kontekstas

Darbo klausimų sudėtingumas, teisės aktų pakeitimai, papildomos pensijų reformos ir pensijų reformos reikalauja, kad bendrovės ir specialistai būtų nuolat atnaujinami. Šis pertvarkymas tapo būtinu Personalo administracijos vadovo vaidmeniui, kuris prižiūri, kaip teisingai aiškinami taikytini įstatymai dėl darbo teisės ir socialinės apsaugos, mokesčių laikymosi ir privalomų knygų laikymo. Jis susijęs su visų darbo santykių sudarymu, evoliucija ir sprendimu. Šis skaičius užtikrina teisingą mokesčių ir susijusių įsipareigojimų mokėjimą visam bendrovės personalui, laikantis sutartinių taisyklių ir atitinkamų įstatymų. Meistras taip pat siūlo pilną pasirengimą personalo valdymui.

tikslai

Personalo administravimo ir vadybos magistras suteikia studentams visas žinias ir įgūdžius, susijusius su svarbiausiais darbo teisės aspektais, nuolat besikeičiančioje teisinėje sistemoje. Šie įgūdžiai turi konkretų ir tiesioginį naudojimą tiek struktūrizuotose įmonėse, tiek konsultavimo srityje. Meistras siūlo visapusišką ir praktinį mokymą tokiomis temomis kaip sutartys, teisės aktai ir darbo santykių laikymasis, profesinių sąjungų santykiai, personalo biudžetas ir darbo sąnaudos, organizavimas ir verslo strategija, ypatingą dėmesį skiriant darbo užmokesčio skaičiavimui.

programa

Mokymo kursai suskirstyti pagal šiuos modulius:

1 modulis. Žmogiškojo kapitalo ir verslo strategija

2 modulis. Įmonės sistema: paveldo, finansiniai ir ekonominiai aspektai bei jų tarpusavio ryšiai

3 modulis. Mansionarijus ir vaidmenys įmonėje

4 modulis. Galvutės skaičiavimas ir planavimas

5 modulis. Personalo administravimas ir protingas darbas

6 modulis. Darbo santykių valdymas įmonėje

7 modulis. Įmonių gerovė

8 modulis. Darbo užmokesčio valdymas

9 modulis. Skaitmeninė žmogiškųjų išteklių naujovė

10 modulis. Įėjimas į įmonę, tyrimai ir atranka

11 modulis. Mokymas ir e. Mokymasis

Modulis 12. Pokyčių valdymas

13 modulis. Verslo partnerystė

14 modulis. Sauga ir prevencija darbo vietoje

Mokymo stažuotė

Per metus mes pasiekėme įsidarbinimą, lygų 92% stažuotojų, KHC sertifikato. Vadovybės akademija „Sida Group“, naudodama įvairias tinklo įmones, siūlys dalyviui, kuris to paprašys:

• Padėties lapo braižymas

• Mokymo praktikos tyrimas

• Interviu su įmonėmis organizavimas ir palaikymas

• Praktikos kokybės stebėsena ir kontrolė

• Galutinis atsiliepimas.

Taip pat yra papildoma darbo mokymo stipendija, paslauga, kuri siūlo daugybę įrankių, mokymo ir informavimo veiksmų, patarimų ir pagalbos asmeniui kartu su savo profesiniu projektu.

Darbo mokymas vystomas šiais žingsniais:

• Aš žinau savo talentus;

• Asmeninio bendravimo kanalai;

• viešas kalbėjimas;

• Asmeninis pasirodymas pokalbio metu;

• Aktyvios darbo paieškos priemonės;

• Kaip sukurti sėkmingą CV;

• Vaizdo įrašų CV;

• „Linkedin“ profilis;

• Kaip tapti JŪRŲ ŽENKLO įtaka;

• Savarankiškas darbas ir savarankiškas darbas (vaizdo pamokos).

