Prekybos ir vartotojų rinkodaros magistras
University of Parma
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Parma, Italija
Kalbų studijos
Italų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Studijų mokesčiai skiriasi atsižvelgiant į proporcingą studijų įmokų sistemą: https://en.unipr.it/studying/tuition-fees-and-scholarships-2020-2021
Įvadas
Programa
Prekybos rinkodaros veikla tapo vis svarbesnė horizontaliuose ir vertikaliuosiuose rinkodaros procesuose. Konkrečiau, šią svarbą padidino didėjanti prekybos vietų reikšmė pramonės rinkodaros procesuose; palaipsniui didinti ir rafinuoti mažmeninių paslaugų paklausą tarp vartotojų; platinimo sistemų pokyčiai, kuriuos galima laikyti tikromis revoliucijomis, pavyzdžiui, elektroninė komercija; padidėjęs komercinis pirkimo ir pardavimo procesų koncentracijos lygis, kuris gali turėti įtakos „vertikaliesiems“ galios santykiams tiekimo grandinėje. Šie reiškiniai sukėlė didelę paklausą profesionalų, turinčių konsoliduotą kultūrinę kilmę planuojant, valdant ir organizuojant įmonių komercines strategijas. Konkrečiau kalbant, didelėms ir mažoms įmonėms, gaminančioms, platinančioms ir aptarnaujančioms įmones, tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu, reikia specialistų, kurie galėtų kurti pardavimo ir rinkodaros strategijas bei valdyti kanalų santykius.
Kursas buvo sudarytas taip, kad suteiktų teorinių ir praktinių žinių šiose srityse: rinkodaros kanalai, mažmeninės prekybos ir kanalų valdymas, prekybos politika, pardavimo planavimo ir stebėjimo sistemos, prekybos rinkodaros strategijos. Šiuos rinkodaros pagrindus, sukurtus pirmaisiais kurso metais, papildo rinkodaros ir platinimo ekonomikos istorija bei makroekonominių scenarijų analizė. Statistikos metodikos, reikalingos rinkodaros duomenims analizuoti, yra įvedamos pirmaisiais metais, o visiškai parengtos antraisiais metais, atliekant tvirtą duomenų mokslo kursą. Laikui bėgant, kursas išplėtė pagrindinių kompetencijų sritį, apimančią visas rinkodaros praktikos ir tyrimų sritis, apimančias tokias sritis kaip neuromarketika, vartotojų elgsenos analizė, skaitmeninė rinkodara, lojalumo rinkodara, rinkodara parduotuvėse, kategorijų valdymas, mada ir dizainas Rinkodara, kanalų metrika, kanalų valdymas, prekės ženklo valdymas, santykių su klientais valdymas ir klientų analizė
Joks kitas magistro kursas Italijoje neapima tokio įvairiapusio rinkodaros dalyko pasiūlymo, ir tai įmanoma 13 profesorių, tyrėjų ir daktaro dėka. studentai, kurie dėsto ir veikia University of Parma rinkodaros srityje ir yra įtraukti į kursą.
Kurso akademinio turinio ir realių firmų verslo poreikių atitikimas yra nuolat vertinamas atsižvelgiant į mokslo pažangą rinkodaros ir prekybos rinkodaros sektoriuose (ir tai garantuoja faktas, kad kursus dėstantys dėstytojai šiuose sektoriuose atlieka savo tyrimus) ) ir nuolat bendradarbiaujant su vadovais bei rinkos ekspertais.
Mokymas apima platų metodų spektrą, įskaitant laboratorijas ir vadovus-dėstytojus, grupinį darbą, rinkodaros žaidimus, verslo žaidimus, vaidmenų žaidimus.
Kursas dėstomas italų kalba, kuri yra būtina ir stojantiesiems į testą. Priėmimo testas yra egzaminas, kurį reikėtų laikyti asmeniškai ir kuris vykdomas du kartus per metus, liepą ir spalį. Kandidatai, norintys kandidatuoti į testą, turi turėti verslo, ekonomikos ar statistikos laipsnį, turintį ne mažiau kaip 8 ECTS kreditų rinkodaroje.
