Rinkodaros ir prekės ženklo vadybos magistras

Bendroji informacija

Apie šią programą plačiau skaitykite institucijos tinklapyje

Programos aprašymas

Kurso tikslas yra mokyti rinkodaros ir vadybos specialistus, gebančius analizuoti ir numatyti vartotojų elgseną, pasinaudoti pažangiausiais prekės ženklo valdymo įrankiais, pristatyti ir remti korporatyvinį identitetą tarptautinėse rinkose, kurti „glokalias“ prekes ir konkuruoti pagal įvairius geografinius scenarijus ir šalis, tuo pačiu pasikliaujant moderniausiomis šiuolaikinės rinkodaros strategijomis. Studentai gauna galimybę lankytis novatoriškose paskaitose, kurios yra unikalios savo požiūriu, unikalios savo turiniu (pažangioji rinkodara, elgesio rinkodara, prekės ženklo valdymas ir žiniasklaidos rinkodara) ir kurias labai įkvepia prestižinių tarptautinių universitetų pamokos.

Glaudus laipsnio kursų ir „Link Campus“ tyrimų centrų vykdomos veiklos ekonomikos ir vadybos (DISEC e CERMES) ryšys palaiko studentų glaudų ryšį su žeme ir taikomųjų tyrimų dimensijomis. Paskaitos ir moksliniai tyrimai tampa suderintu atskaitos tašku, norint sėkmingai įveikti sudėtingus šiuolaikinio darbo scenarijų iššūkius.

Be to, „ Link Campus University “ sudarė sutartį su Romoje įsikūrusia verslo konsultantų ir buhalterių asociacija, kad studentai galėtų atlikti asociacijos stažuotę kaip mokymo programos dalį ir būti atleidžiami nuo rašytinio patikrinimo pagal programą. valstybinis egzaminas (teisinis reikalavimas stoti į profesionalią verslo konsultantų ir buhalterių ekspertų asociaciją).

Rinkodaros ir prekės ženklo valdymo specializacijos absolventai gali būti orientuoti į prekes ir (arba) paslaugas orientuotų įmonių rinkodaros sektoriuje, komunikacijos agentūrose arba procesų, susijusių su verslo ir rinkų santykiais, kontekste. Konkrečiai, specialistai galės valdyti įmonės tapatybės apibrėžimą, produktų ir (arba) prekės ženklų pateikimą, rinkodaros derinio įgyvendinimą, verslo komunikacijos planavimą, logistinės veiklos tobulinimą, tyrimų ir rinkos analizių plėtrą, viešųjų ryšių veiklos vykdymas, spaudos biurų steigimas ir renginių organizavimas.

Studijų planas

Pirmi metai
I semestras II semestras
  • Inovacijų valdymas
  • Pramonės teisė
  • Prekės ženklo valdymas
  • Neuromarketika
  • Kiti kalbos įgūdžiai
  • Sprendimų teorija ir žinių valdymas
  • Tarptautinė įmonių ir investicijų bankininkystė
  • Projektų finansavimas
  • Įmonės modeliai
  • Neprivalomas kursas

Antri metai
I semestras II semestras
  • Neprivalomas kursas
  • Strateginės inovacijos
  • Skaitmeninės žiniasklaidos įstatymas
  • Darbo patirtis
  • Neprivalomas kursas
  • Įgūdžiai
  • Baigiamasis disertacija

Profesinės galimybės

  • Produkto vadybininkas;
  • Prekės ženklo vadybininkas;
  • Prekybos ir mažmeninės prekybos vadybininkas;
  • Tiekimo grandinės vadovas;
  • Ryšių su klientais vadovas;
  • Rinkodaros analitikas;
  • Pagrindinis komunikacijos specialistas.

Priimta paskaitų metodika semiasi įkvėpimo iš dėstytojų, specializuotųsi tarptautinės rinkodaros vadyboje ir įmonės prekės ženklo valdyme, akademinės, profesinės ir mokslinių tyrimų patirties, naudingai derindama tradicinį paskaitų metodą su praktine orientacija rinkodaros laboratorijose (žiniasklaidos rinkodara, rinkodara) elgesio ir kognityvinių mokslų požiūriu, „Start-up Lab“), projektiniai darbai, verslo žaidimai ir verslo modeliavimas, vykdomi dalyvaujant rinkodaros vadybininkams iš tarptautinių ir pasaulinių įmonių.