118435_KHC-MARCHION.reg.121-17.jpgSERTIFIKATAS Nr. / SERTIFIKATAS Nr.121 / 2017

Artimiausi leidiniai

  • Bolonija: 2019 m. Rugsėjo mėn
  • Milanas: 2019 m. Rugsėjo mėn
  • Verona: 2019 m. Spalio mėn
  • Ankona: 2019 m. Spalio mėn

Trukmė ir dažnumas

148 valandos klasės 3/6 mėnesių treniruotės (neprivaloma)

  • Penktadienis nuo 9 iki 13 ir nuo 14 iki 18
  • Šeštadienis nuo 9 iki 13 val

Galimybė dažnio transliacijos formoje

Vaidmenys ir kompetencijos

Profesionalūs skaičiai

  • Personalo administravimo ekspertas.
  • Darbo užmokesčio valdymo ekspertas.
  • Darbo sutarčių taikymo ekspertas.
  • Tyrimo ir atrankos procesų ekspertas.
  • Personalo mokymo procesų ekspertas.
  • Ekspertas mokymo procesuose, finansuojamuose vykdant aktyvią ir ESF politiką.
  • Profesinių sąjungų santykių valdymo ekspertas.
  • Įmonės finansinių ataskaitų vertinimo ekspertas.
  • Ekspertas verslo strategijos procesuose.
  • Įmonės darbo sąnaudų ekspertas.
  • Ekspertas projektų valdymo procesuose.
  • Įmonės vertinimo sistemų ekspertas.
  • Ekspertas pokyčių valdymo procesuose.

profesoriai

FRANCESCO MARCHI - Bendrovės vadovas, jis daugelį metų dirbo žmogiškųjų išteklių ir darbo santykių direktoriumi, o vėliau vykdantysis direktorius ir generalinis direktorius gamybos ir paslaugų sektoriaus įmonėse, vykdydamas daugybę įmonių reorganizavimo ir veiklos atnaujinimo. Jis bendradarbiauja su „Sida Group“, kaip verslo vadybos ir žmogiškųjų išteklių srities instruktoriumi.

D.SSA DANIELA DI GENOVA - baigė profesinės psichologijos ir organizacijų ir švietimo srities specialistus, turinčius aukščiausios kvalifikacijos specialistų mokymo procesuose. Baigti mokymą su personalo administravimo magistru, darbo užmokesčio valdymu. Ji yra psichologų registro narė ir parašė daugybę straipsnių, pristatytų nacionalinėse ir tarptautinėse konferencijose bei susitikimuose HR pasaulyje, pavyzdžiui, prestižinį HR forumo renginį Milane. Nuo 2012 m. Jis yra žmogiškųjų išteklių vadovo pareigas įmonėje, dirbdamas 360 ° su visomis Žmogiškųjų tyrimų srities veikla: atranka, mokymas, administravimas ir personalo valdymas.

DR.GRAZIANO COCCETTINI - Graziano Coccettini, tarptautinio tinklų, priklausančių Britų Virgin grupei Sir Richard Branson, HR direktorius, veikiantis Italijoje nuo 2004 m., Turintis 36 klubus visoje šalyje ir daugiau kaip 3000 darbuotojų. Jis turi ilgą vadovavimo patirtį didelėse tarptautinėse grupėse Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Portugalijoje. Stipri darbo grupių, įgūdžių ir žmogiškojo kapitalo valdymo ir reorganizavimo patirtis. Dėstytojas, turintis ilgametę patirtį magistro, verslo kursų ir seminarų metu. Nuo 2016 m. Jis taip pat yra „Virgin Active Academy“, pirmosios fitneso vadybos profesijų mokymo mokyklos direktorius.

MARCO MOGLIESI - Darbo konsultantas profesionalioje studijoje. Teisinių konsultacijų, darbo ir personalo administravimo ekspertas, ypatingą dėmesį skiriant kolektyvinėms ir individualioms sutartims, darbo santykiams ir įmonių procedūroms bei atlygio sistemoms. Specializuota darbo užmokesčio tvarkymo srityje. Darbo teisės ir socialinių teisės aktų profesorius profesinio mokymo kursuose. Mokytojų seminarų, vykusių Urbino Carlo Bo universitete, dėstytojas. Ankonos darbo konsultantų ordino provincijos taryboje įsteigtas sertifikavimo, taikinimo ir arbitražo komisijos narys.

D.SSA SIMONETTA BAISI - vyresnysis tarptautinis ir ES aplinkosaugos specialistas: sprendžia tarptautinius ir institucinius santykius, kurių pagrindinė partnerė yra JT agentūros, visų pirma Romoje veikiančios agentūros ir kitos Italijos atstovybės užsienyje. Dešimties metų patirtis aeronautikos sektoriuje, kur jis dirbo įvairiomis funkcijomis, o kartu su Bendrosios vadybos darbuotojais, kaip komunikacijos ir priežiūros specialistu, atsakingu už partnerystės ir bendrosios įmonės darbo grupių darbo grupes, koordinavimą su ryšių priemonėmis organizuojant komunikacijos renginius ir kaip kontaktinis asmuo, atsakingas už įmonių socialinę atsakomybę. Jo profilį papildo sertifikatai, tokie kaip verslo ir aeronautikos auditoriai, aplinkosaugos ekonomikos laipsnis.

