Rinkodaros ir prekės ženklo vadybos magistrantūra
Oxford Brookes University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Headington, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 16 200 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* JK studentai visą darbo dieną: £10 400 | Tarptautiniai / ES studentai dieniniai: 16 200 GBP
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Mūsų magistrantūros rinkodaros ir prekės ženklo valdymo kursas apima prekės ženklo vertybių apžvalgą ir daugybę susijusių komunikacijos kanalų.
Jūs susikursite tvirtus rinkodaros teorijos ir praktikos pagrindus. Kartu su specialisto požiūriu į prekės ženklo valdymą, įskaitant prekės ženklo vertybes ir įvairius susijusius komunikacijos kanalus.
Atlikdami praktinius atvejų tyrimus ir realius scenarijus, pritaikysite prekės ženklo valdymo teoriją, kad analizuotumėte ir kritikuotumėte, kas daro prekės ženklą sėkmingu. Lavinsite rinkodaros ir prekės ženklo valdymo teorijos žinias. Ir kaip tai taikoma praktikoje.
Kursas suteikia jums dėmesio prekės ženklo valdymo strategijų planavimui ir taikymui. Ir paruošia jus dirbti:
- prekės ženklo ar rinkodaros agentūra
- rinkodaros, prekės ženklo kūrimo ar komunikacijos skyrius organizacijoje.
Tiems, kurie kursą pradeda rugsėjį, yra galimybė įsidarbinti. Ją sudaro vienerių metų apmokama vadovaujamo darbo patirtis rinkodaros srityje. Tai paruoš jus būsimai karjerai.
Galerija
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Studijų programa
Mokymasis ir vertinimas
Studijuosite aštuonis privalomus modulius, įskaitant modulį, kuris padės tobulinti savo profesinius ir akademinius įgūdžius. Tada pasirenkate disertaciją arba kliento projektą.
Jei pradedate rugsėjį, galite pasirinkti sumuštinių režimą, kuris suteikia galimybę pretenduoti į vienerių metų apmokamą vadovaujamo darbo patirtį rinkodaros srityje. Jei pradėsite rugsėjį ir atliksite praktiką, kursai trunka dvejus metus.
Jei nedalyvaujate darbo praktikoje, kursai trunka vienerius metus.
Studijų režimai
Privalomi moduliai
- Marketingo principų įvadas
Šis modulis supažindina su pagrindiniais rinkodaros principais, nagrinėjant teorijas, kuriomis grindžiamas dalykas. Ištirsite pirkėjų vaidmenis, rinkodaros aplinką ir būdus, kuriais rinkodaros specialistai planuoja, valdo, įgyvendina ir stebi rinkodaros programas tarptautinėje XXI amžiaus aplinkoje. - Kliento elgesio supratimas
Kritiškai įvertinsite klientų elgesį ir jų sąveiką su rinkodara. Pasitelkę elgsenos mokslą analizuosite, kodėl klientai elgiasi taip, kaip elgiasi ir kaip rinkodaros veikla įtakoja jų elgesį. Ši analizė informuoja apie jūsų kritinį strateginės ir atsakingos rinkodaros praktikos supratimą ir įgyvendinimą. Novatoriškas šio kurso aspektas yra pokyčių veiksnių, kurie ateityje turės didelės įtakos klientų elgsenai, tyrimas, pavyzdžiui, neuromokslai, klimato kaita ir technologijų naujovės. Tai analitinis modulis, kuriame naudojami tyrimų įrodymai, siekiant informuoti vertinimą, elgesio ir komunikacijos tyrimus. - Renginių ir rinkodaros tyrimo metodai
Šis modulis suteikia įgūdžių, leidžiančių savarankiškai atlikti rinkodaros tyrimus. Tikimasi, kad magistrantūros studijų programos studentai atliks veiksmingus tyrimus, remdamiesi įvairiais antriniais ir pirminiais duomenų šaltiniais rengdami kursinius darbus. Svarbu, kad susidurtumėte su įvairiais metodiniais klausimais, duomenų rinkimo metodais ir studijų įgūdžiais. Be to, šis modulis yra skirtas pasirengimui aukštos kokybės, griežtiems ir sistemingiems verslo ir vadybos tyrimams bei sėkmingai juos užbaigti. - Profesinis ir akademinis tobulėjimas