Ko tikėtis baigus studijas
Prekybos ir vartotojų rinkodaros magistrai gali užimti atsakingas pareigas valdant gamybos, paslaugų, platinimo ir prekybos įmones. Tiksliau tariant, vaidmenys, kuriuos gali veiksmingai atlikti prekybos rinkodaros ir komercinių strategijų magistrantai:
- Komercinė sritis: Pardavimų vadybininkas, Pagrindinių sąskaitų valdytojas, Srities vadovas, Prekybos rinkodaros vadovas; Kanalo vadybininkas; El. Prekybos vadovas, eksporto vadovas, parduotuvės vadovas.
- Rinkodaros sritis: rinkodaros vadovas, prekės ženklo vadovas, produktų vadovas, lojalumo rinkodaros vadovas, „Merchandiser“, klientų aptarnavimo vadovas.
- Pirkimas: pirkėjas, kategorijos vadovas, tiekimo grandinės vadovas, e. Pirkimų vadovas.
- Analizė: tyrimų vadovas, rinkos analitikas, CRM ekspertas, prekybos konsultantas
Priėmimo sąlygos
Reikalavimai čia išsamiai aprašyti italų kalba.
Instrukcija studentams iš Italijos ir ES piliečių .
Ne ES piliečių procedūros .
Kurso apžvalga
Prekybos ir vartotojų rinkodaros magistro laipsnis buvo įkurtas 2005 m. Tai buvo pirmasis rinkodaros magistro laipsnis Italijoje ir buvo skirtas rengti specialius mokymus gamybos, mažmeninės prekybos ir paslaugų įmonių rinkodaros strategijų ir komercinės politikos kūrimui. Tai išplaukia iš 50 metų senumo University of Parma , gerai žinomos „tyrimų mokyklos“, mažmeninės prekybos, platinimo ir kanalų valdymo srityje vykdomos rinkodaros srities tyrimų. Prekybos rinkodaros veikla tampa vis svarbesnė horizontaliuose ir vertikaliuose rinkodaros procesuose. Konkrečiau, šią reikšmę padidino didėjanti prekybos vietų reikšmė pramoninės rinkodaros procesuose; laipsniškai didėja ir tobulėja mažmeninių paslaugų paklausa tarp vartotojų; platinimo sistemų raida, kuri galėtų būti laikoma tikra revoliucija, pavyzdžiui, e. komercija; padidėjęs komercinės koncentracijos lygis pirkimo ir pardavimo procesuose, kad būtų paveikti „vertikalūs“ galios santykiai tiekimo grandinėje. Šie reiškiniai sukėlė didelę profesionalų, turinčių konsoliduotą kultūrinę patirtį, paklausą įmonių komercinių strategijų planavimo, valdymo ir organizavimo srityse. Tiksliau sakant, didelėms ir mažoms įmonėms, gaminančioms, platinančioms ir aptarnaujančioms tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu, reikia specialistų, kad jie galėtų sukurti pardavimo ir rinkodaros strategijas ir valdyti kanalų ryšius.
Taigi kursas buvo sudarytas taip, kad suteiktų teorinių ir praktinių įgūdžių šiose srityse: rinkodaros kanalai, mažmeninės prekybos ir kanalų valdymas, rinkodaros politika, pardavimų planavimo ir stebėjimo sistemos, prekybos rinkodaros strategijos. Šiuos rinkodaros pagrindus, sukurtus pirmaisiais kursų metais, papildo rinkodaros ir paskirstymo ekonominė istorija bei valdymo makroekonominė scenarijų analizė. Statistiniai metodai, reikalingi rinkodaros duomenų analizei, yra įvedami pirmaisiais metais, o antraisiais metais - visiškai išplėtoti, turint tvirtą duomenų mokslo kursą. Laikui bėgant, kursas išplėtė pagrindinių kompetencijų sritį ir apėmė visas rinkodaros praktikos ir tyrimų sritis, apimančias tokias temas kaip „Neuromarketingas“, „Vartotojų elgsenos analizė“, „Skaitmeninė rinkodara“, „Lojalumo rinkodara“, „Parduotuvių rinkodara“, „Kategorijų valdymas“, „Mada ir dizainas“. Rinkodara, kanalo metrika, kanalo valdymasBrando valdymas, ryšių su klientais valdymas ir klientų analizė
Joks kitas magistro kursas Italijoje neapima tokio įvairiapusio rinkodaros dalyko pasiūlymo, ir tai įmanoma 13 profesorių, tyrėjų ir daktaro dėka. studentai, kurie dėsto ir veikia University of Parma rinkodaros srityje ir yra įtraukti į kursą.
