PCEO pažengusieji matematikos magistrai ir mokytojų rengimas (matematikos specialybė)
Universidad de Murcia
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Murcia, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
18 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 1 892 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 2810,92 EUR: tarptautiniai studentai. Šiame puslapyje esantys duomenys nėra oficialūs, tik orientaciniai. Norėdami gauti daugiau informacijos susisiekite su atitinkamo centro sekretoriatu.
Įvadas
Šį bendrą planą sukūrė Universidad de Murcia kad studentai galėtų įgyti abu laipsnius, įgydami i) tyrimų pradžią, kad vėliau galėtų įstoti į doktorantūros programą, ii) mokytojų rengimą ir iii) profesinis tobulėjimas.
Įgijus tiek pažengusiųjų matematikos (MMA) magistro laipsnius, tiek mokytojų rengimo matematikos laipsnį, matematikos specialybę (DFP) įgyjama įregistravus bent 52 MFP, nurodytus reglamentų I priede, ir 36 kreditų. MMA, kuris atitiks visus privalomus vienos iš penkių specialybių kreditus (tai yra 18 TFM kreditų ir 18 specialybės dalykų kreditų) arba 18 TFM kreditų ir 18 dalykų kreditų, kad būtų išlaikomi bent tie specialybės dalykai, kurie naudojami pirmoje pripažinimo lentelėje II priede. Likusios kiekvieno meistro temos bus automatiškai atpažįstamos pagal pripažinimo lenteles, pateiktas II priede. Studentai, pasirinkę antrąją MMA alternatyvą, tai yra, 18 kreditų iš TFM ir 18 kreditų iš įvairių specialybių dalykų, privalo priimti ne mažiau kaip 18 kreditų, kurie neapima algebrinės geometrijos, taikomosios matematinės analizės (II), geometrinės analizės. , Vietovė, paskirstymas ir gabenimas bei Bajeso statistika, nes tai yra dalykai, kuriuos pripažįsta DFP (žr. Antrąją lentelę II priedo skirsnyje „Be specialybės“).
Nors šis bendras maršrutas yra skirtas baigti per vienerius metus, studentai neprivalo registruotis iš 36 MMA kreditų į vieną kursą. Tačiau norėdami įsitikinti, kad MFP yra įgyjami kurso pabaigoje, jie privalo priimti bent tuos dalykus, kurie būtini norint atpažinti 8 nebaigtus MFP kreditus, kaip aprašyta ankstesnėje pastraipoje.
Panašiai bet kuris studentas, įgijęs MFP ankstesniame kurse, gali potencialiai pasinaudoti jungtinio laipsnio pranašumais, nors tam jie turės prašyti atitinkamo kreditų pripažinimo MMA akademinei komisijai ir suteikti tai.
Studentai, kurie kreipiasi dėl stipendijos į Švietimo, kultūros ir sporto ministeriją, kad galėtų susimokėti už magistro studijas, turėtų nepamiršti, kad kreiptis dėl didžiausios sumos galima tik tuo atveju, jei jie yra įstoję į ne mažiau kaip 60 kreditų magistro laipsnį. Todėl, net jei jie mokysis vienu metu, jie turės įstoti į visą MFP.
Meistro byla
Mokymo centras: | Ugdymo ir Matematikos fakultetas |
Mokymo tipas: | Akis į akį |
Kalba: | Ispanų kalba |
Trukmė: | 1,5 metų |
ECTS kreditai: | 88 |
Pavadinimas: | Finansų magistras |
Stipendijos, stipendijos ir mobilumas: | Nacionalinis / tarptautinis |
Vieno kredito kaina: |
|
Pagrindimas
Pažangios matematikos magistro laipsnio aprašymas
Magistro laipsnio patrauklumą galima pateisinti finansų rinkų rafinuotumu, didėjančia kredito rinkų svarba, nuolatiniais inovacijų procesais finansiniuose produktuose, veiksniais, kurie, be kita ko, pabrėžia tvirto mokymo svarbą. finansiniuose reikaluose.