Šis profesinių ir akademinių įgūdžių tobulinimo modulis padeda jums tapti besimokančiuoju visą gyvenimą ir padidina jūsų įsidarbinimo galimybes. Pradėdami nuo to, kaip pasiekti geriausių akademinių rezultatų, ugdysite savo įgūdžius, susijusius su užimtumu ir karjeros planavimu. Jūs dirbsite pagal saviugdos planą, vadovaudamiesi savo mokymu ir tobulėjimu. Būsite mokomi atpažinti, įsitraukti ir apmąstyti, kaip galite gauti naudos iš vystymo veiklos universitete ir išorėje. - Strateginis prekės ženklo valdymas
Išnagrinėsite, kaip kuriami ir sėkmingai valdomi prekės ženklai. Išnagrinėsite naujausius strateginio prekės ženklo valdymo tyrimus ir praktiką ir sutelksite dėmesį į novatoriškus naujų produktų kūrimo metodus. Pagrindiniai etiniai, aplinkos ir socialiniai bei kultūriniai poveikiai šiuolaikiniam prekės ženklo valdymui yra analizuojami regioniniu, nacionaliniu ir pasauliniu kontekstu. Tiriami naujausi strateginio prekės ženklo valdymo ir socialinės žiniasklaidos bei skaitmeninių komunikacijos technologijų naudojimo tyrimai ir praktika. Baigę šį modulį, įgysite pažangių žinių apie naujausius šiuolaikinio strateginio prekės ženklo valdymo įrankius, metodus ir platesnes visuomenės pasekmes. - Prekės ženklas ir rinkodaros komunikacija
Ištirsite šiuolaikinio prekės ženklo ir rinkodaros komunikacijos vaidmenį ir naudojimą bei esminę įžvalgą, kad organizacijos prekės ženklo strategija turi būti visos jos rinkodaros komunikacijos veiklos pagrindas. Profesionalus ir etiškai atsakingas dėmesys padės jums atsižvelgti į daugelio suinteresuotųjų šalių (pvz., vartotojų, įmonių, žiniasklaidos, spaudimo grupių) poreikius pasauliniame kontekste. Bus kritiškai įvertinta daugybė rinkodaros komunikacijos kanalų ir priemonių. Tai apima reklamą, viešuosius ryšius, rėmimą ir skaitmeninės rinkodaros komunikacijas. Kūrybiškos ir strateginės dabartinės praktikos įžvalgos padės suprasti ir pritaikyti rinkodaros komunikacijos įgūdžius. - Skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategija
Skaitmeninės technologijos pakeitė rinkodarą, jos siūlo naujus klientų įžvalgos šaltinius, iš esmės pakeitė klientų elgesį, įgalino naujus verslo modelius ir paveikė organizacijų bendravimą su klientais ir pagrindinėmis suinteresuotosiomis šalimis. Šiuo moduliu siekiama pažvelgti į strateginę skaitmeninės ir socialinės žiniasklaidos aplinkos perspektyvą. Jame dėmesys sutelkiamas į vartotojų, įmonių ir kitų organizacijų sąveiką ir į tai, kaip skaitmeninis mąstymas gali padėti efektyviai rinkodarai. Internetinė žiniasklaida, mobiliosios platformos, socialinė žiniasklaida ir skaitmeniniai įrankiai yra peržiūrimi, praktikuojami ir kritiškai vertinami siekiant nustatyti sėkmingą veiklą ir sukurti šiuolaikines skaitmeninės rinkodaros strategijas. - Pasaulinė rinkodaros strategija
Jūs remsitės rinkodaros principu moduliu ir tyrinėsite pasaulinę rinkodaros aplinką. Ypatingas dėmesys skiriamas internacionalizacijai ir pasaulinių rinkų kūrimui bei plėtrai. Suprasite principus, įtaką ir institucijas, turinčias įtakos tarptautinės prekybos ir pasaulinės rinkodaros strategijų plėtrai. Jūs analizuosite galimybes ir apribojimus pasaulinės rinkodaros strategijos kontekste ir susijusias organizacines ir kontrolės problemas, susijusias su pasaulinių rinkų plėtra. Tai apima etinių ir socialinių klausimų svarbos įvertinimą.