PAOLO MORETTI - treneris, turintis ilgametę patirtį ir sertifikuotus įgūdžius Markės regione, vadovavo daugeliui patirties rengiant ir vykdant frontalinį ir patirtinį mokymą privačiame ir viešajame sektoriuje. Konsultantas pagal Įstatymą Nr. 14/01/2013 specializavo mokytojų rengimo procesus, orientavimą, transversalių įgūdžių ugdymą, bendravimą ir žmogiškųjų išteklių valdymą, enneatipi ir vartotojų elgsenos mokslus. Jis yra Nacionalinio verslo ir vartotojų tyrimų centro nacionalinio sekretoriaus ir švietimo koordinatoriaus pareigas ir yra institucinių ir verslo santykių, išorės audito konsultanto, struktūros vertinimo ir atitikties veiklos finansų, energetikos ir komunalinių paslaugų sektoriuje ekspertas.

Dr. STEFANO CAROTTI - Darbo konsultantas, turintis ilgametę patirtį žmogiškųjų išteklių valdymo, darbo santykių, individualių ir kolektyvinių sutarčių bei profesinių sąjungų procedūrų srityje. Mokytojas darbo teisės ir socialinių teisės aktų srityje prestižiniuose institutuose, taip pat viešosiose įstaigose, kursuose, magistro, konferencijose. Jis turi prestižinių pareigų, tarp jų ir Nacionalinės darbo konsultantų tarybos, Darbo konsultantų ordino provincijos tarybos, ANCL provincijos sąjungos prezidento, Teisės studijų centro direktoriaus ir profesionalaus bendradarbio pareigas. „Domenico Napoletano“, „Work Gate Italia srl“ įkūrėja, Nacionalinės darbo konsultacijų fondo teisės aktų leidybos komisijos narė.

ekspertizė

Po mokymų studentas, dalyvaudamas aktyviose pamokose, verslo bylose, projekto darbuose, vaidmenų žaidime, mokytojų ir dėstytojų vadovaujamame grupės darbe, įgys šias žinias, priemones ir įgūdžius:

  • Atlikite darbo organizavimą, darbo aprašymą, funkcinį srautą.
  • Žinių apie žmonių ugdymą.
  • Naudokite priemones ir metodus strategijos struktūrai ir darbuotojui sujungti.
  • Žinokite žmogiškųjų išteklių verslo partnerystės procesus: kaip sąveikauti su įgūdžiais ir bendrauti su visomis įmonės funkcijomis.
  • Žinant, kaip analizuoti klimatą ir motyvaciją įmonėje.
  • Taikyti komandos kūrimo ir komandos darbo procesus.
  • Planavimo ir skaičiavimo nustatymas: įmonės dydžio nustatymas atsižvelgiant į strategiją ir viziją.
  • Taikyti „Darbas balansui“, darbo sąnaudų planavimui.
  • Atlikti darbo santykius ir darbo santykius.
  • Žinoti ginčų ir darbo teisės principus, Darbo įstatymą.
  • Žinoti ir taikyti CCNL - įsipareigojimus ir pareigas.
  • Atlikti atrankos, mokslinių tyrimų ir vertinimo procesus, sukuriant procesą, skirtą laisvai darbo vietai.
  • Žinoti asmeninio ir kolektyvinio atleidimo iš darbo taisykles.
  • Analizuokite mokymo poreikius.
  • Planuokite, planuokite įmonėje mokymo planą.
  • Žinokite saugos taisykles darbo vietoje.
  • Žinoti bendruosius administravimo ir darbo užmokesčio principus.
  • Žinokite ir naudokitės visais atlyginimo, 3 atlyginimo kintamųjų valdymo.
  • Taikyti darbdavio prekės ženklą, vidinį ir išorinį bendravimą, kad sukurtumėte įmonės prekės ženklo reputaciją.

pažymėjimas

112806_qualitacertificatosidagroup.png

Programa mokoma:
  • Italų

Peržiūrėti 15 daugiau kursų Sida Group Management Academy »

Paskutinį kartą atnaujinta Liepa 23, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Duration
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Spal. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Grd. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Spal. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

Spal. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

Grd. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date