Universiteto mokytojų rengimo magistro laipsnio aprašymas
Tiesioginė nuoroda į siūlomą pavadinimą yra pradinis mokymo kursas, kurį Universidad de Murcia dėsto siekdamas išduoti pedagoginio tinkamumo pažymėjimą (toliau - BŽŪP) daugiau nei 35 metus. Dabartinė teisinė sistema buvo patikėta kiekviename universitete integruotam Švietimo mokslų institutui (toliau - ICE), universiteto studentų (architektų, inžinierių, absolventų, techninių architektų, inžinierių inžinierių ir absolventų, turinčių laipsnį) pedagoginiam ir didaktiniam rengimui. ), kurie siekė atsisakyti vidurinio išsilavinimo ir nustatė dviejų BŽŪP pakopų baigimą kaip esminį reikalavimą, kad būtų leista įstoti į minėto lygio mokymo įstaigas, išskyrus laipsnius, į kuriuos įeina lygiavertis mokymas, taip pat kitus įstatymų numatytais atvejais.
Vis dėlto nereikia pamiršti, kad dar vienas priešais nurodytą referentą yra pradinių vidurinių mokytojų rengimo kursai (FIPES), kuriuos moko Vidurinių mokyklų mokymo mokykla (Mursijos delegacija) ir kurių studijų planas buvo susideda iš trijų blokų: švietimo prielaidos, specialioji didaktika ir praktika. Seniausios bylos (pagal Universidad de Murcia ICE bylas) yra 1963/1964 mokslo metai. Liepos 24 d. Dekretas Nr. 1678/1969 dėl švietimo mokslų institutų įsteigimo (BOE Nr. 195, 1969 8 8), remiantis Bendrojo ugdymo įstatymo nuostatomis, valstybiniuose universitetuose ICE, patikėdamas joms, be kitų misijų, tas, kurias vykdė Vidurinių mokyklų mokytojų rengimo mokykla, kurios vėliau bus užgesintos.
kompetencijos
Aukštosios matematikos universitetinis magistro laipsnis
Pagrindinės kompetencijos
- Žinios ir supratimas, kad suteiktų pagrindą arba galimybę už originalumą kuriant ir / arba taikant idėjas, dažnai mokslinių tyrimų kontekste.
- Kad studentai gali taikyti savo žinias ir gebėjimą spręsti problemas naujoje ar nepažįstamoje aplinkoje per platesnius (ar kelių) kontekstuose, susijusių su jų studijų srities.
- Studentai galės integruoti žinias ir valdyti sudėtingas, ir suformuluoti sprendimus remiantis informacija, kuri buvo neišsamūs arba ribotas, apima atspindžių socialines ir etines pareigas, susijusias su jų žinių ir sprendimų taikymo.
- Kad studentai žinotų, kaip aiškiai ir nedviprasmiškai perteikti savo išvadas ir žinias bei pagrindines priežastis, palaikančias juos specializuotoms ir nespecializuotoms auditorijoms.
- Šie studentai turi mokymosi įgūdžių, kurie leidžia jiems tęsti studijas tokiu būdu, kuris bus daugiausia savireguliacinis arba savarankiškas.
bendrieji gebėjimai
- Gebėjimas pritaikyti matematikos metodus įvairiose profesinėse veiklose.
- Gebėjimas pritaikyti matematinius metodus kuriant R + D + i projektus.
- Gebėjimas taikyti matematinio tyrimo metodus įvairiose srityse, tiek pagrindinėje, tiek taikomojoje matematikoje.
- Gebėjimas pritaikyti įgytas žinias sprendžiant problemas naujose ar mažai žinomose aplinkose tiek matematikoje, tiek bendrame ar daugiadalykiame kontekste, susijusiame su jų specialybe. („Meces“ / BOE (a)).
- Gebėjimas integruoti žinias ir susidurti su tuo, kad remiantis nepilna ar ribota informacija formuluojant sprendimus ir spėliones sudėtinga pritaikyti matematinius metodus ir žinias. („Meces“ / BOE (b)).