Galutinis projektas – pasirinkite vieną iš
- Disertacija
Disertacija yra galimybė jums ištirti ir tobulinti prekės ženklo valdymo patirtį. Esate raginami pasirinkti temą, kuri bus vertinga jūsų būsimoje karjeroje. Tai yra savarankiškai valdoma veikla, kai jūs vadovaujate savo mokslinių tyrimų projektui, vadovaujatės vadovo rekomendacijomis ir patarimais, remiantis pasiūlymu, parengtu rinkodaros tyrimų metodų modulyje. - Kliento projektas
Jūs turite galimybę susieti teoriją su praktika, analizuodami realią organizacinę problemą. Nustatę projektą (gavę kliento įmonės ir modulio vadovo pritarimą), išnagrinėjate tam tikrą problemą, kuri gali būti paremta atitinkama literatūra ir atliekant pirminius tyrimus su klientu. Šis modulis nėra stažuotė, tačiau jį galima atlikti kartu su praktika, kurią nustatėte ir kurioje dalyvaujate. Aptariama „problema“ gali būti dabartinė kliento organizacijos valdymo problema arba susijusi su būsimais strateginiais pasirinkimais. Kliento projektas suteikia jums reikšmingos mokymosi ir asmeninio tobulėjimo patirties.
Darbo vietą
- Rinkodaros praktika (sumuštinių režimas)
Šis modulis yra puiki galimybė įgyti vienerių metų prižiūrimo pilno etato apmokamo darbo patirties JK arba tarptautiniu mastu rinkodaros srityje. Išnagrinėsite rinkodaros iššūkį komercinėje ar ne pelno organizacijoje. Šios praktikos metu taikote praktines sąvokas, kurių mokotės kurse. Kai dirbate organizacijoje, būsite atsakingas už didelės savo mokymosi dalies valdymą, įskaitant pažangos stebėjimą ir registravimą.
Mes teikiame daug pagalbos, kad padėtume jums rasti apmokamo darbo patirties ir užmegzti ryšius su įvairiomis organizacijomis. Mūsų įdarbinimo komanda (WAVES) turi duomenų bazę, kurioje registruojamos darbo praktikos galimybės, ir organizuoja daugybę įdarbinimo mugių, kuriose galite susitikti su potencialiais darbdaviais. Užtikrinti darbo patirties vietą yra jūsų atsakomybė ir reikia daug pastangų, tačiau tai suteikia jums vertingos patirties. Per visą šį laikotarpį turėsite padengti savo gyvenimo ir kelionės išlaidas.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Šis kursas paruoš jus dirbti prekės ženklo ar rinkodaros agentūroje arba organizacijos rinkodaros, prekės ženklo kūrimo ar komunikacijos skyriuje. Šio kurso absolventai bus gerai pasirengę būsimiems vaidmenims:
- prekės ženklo vadybininkai
- prekės ženklo strategai
- prekės ženklo koordinatoriai
- sąskaitų valdytojai
- įmonių komunikacijos vadovai.
Be to, mūsų kursų portfelio absolventai dirba rinkodaros vaidmenis visame pasaulyje; tai apima darbo vietas žiniasklaidos, skaitmeninėse, prekės ženklų ir komunikacijos agentūrose, taip pat vidines rinkodaros vadovų pareigas tokiose įvairiose srityse kaip greito vartojimo prekės, mažmeninė prekyba, prabangi mažmeninė prekyba ir svetingumas, kelionės, leidyba ir gamyba.
Darbdaviai apima:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Mūsų absolventų pozicijos rinkodaros srityje yra šios:
- rinkodaros vadybininkai
- rinkodaros planuotojai
- prekės ženklo vadybininkai
- įmonių komunikacijos vadybininkai
- socialinės žiniasklaidos bendruomenės vadovai.
Be to, kai kurie mūsų studentai įkuria savo įmones.
Mes palaikome tvirtus ryšius su įvairių pramonės šakų įmonėmis, kurios informuoja apie programos kūrimą ir pristatymą bei suteikia galimybę įsidarbinti. Mūsų karjeros tarnyba padeda studentams įgyti „konkurencinį pranašumą“, kai kreipiasi dėl darbo, siūlydama pagalbą rengiant CV, modeliuojant vertinimo centrus ir pokalbius.
Priėmimo į programą reikalavimai
Parodykite savo įsipareigojimą ir pasirengimą sėkmingai mokytis verslo mokykloje laikydami GMAT egzaminą – plačiausiai naudojamą stojamąjį egzaminą, kuris įvertina jūsų kritinio mąstymo ir samprotavimo įgūdžius.
Atsisiųskite GMAT mini viktoriną ir sužinokite apie klausimus, kuriuos rasite egzamine.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MSC Skaitmeninis Rinkodaros Valdymas
- Glasgow, Jungtinė Karalystė
Rinkodaros magistras
- Cardiff, Jungtinė Karalystė
Skaitmeninės rinkodaros vadybos magistras
- London, Jungtinė Karalystė
- Online