijų užsienyje programos
- Dvigubi laipsniai su:
CBS Kopenhagos verslo mokyklos (Kopenhaga, Danija)
HEC École des Hautes Etudes Commerciales (Paryžius, Prancūzija)
Pietų metodistų universitetas / "HEC Montréal" (Dalasas, JAV / Monrealis, Kanada)
- Keitimo programos
Stažuotė (privaloma)
Užsienio kalbos (dvi kalbos)
Disertacija
Mokymosi tikslai
Menų, kultūros, žiniasklaidos ir pramogų ekonomikos ir vadybos magistras turi šiuos švietimo tikslus:
- verslo rengimas (valdymo kontrolė, planavimo valdymas, rinkodara, vyriausybė ir strategija), atsižvelgiant į įvairias verslo funkcijas, siekiant dirbti šiuolaikinio meno, kultūros paveldo, žiniasklaidos, turizmo, šou verslo ir mados srityse; ir suprasti meno ir kultūros raida;
- užtikrinti vieningą supratimą įvairiuose meno, kultūros, žiniasklaidos ir pramogų sektoriuose, ypač pasirinkus tos pačios srities bendrovių strategiją, valdymą ir ekonominį pobūdį;
- baigti verslo ir teisinius tyrimus, suteikiant kompetencijas dalykų, kaip ekonomikos, kiekybinių ir teisinių dalykų, siekiant plėtoti tarpdisciplininių problemų analizės įgūdžius;
- plėtojant elgesio įgūdžius per ad hoc seminarus ir per į / iš klasės veiklą, susijusią su kursais, būtent bendravimo, bendravimo įgūdžių, sprendžiant sudėtingus klausimus;
- skatinti sklandų anglų kalbos mokėjimą dirbti efektyviai ir efektyviai; antrosios ES kalbos mokėjimas (italų kalba ne italų kalbos gimtoji kalba). Galiausiai paskatinti plataus masto kultūrą, kuriant kritinį mąstymą ir plėtojant pažangiausias temas.
Karjeros galimybės
Absolventai paprastai siūlo karjeros galimybes šiose specializuotose srityse: kultūros paveldo ir meno rinkos; žiniasklaida (televizija, kinas, radijas, tradicinė leidyba ir daugialypė terpė, muzikos pramonė); komunikacija; redagavimas ir žiniasklaida; gyvi pramogos; turizmas; mados ir dizaino.
Tipiški profesiniai profiliai šiuose sektoriuose yra šie:
- Verslininkai, laisvai samdomi specialistai, konsultantai kultūros paveldo, komunikacijos, pramogos, žiniasklaida ir mados srityse
- Ryšių, radijo, televizijos ir kino valdytojai, leidyba ir naujos žiniasklaidos priemonės, mados, pramogų ir gyvos muzikos atlikimo kompanijos
- Kultūros, muziejų, archyvavimo, archeologijos ir turizmo fondų bei institucijų vadovai
- Meno ir kultūros paveldo vertinimo ir priežiūros specialistai
- Programų tvarkaraščių vadovai komunikacijos kompanijose
- "Royalty" valdytojai
- Vidaus ir išorės komunikacijos vadovai
- Pramogų ir festivalių organizatoriai
- Kultūros turizmo ekspertai
- Ekspertai konsorciumo veiklai (menai, kultūra, sportas ir bendravimas)
- Teminių parkų planuotojai ir kūrėjai
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Menų magistras (menas ir kultūrinis verslumas)
- Singapore, Singapūras
Meno vadybos, visuomenės ir kūrybinio verslumo magistras
- Helsinki, Suomija
Meno ir kultūros paveldo vadybos magistras
- Rome, Italija
- Italy Online, Italija