Pasaulinės rinkodaros magistras
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 3 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 8 400 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* dieninių JK/ES studentų
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Derinant dabartinį akademinį mąstymą ir pramonės praktiką, kad būtų atspindėtas dinamiškas ir tarptautinis pasaulinės rinkodaros pobūdis.
Kurdamas šią programą, universitetas rėmėsi dešimtmečių akademine ir praktine patirtimi rinkodaros srityje, kad gautų laipsnį, atspindintį vis labiau pasaulinę šiuolaikinio verslo dinamiką.
„MSc Global Marketing “ buvo sukurta taip, kad suteiktų jums integruotų žinių apie šiuolaikines pramonėje naudojamas teorijas ir praktiką. Įgysite įrankių ir metodų, reikalingų sėkmingai rinkodaros karjerai kurti augančioje pasaulinėje verslo aplinkoje. Jūs tobulinsite žinias pagrindinėse srityse, įskaitant vartotojų elgesį, rinkodaros planavimą, prekės ženklą ir skaitmeninių technologijų naudojimą. Jūs taip pat gausite visapusišką supratimą apie tarpkultūrinius tarptautinio verslo iššūkius ir ugdysite žinias, rinkodaros žinias ir asmeninius įgūdžius, svarbius pasaulinei rinkodarai.
Magistrantūros pasaulinės rinkodaros programos tikslas - suteikti studentams išsamų supratimą apie kylančias temas ir šiuolaikinius iššūkius, su kuriais susiduria rinkodaros specialistai, veikiantys pasaulinėje aplinkoje, ir strategijas, politiką ir praktiką, kuriomis siekiama išspręsti šias problemas.
Jūs pagerinsite savo studentų įsidarbinimo galimybes dalyvaudami įvairiose mokymo ir mokymosi patirtyse, įskaitant integruotas atvejų studijas, grupinius projektus ir pristatymus bei pramonės pranešėjus.
Programos edukaciniai tikslai
Magistrantūros pasaulinės rinkodaros programos tikslas - suteikti studentams išsamų supratimą apie kylančias temas ir šiuolaikinius iššūkius, su kuriais susiduria rinkodaros specialistai, veikiantys pasaulinėje aplinkoje, ir strategijas, politiką ir praktiką, kuriomis siekiama išspręsti šias problemas. Pagrindinis programos tikslas yra asmeninės ir profesinės studentų kompetencijos ugdymas, akcentuojant atsakingą vadovavimą ir tvarią rinkodaros praktiką.
Nurodytos pasaulinės magistrantūros vertybės turi būti intelektualiai sudėtingos, profesiškai svarbios ir reaguoti į studentų ir pramonės poreikius. Atsižvelgiant į šias vertybes, bendras programos tikslas yra suteikti studentams intelektualiai sudėtingą ir profesiniu požiūriu svarbų išsilavinimą magistro lygmeniui pasaulinės rinkodaros srityje, kuris yra ne tik tarptautiniu mastu svarbus, bet ir tikrai pasaulinis, apimantis visapusišką aprėptį nuo prekės ženklo iki daugialypės terpės. kanalų komunikacija, taip pat strateginis rinkodaros planavimas, kad klientams būtų suteikta naujų produktų ir paslaugų naujovių. Šis magistro laipsnis padidins studentų įsidarbinimo galimybes, dalyvaudamas įvairiose mokymo ir mokymosi patirtyse, įskaitant integruotas atvejų studijas, grupinius projektus ir pristatymus bei pramonės pranešėjus.
Programa siekiama patenkinti studentų, norinčių siekti rinkodaros karjeros pasaulinėje rinkoje, poreikius. Studentai gali būti iš verslo, susijusio su verslu, studijų, kurie nori geriau suprasti pasaulinę rinkodarą, kad padidintų savo karjeros galimybes. Tačiau programa taip pat bus patraukli pareiškėjams, kurie studijavo su verslu nesusijusius dalykus (pvz., Inžineriją, socialinius mokslus, psichologiją ir kt.) Bakalauro lygmeniu. Programa siūloma visą darbo dieną. Ateityje gali būti svarstomas neakivaizdinių studijų variantas. Programos komanda mano, kad programa ar jos moduliai patiks esamiems verslininkams ir dirbantiems vadovams, o komanda nori, kad praktikai galėtų kreiptis. Programa priima paraiškas lankstaus įėjimo keliu, apimančiu kredito pervedimą ir RPL.
Priėmimai
Studijų programa
Modulio informacija
Dėstomi moduliai vertinami derinant kursinius darbus, diskusijų lentas ir internetinius testus.
Pasaulinė rinkodaros strategija
Aptaria iššūkius, su kuriais susiduria organizacijos šiuolaikinėje pasaulinėje B2B ir B2C rinkoje, ir tiria strategines galimybes, kylančias dėl rinkodaros planavimo. Taikant strateginio rinkodaros planavimo perspektyvą, šis modulis suteiks studentams reikalingų įrankių, įgūdžių ir įžvalgų, kad būtų galima sukurti išsamų, nuoseklų ir suderintą strateginį pasaulinės rinkodaros planą.