Mokymo metodika pagrįsta bendradarbiavimo mokymosi patirtimi, kad studentai kasdien glaudžiai bendrautų su dėstytojais. Kurso kambariai, skirti priimti ne daugiau kaip 25 studentus, suteikia galimybę tiesiogiai bendrauti su mokytojais.

Seminarai

Žiniasklaidos rinkodaros laboratorija

Laboratorijos tikslas yra pasiūlyti galiojančias su rinkodara susijusias operacines priemones, ypatingą dėmesį skiriant sprendimams ir žiniasklaidai pritaikytoms priemonėms, priimtoms verslo komunikacijos valdymui ir plėtrai, atsižvelgiant į novatoriškas sąlygas.

Rinkodaros laboratorija elgesio ir kognityvinių mokslų požiūriu

Laboratorija siekia mokyti studentus, kaip planuoti rinkodaros iniciatyvas, pasitelkiant elgesio ir psicho - kognityvinių mokslų siūlomus modelius ir novatoriškas priemones.

Pradžios laboratorija

Laboratorija leidžia studentams planuoti pradines iniciatyvas, tuo pačiu rūpinantis visais skirtingais komponentais, susijusiais su mokesčių politika, teisine sistema, finansų sektoriumi, organizacine-gamybine grandine, komercine veikla ir logistikos bei su tiekimu susijusiais segmentais. .

Įmonių skaitmeninimo laboratorija

Laboratorija buvo sukurta tam, kad studentams būtų teikiamos naudingos operacinės priemonės, skirtos integruoti skaitmenines technologijas į įvairias verslo funkcijas ir organizacinius segmentus, įskaitant santykius su trečiaisiais subjektais (tokiais kaip tiekėjai, klientai, žinių šaltiniai, technologijų tiekėjai ir kt.).

Priėmimo sąlygos

  • Turi bent trejų metų atitinkamos studijų krypties bakalauro / bakalauro diplomą, kurį išduoda oficiali užsienio aukštojo mokslo sistemos institucija;
  • Remiantis Europos bendrais kalbų orientavimo pagrindais (CEFR), visi pareiškėjai turi laisvai mokėti anglų kalbą ir mažiausiai B2.
Reikalingi dokumentai
  • Galiojantis pasas;
  • Galiojantis leidimas gyventi Italijoje (jei taikoma);
  • Bakalauro / bakalauro diplomas (arba stojimo pažymėjimas, jei šiuo metu lankote paskutinius bakalauro / bakalauro studijų programos metus, o baigiamojo kvalifikacijos diplomo dar nėra);
  • Įrašų nuorašai;
  • Diplomo priedas (jei taikoma);
  • Pažymėjimas apie nutrauktas studijas ir (arba) pasitraukimą iš studijų ir (arba) kiti išduoti universiteto pažymėjimai su visų išlaikytų egzaminų sąrašu (jei taikoma). Į šiuos pažymėjimus turi būti įtraukta išsami programa, kurioje išvardytos vienos mokymosi veiklos ir teorinės-praktinės veiklos studijų valandos (tiems studentams, kurie norėtų pereiti iš kito universiteto);
  • Galutinė vertės deklaracija (skaitykite daugiau čia), kurią išleido Italijos diplomatinis atstovas šalyje, kurioje buvo įgyta baigiamojo išsilavinimo kvalifikacija; taip pat CIMEA palyginamumo pareiškimas (jei taikoma).
  • Aukščiau paminėtų dokumentų vertimas į anglų arba italų kalbas;
  • Gyvenimo aprašymas.

Mokestis už mokslą ir finansavimas

Metinė studijų kaina užsienio studentams yra 12 000 EUR; studentams taip pat taikomas 500 eurų mokestis už išankstinį priėmimą.

Paskutinį kartą atnaujinta Lapk. 2020

Apie mokyklą

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Itali ... Skaityti daugiau

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Italian culture and didactic method. Most of the degree courses are taught in English, and some are held in Italian. Skaityti mažiau