- Žinoti, kaip aiškiai ir nedviprasmiškai perduoti išvadas ir naujausias žinias bei priežastis, kurios jas palaiko specializuotai ir nespecializuotai auditorijai. („Meces“ / BOE (c))
- Turi mokymosi įgūdžių, leidžiančių tęsti būsimas studijas savarankiškai arba savarankiškai. („Meces“ / BOE (d))
- Gebėjimas dirbti grupėse ir daugiadalykėse komandose.
specifiniai įgūdžiai
- Turėti teorinių ir praktinių matematikos žinių srities žinių, kad galėtų patekti į doktorantūros studijas ir baigti daktaro disertaciją.
- Gebėti kritiškai skaityti specializuotus ar tiriamuosius darbus ir įtraukti rezultatus į savo darbą.
- Gebėjimas apibendrinti ir analizuoti informaciją apie įvairias procedūras, atlikti loginį pagrindimą ir nustatyti klaidas.
- Gebėjimas perkelti matematikos rezultatus į kitas disciplinas ir veiklą.
- Gebėjimas matematiškai modeliuoti realias ar teorines problemas.
- Išmanyti skiriamąją gebą ir gebėti sudaryti tiriamųjų matematinių modelių skiriamąją gebą.
- Tvarkykite kompiuterinius įrankius, kurie padeda išspręsti tiriamas problemas.
Universiteto mokytojų rengimo magistro laipsnis
RD 1393/2007, spalio 29 d., Nustatančio oficialiojo universitetinio išsilavinimo organizavimą (BOE, 2007 m. Spalio 30 d.), I priedo 3.3 punkte nurodytos pagrindinės magistro studijų kompetencijos.
Gruodžio 27 d. UŽSAKYMAS ECI / 3858/2007, nustatantis oficialių universitetinių laipsnių, leidžiančių įgyti privalomojo vidurinio ugdymo mokytojo ir bakalaureato, profesinio mokymo ir mokymo profesijas, tikrinimo reikalavimus. Kalbos. (BOE, 2007 m. Gruodžio 29 d.) Į 3 skyrių įtraukiami įgūdžiai, kuriuos studentai turi įgyti.
Atsižvelgiant į konkrečias bendrojo modulio kompetencijas, susijusias su atitinkamais dalykais, siūloma:
Dalykas asmenybės mokymasis ir raida.
- Žinoti studentų savybes, jų socialines aplinkybes ir motyvaciją.
- Suprasti šių mokinių asmenybės raidą ir galimas disfunkcijas, turinčias įtakos mokymuisi.
- Parengti pasiūlymus, pagrįstus žinių, įgūdžių ir intelektinių bei emocinių įgūdžių įgijimu.
- Identifikuokite ir suplanuokite švietimo situacijų, turinčių įtakos mokiniams, turintiems skirtingus gebėjimus ir mokymosi ritmą, sprendimą.
Dalyko procesai ir ugdymo kontekstas
- Žinoti sąveikos ir komunikacijos procesus klasėje ir centre, spręsti ir spręsti galimas problemas.
- Žinoti mūsų šalies švietimo sistemos istorinę raidą.
- Žinoti ir taikyti išteklius ir informacijos strategijas, kuravimą ir akademinę bei profesinę orientaciją.
- Skatinti emocinio ugdymo, vertybių ir piliečių mokymo veiksmus.
- Dalyvaukite nustatant švietimo projektą ir bendrą centro veiklą pagal kokybės gerinimo, dėmesio įvairovei, mokymosi problemų prevencijos ir sambūvio kriterijus.
Visuomenė, šeima ir švietimas
- Susieti švietimą su aplinka ir suprasti šeimos ir bendruomenės švietėjišką vaidmenį įgyjant įgūdžius ir mokantis, taip pat mokantis gerbti teises ir laisves, užtikrinant lygias vyrų ir moterų teises ir galimybes. ir vienodą požiūrį į neįgalius žmones bei jų nediskriminavimą.
- Žinoti šeimos istorinę raidą, įvairius jos tipus ir šeimos konteksto paplitimą ugdyme.
- Įgyti socialinių santykių ir šeimos orientavimo įgūdžių.
