Pedagogikos švietimo lyderystės
High Tech High Graduate School Of Education
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Vienas metų pabaigos
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Pedagogikos Programos apžvalga
GSE yra įsipareigojusi teikti savo studentams su mokymosi patirtį, kuri yra individualizuotas, autentiškas ir transformacijos. Absolventų studentai Magistras pedagogikos Programa kurti asmeninius mokymosi planus, tyrinėti savo klausimus imantis veiksmų mokslinių tyrimų ir kitokia tyrimo ir dalintis savo darbu su auditorijomis ir už jos ribų GSE. Jie dirbti ir mokytis bendradarbiaujant kohortos modelis, apimanti klasės lygį, mokslo sričių ir įvairių mokymosi aplinkas. GSE studentai turi plačias galimybes taikyti teoriją su realaus pasaulio mokymo ir mokymosi kontekstuose, o taip pat prisideda prie platesnių diskusijų mokymo teorijos ir praktikos. Įsikūręs per novatorišką K-12 aplinkoje, GSE siekiama plėtoti lyderius, kurie galėtų formuoti mokymosi aplinkas, kurios yra novatoriškas ir teisinga, siekiant spręsti klausimus teorijos ir praktikos, kad klausimą, ir bendrauti, kad su lauku laisvėje.
Pedagogikos Educational Leadership yra prieinamas kaip vienerių metų dieninių programa ar dvejų metų neakivaizdinių programos darbo profesionalai. Per F-1 viza, Magistras pedagogikos programa yra prieinama tarptautinių studentų. Kiekvienas dieninio studentas arba gyventojas yra padėjėju mokyklos vadovas ar mokytojų lyderis viename iš trylikos K-12 HTH mokyklose arba į Chartijoje valdymo organizavimo lyderiu. Magistrantūros studijų praktika lyderystę, daugiausia dėmesio skiriant kapitalo ir gilesnį mokymosi, o vykdant projektus, apimančius teoriją ir praktiką savo mokyklos aplinkoje. Studentai palaiko pasiekti šiuos mokymosi rezultatus:
Praktikos Rūpestingas tyrimas ir refleksija (IR)
- Analitine praktika (IR1): Apmąstyti ir kritiškai analizuoti savo praktiką vadovauti būsimus veiksmus.
- Ryšio (IR2): Sintetinti ir prijungti atitinkamą teoriją ir stipendiją savo praktikoje.
- Moksliniai Užklausos (IR3): Dizainas, elgesys ir dalintis tyrimas, kuri spręstų esminius klausimus iš savo praktikos.
Dizaino Teisingose mokymosi aplinka (D)
- Dėstymo projektavimas (D1): Darbas su kolegomis projektuoti požiūrį į mokymąsi, pabrėžiančius personalizavimas, prisijungti prie pasaulio po mokyklos ir suteikti prieigą ir iššūkis visiems besimokantiems.
- Programos dizainas (D2): įrodyti, kad supranta, kaip suaugusiųjų ir studentų išteklių paskirstymas turi įtakos teisingo mokymosi aplinkų kūrimą mokyklose.
Įsitraukti į Vadovavimas mokyklos kaitos (L)
- Palengvinimas (L1): remti ir palengvinti studentų ir dėstytojų dialogas siekiama pagerinti mokymą ir mokymąsi.
- Bendradarbiavimas (L2): Įjunkite kolegas ir studentus nuolatinių pastangų siekiant sukurti teisingą, dalyvaujant mokymosi aplinkas.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Švietimo vadybos magistras
- Johannesburg, Pietų Afrikos Respublika
Magistrantūros studijų lyderystėje
- Charlotte, Jungtinės Amerikos Valstijos
Ugdymo programos ir instruktavimo magistras - vidurinis išsilavinimas
- Pensacola, Jungtinės Amerikos Valstijos