Patyręs meistras oro transporto valdymo

Bendroji informacija

Programos aprašymas

VN Oro transportas valdymas

Mokoma anglų



Ekonomiškai ir finansiškai kalbant, oro transporto įmonių dabar įpratę veikia labai konkurencingoje aplinkoje reikalauja daug prisitaikyti. Specializuota magistro programa oro transporto valdymo siekiama suteikti sisteminį supratimą visų oro transporto sektoriuje aspektus, įskaitant oro transporto ekonomika, operacijų, rinkodaros ir finansų strategijos, žmogiškųjų išteklių valdymą ir veiklos rezultatus, ir pagrindiniai uždaviniai ir ateities strategijas.

Absolventai yra įrengta su visais esminių žinių, reikalingų siekti sektoriuje karjerą.


Būtinos sąlygos


Apskritai, kandidatai dėl priėmimo į specializuotas magistro studijų programą privalo turėti 5 metų bakalauro laipsnį [Bac +5] arba 4 metų bakalauro laipsnį [Bac +4] plius 3 metų profesinę patirtį. Kandidatai, turintys 4 metų bakalauro laipsnį ir ne profesinės patirties gali taikyti, tačiau laisvų vietų tokiems kandidatams, skaičius yra labai ribotas (ne daugiau kaip 3).


Kreipdamiesi dėl specializuotų magistro programos oro transporto valdymo, šie laipsniai yra labai vertinami:

- Laipsnis verslo ar inžinerijos,

- Laipsnis teisės, ekonomikos ar vadybos (dvejų metų magistro laipsnį, vienerių metų išplėstinės arba specializuotas mokymas laipsnis, ty Deß DEA ar ne prancūzų ekvivalentas).


Ypatingas dėmesys bus skiriamas kandidatų, kurie baigė stažuotes oro bendrovių, oro uostų, kelionių agentūrų ar aviacijos pramonės įmonių.


Galimybės


Oro transporto bendrovės turi užpildyti daug specializuotų pozicijas. Tačiau tik didelės įmonės (oro linijos, gamintojai, oro uostai) yra pajėgios įdarbinti nemažai teisinių, finansinių ir valdymo specialistai. Atsižvelgiant į vidutinių įmonių atveju sisteminis supratimas oro transporto sektoriuje yra būtina sąlyga norint pasiekti efektyvumą. Specializuotas magistro laipsnis oro transporto valdymo aiškiai reikšmingas privalumas konkrečių sektorių veiklą, pavyzdžiui, taip: oro transporto rinką ir rinkos tyrimai, pardavimų atstovas, tinklo pratęsimo administravimą, įgyvendinant naujus orlaivius, plėtros skrydžio programas, veiklos mokslinių tyrimų, oro uostų pajėgumų analizė ir plėtra, valdymas auditorius, antžeminio aptarnavimo vadybininkas, ir tt

Struktūra


1-oji dalis: teorija (spalio iki kovo)

15 modulių nuo 1 iki 2 savaičių kiekvienam


• lėktuvo vaidmenį pasaulio transporto sistemą,

• tarptautinių ir Europos civilinės aviacijos teisė,

• oro transporto ekonomika ir valdymas,

• oro transporto saugumas,

• Tvarus raidai,


2-oji dalis: Be bendrovė stažuotės (balandžio iki rugsėjo)


6 mėnesių stažuotės profesinėje aplinkoje, nei Prancūzijoje, ar užsienyje.

• skrydžius operacijas,

• rinkodaros,

• komanda Management,

• finansinė valdymas,

• žmogiškųjų išteklių valdymas,

• krovinių,

• keleivių ir paslaugų kokybę,

• žemės Tvarkyti,

• bendravimas ir krizių valdymas po avia,
• lėktuvus strategijas.

Jis prižiūri mokytojas priimančiosios organizacijos ir
Stipendija mokytojas. Studentas privalo pateikti disertaciją,
kurią jis / ji gina prieš kombinuoto žiuri.

Paskutinį kartą atnaujinta Rugpjūtis 2015

Apie mokyklą

ENAC was founded in 1949 in Paris-Orly, and moved to Toulouse in 1968. The «Ecole Nationale de l’Aviation Civile» (ENAC)is a unique example: it is the only aviation-oriented university in France and i ... Skaityti daugiau

ENAC was founded in 1949 in Paris-Orly, and moved to Toulouse in 1968. The «Ecole Nationale de l’Aviation Civile» (ENAC)is a unique example: it is the only aviation-oriented university in France and in Europeoffering a wide and complete panel of aeronautics-oriented training programs and activities, serving the aeronautical world, and particularly the air transport sector. Skaityti mažiau