Regioninės ir teritorinės plėtros magistras
UQAR
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Rimouski, Kanada
Kalbų studijos
Prancūzų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Internetinė konferencija
Ar jus domina studijų projektas Kvebeko universitete Rimouski mieste ( UQAR )? Stebėkite mūsų konferencijas užpildę žemiau esančią kontaktinę formą.
Įvadas
Regioninės ir teritorinės plėtros magistrantūroje pagrindinis dėmesys skiriamas regioninių ir teritorinių klausimų, problemų, situacijų, iššūkių ir plėtros galimybių analizei.
Ši analizė pagrįsta žiniomis šioje studijų ir intervencijos srityje, turinčiomis įtakos ekonominiam, socialiniam ir kultūriniam, politiniam, istoriniam ir geografiniam vystymosi aspektui.
Studijuodama Kvebeko ir Kanados, taip pat kitur pasaulyje realijas ir patirtį, programa siekiama geriau suprasti kolektyvinę dinamiką ir sudėtingus vystymosi procesus besikeičiančioje vietos ir globalioje aplinkoje, tokiu būdu įgalinant nustatyti regioninius ir teritorinius klausimus, iššūkius, metodus, praktiką, veiksmus ir intervencijas.
tikslai
Šia programa siekiama suteikti studentams galimybę moksliškai išanalizuoti įvairias veiklos sritis ir skirtingus regioninės ir teritorinės plėtros aspektus.
Atminties profilis skatina mokymo tiriamojo komponento plėtrą gilinant žinias specializacijos srityje ir įgyjant regioninės ir teritorinės plėtros tyrėjo-analitiko įgūdžius.
Konkretūs tikslai:
- Įgyti multidisciplininę perspektyvą teorinių, metodinių ir praktinių žinių, reikalingų suprasti regionų ir teritorijų plėtros problemas, kontekstus, iššūkius, potencialą ir iššūkius;
- Supraskite regioninės ir teritorinės plėtros veiksmus, intervencijas ir problemas, daugiausia atsižvelgdami į Kvebeko ir Kanados patirtį ir problemas ir, kiek mažiau, susijusius su tarptautiniais klausimais.
Tarpdisciplininė programa, nagrinėjanti daugialypumą ir tarpsektorinį vystymąsi
Regioninės ir teritorinės plėtros magistras (su disertacija)
Regioninės ir teritorinės plėtros magistro laipsnis (su disertacija) apima 21 kreditų kursą, kuris leidžia spręsti teorinius, metodinius ir praktinius plėtros aspektus.
Ja siekiama mokyti tyrinėtojus-analitikus regioninės ir teritorinės plėtros klausimais.
Šis profilis reikalauja baigti mokslinių tyrimų projektą (24 kreditai), kad būtų galima gilinti regioninės ir teritorinės plėtros studijų srities dalyką. Taip pat ugdomi doktorantūros studijoms reikalingi įgūdžiai.
Regioninės ir teritorinės plėtros magistras (su testu)
Regioninės ir teritorinės plėtros magistro laipsnis (su testu) yra tarpdisciplininė programa, turinti 30 kreditų kursą, leidžiantį spręsti teorinius, metodinius ir praktinius aspektus. Ja siekiama mokyti analitikų ir regioninės ir teritorinės plėtros suinteresuotųjų šalių, atsižvelgiant į refleksiją ir kritinę perspektyvą.
Šis profilis reikalauja baigti analitinį projektą (15 kreditų esė), kad būtų galima išnagrinėti teorinę ar praktinę regioninės ir teritorinės plėtros problemą. Tai taip pat padeda plėtoti žinias ir įgūdžius, reikalingus darbo rinkoje, arba tobulinti tuos, kuriuos šioje srityje turi profesionalai.
Profilis su praktika, skatinančia įgyti profesinius įgūdžius
Regioninės ir teritorinės plėtros magistro laipsnis leidžia sekti profilį su praktika ar be jos. Tyrimo stažuotė yra įmanoma atminties profilyje, o intervencinė praktika - bandymo profilyje.
Ši formulė yra palanki profesinių įgūdžių įgijimui vykdant projektą, kuris patenkina arba organizacijos reikalingų žinių poreikį (atminties profilį), arba intervencijos poreikį, arba organizacijos pateiktą taikomąją problemą (bandymo profilis) ).
Mokymas dirbti įvairiuose organizaciniuose kontekstuose
Regioninės plėtros magistrantūros studijų programos rengia specialistus, gebančius analizuoti sudėtingas situacijas, su kuriomis susiduria aktoriai, suinteresuotieji subjektai ir sprendimus priimantys asmenys, dalyvaujantys įvairiuose teritoriniuose mastuose socialiniuose, ekonominiuose, politiniuose ir kultūriniuose veiksmuose ir geba suformuluoti diagnozė, kritinis įvertinimas ir galimi sprendimai, kaip nukreipti pokyčius ir intervenciją.
Regioninės ir teritorinės plėtros absolventai užima aukšto lygio pareigas, kurias lemia mokymo, tyrimų, konsultavimo, konsultavimo, intervencijos ar administravimo plėtra viešos diskusijos regionų plėtros klausimais.
Regioninės plėtros absolventai dirba tokiose aplinkose:
- Vietos ar regioninės plėtros valstybinės ar viešosios įstaigos;
- Provincijų ar federalinės ministerijos ir savivaldybių ar viršvalstybinės viešosios administracijos;
- Bendruomenės konsultacijų, intervencijos ir paramos plėtrai organizacijos;
- Nevyriausybinės organizacijos (NVO), užsiimančios teritorijų plėtra ir gyventojų pagalba;
- Ne pelno organizacijos, turinčios ekonominį, socialinį, politinį ar kultūrinį tikslą;
- Tyrimams ir mokymui skirtos organizacijos (specializuoti centrai, institutai, kolegijos ir universitetai);
- Privačios įmonės ir organizacijos tyrimams, intervencijai ir konsultacijoms.