Rinkodaros ir inovacijų vadybos magistras
Edith Cowan University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Joondalup, Australija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
4 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* orientacinis mokestis už semestrą
Įvadas
Rinkodaros ir inovacijų vadybos magistras yra unikalus kursas Vakarų Australijoje, kuriantis rinkodaros vadovus, gebančius spręsti sudėtingus verslo atvejus nacionaliniame ir tarptautiniame kontekste.
Šio kurso studentai gebės sukurti vertę organizacijai, klientams, partneriams ir visai visuomenei. Jie turės įgūdžių ir žinių, reikalingų klientų, produktų, prekės ženklų ir pajamų valdymo karjerai, bei įgūdžių ištirti klientų poreikius, pateikti rinkai naujus ir novatoriškus produktus, valdyti kanalų partnerius ir valdyti klientų pasitenkinimą bei lojalumą. .
Šis magistrantūros kursas suteikia studentams įgūdžių, teorijos ir praktinės patirties audituoti rinką, nustatyti galimybes ir kurti, įgyvendinti bei valdyti rinkodaros procesus ir planus.
Kurso įvedimas
Akademinio priėmimo reikalavimai (8 grupė)
Akademinio priėmimo reikalavimai (8 grupė) gali būti tenkinami atlikus vieną iš šių dalykų:
- Giminingos disciplinos bakalauro laipsnis; arba
- Jei priimamas, lygiavertis ankstesnis mokymasis, įskaitant ne mažiau kaip penkerių metų atitinkamą profesinę patirtį.
Anglų kalbos reikalavimai (4 grupė)
Anglų kalbos įgūdžių reikalavimai gali būti tenkinami atlikus vieną iš šių dalykų:
- IELTS akademinės grupės minimalus balas - 6,5 (nė viena atskira grupė nėra mažesnė kaip 6,0);
- Bakalauro laipsnis iš šalies, nurodytos Anglų kalbos įgūdžių juostų puslapyje;
- Sėkmingai baigę 0,375 EFTSL studijų aspirantūros ar aukštesnio lygio studijas Australijos aukštojo mokslo teikėjo (arba lygiaverčio) srityje;
- Jei priimamas, lygiavertis ankstesnis mokymasis, įskaitant ne mažiau kaip penkerių metų atitinkamą profesinę patirtį; arba
- Kiti testai, kursai ar programos, aprašyti anglų kalbos įgūdžių juostų puslapyje.
„Pixabay“ / „Pexels“
Kurso informacija
Semestro prieinamumas
- 1 semestras: Studijos dieniniame Joondalup studijoje
- 2 semestras: Studijos dieniniame Joondalup studijoje
Kurso struktūra
Vieneto kodas | Vieneto pavadinimas | Kredito taškai |
FBL5010 | Žmonių ir organizacijų valdymas | 20 |
FBL5020 | Marketingo lyderystė | 20 |
FBL5030 | Vertės kūrimo versle pagrindai | 20 |
MKT6300 | Vartotojo elgesys | 20 |
MKT6302 | Reklaminė rinkodara | 20 |
DES5102 | Dizaino mąstymas | 20 |
MKT6304 | Naujo produkto kūrimas | 20 |
MKT6308 | Aktualios rinkodaros problemos | 20 |
CMM5170 | Reklama ir prekės ženklo žinomumas | 20 |
MBA6090 | Verslumas, inovacijos ir kūrybiškumas | 20 |
MKT6310 | Marketingo tyrimai | 20 |
Pasirinkite vieną vienetą iš: | ||
MKT6320 ^ | Marketingo tyrimų projektas 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Valdymo praktika | 20 |
^ Pagrindinė parinktis
Kursų mokymosi rezultatai
- Taikykite kritinį mąstymą ir techninius įgūdžius, kad išspręstumėte autentiškas verslo problemas.
- Parodykite efektyvius bendravimo ir komandinio darbo įgūdžius, tinkamus kultūrinėms aplinkybėms.
- Parodykite, kad yra įvaldę visuotinę rinkodaros ir inovacijų žinių ir praktikos visumą, įskaitant žinių apie tyrimų principus ir metodus
- Savarankiškai inicijuoti, planuoti ir vykdyti svarbų projektą, kad būtų įvykdyti sutarti rezultatai.
- Pateisinkite sprendimus ir sprendimus, susijusius su sudėtinga verslo problema, atsižvelgiant į etines ir socialines pasekmes.
Profesinis atpažinimas
Akredituota: Australijos rinkodaros institutas (AMI)
Karjeros galimybės
Absolventai turės galimybę tęsti savo karjerą vienoje iš daugelio rinkodaros disciplinų. Tiems, kurie jau yra vyresniosios vadovybės, laipsnis suteikia pažangų profesinį tobulėjimą strateginėse rinkodaros srityse, tokiose kaip pasaulinė rinkodara, produktų ir paslaugų inovacijų valdymas bei strateginė rinkodara.
Galimi būsimi pareigybių pavadinimai
Marketingo direktorius, rinkodaros vadovas, pardavimų vadybininkas, prekės ženklo vadybininkas, produktų ir reklamos vadybininkas, rinkos tyrėjas.
Priėmimai
Studijų programa
Išsami informacija apie kursą
Semestro prieinamumas
- 1 semestras: studijuoti visą darbo dieną Joondalup
- 2 semestras: Studijuokite visą darbo dieną Joondalup
Kurso struktūra
Vieneto kodas | Vieneto pavadinimas | Kredito taškai |
FBL5010 | Žmonių ir organizacijų valdymas | 20 |
FBL5020 | Rinkodaros lyderystė | 20 |
FBL5030 | Vertės kūrimo versle pagrindai | 20 |
MKT6300 | Vartotojo elgesys | 20 |
MKT6302 | Reklaminė rinkodara | 20 |
DES5102 | Dizaino mąstymas | 20 |
MKT6304 | Naujų produktų kūrimas | 20 |
MKT6308 | Aktualios rinkodaros problemos | 20 |
CMM5170 | Reklama ir prekės ženklo žinomumas | 20 |
MBA6090 | Verslumas, inovacijos ir kūrybiškumas | 20 |
MKT6310 | Rinkodaros tyrimai | 20 |
Pasirinkite vieną vienetą iš: | ||
MKT6320 ^ | 1 rinkodaros tyrimų projektas | 20 |
BUS6900 ^ | Vadybos praktikumas | 20 |
^ Pagrindinė parinktis
Galerija
Programos rezultatas
Kurso mokymosi rezultatai
- Taikykite kritinį mąstymą ir techninius įgūdžius spręsdami autentiškas verslo problemas.
- Parodykite veiksmingus bendravimo ir komandinio darbo įgūdžius, tinkamus kultūriniam kontekstui.
- Įrodyti pasaulinio rinkodaros ir inovacijų žinių ir praktikos, įskaitant tyrimų principų ir metodų žinias, įvaldyti
- Nepriklausomai inicijuoti, planuoti ir vykdyti esminį projektą, kad būtų pasiekti sutarti rezultatai.
- Pagrįskite sprendimus ir sprendimus, kuriais sprendžiamas sudėtingas verslo klausimas, atsižvelgiant į etines ir socialines pasekmes.