Produktų ir paslaugų inovacijos bei pasaulinė logistika
Nagrinėja verslumo mąstymo sąsajas ir jos vaidmenį produktų ir paslaugų inovacijų procese privačiame, viešajame ar trečiajame sektoriuje. Studentai kritiškai įvertins veiksmingus ir atsakingus rinkodaros sprendimus, skirtus tiekimui ir pasaulinei logistikai, kad naujovės būtų įtrauktos į rinką.
Asmeninių ir profesinių kompetencijų ugdymas
Leidžia studentams nustatyti, suprasti, plėtoti ir išreikšti savo pagrindinius asmeninius gebėjimus atsižvelgiant į jų ateities karjeros siekius. Studentams bus suteikta galimybė atlikti praktiką, savanoriauti, studijuoti užsienyje arba dalyvauti konsultacijose prie stalo. Studentai bus kviečiami pritaikyti asmeninio ir profesinio tobulėjimo sąvokas tam, ką jie patiria už klasės ribų, kad būtų geriau pasirengę asmeniniam ir profesiniam gyvenimui.
Vartotojų vadovaujama tvari rinkodara
Suteikia kritišką, nuodugnų vartotojų vadovaujamos tvarios rinkodaros praktikos supratimą. Studentai supažindinami su kliento įžvalgos samprata ir jos vaidmeniu priimant rinkodaros sprendimus. Modulis įvertina psichologines, socialines ir ekonomines vartotojų elgesio disciplinos šaknis ir susieja jas su šiuolaikiniais vartotojais.
Pasaulinis prekės ženklas ir integruotos rinkodaros komunikacijos
Suteikia studentams kritinį supratimą apie tai, kaip prekės ženklas gali būti parduodamas per skaitmeninius ryšius ir įtrauktas į pasaulinę rinką. Tiriami įvairūs sektoriai, įskaitant madą, prabangą, keliones, pramogas ir technologijas, suteikiant studentams išsamų prekės ženklo teorijos supratimą.
Tyrimo projektas: dizainas ir metodai
Supažindina studentus su tyrimų metodais, laiko ir projektų valdymo įgūdžiais, būtinais disertacijai ir panašioms užduotims ateityje. Modulis suteikia esminių žinių apie mokslinių tyrimų planavimą pagrindinėse srityse ir priima kritinę perspektyvą lyginant ir supriešinant alternatyvius tyrimų modelius.
Disertacija
Paskutinis programos elementas yra disertacija, kuri suteikia jums galimybę sukurti ir atlikti originalų tyrimą atitinkamoje rinkodaros srityje, kuri galėtų tapti jūsų karjeros pasaulinės rinkodaros tašku.
Programos rezultatas
Pagrindinis šios programos tikslas yra pateikti platų, analitinį ir integracinį pasaulinės rinkodaros tyrimą. Konkrečiai, ugdymo tikslai yra išdėstyti taip:
- Suteikti diferencijuotą magistro lygio mokymosi patirtį, apjungiančią bendrus ir specifinius programos modulius, leidžiančius studentams pasinaudoti mokyklos patirtimi rinkodaros, organizacinės etikos, asmeninio ir profesinio tobulėjimo srityse ir jos stipriosiomis nišomis taikomojo verslo ir vadybos srityse, taip pat tarptautine orientacija. ir tyrimų kultūra.
- Suteikti studentams galimybes vienu metu ugdyti kritinio mąstymo įgūdžius, žinias apie šiuolaikinę ir tvarią rinkodaros praktiką bei asmeninius ir verslumo gebėjimus, reikalingus norint įgyti absolventų darbą šalies ar tarptautinėje aplinkoje.
- Siūlyti platų žinių, susijusių su rinkodara, spektrą ir ugdyti nuostatas bei įgūdžius, reikalingus norint sėkmingai dirbti atsakingai, nepriklausomai ir profesionaliai.
- Ugdyti kritinius tyrimo įgūdžius, reikalingus sėkmingam kompleksinio ir savarankiškai parengto tyrimo projekto užbaigimui.
- Ugdyti studentų gilias, taikomąsias ir integruotas šiuolaikinės rinkodaros vadybos žinias nacionaliniame ir globaliame kontekste.
- Palengvinti praktinių ir kūrybinių įgūdžių ugdymą pagrindinėse rinkodaros srityse, sutelkiant dėmesį į vartotojų elgseną, rinkodaros planavimą, prekės ženklo kūrimą, skaitmeninių technologijų naudojimą, taip pat produktų ir paslaugų inovacijas, tiekimą ir logistiką.
- Siūlyti specialistams išsamias įžvalgas apie tarptautinių organizacijų, apimančių privatų, viešąjį ir trečiąjį sektorių, rinkodaros veiklą ir strategijas, taip pat verslas verslui ir verslas vartotojui.
- Suteikti įvairias galimybes rinkos analizei ir sprendimų priėmimui rinkodaros strategijos ir komunikacijos srityse.
- Suteikti žinių ir praktinių įgūdžių, reikalingų kuriant ir diegiant prekės ženklą kelių kanalų aplinkoje.
Programos mokestis už mokslą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Pasaulinės rinkodaros vadybos mokslų magistras
- Kuala Lumpur, Malaizija
Ekonomikos ir verslo administravimo magistrantūra - pasaulinė rinkodara ir vartotojų kultūra
- Odense, Danija
- Sønderborg, Danija
Pasaulinės rinkodaros magistras
- London, Jungtinė Karalystė