Kurso akademinio turinio ir realių firmų verslo poreikių atitikimas yra nuolat vertinamas atsižvelgiant į mokslo pažangą rinkodaros ir prekybos rinkodaros sektoriuose (ir tai garantuoja faktas, kad kursus dėstantys dėstytojai šiuose sektoriuose atlieka savo tyrimus) ) ir nuolat bendradarbiaujant su vadovais bei rinkos ekspertais.
Mokymas apima platų metodų spektrą, įskaitant laboratorijas ir vadovus-dėstytojus, grupinį darbą, rinkodaros žaidimus, verslo žaidimus, vaidmenų žaidimus.
Dvigubo laipsnio galimybės
Kursas pasižymi trimis dvigubais laipsniais, studentams, turintiems išskirtinį darbą (tik 1-2 vietos kiekvienais metais):
- „Grenoble Ecole de Management“ - Prancūzija (vadybos magistras). Pirmieji metai Parmoje, italų kalba, o antri - Grenoblyje, anglų kalba.
- Hochschule Bochum - Vokietija (tarptautinės vadybos magistras). Pirmieji metai Parmoje, italų kalba, o antri metai - Grenoblyje, vokiečių ir anglų kalbomis. Būtinos vokiečių ir anglų kalbos.
- FECAP San Paulas do Brazilija (Brazilija) („Mestrado Professional em administração“ - verslo administravimo magistras). Pirmieji metai Parmoje, italų kalba, o antri metai San Paule, anglų kalba. Būtina mokėti pagrindinę portugalų kalbą.
Kiekvienas, besidomintis dvigubo laipsnio programomis, pirmiausia turi išlaikyti prekybos ir vartotojų rinkodaros magistro egzaminą, o pirmojo semestro pabaigoje (kiekvienų metų kovo mėn.) Gali kreiptis dėl konkurencinio vertinimo, kad būtų galima dalyvauti dvigubose studijų programose.
Studijų programa
Programa
Prekybos rinkodaros veikla tampa vis svarbesnė horizontaliuosiuose ir vertikaliuose rinkodaros procesuose. Tiksliau, šią svarbą padidino didėjanti prekybos vietų reikšmė pramonės rinkodaros procesuose; laipsniškas mažmeninės prekybos paslaugų paklausos tarp vartotojų didėjimas ir tobulėjimas; platinimo sistemų pokyčiai, kurie gali būti laikomi tikromis revoliucijomis, pavyzdžiui, elektroninė prekyba; ir komercinės koncentracijos lygio padidėjimas pirkimo ir pardavimo procesuose, galintis paveikti „vertikalius“ galios santykius tiekimo grandinėje. Šie reiškiniai sukėlė didelę profesionalų, turinčių konsoliduotą kultūrinį pagrindą, poreikį įmonių komercinių strategijų planavimo, valdymo ir organizavimo srityje. Konkrečiau, didelėms ir mažoms gamybos, platinimo ir paslaugų įmonėms tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu reikia specialistų, kurie sukurtų pardavimo ir rinkodaros strategijas bei valdytų kanalų ryšius.
