Rinkodaros ir kūrybos magistrantūra
ESCP Business School - London Campus
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
18 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 25 700 / per course
Galutinis paraiškų davimo terminas
01 Sep 2024
Anksčiausia pradžios data
Jan 2025
Įvadas
Rinkodaros ir kūrybos magistrantūra
Strateginė ir novatoriška specializacija, kuriai svarbiausia yra kūrybiškumas ir kuri sujungia rinkodaros žinias su pažangiais valdymo ir analitiniais įgūdžiais
- „QS“ rinkodaros magistro 2021 m. Reitingą užima 5 vieta pasaulyje
- 18 mėnesių, dviejų miestelių (Londonas ir Paryžius) specializacija, pradedant kiekvieną sausį
- Unikalus dėmesys kūrybiškumo ir analitinio mąstymo sąsajai rinkodaros valdyme
- Praktinis mokymo metodas, apimantis konsultacinius projektus, atvejų tyrimus, kūrybinius seminarus, socialinio poveikio projektus, diskusijas klasėje ir kviestinius pranešėjus
- Dvi specializacijos: skaitmeninė transformacija ir verslumas bei mada ir prabanga
- Integruota profesinė patirtis (tiesioginis darbas/stažuotė) ir 6–8 savaičių įmonės konsultavimo projektas
Greiti faktai
- Pirmoji pasaulio verslo mokykla (1819 m.)
- 6 ESCP Europos miesteliai Berlyne, Londone, Madride, Paryžiuje, Turine ir Varšuvoje
- Daugiakredituota: AACSB, EQUIS, EFMD MBA, EFMD EMBA,
- 5 Europos aukštojo mokslo standartai
- Visas portfelis: bakalauras, magistras, MBA, doktorantūra ir vadovų švietimas
- Daugiau nei 170 aktyviai dirbančių profesorių, atstovaujančių daugiau nei 33 tautybėms
- Daugiau nei 140 akademinių aljansų Europoje ir pasaulyje 47 šalyse
- Išsamus 46 programų portfelis: bakalauras, MiM, 27 specializuoti magistrai, MBA, 2 daktaro laipsniai, 12 vykdomųjų magistrantų, EMBA, pasaulinis EPhD, taip pat pasirinktinis ir atviras programų pasiūlymas
- 8000 studentų pagal studijų programas, atstovaujančias 122 tautybes
- Profesionalaus lygio dalyviai
- 68 000 aktyvių absolventų daugiau nei 150 pasaulio šalių
- Antroji verslo mokykla JK (FT, 2020)
Galerija
Idealūs studentai
Remiantis 2023 m. sausio mėn. duomenimis:
- 62 dalyviai
- 24 unikalios tautybės klasėje
- Vidutinis amžius: 25 (22–32 m.)
- Vidutinė darbo patirtis: 3 metai (1,5-8)
Akademinis pagrindas:
- Verslas ir vadyba: 52 proc.
- Rinkodara ir komunikacijos: 28 proc.
- Menas ir dizainas: 9 %
- Ekonomika ir politikos mokslai: 3 %
- Inžinerija ir mokslai: 3 %
- Kita: 5 proc.
Priėmimai
Studijų programa
"Hands-on Projects"
- Kūrybiniai seminarai, įskaitant realaus gyvenimo projektus su skirtingomis įmonėmis
- Socialinio poveikio projekto valdymas (visos sąlygos)
- Įmonės konsultacijų projektas (8 savaitės)
- Mažiausiai 4 mėnesių trukmės profesinė praktika (stažuotė / tiesioginis darbas)
Kūrybiškumas
- Menas ir mokslas apie kūrybą
- Įvadas į kūrybiškumo rinkodarą
- Kūrybiškas mąstymas
- Kūrybiniai seminarai
- „L'Oréal“ „Big Picture“ projektas (neprivaloma, pasirinkus)
Rinkodara
- Vartotojai ir vartotojų vertė
- Prekės ženklo kūrimas ir vertės kūrimas
- Integruoti rinkodaros komunikatai
- Strateginis rinkodaros planas
- Skaitmeninė rinkodara ir socialinė žiniasklaida
- Pasaulinės rinkodaros problemos
Valdymas
- Socialinio poveikio valdymas
- Finansai rinkodaros specialistams
- Rinkodaros statistika
- Proveržio strategijos
"Analytics"
- Rinkos supratimas
- Kūrybinė analizė
- Profesinio darbo tyrimo metodai
Specializacijos dainos
Studentai gali pasirinkti vieną specializacijos takelį.
Verslumas ir skaitmeninė transformacija
- Verslumas
- Daugiakanalio valdymas
- Lyderystė ir pokyčių valdymas
Mada ir prabanga
- Kūrybinis prekės ženklas
- Tendencijos ir naujovės
- Daugiakanalio valdymas
PAPILDOMI KURSAI IR TOBOJIMO GALIMYBĖS (LONDONAS IR PARYŽIUS)
- Bendravimo įgūdžiai
- Techniniai įgūdžiai: Excel seminaras
- Prancūzų kalbos pamokos (pradedantiesiems arba tarpiniams)
- Kūrybingumo dirbtuvės
- Kviestiniai pranešėjai iš kūrybinių industrijų
- Karjeros patarimai ir seminarai
- Tinklo renginiai
Reitingai
ESCP rinkodaros ir kūrybiškumo magistras užima 4 vietą visame pasaulyje 2024 m. QS magistro rinkodaros reitinge:
- 2 vieta JK
- 2 vieta Prancūzijoje
- 3 vieta pasaulyje pagal įsidarbinimo galimybes
Programos rezultatas
- Studijuokite verslo, valdymo ir veiklos kūrybiškumą ir ugdykite savo pažintinį lankstumą, idėjų sklandumą ir judrumą
- Sužinokite, kaip būti strategiškam ir analitiškam duomenų valdomame pasaulyje, kad galėtumėte pasiūlyti naujų ir novatoriškų sudėtingų problemų sprendimų
- Susipažinkite su geriausiais darbdaviais ir kurkite savo profesinį tinklą atlikdami daugybę praktinių užduočių, seminarų ir projektų per visas sąlygas
- Pasinaudokite įvairia aplinka, kurdami savo mokymosi patirtį kartu su daugiau nei 25 skirtingų tautybių asmenimis klasėje
- Išlenkite šios sparčiai besikeičiančios srities kreivę, sužinodami apie naujausią mąstymą ir rinkodaros praktiką
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
ESCP rinkodaros ir kūrybiškumo magistrantūros studijos yra orientuotos į karjeros kilimą, mūsų studentai mato puikias įsidarbinimo perspektyvas baigę studijas, gauna naudos iš 59% padidinto atlyginimo ir 56 000 € vidutinės pradinės algos per 6 mėnesius nuo studijų baigimo (MMK klasė 2022).
Šio magistro pasirinkimas yra puikus pirmas žingsnis, jei bandote tobulėti rinkodaros karjeroje, skatindami savo kūrybiškumą arba ketinate imtis strategiškesnių ir novatoriškesnių, sprendimų ieškančių vaidmenų, kur reikalingas kūrybiškumo ir analitikos derinys. kasdien.
Studentų atsiliepimai
Priėmimo į programą reikalavimai
Parodykite savo įsipareigojimą ir pasirengimą sėkmingai mokytis verslo mokykloje laikydami GMAT egzaminą – plačiausiai naudojamą stojamąjį egzaminą, kuris įvertina jūsų kritinio mąstymo ir samprotavimo įgūdžius.
Atsisiųskite GMAT mini viktoriną ir sužinokite apie klausimus, kuriuos rasite egzamine.