Konkretaus modulio kompetencijos skirtinguose dalykuose:
Dalyko drausmės mokymo priedai
- Žinoti specializaciją atitinkančių dalykų formuojamąją ir kultūrinę vertę.
- Žinokite atitinkamų mokymų turinį.
- Žinoti tiriamųjų istoriją ir naujausius pokyčius bei jų perspektyvas, kad būtų galima perduoti dinamišką jų viziją.
- Žinoti kontekstus ir situacijas, kuriose naudojamas arba taikomas įvairus ugdymo turinys.
Be to, profesinei specialybei:
- Žinoti darbo pasaulio raidą, visuomenės ir darbo sąveiką bei gyvenimo kokybę, taip pat poreikį įgyti tinkamą mokymą, kad būtų galima prisitaikyti prie pokyčių ir transformacijų, kurių gali prireikti profesijose.
Taip pat pagal švietimo orientacijos specialybę:
- Žinoti mokymosi ir sambūvio problemų prevencijos procesus ir išteklius, vertinimo ir akademinės bei profesinės orientacijos procesus.
Dalykų mokymasis ir mokymas atitinkamų dalykų
- Žinoti atitinkamų dalykų mokymo ir mokymosi teorinius ir praktinius pokyčius.
- Pertvarkykite mokymo programas į darbo ir veiklos programas.
- Įgyti atrankos kriterijus ir mokomosios medžiagos kūrimą.
- Skatinti aplinką, palengvinančią mokymąsi ir vertinantį studentų indėlį.
- Integruoti garso ir vaizdo bei daugialypės terpės komunikacijos mokymą į mokymo (si) procesą
- Žinokite strategijas ir vertinimo metodus ir suprasite, kad vertinimas yra reguliavimo priemonė ir pastangų skatinimas.
Dalykas Mokymo inovacijos ir švietimo tyrimų inicijavimas
- Žinoti ir taikyti novatoriškus mokymo pasiūlymus specializacijos srityje.
- Kritiškai analizuokite mokymo rezultatus, gerąją patirtį ir patarimus naudodami kokybės rodiklius.
- Išsiaiškinti problemas, susijusias su specializacijos dalykų mokymu ir mokymu, bei pasiūlyti alternatyvas ir sprendimus.
- Žino ir taiko pagrindines švietimo tyrimų ir vertinimo metodikas bei metodus ir geba kurti ir plėtoti tyrimų, inovacijų ir vertinimo projektus.
Praktikos modulio ir magistro darbo kompetencijos
- Įgyti patirties planuojant, dėstant ir vertinant dalykus, atitinkančius specializaciją.
- Įgyti gerą žodinės ir rašytinės raiškos įgūdžius mokymo praktikoje.
- Įgyti socialinių įgūdžių ir gebėjimų, reikalingų mokymuisi ir sambūviui palankios aplinkos kūrimui.
- Dalyvaukite tobulinimo pasiūlymuose įvairiose veiklos srityse, remiantis refleksija, paremta praktika.
- Žinoti švietimo centro realybę ir dalyvauti atitinkamuose skyriuose.
Be to, profesinei specialybei:
- Žinoti gamybos sektorius atitinkančią tipologiją.
- Suprasti įmonėms labiausiai paplitusias organizacines sistemas.
Taip pat pagal švietimo orientacijos specialybę:
- Pratimai atliekant psichodagoginį vertinimą.
- Praktikos patarimas kitiems švietimo specialistams, studentams ir šeimoms.
Baigiu aprašymą
Aukštosios matematikos universitetinis magistro laipsnis
Kvalifikuotas matematikas, skirtas įstoti į doktorantūros programą, gebančią kelti ir spręsti matematikos ir statistikos tyrimų problemas.
Absolventai bus mokomi vykdyti mokslinių tyrimų, plėtros ir inovacijų veiklą ir gebės spręsti sudėtingas problemas, kurioms reikia pažangių matematikos ir statistikos žinių.
Universiteto mokytojų rengimo magistro laipsnis
Žmonės mokėsi tobulinti privalomojo vidurinio ugdymo mokytojo ir bakalauro pažymėjimo, profesinio mokymo ir kalbų mokymo profesiją.