Kursas buvo sukurtas taip, kad įgytų teorinius ir praktinius įgūdžius šiose srityse: rinkodaros kanalai, mažmeninė prekyba ir kanalų valdymas, prekybos politika, pardavimų planavimo ir stebėjimo sistemos, prekybos rinkodaros strategijos. Šiuos rinkodaros pagrindus, sukurtus pirmaisiais kurso metais, papildo rinkodaros ir paskirstymo ekonominė istorija bei vadybos makroekonominių scenarijų analizė. Rinkodaros duomenų analizei reikalingos statistinės metodikos įvedamos pirmaisiais metais, o visiškai išplėtotos antraisiais metais, stipriai išklausant duomenų mokslą. Laikui bėgant, kursas išplėtė pagrindinių kompetencijų sritį, kad apimtų visas rinkodaros praktikos ir tyrimų specialistų sritis, tokias kaip neurorinkodara, vartotojų elgesio analizė, skaitmeninė rinkodara, lojalumo rinkodara, rinkodara parduotuvėje, kategorijų valdymas, mada ir dizainas. Rinkodara, kanalų metrika, kanalų valdymas, prekės ženklo valdymas, ryšių su klientais valdymas ir klientų analizė
Joks kitas magistrantūros kursas Italijoje neapima tokio įvairaus rinkodaros dalykų pasiūlos, o tai įmanoma 13 profesorių, mokslininkų ir mokslų daktaro dėka. studentai, kurie moko ir dirba rinkodaros srityje University of Parma ir dalyvauja kurse.
Kurso akademinio turinio ir realių įmonių verslo poreikių atitikimas nuolat vertinamas atsižvelgiant į mokslo pažangą rinkodaros ir prekybos marketingo sektoriuose (o tai užtikrina faktas, kad šiuose sektoriuose kursą dėstantys dėstytojai atlieka savo tyrimus ), ir nuolat bendradarbiaujant su vadovais ir rinkos ekspertais.
Mokymo metu naudojamos įvairios technikos, įskaitant laboratorijas ir vadovus-dėstytojus, grupinį darbą, rinkodaros žaidimus, verslo žaidimus, vaidmenų žaidimus.
Kursas dėstomas italų kalba, kurios reikia ir atliekant stojamąjį testą. Priėmimo testas yra egzaminas, kuris turėtų būti laikomas asmeniškai ir yra vykdomas du kartus per metus, liepos ir spalio mėnesiais. Kandidatai turi turėti verslo, ekonomikos arba statistikos laipsnį ir ne mažiau kaip 8 ECTS kreditus rinkodaros srityje, kad galėtų pretenduoti į testą.
Kurso apžvalga
Prekybos ir vartotojų rinkodaros magistro studijų kursas buvo įkurtas 2005 m. Tai buvo pirmasis rinkodaros magistro laipsnis Italijoje ir buvo skirtas specialiems mokymams, susijusiems su gamybos, mažmeninės prekybos ir paslaugų įmonių rinkodaros strategijų ir komercinės politikos kūrimu. Jis kilęs iš 50 metų trukusios rinkodaros srities mokslinių tyrimų veiklos University of Parma , gerai žinomos „tyrimų mokyklos“ mažmeninės prekybos, platinimo ir kanalų valdymo srityje. Prekybos rinkodaros veikla tampa vis svarbesnė horizontaliuosiuose ir vertikaliuose rinkodaros procesuose. Tiksliau, šią svarbą padidino didėjanti prekybos vietų reikšmė pramonės rinkodaros procesuose; laipsniškas mažmeninės prekybos paslaugų paklausos tarp vartotojų didėjimas ir tobulėjimas; platinimo sistemų pokyčiai, kurie gali būti laikomi tikromis revoliucijomis, pavyzdžiui, elektroninė prekyba; ir komercinės koncentracijos lygio padidėjimas pirkimo ir pardavimo procesuose, galintis paveikti „vertikalius“ galios santykius tiekimo grandinėje. Šie reiškiniai sukėlė didelę profesionalų, turinčių konsoliduotą kultūrinį pagrindą, poreikį įmonių komercinių strategijų planavimo, valdymo ir organizavimo srityje. Konkrečiau, didelėms ir mažoms gamybos, platinimo ir paslaugų įmonėms tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu reikia specialistų, kurie sukurtų pardavimo ir rinkodaros strategijas bei valdytų kanalų ryšius.
