Reklama ir viešieji ryšiai
Richmond The American International University in London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kensington, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 12 500 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Tarptautinis | ES: 7000 svarų sterlingų
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Reklamos ir viešųjų ryšių magistras rengia studentus, norinčius pradėti kūrybingą kūrybinę karjerą reklamos ir PR industrijoje. Programa mokoma Kensingtone - energingame ir prestižiniame Centrinio Londono rajone. Miesto centras yra skaitmeninių naujovių, trikdžių technologijų ir namų pirmaujantis pagrindinių reklamos bendrovių, tokių kaip WPP grupė, Ogilvy
Ši JAV akredituotos magistro programa susideda iš praktinių įgūdžių ir didelių teorinių žinių, kad būtų galima parengti studentams reikalingus įgūdžius, reikalingus pirmajam darbui atlikti ir siekti profesinės karjeros. Magistro laipsnis yra mokomas Kensingtono universitete Londone, todėl geresni tinklų kūrimo galimybės ir patogus artumas nuo Soho, Holborno, Fitzrovia, kur dauguma šių agentūrų yra įsikūrusios.
Richmond universitetas yra Viešųjų ryšių ir ryšių asociacijos (PRCA) partneris, Europos didžiausia ir įtakingiausia PR ir ryšių narystės organizacija, suteikianti studentams galimybę tapti nariu.
Praktinis turinys
Nuo pat pradžių magistro laipsnis padeda įgyti praktinių įgūdžių tiek reklamoje, tiek ir PR, o studentai kuria ir pateikia savo kūrybinius projektus. Praktinis šio kurso aspektas pasieks fakultatyvų akredituotą stažuotę ir privalomą mokslinių tyrimų projektą, įskaitant PR darbo patirtį ir kritinį požiūrį, pagal kurį studentai turės susieti savo darbą su platesniu mąstymu apie šias pramonės šakas.
Programa taip pat siūlo išsamias akademines žinias apie reklamos ir PR industrijas, jų skaitmeninę transformaciją ir vaidmenį, kurį jie vaidina visame pasaulyje, ir socialinės žiniasklaidos auditoriją.
Naršyti
Studentai nagrinėja pramonės šakos skaitmeninius bruožus ir nagrinėja skirtingus reklamos ir PR požiūrį. Antrojo semestro metu studentai taip pat gauna daugybę pasirenkamųjų kursų, kurie leidžia jiems rinkti žinias ir įgūdžius konkrečiose dominančiose srityse.
Neprivaloma akredituota stažuotė
Stažuotės programa sujungia pramonės žinias su realia darbo patirtimi. Studentams bus sunku susieti kursų projektus su darbo vietomis, sudaryti kontaktus, kurie gali būti vertingi jų būsimoms užimtumo perspektyvoms, ir įgyti pasitikėjimą savo gebėjimais, kūrybiškumu ir bendravimo įgūdžiais. Stažuotės yra skirtos tiek reikliems, tiek naudingiems. Stažuotė suteiks galimybę geriau suprasti rinką, naudojant įgūdžius, įgytus kursuose realaus pasaulio aplinkoje, nes studentai pateikia įvertintą jų patirtį.
Platus šios srities mokymas užtikrina absolventų įvairaus pobūdžio karjeros galimybes tarptautiniu mastu, tuo pačiu suteikiant jiems galimybę tobulinti specialistų žinias konkrečiose srityse. Užtikrindami, kad jie veikia kaip kritiški ir atspindintys specialistai, jie rengia juos įveikti lyderio vaidmenis įvairovės ir sparčiai besikeičiančių galimybių pasaulyje.
Top 5 motyvai mokytis reklamos
- Sužinokite apie žinias apie reklamą, reklamos, komunikacijos ir skaitmeninės žiniasklaidos tendencijas per vienerių metų programą, įsikūrusią Londone.
- Sukurkite pasaulinę ir kritinę perspektyvą apie klestinčią, sparčiai besikeičiančią ir konkurencingą pasaulinę reklamos ir PR pramonei.
- Padidinkite savo įsidarbinimo galimybes reklamoje ir reklamos kampanijose, pasirenkant stažuotę ar mokslinių tyrimų projektą, kuris suponuoja geriausią kompaniją su PR patirtimi.
- Sužinokite mažos klasės aplinkoje ir naudokite įvairią, daugiakultūrę aplinką bei narystę PRCA.
- Specializuokite į pagrindinę akademikų, kurie konsultuoja reklamos agentūras visame pasaulyje, pagrindinę sritį.
Patekimo reikalavimai
Pirmasis laipsnis bet kurioje disciplinoje, kurios minimali klasifikacija yra 2.2 (žemesnioji antros klasės apdovanojimai) ar jos tarptautinis atitikmuo.
Anglų kalbos reikalavimai (ne gimtoji anglų kalba)
- IELTS 6.5 su 5,5 kiekvieno klausymo, kalbėjimo, skaitymo ir rašymo klausimais
- TOEFL (IBT) 87 kartu su klausymo 21, skaitymo 22, rašymo 21, kalbėjimo 23
- Pearsons akademinis anglų kalbos testas (PTE) 62
- Kembridžo anglų kalba: kvalifikacijos lygis - C2 lygis arba C1 lygis
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MA Promotional Media: Public Relations, Advertising & Marketing
- London, Jungtinė Karalystė
PGDip in Promotional Media: Public Relations, Advertising and Marketing
- London, Jungtinė Karalystė
MA in Advertising Practice
- Bath, Jungtinė Karalystė