Pakistano istorija yra daugelio kraštų pasakos - arba "STANS", nes Pakistanas reiškia "Land of Pure" į persų ir urdu. Pakistanas, kuris yra pasaulyje 's šeštosios labiausiai apgyvendinta šalis su daugiau kaip 183 milijonų žmonių ir yra įsikūręs į vakarus nuo Indijos ir rytų Afganistano, apima daug didelių miestų istoriją, daugelio kaimo vietovių pasakos, vyriškų pasakos gyvena, ir moterų gyvenimo istoriją.
Svarbu suprasti visus šiuos pasakų, kai Jūs manote, ar reikia mokytis Pakistane, nes suprasti skirtingus Pakistans svarbu suprasti tautos švietimo sistemą. Pakistano federalinė statistikos biuras pranešė, kad 58,5 procentų pakistaniečių buvo raštingi 2011, bet normos svyravo nuo 80,5 proc tarp miesto vyrų iki 35,6 proc tarp kaimo moterų.


Panašūs miesto ir kaimo ir vyrų ir moterų skirtumai egzistavo mokyklos įtraukimo visuose švietimo lygmenyse. UNESCO pranešė , kad 8,9 proc vyrų ir 3,5 procentai moterų buvo universitetų absolventų 2007 m. Taip pat yra didelių neatitikimų raštingumo lygis ir mokymosi rezultatai tarp žmonių iš skirtingų amžiaus grupių su UNESCO ataskaitas, kad 6 proc Pakistano 55 - iki 64 metų amžiaus turėjo aukštąjį išsilavinimą 2007 metais, tačiau 16 procentai 25 - iki 34-metų amžiaus turėjo aukštąjį išsilavinimą.

Įvairios Pakistans sukūrė prieštaringus spaudimus vyriausybę pagerinti švietimą. Istoriškai susiklostė, kad vyriausybė skyrė šiek tiek pinigų švietimui, nepaisant stiprios privačios mokyklos švietimo sistemos trūkumas.Tik 8 proc Pakistano aukštųjų mokyklų studentų yra privačiose mokyklose, palyginti su 47 proc Bangladeše pagal "Švietimo ir Paslaugų augimą", į apie Pietų Azijoje knygos esė.
Iš viso Pakistanas užima 155th iš 194 šalių procentais nuo bendrojo vidaus produkto, kad išleidžiama švietimui su 2.7 proc išleista 2009 metais, atsižvelgiant į Pasaulio banko, bet auga procentas jaunų žmonių, kurie nori išsilavinimą sukelia pokyčius

"Nors Pakistano aukštojo mokslo sistema buvo apleisti du dešimtmečius, 2000-ųjų pradžioje vyriausybė padidino finansavimą ir sukūrė HEC (aukštojo mokslo Komisija)," pagal apie švietimo Pietų Azijoje esė. "Įrašas išaugo prob cantly ir ten buvo tobulinti procedūras ir didesnis dėmesys kokybės ir nuopelnus. Vis dėlto dar daug reikia nuveikti. "