Todėl kursas buvo sukurtas taip, kad suteiktų teorinių ir praktinių įgūdžių šiose srityse: rinkodaros kanalai, mažmeninė prekyba ir kanalų valdymas, prekybos politika, pardavimų planavimo ir stebėjimo sistemos, prekybos rinkodaros strategijos. Šiuos rinkodaros pagrindus, sukurtus per pirmuosius kurso metus, papildo rinkodaros ir paskirstymo ekonominė istorija bei valdymo makroekonominių scenarijų analizė. Rinkodaros duomenų analizei būtinos statistinės metodikos yra įdiegiamos pirmaisiais metais, o visiškai išplėtotos antraisiais metais, stipriai išklausant duomenų mokslą. Laikui bėgant, kursas išplėtė pagrindinių kompetencijų sritį, kad apimtų visas rinkodaros praktikos ir tyrimų specialistų sritis, tokias kaip neurorinkodara, vartotojų elgesio analizė, skaitmeninė rinkodara, lojalumo rinkodara, rinkodara parduotuvėje, kategorijų valdymas, mada ir dizainas. Rinkodara, kanalų metrika, kanalų valdymas, prekės ženklo valdymas, ryšių su klientais valdymas ir klientų analizė
Joks kitas magistrantūros kursas Italijoje neapima tokio įvairaus rinkodaros dalykų pasiūlos, o tai įmanoma 13 profesorių, mokslininkų ir mokslų daktaro dėka. studentai, kurie moko ir dirba rinkodaros srityje University of Parma ir dalyvauja kurse.
Kurso akademinio turinio ir realių įmonių verslo poreikių atitikimas nuolat vertinamas atsižvelgiant į mokslo pažangą rinkodaros ir prekybos marketingo sektoriuose (o tai užtikrina faktas, kad šiuose sektoriuose kursą dėstantys dėstytojai atlieka savo tyrimus ), ir nuolat bendradarbiaujant su vadovais ir rinkos ekspertais.
Mokymo metu naudojamos įvairios technikos, įskaitant laboratorijas ir vadovus-dėstytojus, grupinį darbą, rinkodaros žaidimus, verslo žaidimus, vaidmenų žaidimus.
Dvigubo laipsnio parinktys
Kursas siūlo tris dvigubus laipsnius studentams, turintiems puikių rezultatų (tik 1–2 vietos kiekvienais metais):
- Grenoble Ecole de Management – Prancūzija (vadybos magistras). Pirmus metus Parmoje – italų kalba, o antrus – Grenoblyje – anglų kalba.
- Hochschule Bochum – Vokietija (tarptautinio valdymo magistras). Pirmus metus Parmoje – italų kalba, o antrus – Grenoblyje – vokiečių IR anglų kalbomis. Reikalingos vokiečių ir anglų kalbos.
- FECAP Sao Paulo do Brasil (Brazilija) (Mestrado Profissional em administração – verslo administravimo magistras). Pirmus metus Parmoje – italų kalba, o antrus – San Paule – anglų kalba. Reikalingos pagrindinės portugalų kalbos žinios.
Visi besidomintys dvigubo laipsnio programomis pirmiausia turi išlaikyti stojimo į Prekybos ir vartotojų rinkodaros magistrantūros testą ir pirmojo semestro pabaigoje (kiekvienų metų kovo mėn.) gali kreiptis dėl konkursinio vertinimo stojant į dvigubo laipsnio programas.
Priėmimai
Galerija
Programos rezultatas
Ko tikėtis baigus studijas
Prekybos ir vartotojų rinkodaros magistro studijas baigę asmenys gali užimti atsakingas pareigas gamybos, paslaugų, platinimo ir prekybos įmonių valdyme. Tiksliau, vaidmenys, kuriuos gali efektyviai atlikti prekybos rinkodaros ir komercinių strategijų magistrantūros studijų absolventai:
- Komercinė sritis: Pardavimų vadybininkas, Pagrindinių klientų vadybininkas, Sritys vadovas, Prekybos rinkodaros vadovas; Kanalo valdytojas; Elektroninės prekybos vadybininkas, Eksporto vadybininkas, Parduotuvės vadovas.
- Rinkodaros sritis: rinkodaros vadovas, prekės ženklo vadybininkas, produktų vadovas, lojalumo rinkodaros vadovas, prekybininkas, klientų aptarnavimo vadovas.
- Pirkimai: Pirkėjas, Kategorijos vadovas, Tiekimo grandinės vadovas, E. pirkimų vadovas.
- Analizė: tyrimų vadovas, rinkos analitikas, CRM ekspertas, prekybos konsultantas