Pasaulinių pardavimų ir rinkodaros magistras
University of Applied Sciences Upper Austria
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Wels, Austrija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Vokiečių kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 363 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* ES / EEE piliečiams
Įvadas
Pasaulinių pardavimų ir rinkodaros magistras
Ar jus domina tarpkultūriniai iššūkiai, kuriuos sukelia pasaulio ekonomikos globalizacija? Ar jus domina darbas eksporto sektoriuje ar netgi norėtumėte išvykti į užsienį ir bent keletą metų gyventi tarptautinį gyvenimą? Austrijos eksporto ekonomikai pavyko nustatyti tarptautinius standartus daugelyje sričių, ypač pramonės įmonių, mašinų ir techninių prekių. Šios pasaulinės operacijos sukuria didelę atitinkamos kvalifikacijos pardavimo ir rinkodaros personalo paklausą. Magistro programa „Pasaulinis pardavimas ir rinkodara“ (GSM) moko jus plėtoti ir valdyti būsimą tarptautinių kompanijų pardavimo, pardavimo valdymo ir rinkodaros veiklą.
Mokymo kalba - ANGLŲ.
„Tarpkultūrinio valdymo ir besivystančių rinkų centras“ taip pat nagrinėja mokslinių tyrimų projektus, susijusius su tarpkultūriniu valdymu.
Informacija
- Laipsnis: verslo magistras (MA)
- Trukmė: 4 semestrai (120 ECTS)
- Metinis suvartojimas: 35
- Organizavimas: visą darbo dieną (nuo trečiadienio iki šeštadienio, leidžiama papildoma ne visą darbo dieną); ne visą darbo dieną (penktadienio popietę ir šeštadienį + viena intensyvi savaitė per metus)
- Priėmimo reikalavimai: baigtas ekonomikos bakalauro arba magistro laipsnis ir anglų kalba.
- Paraiška: internetu ne vėliau kaip iki birželio 30 d. Kadangi ne Europos piliečių terminas yra kovo 31 d.!
- Mokymo kalba: 100 % anglų
- Priėmimo procedūros: Interviu, atvejo tyrimas, testai
- Privalomas semestras užsienyje: galimybė studijuoti viename iš mūsų partnerių universitetų 2 -ojo semestro metu.
Geriausiems studentams taip pat siūlome kelias dvigubo laipsnio galimybes.
Programos rezultatas
Pardavimai ir pardavimų valdymas
Gebėsite konceptualizuoti, vertinti, stumti į priekį ir kontroliuoti strateginius pardavimo sprendimus. Suprasite įvairius dalyko „Pardavimai“ sluoksnius iš, pavyzdžiui, inovacijų, tarpkultūrinio valdymo, pirkimo ir sukursite logiškas alternatyvas iniciatyviems veiksmams sau.
B2B rinkodara
Galėsite kurti ir plėtoti strategines rinkodaros koncepcijas investicinėms prekėms, įskaitant foninius tarpkultūrinius iššūkius. Įgysite gilių žinių apie organizacijos pirkimo elgsenos specifiką ir galėsite priimti su rinkodara susijusius sprendimus, remdamiesi gilia analize.
Tarpkultūrinis pardavimas ir valdymas
Jūs gausite išsamų įvadą į kultūrinius skirtumus ir panašumus visame pasaulyje, kad galėtumėte profesionaliai reaguoti, kai susiduriate su tokio pobūdžio iššūkiais. Privalomas semestras į užsienį ir išvykos suteiks jums dar gilesnių tarpkultūrinių įžvalgų.
Praktiniai įgūdžiai
Kaip „Taikomųjų mokslų universiteto“ programa, mes sujungiame sudėtingą reikalingų mokslinių žinių struktūrą su tiesioginiu pritaikymu realiame pramonės gyvenime, ypač ES kaip vidaus rinkoje ir besivystančiose rinkose.
Valdymo ir vadovavimo įgūdžiai
Specialus modulis suteiks jums galimybę įgyti gerų įžvalgų apie tarptautinio darbo profilio valdymo ir lyderystės iššūkius.
Specializacija
3 semestre programa siūlo intensyvią B2B rinkodaros ir pardavimų valdymo specializaciją, siekiant pagilinti savo žinias šiose srityse.
Programos geografinis dėmesys skiriamas ES kaip „vidaus rinkai“ ir besiformuojančioms rinkoms.
KARJEROS GALIMYBĖS
Pasaulinėms B2B ir paslaugų rinkoms valdyti reikia entuziastingų, į pardavimą orientuotų lyderių asmenybių, gebančių plėtoti ir stumti į priekį sudėtingus pardavimo procesus konkrečioms rinkoms ir jų kultūroms.
Viso to pagrindas yra gilus organizacinės pirkimo elgsenos supratimas ir rinkodaros bei pardavimo koncepcijų, skirtų sudėtingiems produktų ir paslaugų deriniams, skirtiems tarptautinėms rinkoms su tarpkultūriniais iššūkiais, kūrimas ir valdymas.