Rinkodaros ir kūrybos magistrantūra

Bendroji informacija

2 locations available
Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Programos uždaviniai

Strateginė ir novatoriška programa, kuria kūrybiškumas sutelkiamas, ir sujungia rinkodaros žinias su pažangiais valdymo ir analitiniais įgūdžiais.

Marketingo ir kūrybiškumo magistrantūra yra išskirtinė tuo, kad sutelkia dėmesį į kūrybiškumo ir analitinio mąstymo sąsają rinkodaros valdyme. Šiandien kūrybiškumas ir tai, kaip kūrybiškumas ir analitika sustiprina vienas kitą ir lemia protingesnį sprendimų priėmimą.

Rinkodaros ir kūrybiškumo magistrantūra skatina metodinį ir sistemingą požiūrį į kūrybinį mąstymą ir įgūdžius . Mes papildome praktinį „Ne pagal knygą“ požiūrį į kūrybiškumo, rinkodaros, vadybos ir analizės temas.

Mokymo programa viršija vadovėlius, įtraukiančius konsultacinius projektus, kūrybinius seminarus, atvejų tyrimus, tiesioginę patirtį kylančiose rinkose, klasių diskusijas ir svečių pranešėjus, leidžiančius dalyviams nedelsiant pritaikyti savo naujus mokymus realioms įmonėms ir užduotims.

Be to, studentams suteikiama ne mažiau kaip 4 mėnesių praktinė profesinė patirtis ir potencialių darbdavių, įskaitant tokias bendroves kaip "L'Oréal", "Apple" ir "Amazon", ir įdomių naujų įmonių dalyviai!

Studentai daugiausia laiko praleidžia gyvybingame Londone, kur vienas kursas vyksta Paryžiaus miestelyje, taigi naudos iš dviejų labiausiai pripažintų pasaulio kūrybinės kompetencijos centrų.

Unikalaus programos dėmesio, mokymo metodikos ir naujausio marketingo turinio derinys suteikia rinkodaros ir kūrybiškumo studentams magistrantūros žinių apie vieną įspūdingiausių, minties ir, svarbiausia, karjerą plečiančių rinkodaros meistrų.

Priėmimo sąlygos

  • Bakalauro laipsnis bet kurioje disciplinoje ("Master 1" reikalaujama studentams, baigiantiems universitetus Prancūzijoje).
  • Ne mažiau kaip 18 mėnesių atitinkamos profesinės patirties (taip pat gali apimti stažuotes, savanorišką darbą ir ne visą darbo dieną) su klientais susijusią veiklą, pavyzdžiui, pardavimą, rinkodarą, mažmeninę prekybą, paslaugas ar kūrybines industrijas.
  • Dvi nuorodos (pateiktos per mūsų internetinę paraiškų sistemą): viena akademinė arba profesinė, o viena iš dabartinių ar ankstesnių darbdavių.

Laisvalaikis anglų kalba

  • Anglų kalbos sertifikatas, įgytas per praėjusius dvejus metus
  • Tai taikoma ne gimtąją kalbą mokantiems asmenims, kurie nelaikė savo kalbos anglų kalba. Reikalaujame šių minimalių testų rezultatų:
  • TOEFL raštu testas: 600; TOEFL IBT: 100; TOEFL kompiuteris: 250; IELTS: 7.

Kandidatai be kalbos kvalifikacinių pažymėjimų gali būti išbandyti mūsų universiteto mieste tą pačią dieną kaip interviu.

Mokesčiai ir finansai

  • Studijų mokesčiai už programą yra 19 900 svarų sterlingų (visi studentai, ES ir ne ES). Kelionės ir apgyvendinimo išlaidos nėra apmokestinamos.
  • Prašymo mokestis yra 130 svarų už visus pareiškėjus. Atkreipkite dėmesį, kad paraiškos mokestis negrąžinamas.

Studijų mokesčiai gali būti keičiami.

Stipendijos

ESCP stengiasi pritraukti geriausius studentus, nepaisant jų finansinės padėties.

Mokykla, kaip tokia, siūlo finansinių poreikių ir nuopelnų stipendijas. Kiekvienais metais skiriamos apie 400, kurių bendra vertė yra 1 500 000 eurų.

Rinkodaros ir kūrybiškumo magistrantūra studentams siūlo dalines stipendijas, kurių vertė iki 3000 svarų sterlingų, atsižvelgiant į akademinę kompetenciją ir finansinius poreikius.

Magistrantūros rinkodarai ir kūrybiškumui nustatyti yra keturi paraiškų teikimo terminai:

  • 2019 m. Birželio 23 d
  • 2019 m. Rugpjūčio 05 d
  • 2019 m. Rugpjūčio 30 d
  • 2019 m. Spalio 30 d
  • 2019 m. Lapkričio 24 d
  • 2019 m. Gruodžio 8 d
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Established in 1819, ESCP Business School is the oldest business school in the world. Its mission is to develop the next generation of transnational business leaders, preparing them to embrace the opp ... Skaityti daugiau

Established in 1819, ESCP Business School is the oldest business school in the world. Its mission is to develop the next generation of transnational business leaders, preparing them to embrace the opportunities offered by cultural diversity. Skaityti mažiau
Paryžius , Madridas , Londonas , Berlynas , Turinas , Varšuva , Pekinas , Venecija + 7 Daugiau Mažiau